مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نرم افزاری برای تبدیل هدفون به میکروفون

[ad_1]

هکرها به واسطه نرم افزاری که هدفون ها را به میکروفون تبدیل می کند، می توانند صداها را از فاصله شش متری شنود کنند.

 به گزارش صبحانه،هکرها به واسطه نرم افزاری که هدفون ها را به میکروفون تبدیل می کند، می توانند صداها را از فاصله شش متری شنود کنند.

به گزارش روزنامه دیلی میل، گروهی از محققان در یک آزمایش جدید نشان دادند که می توان به راحتی با تبدیل هدفون به میکروفون، و بدون این که فرد شناسایی شود، استراق سمع صورت بگیرد.
آنها کدی به نام 'Speake(a)r طراحی کردند که خروجی یک رایانه را به ورودی تبدیل می کند و امکان می دهد تا صداها حتی زمانی که هدفون تنها به فیش خروجی رایانه متصل است، ضبط شود.
سپس با استفاده از یک جفت هدفون، نوسانات (صوتی) در هوا گرفته و به سیگنال های الکترومغناطیسی تبدیل شد تا صداها از فاصله شش متری ضبط شود.
محققان با انجام این آزمایش نشان دادند که اغلب رایانه های PC و لپ تاپ های امروزی مستعد این نوع حمله هستند.

منبع : ایرنا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان



لینک منبع :نرم افزاری برای تبدیل هدفون به میکروفون

ایرنا - نرم افزاری برای تبدیل هدفون به میکروفون www.irna.ir/fa/News/82319106/‎Cached23 نوامبر 2016 ... تهران-ایرنا- هکرها به واسطه نرم افزاری که هدفون ها را به میکروفون تبدیل می کند، می توانند صداها را از فاصله شش متری شنود کنند. با این نرم افزار هدفون خود را به میکروفون تبدیل کنید www.eghtesadnews.com/.../154309-با-این-نرم-افزار-هدفون-خود-را-به-میکروفون-تبدیل-کنید‎Cached23 نوامبر 2016 ... برای شنود صدا ها از فاصله 6 متری هکرها نرم افزاری را طراحی کرده اند که قابلیت تبدیل هدفون به میکروفون را دارد. به گزارش روز چهارشنبه گروه. نرم افزاری برای تبدیل هدفون به میکروفون - تبیان article.tebyan.net/.../نرم-افزاری-برای-تبدیل-هدفون-به-میکروفون‎Cached23 نوامبر 2016 ... گروهی از محققان در یک آزمایش جدید نشان دادند که می توان به راحتی با تبدیل هدفون به میکروفون، و بدون این که فرد شناسایی شود، استراق سمع صورت ... نرم افزاری برای تبدیل هدفون به میکروفون - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/fa/.../نرم-افزاری-برای-تبدیل-هدفون-به-میکروفون 24 نوامبر 2016 ... هکرها به واسطه نرم افزاری که هدفون ها را به میکروفون تبدیل می کند، می توانند صداها را از فاصله شش متری شنود کنند. تبدیل هدفون به میکروفون برای جاسوسی توسط محققان اسرائیلی www.khabaronline.ir/detail/605929/ict/internet‎Cached26 نوامبر 2016 ... محققان دانشگاه بن گوریون با تبدیل اسپیکر هدفون به میکروفون دست به جاسوسی از کاربران زدند. آیت الهی - نرم افزاری برای تبدیل هدفون به میکروفون ayatollahi.mihanblog.com/post/42‎Cached6 دسامبر 2016 ... هکرها به واسطه نرم افزاری که هدفون ها را به میکروفون تبدیل می کند، می توانند صداها را از فاصله شش متری شنود کنند. گروهی از محققان در یک آزمایش ... تبدیل هدفون به میکروفون با استفاده از شکاف امنیتیRealte - آپارات ► 2:04www.aparat.com/v/4SafG Nov 24, 2016 - 2 min ویدئو گردی تبدیل هدفون به میکروفون با استفاده از شکاف امنیتی چیپ های Realtek تبدیل هدفون به میکروفون با استفاده از شکاف امنیتیRealte ... تبدیل هدفون به میکروفون | گجت نیوز gadgetnews.ir/tag/تبدیل-هدفون-به-میکروفون/‎Cachedتماشا کنید: تبدیل هدفون به میکروفون با استفاده از شکاف امنیتی چیپ های Realtek ... اخیرا محققین دانشگاه بن گورین (Ben-Gurion University) نرم افزاری کوچک ... نرم افزاری برای تبدیل هدفون به میکروفون - سرمد نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28563142 23 نوامبر 2016 ... نرم افزاری برای تبدیل هدفون به میکروفون. هکرها به واسطه نرم افزاری که هدفون ها را به میکروفون تبدیل می کند، می توانند صداها را از فاصله شش متری ... بایگانی‌ گرفتن صدا از میکروفون هدفون - دانلودها www.downloadha.com/tag/گرفتن-صدا-از-میکروفون-هدفون/‎Cached SimilarAD Sound Recorder نا نرم افزاری می باشد که شما به وسیله آن قادر به ضبط صدا از ورودی های مختلف صدا می باشد. این نرم افزار با توجه به حجم کم خود دارای کارایی های ...