مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تخفیف محصولات هواوی در حراجمعه بامیلو

[ad_1]

شرکت هواوی برخی از محصولات خود را در حراجمعه یا Black Friday فروشگاه اینترنتی بامیلو در تاریخ ۵ آذر به فروش می‌رساند.

کاربرانی که از حراجمعه بامیلو محصولات هواوی را خریداری کنند، هدایای نقدی و غیرنقدی دریافت خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، هواوی در این حراجمعه محصولات متنوعی همچون گوشی هوشمند ارزان‌قیمت، تبلت‌های پرفروش و فبلت پرچم‌دار Mate 8 را به فروش می‌رساند.

گفتنی است، فروشگاه اینترنتی بامیلو در دومین سال پیاپی قصد دارد بلک فرایدی ۲۰۱۶ را با قدرتی دوچندان و تخفیف‌هایی به‌مراتب استثنایی‌تر از سال گذشته در تاریخ ۵ آذر امسال برگزار کند.

نخستین بار حراجمعه یا همان بلک فرایدی، سال گذشته در ایران برگزار و با استقبال بسیار خوب مشتریان روبه‌رو شد. این حراج که در ۶ آذر سال ۱۳۹۴ برگزار شد، توانست رکوردهای زیادی به ثبت برساند. فروش ۲۰ کالا در یک ثانیه، ۱۵ برابر سفارشِ بیشتر در مقایسه با روزهای عادی، بیش از ۴ میلیون بازدید از وب‌سایت بامیلو و حضور بیش از ۵ هزار نفر، ۳۰ دقیقه پیش از آغاز فروش برخی محصولات با تخفیف استثنائی در صفحه این محصول، نشان‌دهنده‌ی علاقه‌ی مشتریان به خرید آنلاین است.

متنی که در بالا خواندید توسط دفتر هواوی در ایران در اختیار زومیت قرار داده شده است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

حراجمعه بلک فرایدی فروشگاه اینترنتی بامیلوبزرگترین حراج آنلاین ایران را ۵ آذر در بامیلو دنبال کنید تخفیف های ویژه و قیمت های هواوی زومیت هواوی کمپانی تولیدکننده موبایل و تبلت هواوی و صاحب برندهای آنر و ساعت هوشمند فروشگاه اینترنتی بامیلوبامیلو ایستگاه اول شما برای خرید اینترنتی تمام نیازهایتان در ایران است جایی که در آن ایستنا فناوری اطلاعاتاشتراک ایمیلیپیامکی با عضویت رایگان در خبرنامه ایمیلی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ایستنا اینترنت و شبکهبا عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور حراجمعه بلک فرایدی فروشگاه اینترنتی بامیلو بزرگترین حراج آنلاین ایران را ۵ آذر در بامیلو دنبال کنید تخفیف های ویژه و قیمت های استثنایی هواوی زومیت هواوی کمپانی تولیدکننده موبایل و تبلت هواوی و صاحب برندهای آنر و ساعت هوشمند هواوی فروشگاه اینترنتی بامیلو فروشگاه اینترنتی بامیلو، بهترین محل برای خرید اینترنتی شما در ایران است شما هموطنان عزیز ایستنا فناوری اطلاعات با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور روزانه ایستنا اینترنت و شبکه با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور روزانه



لینک منبع :تخفیف محصولات هواوی در حراجمعه بامیلو

تخفیف محصولات هواوی در حراجمعه بامیلو - زومیت www.zoomit.ir/2016/11/24/148850/bamilo-harajomeh-huawei/‎Cached24 نوامبر 2016 ... کاربرانی که از حراجمعه بامیلو محصولات هواوی را خریداری کنند، هدایای نقدی ... محصولات با تخفیف استثنائی در صفحه این محصول، نشان‌دهنده‌ی علاقه‌ی ... تخفیف محصولات هواوی در حراجمعه بامیلو - تکنومون technomon.com/.../تخفیف-محصولات-هواوی-در-حراجمعه-بامیلو‎Cached24 نوامبر 2016 ... شرکت هواوی برخی از محصولات خود را در حراجمعه یا Black Friday فروشگاه اینترنتی بامیلو در تاریخ 5 آذر به فروش می رساند. - تخفیف محصولات هواوی در حراجمعه بامیلو - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../تخفیف-محصولات-هواوی-در-حراجمعه-بامیلو/ کاربرانی که از حراجمعه بامیلو محصولات هواوی را خریداری کنند، هدایای نقدی و غیرنقدی دریافت خواهند کرد. تخفیف محصولات هواوی در حراجمعه بامیلو - تی نیوز tnews.ir/news/70bb74821381.html‎Cached24 نوامبر 2016 ... شرکت هواوی برخی از محصولات خود را در حراجمعه یا Black Friday فروشگاه اینترنتی بامیلو در تاریخ ۵ آذر به فروش می رساند. تخفیف محصولات هواوی در حراجمعه بامیلو - دیگه چه خبر dgchekhabar.com/news/.../تخفیف-محصولات-هواوی-در-حراجمعه-بامیلو تخفیف محصولات هواوی در حراجمعه بامیلو. منبع: خبرگزاری زومیت۱۳۹۵-۹-۴-۱۷:۴۵:۰۲. تخفیف محصولات هواوی در حراجمعه بامیلو. برای مشاهده کامل خبر در خبرگزاری زومیت ... تخفیف محصولات هواوی در حراجمعه بامیلو - اخبار جدید لحظه ای ایران و جهان akhbartop.com/88671/‎Cachedکاربرانی که از حراجمعه بامیلو محصولات هواوی را خریداری کنند، هدایای نقدی و غیرنقدی دریافت خواهند کرد. بر اساس این گزارش، هواوی در این حراجمعه محصولات متنوعی ... تخفیف محصولات هواوی در حراجمعه بامیلو — وبلاگ - اطلاعات و ارتباطات ... i-sel.ir/blog/تخفیف-محصولات-هواوی-در-حراجمعه-بامیلو/ ۲۴ نوامبر ۲۰۱۶ ... کاربرانی که از حراجمعه بامیلو محصولات هواوی را خریداری کنند، هدایای نقدی ... خرید آنلاین تبلت مایکروسافت MicroSoft با تخفیف ویژه در دیجی کالا . تخفیف محصولات هواوی در حراجمعه بامیلو - زومیت | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28632582 24 نوامبر 2016 ... ارائه 800 دستاورد نوین دانشگاه آزاد در هفته پژوهش .... با توجه به اینکه در سال های گذشته در میان پژوهشگران برتر کشوری دانشگاه آزاد نیز نمایندگانی ... تخفیف محصولات هواوی در حراجمعه بامیلو | شرکت هواوی برخی - قطره www.ghatreh.com/news/.../تخفیف-محصولات-هواوی-حراجمعه-بامیلو‎Cached24 نوامبر 2016 ... شرکت هواوی برخی از محصولات خود را در حراجمعه یا Black Friday فروشگاه اینترنتی بامیلو در تاریخ 5 آذر به فروش می رساند. تخفیف محصولات هواوی در حراجمعه بامیلو | خبر 5 khabar5.com/News/1369652/b 24 نوامبر 2016 ... شرکت هواوی برخی از محصولات خود را در حراجمعه یا Black Friday فروشگاه اینترنتی بامیلو در تاریخ ۵ آذر به فروش می‌رساند.