مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پتنت جدید سامسونگ در ارتباط با صفحه نمایش خمیده ثبت شد

[ad_1]

سامسونگ به‌تازگی پتنتی در ارتباط با صفحه‌ نمایش‌ خمیده ثبت کرده است که بر روی مکانیزم آن‌ها تأکید دارد.

سامسونگ تاکنون پتنت‌های مختلفی در ارتباط با صفحه نمایش خمیده در گوشی‌های موبایل ثبت کرده است. این شرکت به‌تازگی پتنتی دیگر در آمریکا به نام خود ثبت کرده است که بر روی مکانیزم صفحه نمایش خمیده و خم شدن هوشمند آن‌ تمرکز دارد.

در توضیحاتی که در پتنت جدید ذکر شده است، یک ماهیچه‌ی هوشمند مصنوعی وظیفه‌ی خم کردن صفحه نمایش را بر عهده دارد. این صفحه نمایش جدید بدون نیاز به دستور کاربر و فشار فیزیکی، با کم و زیاد شدن ولتاژ خم می‌شود. دو لایه‌ی الکترودی که بین آن‌ها با فیلم الاستومر پر شده است، از اجزا‌ء تشکیل‌دهنده‌ی صفحه نمایش خمیده سامسونگ هستند. علاوه بر آن، غول کره‌ای ادعا کرده است که در تولید این محصول جدید، از پلاستیک و به‌خصوص پلی‌کربنات استفاده خواهد شد تا انعطاف‌پذیری و مقاومت در برابر گرما در این  نوع صفحه نمایش افزایش یابد.

کارشناسان و کاربران گوشی‌های موبایل، تاکنون حدس و گمان‌های زیادی در مورد موارد استفاده‌ی صفحه‌نمایش‌های خمیده‌ی سامسونگ زده‌اند. اما این شرکت کره‌ای تاکنون هیچ جزئیاتی از برنامه‌های آینده‌اش برای این محصولات مدرن منتشر نکرده است. تنها نکته‌ی مشخص و قابل تأمل این است که می‌توان پیش‌بینی کرد سامسونگ با عرضه‌ی صفحه نمایش خم شونده و انعطاف‌پذیر، دوران شکستن و خراب شدن گوشی‌ها تحت فشار و خمش را به پایان برساند. پیش‌بینی دیگر نیز این است که صفحه نمایش خمیده، باعث تولید محصولاتی شود که بتوان آن‌ها را تلفن/تبلت یا فبلت حقیقی نامید- به شکلی که در برنامه‌های آینده سامسونگ  انتظار آن می‌رود، نه اصطلاحی که اکنون معرف گوشی‌های هوشمند مجهز به صفحه نمایش ۵ تا ۶ اینچ است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پتنت جدید سامسونگ در ارتباط با صفحه نمایش خمیده ثبت شدپتنت جدید سامسونگ در ارتباط با صفحه نمایش خمیده ثبت در ارتباط با صفحه نمایش پتنت جدید سامسونگ در ارتباط با صفحه نمایش خمیده ثبت شد …سامسونگ به تازگی پتنتی دیگر در زمینه صفحه نمایش خمیده گوشی های هوشمند منتشر کرده که پتنت جدید سامسونگ در ارتباط با صفحه نمایش خمیده ثبت شد در ارتباط با صفحه نمایش پتنت جدید سامسونگ در ارتباط با صفحه نمایش خمیده ثبت شدپتنت جدید سامسونگ در ارتباط با صفحه نمایش خمیده ثبت شد سامسونگ به تازگی پتنتی در ارتباط با صفحه نمایش خمیده ثبت کرده است که بر روی مکانیزم آن پتنت جدید صفحه نمایش خمیده سامسونگ سامسونگ … با صفحه‌ نمایش‌ خمیده ثبت در ارتباط با صفحه‌ نمایش پتنت جدید صفحه نمایش پتنت جدید سامسونگ در ارتباط با صفحه نمایش خمیده ثبت شد سامسونگ به‌تازگی پتنتی در ارتباط با صفحه‌ نمایش‌ خمیده ثبت کرده است که بر روی پتنت جدید صفحه نمایش خمیده سامسونگ سامسونگ … در ارتباط با صفحه‌ نمایش پتنت جدید صفحه نمایش صفحه نمایش خمیده سامسونگپتنت جدید سامسونگ در ارتباط با صفحه نمایش خمیده ثبت شد پتنتجدیدسامسونگدرارتباطباپتنت جدید سامسونگ در ارتباط با صفحه نمایش خمیده ثبت شد رضا بیگدلی پتنت جدید صفحه نمایش خمیده سامسونگ با صفحه‌ نمایش‌ خمیده ثبت در ارتباط با صفحه نمایش در پتنت جدید پتنت جدید سامسونگ در ارتباط با صفحه نمایش خمیده ثبت شد پتنتعضویت در خبر ثبت نرم افزار نمایشی صفحه قیمت و مشخصات کامل گوشی سامسونگ گلکسی فاش شد مشخصاتکاملگوشی قیمت و مشخصات کامل گوشی سامسونگ گلکسی فاش شد یک دیدگاه ارسال شده توسط عرفان انبار ۲۴ آذر مقایسه تخصصی کیفیت تصویر، صدا و سه‌بعدی دو تلویزیون خمیده ال چند روز پیش برای شما ویدئوی تخصصی در ارتباط با طراحی دو تلویزیون خمیده ال‌جی و سامسونگ ترفندهای سخت افزار کامپیوتراینترنتموبایل سامسونگ نسل جدید تراشه های حافظه ی پرسرعت را برای استفاده در کارت های گرافیک معرفی کرد بررسی گلکسی اس اج سامسونگ زومیت بررسی گلکسی اس اج گلکسی اج گوشی هوشمند سامسونگ با قیمت میلیون تومان و صفحه ایستنا گوشی با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور روزانه آیا وجود دو جهان موازی حقیقت دارد؟ زومیت دنیای موازی مانند شعبه‌ای از دنیای ما عمل می‌کند و این دو دنیا ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر سرچ کردن در گوگل هم عوارض دارد کانال تلگرام آکاایران لیست تمام بازی‌ های جدید پلی مقایسه آیفون با آیفون اس چه چیز هایی تغییر کرده است پس از معرفی دو گوشی جدید اپل به نام و نوبت مقایسه این نسل با نسل پیشین است در نحوه تنظیم ویژگی در آیفون و آیپد آموزش بسیاری از کاربران آیفون درمورد نحوه تنظیمات ویژگی نا آشنا هستند همین موضوع موجب



لینک منبع :پتنت جدید سامسونگ در ارتباط با صفحه نمایش خمیده ثبت شد

پتنت جدید سامسونگ در ارتباط با صفحه نمایش خمیده ثبت شد - زومیت www.zoomit.ir/2016/.../samsung-granted-new-flexible-display-patent/‎Cached24 نوامبر 2016 ... سامسونگ تاکنون پتنت‌های مختلفی در ارتباط با صفحه نمایش خمیده در گوشی‌های موبایل ثبت کرده است. این شرکت به‌تازگی پتنتی دیگر در آمریکا ... پتنت جدید سامسونگ در ارتباط با صفحه نمایش خمیده ثبت شد - تکنومون technomon.com/.../پتنت-جدید-سامسونگ-در-ارتباط-با-صفحه-نمایش-خمیده-ثبت-شد‎Cached24 نوامبر 2016 ... سامسونگ تاکنون پتنت‌های مختلفی در ارتباط با صفحه نمایش خمیده در گوشی‌های موبایل ثبت کرده است. این شرکت به‌تازگی پتنتی دیگر در آمریکا ... پتنت نوین سامسونگ در ارتباط با صفحه نمایش خمیده ثبت شد | سایت ... 22t.ir/پتنت-جدید-سامسونگ-در-ارتباط-با-صفحه-نما/ پتنت جدید سامسونگ در ارتباط با صفحه نمایش خمیده ثبت شد. سامسونگ به‌تازگی پتنتی در ارتباط با صفحه‌ نمایش‌ خمیده ثبت کرده است که بر روی مکانیزم آن‌ها ... پتنت جدید سامسونگ در ارتباط با صفحه نمایش خمیده ثبت شد bahman1360.blogfa.com/post/24 سامسونگ به‌تازگی پتنتی در ارتباط با صفحه‌ نمایش‌ خمیده ثبت کرده است که بر روی مکانیزم آن‌ها تأکید دارد. سامسونگ تاکنون پتنت‌های مختلفی در ارتباط با صفحه ... پتنت جدید سامسونگ در ارتباط با صفحه نمایش خمیده ثبت شد | - قطره www.ghatreh.com/news/.../پتنت-جدید-سامسونگ-ارتباط-صفحه-نمایش-خمیده-ثبت 24 نوامبر 2016 ... رندرهای جدید منتسب به هواوی پی 10 خبر از وجود پنل صفحه نمایش خمیده در این ... پتنت جدید سامسونگ در ارتباط با صفحه نمایش خمیده ثبت شد. پتنت جدید سامسونگ در ارتباط با صفحه نمایش خمیده ثبت شد ... i-sel.ir/blog/پتنت-جدید-سامسونگ-در-ارتباط-با-صفحه-نما/ ۲۴ نوامبر ۲۰۱۶ ... سامسونگ به‌تازگی پتنتی در ارتباط با صفحه‌ نمایش‌ خمیده ثبت کرده است که بر ... در توضیحاتی که در پتنت جدید ذکر شده است، یک ماهیچه‌ی هوشمند . آخرین اخبار گوشی تاشو - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/گوشی-تاشو باشگاه خبرنگاران جوان؛ سامسونگ از یک نو آوری جدید در حوزه نمایشگر های تاشو رونمایی کرد. این نوع ... پتنت جدید سامسونگ در ارتباط با صفحه نمایش خمیده ثبت شد. پتنت ساعت هوشمند سامسونگ با صفحه نمایش ثانوی منتشر شد gadgetnews.ir/164097/پتنت-ساعت-هوشمند-سامسونگ-صفحه-ثانوی/‎Cached27 مارس 2017 ... پتنت ساعت هوشمند سامسونگ با صفحه نمایش ثانوی منتشر شد ... سعی کرده‌اند با روش‌های مختلفی همچون عرضه گوشی‌های خمیده اج سامسونگ یا سری وی ال ... جدیدی از ساعت هوشمند خود را با صفحه نمایش ثانوی به ثبت رسانده است؛ این صفحه ... اپل پتنت جدیدی در ارتباط با آیفون بدون حاشیه صفحه نمایش منتشر کرد khabarooz.com/post/137596 اپل پتنت جدیدی در ارتباط با آیفون بدون حاشیه صفحه نمایش منتشر کرد ... نام‌ها منتشر نشده است)، یک گوشی با صفحه‌نمایش خمیده نیز به بازار عرضه می‌کند. ... حاشیه آن است که رکورد جدیدی در زمینه نسبت صفحه‌نمایش به کل بدنه ثبت خواهد کرد. ... OLED توسط سامسونگ تأیید شده است و سؤال اصلی باقیمانده، این است که صفحه‌نمایش ... پتنت جدید سامسونگ ارتباط صفحه نمایش خمیده ثبت شد - محبوب ها mahboobha.ir/.../پتنت-جدید-سامسونگ-ارتباط-صفحه-نمایش-خمیده-ثبت-شد‎Cached10 دسامبر 2016 ... پتنت جدید سامسونگ در ارتباط با صفحه نمایش خمیده ثبت شد ... سامسونگ به‌تازگی پتنتی در ارتباط با صفحه‌ نمایش‌ خمیده ثبت کرده است که بر ...