مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تصاویر رندر پرچمدار هواوی منتشر شد

[ad_1]

بر اساس تصاویری که از پرچم‌دار جدید هواوی منتشر شده‌اند، به نظر می‌‌رسد گوشی پی 10 در دو مدل عرضه خواهد شد.

به گزارش صبحانه،زمان زیادی تا رونمایی از هواوی پی 10 باقی مانده است؛ با این حال اخبار و اطلاعات زیادی در مورد پرچم‌دار سال آینده کمپانی چینی منتشر می‌شود.

انتظار می‌رود پی 10 در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۷ روانه بازار شود؛ البته باید در نظر گرفت که امکان تغییر این زمان توسط هواوی وجود دارد.

چند روز پیش خبری با عنوان تصاویر جدیدی از هواوی پی 10، منتشر شد که در کنار تصاویر، اطلاعاتی جزئی از مشخصات سخت‌افزاری محصول آینده هواوی نیز وجود داشت.

با این وجود؛ امروز تصاویری منتشر شده‌اند که به لطف آن‌ها می‌توانیم نگاه بهتری به پرچم‌دار سال آینده هواوی بیندازیم و با مدل احتمالی آن آشنا شویم.

این تصاویر که از کشور چین منتشر شده‌اند، بسیار شبیه به رندرهای رسمی هستند و با مشاهده آن‌ها می‌توان متوجه شد که هواوی قصد دارد پی 10 را در دو نسخه عرضه کند. نسخه اول از نمایشگر فلت استفاده می‌کند؛ اما نسخه دوم دارای نمایشگری با لبه‌های منحنی است. البته نکته‌ای که هنوز مشخص نشده، این است که آیا میان ابعاد نمایشگر این دو نسخه تفاوتی وجود دارد یا خیر.

نکته‌ای که صحت این رندرها را تائید می‌کند، طراحی دکمه خانه گوشی‌ها است البته باید ذکر کرد که در پی 9 از دکمه خانه فیزیکی استفاده نشده بود.

طبق اطلاعاتی که از مشخصات سخت‌افزاری هواوی پی 10 در اختیار داریم؛ این محصول قرار است از نمایشگری با ابعاد ۵.۵ اینچ بهره ببرد که دارای پنل QHD (رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل) خواهد بود.

در زیر قاب پی 10 قرار است از تراشه قدرتمند کرین ۹۶۰ استفاده شود که دارای پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-G71 است.

احتمالا اگر دو نسخه از پی 10 عرضه شود؛ از نظر میزان حافظه رم و حافظه ذخیره‌سازی نیز این دو گوشی در دو مدل در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. مدل اول دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی خواهد بود و مدل دوم که قدرتمندتر است از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره خواهد برد.

تصاویر رندر پرچمدار هواوی منتشر شد
تصاویر رندر پرچمدار هواوی منتشر شد

 منبع :زومیت

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

تصاویر رندر پرچمدار هواوی منتشر شد؛ احتمال عرضه …طبق اخبار جدید پرچمدار اینده هواوی که هواوی پی نام دارد قرار است در دو مدل با تصاویر رندر پرچمدار هواوی منتشر شد؛ احتمال عرضه …تصاویر رندر پرچمدار هواوی منتشر شد؛ احتمال عرضه نسخه ای از پی با لبه های منحنیتصاویر رندر پرچمدار هواوی منتشر شد صبحانه …بر اساس تصاویری که از پرچم‌دار جدید هواوی منتشر شده‌اند، به نظر می‌‌رسد گوشی پی تصاویر رندر پرچمدار هواوی منتشر شد؛ احتمال عرضه …بر اساس تصاویری که از پرچم‌دار جدید هواوی منتشر شده‌اند، به نظر می‌‌رسد گوشی پی تصاویر رندر پرچمدار هواوی منتشر شد پایگاه خبری …بر اساس تصاویری که از پرچم دار جدید هواوی منتشر شده اند، به نظر می رسد گوشی پی در دو تصاویر رندر پرچمدار هواوی منتشر شد؛ احتمال عرضه …زمان زیادی تا رونمایی از هواوی پی باقی مانده است؛ با این حال اخبار و اطلاعات زیادی صبحانه آنلاین نسخه موبایلتصاویر رندر پرچمدار هواوی منتشر شد از هواوی پی ، منتشر شد که در تصاویر که از تصاویر رندر پرچمدار هواوی منتشر شدبر اساس تصاویری که از پرچم‌دار جدید هواوی منتشر شده‌اند، به نظر می‌‌رسد گوشی پی تصویر رندر گوشی مفهومی هواوی با چهار لبه خمیده و …تکنولوژیموبایل و تبلتمطالب مشابه تصاویر رندر پرچمدار هواوی منتشر شد؛ احتمال عرضه نسخه ای از پی با لبه تصویر رندر شده از هواوی میت با رنگ بنفش منتشر شد…موبایلگوشی موبایل شاهین رفوئیگوشی موبایلتصویر رندر شده از هواوی میت با رنگ بنفش منتشر شد پرچمدار هواوی تصاویر ، ویدئوها هواوی زومیت هواوی کمپانی تولیدکننده موبایل و تبلت هواوی و صاحب برندهای آنر و ساعت هوشمند هواوی گوشی هواوی پی زومیت گوشی هواوی پی پرچمدار جدید اندرویدی با دوربین دوگانه در پشت و بدنه‌ی تماما فلزی ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر برترین و گران ترین گوشی های اشرافی دنیا تصاویر قبل از انتخاب و خرید مونوپاد این مطلب را ایستنا گوشی پنجشنبه، آذرماه تاثیر سرما روی تلفن‌های همراه سه شنبه، آذرماه گوشی لبه‌دار آیفون قیمت خرید و مشخصات آیفون ۷ اپل آیفون همچنان تولید خواهد شد به گفته تحلیلگر معتبر موسسه اپل فعلا برنامه ای برای



لینک منبع :تصاویر رندر پرچمدار هواوی منتشر شد

Images for تصاویر رندر پرچمدار هواوی منتشر شد تصاویر رندر پرچمدار هواوی منتشر شد؛ احتمال عرضه نسخه ای از ... - زومیت www.zoomit.ir/2016/11/24/148848/huawei-p10-press-renders/‎Cached24 نوامبر 2016 ... زمان زیادی تا رونمایی از هواوی پی 10 باقی مانده است؛ با این حال اخبار و اطلاعات زیادی در مورد پرچم‌دار سال آینده کمپانی چینی منتشر می‌شود. تصاویر رندر پرچمدار هواوی منتشر شد؛ احتمال عرضه نسخه ای از پی ۱۰ با ... blog.giftcardbaz.com/تصاویر-رندر-پرچمدار-هواوی-منتشر-شد؛-اح/‎Cached24 نوامبر 2016 ... بر اساس تصاویری که از پرچم‌دار جدید هواوی منتشر شده‌اند، به نظر می‌‌رسد گوشی پی 10 در دو مدل عرضه خواهد شد. زمان زیادی تا رونمایی از هواوی پی 10 ... تصاویر رندر پرچمدار هواوی منتشر شد؛ احتمال عرضه ... - سایت خبری ام ال 4min.ml/تصاویر-رندر-پرچمدار-هواوی-منتشر-شد؛-اح/‎Cached24 نوامبر 2016 ... تصاویر رندر پرچمدار هواوی منتشر شد؛ احتمال عرضه نسخه ای از پی ۱۰ با لبه های منحنی. ترجمه المانی به فارسی , مترجم متن فارسی به انگلیسی آنلاین ... تصاویر رندر پرچمدار هواوی منتشر شد؛ احتمال عرضه نسخه ... - خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28616291 24 نوامبر 2016 ... هوآوی P10 در دو نسخه عرضه می شود: فلت و اج . شایان ذکر است تصاویر منتشر شده از کشور چین است و شباهت بسیار زیادی به رندرهای رسمی دارند. تصاویر رندر پرچمدار هواوی منتشر شد؛ احتمال عرضه نسخه ای از ... - قطره www.ghatreh.com/.../تصاویر-رندر-پرچمدار-هواوی-منتشر-احتمال-عرضه-نسخه-لبه-های 24 نوامبر 2016 ... تصاویر رندر پرچمدار هواوی منتشر شد؛ احتمال عرضه نسخه ای از پی 10 با لبه های منحنی. بر اساس تصاویری که از پرچم دار جدید هواوی منتشر شده اند، به ... تصاویر رندر جدیدی از گوشی هواوی پی 10 منتشر شد - ایسکانیوز www.iscanews.ir/.../تصاویر-رندر-جدیدی-از-گوشی-هواوی-پی-10-منتشر-شد‎Cached15 دسامبر 2016 ... با وجود اینکه تا رونمایی هواوی پی 10 چند ماهی مانده است، به‌تازگی تصاویر رندری منتشر شده که به ما اجازه می‌‌دهد نگاهی به پرچم‌دار سال ۲۰۱۷ هواوی ... تصاویری از گوشی هوآوی P10 منتشر شد؛ جذابیت لبه‌های منحنی در ... www.techbook.ir/.../تصاویری-از-گوشی-هواوی-p10-منتشر-شد-جذابیت-لبههای-منحنی-در-بدنهای-شیشهای‎Cached21 ژانویه 2017 ... اکنون تصاویر رندر شده و ویدئویی از این گوشی منتشرشده که ما را با طراحی ... جالب است بدانید هوآوی در گوشی پرچم‌دار پی 10 از دو اسکنر اثرانگشت ... تصویر جدیدی از پرچم دار هوآوی میت 10 منتشر شد؛ رقابت تمام عیار در ... www.gsm.ir/.../تصویر-جدیدی--از-پرچم‎دار-هوآوی-میت-10-منتشر-شد؛-رقابت-تمام-عیار-در-طراحی!/‎Cached13 جولای 2017 ... به‌ نظر می‌رسد که میت 10 هوآوی، یک محصول کاملاً متفاوت خواهد بود؛ رندر تازه منتشر شده از این فبلت، طراحی بدون حاشیه آن را نشان می‌دهد. به همراه این ... انتشار تصاویر جدید از رندر هوآوی P10 - کلیک | نبض فناوری و اطلاعات click.ir/1395/09/25/huawei-p10-render-pictures-leaked/‎Cachedچیزی که باعث می‌شود تصاویر رندر جدید با آنچه در گذشته منتشر شده بود، متفاوت باشد؛ استفاده از نمایشگر ثانویه در هواوی پی ۱۰ است. به نظر می‌رسد هواوی پی ۱۰ دارای ...