مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

درمان شوره سر با روش‌های طبیعی

[ad_1]

 

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۰

Share/Save/Bookmark

 

۳ تا ۵ قاشق غذاخوری روغن نارگیل را به پوست سرتان ماساژ دهید و اجازه دهید تا در طول شب روی سرتان بماند. روز بعد سرتان را با یک شامپوی ملایم بشویید.

به گزارش بلاغ، شوره سر یکی از مشکلاتی است که روز به روز در حال افزایش است. من مطمئنم که تقریبا همه‌ی ما برای اینکه موقتا از شر شوره خلاص شویم، حداقل یک بار محصولاتی که ادعا می‌کنند شوره را از بین می‌برند امتحان کرده‌ایم. در این مطلب، راه‌هایی طبیعی را برایتان فهرست کرده‌ایم که می‌توانند با این پوسته‌های خارش‌دار روی سرتان مبارزه کنند. در اینصورت دیگر نیازی به هزینه‌ی اضافی برای آنچه که نمی‌دانید آیا واقعا می‌تواند شما را از شر شوره خلاص کند یا نه، نخواهید داشت. 

 

درمان قطعی شوره سر با روش‌های طبیعی 

 

سرکه سیب

اسیدیته‌ی سرکه‌ی سیب، pH پوست سرتان را تغییر داده، و شرایط را برای رشد مخمر سخت می‌کند. این اتفاق، نتیجتا به کاهش شوره‌ی سر کمک می‌کند.

 

جوش شیرین

موهایتان را خیس کنید، و یک مشت جوش شیرین را به سفتی به پوست سرتان بمالید. از شامپو هم استفاده نکنید. جوش شیرین، قارچی که باعث بوجود آمدن شوره‌ی سر می‌شود را از بین می‌برد.

 

روغن نارگیل

۳ تا ۵ قاشق غذاخوری روغن نارگیل را به پوست سرتان ماساژ دهید و اجازه دهید تا در طول شب روی سرتان بماند. روز بعد سرتان را با یک شامپوی ملایم بشویید.

 

لیموترش
۲ قاشق غذاخوری آبلیمو را به پوست سرتان ماساژ دهید و آبکشی کنید. سپس ۱ قاشق چایخوری آبلیمو را در یک فنجان آب بریزید و پس از شستشوی موهایتان با شامپو، موهایتان را با آن آبکشی کنید.

اسیدیته‌ی لیموترش به متعادل کردن pH پوست سرتان کمک کرده و نتیجتا شوره را از پوست سرتان دور خواهد کرد.

 

سیر
خاصیت ضد قارچی سیر، برای از بین بردن باکتری‌هایی که مسبب شوره هستند عالی است. پیش از شستشوی موهایتان، پوست سرتان را با ترکیب عسل و سیر له شده ماساژ دهید.

 

مرجع : وب‌سایت تناسب اندام

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

شوره سر؛ راه را اشتباه نرویمدرمان های ساده و عملی انگل های گوارشیبازدید روش های تعیین جنسیت جنینبازدیدشوره سر؛ راه را اشتباه نرویمبسم اللّه الرّحمن الرّحیم و صلّی الله علی محمّد و آله الطّاهرین و لعنه الله علی دلیل ریزش مو و روش های درمان آنها دلیل ریزش مو و روش های درمان آنها ریزش زیاد مو باعث هراس و نگرانی است اما خوشبختانه ریزش مو موخورهشوره سرخارش سر سفید شدن …ریزش مو موخورهشوره سرخارش سر سفید شدن موشامپو مناسب مورژیم غذایی برای داشتن موی برونشیت علائم، روش های جلوگیری و درمان مردمانبرونشیت به آماس و التهاب گذرگاه هوا بین بینی و ریه ها گفته می شود این بیماری به نای و روش های درمان اگزما زیباشو دات کامچرا برخی از درمان‌های اگزما، نه تنها سودی ندارند، بلکه اوضاع را بدتر هم می‌کنند؟دلایل خارش سر و راه های درمان آندلایلخارشسردلایل خارش سر و راههای درمان خارش سر و دلایل اصلی خارش سر و ماسک موهای مناسب برای رفع فواید ماست برای پوست و مو اسلایدفواید ماست برای پوست و مو ماست یکی از بهترین لبنیات و سرشار از کلسیم و ویتامین می باشد درمان ریزش مو درمان سریع ریزش مو با ماسک مو و روش …درمانریزشمودرمان ریزش مو و روش های گیاهی درمان سریع ریزش مو و راه درمان قطعی ریزش موی مردان و زنان پوست و مو پزشکان ایران بسیاری از خانم‌ها هنگام مراجعه به مطب‌های پوست و مو از ریزش مژه‌ها و کم ‌پشت شدن شوره سر؛ راه را اشتباه نرویم درمان های ساده و عملی انگل های گوارشیبازدید روش های تعیین جنسیت جنینبازدید شوره سر؛ راه را اشتباه نرویم بسم اللّه الرّحمن الرّحیم و صلّی الله علی محمّد و آله الطّاهرین و لعنه الله علی اعدایهم ریزش مو موخورهشوره سرخارش سر سفید شدن موشامپو مناسب مو ریزش مو موخورهشوره سرخارش سر سفید شدن موشامپو مناسب مورژیم غذایی برای داشتن موی زیبا و دلیل ریزش مو و روش های درمان آنها دلیل ریزش مو و روش های درمان آنها ریزش زیاد مو باعث هراس و نگرانی است اما خوشبختانه درمان برونشیت علائم، روش های جلوگیری و درمان مردمان برونشیت به آماس و التهاب گذرگاه هوا بین بینی و ریه ها گفته می شود این بیماری به نای و نایژه روش های درمان اگزما زیباشو دات کام چرا برخی از درمان‌های اگزما، نه تنها سودی ندارند، بلکه اوضاع را بدتر هم می‌کنند؟ دلایل خارش سر و راه های درمان آن دلایلخارشسر دلایل خارش سر و راههای درمان خارش سر و دلایل اصلی خارش سر و ماسک موهای مناسب برای رفع خارش سر پوست و مو پزشکان ایران بسیاری از خانم‌ها هنگام مراجعه به مطب‌های پوست و مو از ریزش مژه‌ها و کم ‌پشت شدن آنها شاکی فواید ماست برای پوست و مو اسلاید فواید ماست برای پوست و مو ماست یکی از بهترین لبنیات و سرشار از کلسیم و ویتامین می باشد، این درمان شوره سر با داروی گیاهی درمان شوره سر با سرکه درمان شوره سر با طب سنتی



لینک منبع :درمان شوره سر با روش‌های طبیعی

10 درمان خانگی شوره سر - بیتوته www.beytoote.com/health/cure.../dandruff4-treatments.html‎Cachedدر اینجا 10 روش خانگی برای درمان شوره سر را می گوییم. شوره سر در پوست سر به طور ... یک قاشق غذاخوری جوش شیرین را با یک فنجان آب مخلوط کرده و همانند شامپو از آن ... تعریف شوره سر ، علت شوره و روشهای درمان خانگی - بیتوته www.beytoote.com/attire/hair/dandruff4-home-methods.html‎Cached Similarگرچه بسیاری از داروهای شیمیایی و شامپو های مشهور برای مبارزه با شوره سر وجود دارد. ... پس از چند هفته پوست سر شروع به تولید روغن طبیعی خواهد کرد که موها را نرم می کند. لیمو:بهترین درمان برای خلاص شدن از شوره سر است می توان آن را در راه های مختلفی ... شوره سر و 10 درمان خانگی برای رهایی از آن - پارسی طب fa.parsiteb.com/10-درمان-خانگی-برای-رفع-شوره-سر/‎Cached Similarشوره سر می تواند بوسیله این 10 درمان خانگی از بین برود.2قاشق غذاخوری آب سیب را ... ۴- روش موثر دیگر این است که دو قاشق غذاخوری از آب سیب تازه را به دو قاشق آب گرم اضافه کنید. ... ۷- بعد از شستن سرتان با شامپو، سرتان را با سرکه سیب بشویید. درمان شوره سر به روش کاملا طبیعی + تصاویر - نمناک namnak.com/درمان-شوره-سر.p7186‎Cachedسریعترین روش درمان شوره سر ، درمان شوره سر به روش طبیعی ، برطرف کردن شوره ... راه و زمان درست اینطور است که ماست را با نوک انگشتانتان به کف سر مالیده و بعد از ... درمان شوره سر با روش‌های طبیعی - فردا www.fardanews.com/fa/news/.../درمان-شوره-سر-با-روش‌های-طبیعی‎Cached22 نوامبر 2016 ... درمان شوره سر با روش‌های طبیعی. ۳ تا ۵ قاشق غذاخوری روغن نارگیل را به پوست سرتان ماساژ دهید و اجازه دهید تا در طول شب روی سرتان بماند. روز بعد ... درمان شوره سر با ۱۱ روش ساده و طبیعی | چطور chetor.com/31799-درمان-شوره-سر/‎Cached Rating: 93% - 115 votes شوره سر ممکن است به دلایل متعددی ایجاد شود. دلیلش هر چه باشد درمان‌های طبی زیادی برایش وجود دارد. ولی ما می‌خواهیم با درمان شوره سر به شکل طبیعی آشنا شویم. درمان شوره سر با روش‌های طبیعی - مجله ونوس - دانشنامه فرزند https://mag.farzand.net/article/.../درمان-شوره-سر-با-روش‌های-طبیعی/‎Cached23 فوریه 2017 ... شوره سر از آن دست مشکلات پوستی است که بسیار شایع بوده و با کوچک ترین اهمالی در زمینه سلامت و تمیزی موها، گریبانگیر انسان می شود. روش های جالب و خانگی برای درمان شوره سر - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../روش-های-جالب-و-خانگی-برای-درمان-شوره-سر‎Cached Similar14 جولای 2015 ... با انجام این راهکارها به راحتی از شوره سر خلاص شده و در وقت و پول خود صرفه جویی کنید. درمان شوره سر با روش های طبیعی - پزشک آشنا https://www.pezeshkashna.com/درمان-شوره-سر-با-روش-های-طبیعی/‎Cached19 آوریل 2014 ... درمان شوره سر با روش های طبیعی شوره سر ممکن است بر اثر خشکی پوست به وجود آید اما گاهی علت آن اگزما، پسوریازیس یا عفونت قارچی است. 11 روش طبیعی برای خلاص شدن از شر شوره سر www.taamolnews.ir/.../11-روش-طبیعی-برای-خلاص-شدن-از-شر-شوره‎Cached Similar3 فوریه 2014 ... شامپوهای ضد شوره را کنار بگذارید و به جای آن از این روش های طبیعی استفاده کنید تا بعد ... داروخانه ها برای درمان شوره سر شامپوهایی را پیشنهاد می کنند که حاوی روی، ... سپس سرتان را آبکشی کنید و بعد از آن دوباره با شامپو بشوئید.