مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عصرانه را در این زمان بخورید

[ad_1]
عصرانه

بامداد-مصرف میان وعده برای کودکان، افراد لاغر، ورزشکاران و زنان باردار بیش از سایر افراد توصیه می شود و معمولا بین وعده های اصلی غذا خورده می شود.

عصرانه نیز بین ناهار و شام مصرف می شود. این زمان باید دقیقا لحاظ شود یعنی میان هر تعداد ساعتی که بین زمان ناهار و شام قرار داشت باید صرف شود.

میان وعده عصرانه می تواند بستنی،نان و پنیر، کیک و و انواع میوه ها و دسرها باشد البته افراد باید در میزان مصرف این میان وعده ها دقت کنند تا دچار چاقی و اضافه وزن نشوند.

he4246

مصرف برخی میوه هایی که شیرینی کمی دارند به عنوان عصرانه توصیه می شود

به عنوان مثال کیک های شکلاتی بیشترین کالری را دارند یا انواع کلوچه ها در افزایش وزن بسیار موثر است از طرفی مصرف برخی میوه هایی که شیرینی کمی دارند مانند آلبالو، گیلاس و سیب توصیه می شوند.

مصرف نان به دلیل اینکه سرشار از غلات است و پنیر به همراه مربا و گردو یا سبزیهایی مثل هویج، گوجه‌فرنگی و خیار بسیار مناسب هستند حتی می توان آن را با میوه های آبدار مانند خربزه و هندوانه مصرف کرد.

منبع:farsnews.com

 

بستنی چاقی دسر شیرینی عصرانه گوجه‌فرنگی گیلاس میان وعده نان و پنیر ناهار هندوانه ورزشکاران ۱۳۹۵-۰۹-۰۴

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

شیر را با موز، خرما و یا عسل بخوریدنباید عسل همراه موم را به شیر داغ یا چای اضافه کرد زیرا موم عسل به دلیل این که جذب نمی همه چیز در مورد تغذیه‌ی مناسب در زمان بارداریبارداری مرحله‌ی مهمی از زندگی همه‌ی خانم‌ها محسوب می‌شود در این دوره تغذیه مسئله نی نی به به دسرصبحانهعصرانهسیب زمینی و تخم مرغ آب پز را رنده می کنیم و کره و نمک و نعناع خشک را به آن اضافه می کنیمآب در کوزه و ما تشنه لبان می گردیم خبر علمی مسرت …اخباربا سلام و احترام بر روی کاهش میزان نیترات این آزمایش انجام شده است، شما می توانید در درمان لاغری راه های افزایش وزنچگونه می توانم وزنم را افزایش دهم؟ ما همیشه فکر می کنیم چاقی ، مشکلی است که بر طرف کردن اس ام اس برای همهیاد باد آن روزگاران یاد باد اس ام اس و متن تبریک عید غدیر اس ام اس و متن تبریک عید دیدگاه شما کدام فست فود و رستوران شیراز را …بنابه پیشنهاد برخی از بازدیدکنندگان از این پس موضوعات مختلف بصورت هفتگی و مرتبط با طبع و مزاج چیست و چه اقسامی دارد؟ سایت شخصی …←وهابیت با نبش قبر صحابی پیامبر ؛ در حقیقت قبر خود را کندند آنچه باید بدانیم ولی نمی دانیمعلت اینکه شب باید مودم را خاموش کنیم چیست؟درست است که هنوز این موضوع به طور کامل و دانستنیهای ضروری در مورد تورهای گردشگری و …ارسال مطلب به دیگران نسخه قابل چاپ مطلب را در سایت خود قرار دهید شیر را با موز، خرما و یا عسل بخورید نباید عسل همراه موم را به شیر داغ یا چای اضافه کرد زیرا موم عسل به دلیل این که جذب نمی‌شود نی نی به به دسرصبحانهعصرانه سیب زمینی و تخم مرغ آب پز را رنده می کنیم و کره و نمک و نعناع خشک را به آن اضافه می کنیم همه چیز در مورد تغذیه‌ی مناسب در زمان بارداری بارداری مرحله‌ی مهمی از زندگی همه‌ی خانم‌ها محسوب می‌شود در این دوره تغذیه مسئله‌ی آب در کوزه و ما تشنه لبان می گردیم خبر علمی مسرت بخش اخبار با سلام و احترام بر روی کاهش میزان نیترات این آزمایش انجام شده است، شما می توانید در خصوص اس ام اس برای همه اس ام اس جدید خنده دار اس ام اس جوک و سرکاری جملات پ ن پ اس ام اس پ ن پ اس ام اس پسرانه دیدگاه شما کدام فست فود و رستوران شیراز را پیشنهاد می کنید بنابه پیشنهاد برخی از بازدیدکنندگان از این پس موضوعات مختلف بصورت هفتگی و مرتبط با خدمات و طبع و مزاج چیست و چه اقسامی دارد؟ سایت شخصی محمدباقر فیروزی ←وهابیت با نبش قبر صحابی پیامبر ؛ در حقیقت قبر خود را کندند رژیم لاغری و کاهش وزن رژیم لاغری و کاهش وزن فقط با یک بار خواندن وبلاگ من حداقل کیلو وزن کم می کنید چون شما را درمان لاغری راه های افزایش وزن بیماری لاغری عصبی توضیح مختصری راجع به بیماری آنورکسیا به شرح زیر است این بیماری به بسی رنج بردم در این سال سی من در این ویرانه منزل تاریخ ایرانیان در این روز در این سرای بی کسی وخدایی که در این نزدیکیست در این شکل جند مثلث است در این حال مستی خطا کردم همه شب در این امیدم



لینک منبع :عصرانه را در این زمان بخورید

عصرانه را چه زمانی بخوریم | بهداشت نیوز behdashtnews.ir/fa/news-details/19964/عصرانه-را-چه-زمانی-بخوریم/‎Cached25 مه 2017 ... عصرانه نیز بین ناهار و شام مصرف می شود. این زمان باید دقیقا لحاظ شود یعنی میان هر تعداد ساعتی که بین زمان ناهار و شام قرار داشت باید صرف شود. Images for عصرانه را در این زمان بخورید عصرانه را در این زمان بخورید | مصرف میان وعده برای کودکان، - قطره www.ghatreh.com/news/nn34762735/عصرانه-این-زمان-بخورید 24 نوامبر 2016 ... عصرانه را در این زمان بخورید. مصرف میان وعده برای کودکان، افراد لاغر، ورزشکاران و زنان باردار بیش از سایر افراد توصیه می شود و معمولا بین وعده های ... عصرانه | بهترین مواد غذایی و زمان خوردن عصرانه - نمناک namnak.com/عصرانه-کی-کی-بخوریم.p29615‎Cachedعصرانه و اهمیت عصرانه خوردن و میان وعده کودکان و ورزشکاران و بهترین زمان خوردن وعده ... نمناک بهداشت و سلامتتغذیه عصرانه کی و چی بخوریم؟ ... این زمان باید دقیقا لحاظ شود یعنی میان هر تعداد ساعتی که بین زمان ناهار و شام قرار داشت باید صرف شود. عصرانه چه بخوریم؟ - ایسنا www.isna.ir/news/93120804578/عصرانه-چه-بخوریم‎Cached27 فوریه 2015 ... وی ادامه داد: ساعت خوردن عصرانه بستگی به زمان خوردن ناهار و شام دارد. یعنی زمانی را بین این دو وعده در نظر می​گیریم و نصف آن زمان، هنگام خوردن عصرانه ... عصرانه را چه زمانی بخوریم. ir.infrc.com/news/489697‎Cached25 مه 2017 ... عصرانه نیز بین ناهار و شام مصرف می شود. این زمان باید دقیقا لحاظ شود یعنی میان هر تعداد ساعتی که بین زمان ناهار و شام قرار داشت باید صرف شود. عصرانه را در این زمان بخورید | سایت خبری تحلیلی بامداد | عصرانه bamdad.net/عصرانه.html‎Cached24 نوامبر 2016 ... عصرانه را در این زمان بخورید - عصرانه,میان وعده,نان و پنیر,گوجه‌فرنگی ,هندوانه , گیلاس , دسر,چاقی,ورزشکاران ,بستنی,شیرینی ,ناهار. بهترین و بدترین عصرانه‌ ها! - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/342334/بهترین-و-بدترین-عصرانه‌-ها‎Cached Similarعصرانه باید دقیقا بین فاصله ناهار تا شام مصرف شود. ... در این شرایط، حتی می توانید به عنوان عصرانه غذا بخورید. ... بهترین زمان مصرف عصرانه چه ساعتی است؟ در این ساعت غذا بخورید تا لاغر شوید - امتداد نیوز www.emtedadnews.com/.../در-این-ساعت-غذا-بخورید-تا-لاغر-شوید/?...‎Cached19 جولای 2017 ... این آخرین توصیه یک تحقیق جدید درمورد زمان بندی وعده های غذایی و تاثیر آن بر کاهش وزن است. ... برای کاهش وزن عصرانه را ساعت ۱۶:۰۰ بخورید. عصرانه چه بخوریم؟ | | روزنامه پزشکی ایران www.iran.pezeshk.us/archives/58490‎Cachedوی ادامه داد: ساعت خوردن عصرانه بستگی به زمان خوردن ناهار و شام دارد. یعنی زمانی را بین این دو وعده در نظر می​گیریم و نصف آن زمان، هنگام خوردن عصرانه است.