مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سرقت میلیون‌ها دلار پول از عابر بانک‌های جهان

[ad_1]

وب سایت سایبربان: هکرها با حمله به عابر بانک‌ها در سطح جهان، موفق به سرقت گسترده پول، بدون استفاده از کارت‌بانکی شدند.

 

 سرقت میلیون‌ها دلار پول از عابر بانک‌های جهان

هکرها بعد از دست‌کاری خودپردازها در چند کشور جهان از جمله چندین کشور اروپایی، اقدام به سرقتی عظیم از آن‌ها کردند. به گزارش شرکت امنیت سایبری روسی گروپ آی بی (Group IB)، پلیس فدرال آمریکا که مشغول انجام تحقیقات دراین‌باره است، مدعی شده که هکرها در قالب عملیاتی به نام " jackpotting"، فعالیت‌های مخرب خود را سازمان‌دهی کرده‌اند. ظاهراً، سهم بیشتر قربانیان این حمله گسترده به عابربانک ها، متعلق به کشورهای اروپایی است.


کارشناسان امنیتی معتقدند هکرها با نفوذ به رایانه‌های شبکه بانکی ارسال و بدافزارهای به‌روزرسانی شده به دستگاه‌های خودپرداز، آن‌ها را طوری برنامه‌ریزی می‌کردند که کاست‌های پول خود را در زمان‌های مشخصی خالی کنند. ظاهراً در زمان‌هایی که این دستگاه‌ها، اقدام به خالی کردن موجودی خود می‌کردند، فردی در جلوی خودپرداز منتظر ایستاده بوده و پول‌ها را جمع‌آوری می‌کرده است.


 در تابستان گذشته نیز، حمله مشابهی به دستگاه‌های خودپرداز در کشورهای تایلند و تایوان انجام شد و موجب سرقت 2.5 میلیون دلار از این بانک‌ها گردید که به اعتقاد کارشناسان امنیتی، حمله صورت گرفته به خودپردازهای جهان، دنباله آن حمله محسوب می‌شود. قربانیان اروپایی این حمله، کشورهایی نظیر ارمنستان، بلاروس، بلغارستان، استونی، گرجستان، قرقیزستان، مولداوی، هلند، لهستان، رومانی، روسیه، اسپانیا، انگلستان و قربانی آسیایی آن تا این لحظه مالزی است.


کارشناسان امنیتی از این موضوع ابراز نگرانی کرده‌اند که هکرهایی که تاکنون تنها به سرقت اطلاعات بانکی و شماره‌های کارت‌های اعتباری اکتفا می‌کرده‌اند، این بار به سرقت‌هایی سودآورتر رو آورده‌اند و همین موضوع، نگران‌کننده است.


پلیس فدرال آمریکا مدعی شده که این کار، در تخصص یک گروه هکری روسی به نام Buhtrap است که پیش‌ازاین نیز مهارت خود را در حمله به خودپردازهای بانک‌های روسی به نمایش گذاشته بوده است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اخبار سرقت و دزدی، دزدی در ایران، سارقان ایرانی اخبار …دزدی و تن فروشی از نتایج ممنوعیت دست فروشی زنان در جامعه است دستفروشی در اهواز به سمت ارتباطات و رسانه ها مقالات مفیدارتباطاتارتباطات سیارارتباطات زیرساختارتباطات فن آواارتباطات سازمانیارتباطات بانک سینا جعاله چیست؟ یکی دیگر از تسهیلات بانکی جعاله است که به موجب آن جاعل یا کارفرما در مقابل امنیت اطلاعات کنفرانس یکی از کنفرانس های سالانه در زمینه امنیت اسکادا، سیستم های کنترل صنعتی و اخبار سرقت و دزدی، دزدی در ایران، سارقان ایرانی اخبار حوادث دزدی و تن فروشی از نتایج ممنوعیت دست فروشی زنان در جامعه است دستفروشی در اهواز به سمت زنانه ارتباطات و رسانه ها مقالات مفید ارتباطاتارتباطات سیارارتباطات زیرساختارتباطات فن آواارتباطات سازمانیارتباطات بانک سینا جعاله چیست؟ یکی دیگر از تسهیلات بانکی جعاله است که به موجب آن جاعل یا کارفرما در مقابل انجام امنیت اطلاعات کنفرانس یکی از کنفرانس های سالانه در زمینه امنیت اسکادا، سیستم های کنترل صنعتی و



لینک منبع :سرقت میلیون‌ها دلار پول از عابر بانک‌های جهان

سرقت میلیون‌ها دلار پول از عابر بانک‌های جهان - برترین ها www.bartarinha.ir/.../سرقت-میلیون‌ها-دلار-پول-از-عابر-بانک‌های-جهان‎Cached24 نوامبر 2016 ... هکرها با حمله به عابر بانک‌ها در سطح جهان، موفق به سرقت گسترده پول، بدون استفاده از کارت‌بانکی شدند. سرقت میلیون‌ها دلار پول از عابر بانک‌های جهان | وب سایت سایبربان www.cyberbannews.com/fa/سرقت-میلیون‌ها-دلار-پول-از-عابر-بانک‌های-جهان 23 نوامبر 2016 ... هکرها با حمله به عابر بانک‌ها در سطح جهان، موفق به سرقت گسترده پول، بدون استفاده از کارت‌بانکی شدند. دانلود مقاله سرقت از بانک - ایران فردا iranifarda.ir/file-69-دانلود-مقاله-سرقت-از-بانک/ 17 ژانویه 2017 ... پلیس برزیل اعلام کرد بیش از چهار میلیون دلار پول نقد به سرقت رفته را ... دستگاههای معتبر عابر بانک و یا خود پرداز بانکی (یعنی ATM machines ) ... چگونه یک بانک را هک کنیم | ماهنامه بزرگراه رایانه www.chmag.com/content/1833‎Cachedیکی از راههای بعید برای گرفتن پول نقد از بانک تبدیل ارز است. ... تبهکاران میتوانند با استفاده از نرم افزاری که تنها 200 دلار قیمت دارد میلیونها دلار را سرقت کنند. هشدار: سارقان درکمینند/ ۸ روش کلاهبرداری از حساب‌های بانکی - بانک مردم bankemardom.ir/1395/11/29/52837/‎Cached17 فوریه 2017 ... اولین بانک جهان در ایران/ ایرانی‌ها ۱۷۰۰ سال پیش صندوق امانات داشتند+ .... پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: تا چند وقت پیش که پول ها نقدی جا به جا ... جواب دوباره همان بود: ۰ ریال ... چند روز پیش موجودی حساب را چک کرده بود ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان ... امروز که سررسید حقوق هاست خوشحال و خرامان خود را به اولین عابر بانک ... سرقت چند صد میلیونی از 100 بانک جهان - اخبار بانک‌ - بینا www.bina.ir/news//اخبار-بانک/سرقت-چند-صد-میلیونی-از-100-بانک-جهان- ... از 100 بانک در 30 کشور جهان هدف قرار گرفتند، صدها میلیون دلار به سرقت رفت. ... سرقت کنند و این پول در مقادیر اندک به حساب‌های بانکی در سراسر جهان منتقل شده ... بزرگترین هک حساب های بانکی و دزدی های آنلاین - itabnak.ir itabnak.ir/fa/.../بزرگترین-هک-حساب-های-بانکی-و-دزدی-های-آنلاین‎Cached15 مه 2017 ... در سال گذشته هکرها بالغ بر دو میلیارد روبل معادل ۳۴ میلیون دلار آمریکا از ... بانکی سوئیفت انجام شد که ۲۵ درصد این حملات منجر به برداشت پول از ... فرا آی تی/اخبار دنیای فناوری بایگانی‌ها نرم افزار این شماره کیه ... www.farait.net/tag/نرم-افزار-این-شماره-کیه-اندروید/ آرشیو برچسب ها: technology news, آموزش نرم افزار ایندیزاین, اخبار فناوری, توییتر فعالیت واین را متوقف می‌کند, دانلود رایگان نرم افزار این دیزاین, دانلود نرم افزار ... آرشیو خبر - اخبار بانک akhbarbank.com/vtpa4k,6549n.1i4kbuk.xgu.html‎Cachedسرقت میلیون‌ها دلار پول از عابر بانک‌های جهان. وب سایت سایبربان: هکرها با حمله به عابر بانک‌ها در سطح جهان، موفق به سرقت گسترده پول، بدون استفاده از کارت‌بانکی ... سرقت از بانک - صفحه نخست mahboobha.ir/tag/سرقت-از-بانک 15 مارس 2017 ... سرقت مسلحانه از شعبه بانک ملی در تربت حیدریه/ 18 میلیون تومان به سرقت رفت... سرقت مسلحانه از .... سرقت میلیون‌ها دلار پول از عابر بانک‌های جهان.