مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گوشی پایین رده نوکیا با اندروید 7.0.1 عرضه می‌شود

[ad_1]

نتایج بنچ‌مارک گوشی پایین‌رده‌ی جدید نوکیا با مدل نوکیا پیکسل در فضای مجازی منتشر شده‌ است.

انتظار می‌رود نوکیا با رونمایی از محصولی در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷، به دنیای گوشی‌های هوشمند بازگردد. این رویداد بین‌المللی ۹ تا ۱۲ اسفند امسال در شهر بارسلون اسپانیا برگزار خواهد شد. بند ناتمامی که در متن قرارداد فروش بخش دستگاه‌ها و سرویس‌های شرکت نوکیا به مایکروسافت وجود داشت، مانع از طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند نوکیا تا سه‌ماهه‌ی جاری سال ۲۰۱۶ می‌شد؛ این شرکت از آن زمان واحد‌های تولید خود را نیز به فروش رسانید.

در هر صورت؛ مدتی پیش نتایج بنچمارک یکی از گوشی‌های اندرویدی جدید نوکیا منتشر شد. نام این گوشی در وب‌سایت گیک‌بنچ، نوکیا پیکسل عنوان شده‌ است، با این حال عرضه‌ی گوشی مورد بحث با این نام، دور از ذهن است. بر اساس اطلاعات موجود در وب‌سایت گیک‌بنچ، گوشی جدید نوکیا به تراشه‌ی اسنپدراگون ۲۰۰ مجهز شده است؛ این تراشه‌ شامل پردازنده‌ی دو هسته‌ای با فرکانس کاری ۱.۱۹ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۳۰۲ است. تراشه‌ی یادشده از فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 نیز پشتیبانی می‌کند.

نتایج بنچمارک گیک‌بنچ از گوشی نوکیا پیکسل

نوکیا این گوشی پایین‌رده را به حافظه‌ی رم ۱ گیگابایتی مجهز کرده است و آن را به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۷.۰.۱ عرضه خواهد کرد. نوکیا پیکسل در تست‌های تک و چند هسته‌ای گیک‌بنچ به ترتیب امتیاز ۴۰۴ و ۶۶۱ را کسب کرده‌ است. این امتیاز‌ها به‌‌وضوح پایین‌رده بودن دستگاه مورد بحث را نشان می‌دهند. البته این اولین باری نیست که نتایج بنچمارک گوشی هوشمندی با برند نوکیا در فضای مجازی منتشر می‌شود. سپتامبر امسال گوشی میان‌رده‌ای با نام Nokia D1C در وب‌سایت گیک‌بنچ منتشر شد؛ این گوشی توانسته‌ بود امتیاز تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای ۶۸۲ و ۳۲۲۹ را از گیک‌بنچ کسب کند. دستگاه یادشده از تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۳۰ با پردازنده‌ی هشت هسته‌ای ۱.۴ گیگاهرتزی و پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۰۵ و حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی بهره می‌برد و اندروید ۷.۰ نوقا به‌صورت پیش‌فرض روی آن نصب شده‌ است.

شرکت فنلاندی HMD Global گوشی‌های جدید نوکیا را توسعه می‌دهد و به‌ فروش خواهد رساند و شرکت فاکسکان نیز وظیفه‌ی تولید آن‌ها را بر عهده خواهد داشت. انتظار می‌رود که این دو شرکت گوشی پرچم‌داری با نمایشگر ۵.۲ یا ۵.۵ اینچ و رزولوشن QHD نیز عرضه کنند. ممکن است همه‌ی این مدل‌ها در کنگره‌ی جهانی موبایل امسال معرفی شوند. احتمالا تا آن زمان شاهد انتشار تصاویر و مشخصات بیش‌تری از محصولات جدید نوکیا خواهیم بود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

گوشی پایین رده نوکیا با اندروید عرضه می‌شود گوشی پایین رده نوکیا با اندروید عرضه می‌شود



لینک منبع :گوشی پایین رده نوکیا با اندروید 7.0.1 عرضه می‌شود

گوشی پایین رده نوکیا با اندروید 7.0.1 عرضه می‌شود - زومیت www.zoomit.ir/2016/11/24/148857/nokia-entry-level-android-701/‎Cached24 نوامبر 2016 ... نوکیا این گوشی پایین‌رده را به حافظه‌ی رم ۱ گیگابایتی مجهز کرده است و آن را به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۷.۰.۱ عرضه خواهد کرد. نوکیا پیکسل در ... گوشی پایین رده نوکیا با اندروید 7.0.1 عرضه می‌شود - تکرا techera.ir/2016/11/25/nokias-new-android-powered-entry-level/‎Cached25 نوامبر 2016 ... انتظار می رود گوشی پایین رده نوکیا با اندروید 7.0.1 در کنگره جهانی موبایل 2017 عرضه شود. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه ... گوشی پایین رده نوکیا با اندروید 7.0.1 عرضه می‌شود — وبلاگ - اطلاعات ... i-sel.ir/blog/گوشی-پایین-رده-نوکیا-با-اندروید-7-0-1-عرضه-م/ ۲۴ نوامبر ۲۰۱۶ ... گوشی جدید نوکیا با اندروید ۷٫۰٫۱ همراه خواهد بود ... نوکیا ۳۳۱۰ جدید هفته آینده عرضه می شود | کمی گرانتر از حد انتظار · گوشی هوشمند پایین رده ی . گوشی پایین رده نوکیا با اندروید 7.0.1 عرضه می‌شود - ایمان نیوز www.imannews.com/.../گوشی-پایین-رده-نوکیا-با-اندروید-7.0.1-عرضه-می‌شود‎Cached24 نوامبر 2016 ... به گزارش گروه فناوری ایمان نیوز، انتظار می رود نوکیا با رونمایی از محصولی در کنگره ی جهانی موبایل ۲۰۱۷، مانع از طراحی و تولید گوشی های هوشمند ... گوشی پایین رده نوکیا با اندروید 7.0.1 عرضه می شود - زومیت - تی نیوز tnews.ir/زومیت/cf5a74817436.html‎Cachedانتظار می رود نوکیا با رونمایی از محصولی در کنگره ی جهانی موبایل ۲۰۱۷، به دنیای گوشی های هوشمند بازگردد. این رویداد بین المللی ۹ تا ۱۲ اسفند امسال در شهر بارسلون ... اندروید 7.0.1 برای گوشی پایین رده ی نوکیا - Nokia - گلکسی ورلد galaxyworld.ir/nokia-handset-by-android-7-0-1/‎Cached24 نوامبر 2016 ... اندروید ۷٫۰٫۱ برای گوشی پایین رده ی نوکیا در بنچمارک Geekbench ... گفته میشود که شرکت فنلاندی HMD Global وظیفه ی توزیع و فروش این ... گوشی پایین رده نوکیا با اندروید 7.0.1 عرضه می‌شود www.on-24.ir/گوشی-پایین-رده-نوکیا-با-اندروید-7-0-1-عرضه-م/ گوشی پایین رده نوکیا با اندروید ۷٫۰٫۱ عرضه می‌شود. ۴ام آذر ۱۳۹۵. گوشی پایین رده نوکیا با اندروید 7.0.1 عرضه می‌شود. نتایج بنچ‌مارک گوشی پایین‌رده‌ی جدید نوکیا با ... گوشی نوکیا پیکسل با اندروید نوقا، همان X2 قدیمی نوکیا است - تک بوک www.techbook.ir/.../گوشی-نوکیا-پیکسل-با-اندروید-نوقا-همان-x2-قدیمی-نوکیا-است‎Cached28 نوامبر 2016 ... گوشی نوکیا پیکسل با اندروید نوقا، همان X2 قدیمی نوکیا است ... اکنون گفته می‌شود این گوشی پایین رده، محصول جدیدی نیست. ... پس عرضه گوشی مبتنی بر اندروید توسط شرکت نوکیا محتمل به نظر می رسد، هرچند در سال 2017 باید ... گوشی پایین رده نوکیا با اندروید ۷٫۰٫۱ عرضه می‌شود - طراح سایتطراح ... web-idea.ir/طراح-سایت/گوشی-پایین-رده-نوکیا-با-اندروید-۷٫۰٫۱-ع نوکیا این گوشی پایین‌رده را به حافظه‌ی رم ۱ گیگابایتی مجهز کرده است و آن را به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۷.۰.۱ عرضه خواهد کرد. نوکیا پیکسل در تست‌های تک و چند ... گوشی پایین رده - خدمات شبکه و پشتیبانی شبکه | شرکت نت www.netwebco.ir/category/گوشی-پایین-رده/ 7 جولای 2016 ... آذر ۵, ۱۳۹۵ /در اندروید 7.0.1, موبایل, نوکیا, نوکیا پیکسل, گوشی اندرویدی, گوشی نوکیا, ... گوشی پایین رده نوکیا با اندروید 7.0.1 عرضه می‌شود.