مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سامسونگ شرکت QD Vision فعال در زمینه کوانتوم دات را خریداری کرد

[ad_1]

سامسونگ شرکت QD Vision که در زمینه کوانتوم دات فعالیت می‌کند را خریداری کرد. این خبر توسط جانگ چیل‌هی رییس بخش تحقیق و توسعه سامسونگ در جلسه هفتگی این غول کره‌ای اعلام شد. ارزش این معامله اعلام نشده، اما بنابر نظر کارشناسان ۷۰ میلیون دلار قیمتی منصفانه‌ای برای QD Vision خواهد بود که برای سامسونگ چندان گران نیست. QD Vision در زمینه کوانتوم دات فعالیت می‌کند و این خرید به سامسونگ اجازه می‌دهد که سرمایه‌گذاری بیشتری بر روی نمایشگرهای کانتوم دات داشته باشد.

QD Vision قبلا ورقه‌های کوانتوم دات شرکت TCL چین را تامین می‌کرده و در سال ۲۰۱۳ نیز با سونی در زمینه ساخت تلویزیون‌های کوانتوم دات همکاری داشته است. این شرکت همچنین قراردادی با ال‌جی در زمینه توسعه نمایشگرهای کوانتوم دات در سال ۲۰۱۰ امضا کرد. تکنولوژی کوانتوم دات برای سامسونگ نیز چندان جدید نیست. سامسونگ اولین شرکتی بوده که توانسته مواد کوانتوم دات را به تولید انبوه برساند و از این تکنولوژی در تلویزیون‌های SUHD خود استفاده کند. سامسونگ همچنین استفاده از این تکنولوژی را در مانیتورهای بازی آغاز کرده و مانیتور خمیده گیمینگ CFG70 را با زمان پاسخ یک میلی‌ثانیه روانه بازار کرد.

کاربران موبایل، سامسونگ را بیشتر با نمایشگرهای AMOLED می‌شناسند و احتمالا تا مدت‌های مدید سامسونگ از این تکنولوژی در نمایشگرهای موبایل استفاده خواهد کرد. کوانتوم دات تکاملی در تکنولوژی ال‌سی‌دی بوده و بازه رنگ این نمایشگرها را افزایش می‌دهد. این موارد باعث می‌شود که بتوان بیشترین بهره را از محتوای HDR و بازه رنگی ۱۰ بیتی داشت. پیشرفت‌های تکنولوژی کوانتوم دات یاعث شده که تلویزیون‌های ال‌سی‌دی کیفیتی برابر ال‌ای‌دی داشته باشند. البته تفاوت‌هایی بین این دو تکنولوژی از طول عمر، زاویه دید و مصرف انرژی وجود دارد، اما قیمت پایین و توانایی‌های کوانتوم دات آن را به تکنولوژی مناسبی تبدیل می‌کند.

بیشترین علاقه سامسونگ احتمالا تحقیقات QD Vision در زمینه مواد کوانتوم دات غیرکادمیومی بوده که مکملی برای تحقیقات خود سامسونگ در این زمینه خواهد بود. گرچه کوانتوم دات کاربردهای زیادی در تلویزیون داشته، این تکنولوژی میتواند در باتری‌های خورشیدی و بایو سنسورها نیز کاربرد داشته باشد. برای واقعیت مجازی و نمایشگرهای کوچک تکنولوژی AMOLED مناسب‌تر است. گرچه با ارزان‌شدن تکنولوژی کوانتوم دات می‌توان از آن در نمایشگرهای موبایل استفاده کرد و به این ترتیب مصرف کم انرژی و کیفیت مناسب‌تر نمایشگر، مزیت خوبی برای گوشی‌های میان‌رده ایجاد می‌کند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

سامسونگ شرکت فعال در زمینه کوانتوم دات را خریداری کرد سامسونگ شرکت فعال در زمینه کوانتوم دات را خریداری کرد



لینک منبع :سامسونگ شرکت QD Vision فعال در زمینه کوانتوم دات را خریداری کرد

سامسونگ شرکت QD Vision فعال در زمینه کوانتوم دات را خریداری کرد itresan.com/.../سامسونگ-شرکت-qd-vision-فعال-در-زمینه-کوانتوم.../.html‎Cachedسامسونگ شرکت QD Vision که در زمینه کوانتوم دات فعالیت می‌کند را خریداری کرد. این خبر توسط جانگ چیل‌هی رییس بخش تحقیق و توسعه سامسونگ در جلسه هفتگی ... سامسونگ شرکت QD Vision فعال در زمینه کوانتوم دات را خریداری کرد ... football.tnews.ir/آی-تی-رسان/B31574795818‎Cachedسامسونگ شرکت QD Vision که در زمینه کوانتوم دات فعالیت می‌کند را خریداری کرد. این خبر توسط جانگ چیل‌هی رییس بخش تحقیق و توسعه سامسونگ در جلسه هفتگی ... سامسونگ شرکت QD Vision فعال در زمینه کوانتوم دات را خریداری کرد ... https://damadam.ir/.../سامسونگ-شرکت-QD-Vision-فعال-در-زمینه-کوانتوم-دات-را-خریداری-کرد/4370936 سامسونگ شرکت QD Vision که در زمینه کوانتوم دات فعالیت می‌کند را خریداری کرد. این خبر توسط جانگ چیل‌هی رییس بخش تحقیق و توسعه سامسونگ در جلسه هفتگی . سامسونگ خریداری شرکت QD Vision که در زمینه Quantom Dot فعال ... www.allsamsung.ir/blog/samsung-acquisitio-of-qd-vision/‎Cached26 نوامبر 2016 ... سامسونگ خریداری شرکت آمریکایی QD Vision را تایید کرد. ... خریداری شرکت آمریکایی QD Vision که در زمینه نمایشگر های Quantom Dot فعال است ... بیشتر شرکت های تلویزیونی از تکنولوژی کوانتوم دات در ساخت تلویزیون های ... سامسونگ شرکت QD Vision فعال در زمینه کوانتوم دات را خریداری کرد ... iranelearn.com/.../سامسونگ-شرکت-qd-vision-فعال-در-زمینه-کوانتوم-د‎Cachedسامسونگ شرکت QD Vision فعال در زمینه کوانتوم دات را خریداری کرد، مدرک معتبر ... آیا میدانید شما می توانید مرتبط با علاقه خود در دوره های آموزش مجازی بنیاد شرکت و ... آخرین اخبار cfg70 - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/cfg70 سامسونگ شرکت qd vision فعال در زمینه کوانتوم دات را خریداری کرد ... برای QD Vision ... مانیتورهای کوانتوم دات سامسونگ معرفی شد: تجربه ای بی نظیز برای گیمرها. صفحه بعد www.lastitnews.ir/?p=573 بسیاری معتفدند که سامسونگ در نهایت قید اندروید را زده و به سراع سیستم‌عامل ... سامسونگ شرکت QD Vision که در زمینه کوانتوم دات فعالیت می‌کند را خریداری کرد. سامسونگ پتنت جدیدی در زمینه نمایشگرهای خمیده به ثبت رساند ionet.ir/post/134651 سامسونگ پتنت جدیدی در مورد نمایشگرهای خمیده به ثبت رساند. نمایشگر جدید ... مطالب مرتبط. سامسونگ شرکت QD Vision فعال در زمینه کوانتوم دات را خریداری کرد ... پرش کوانتوم | نشرنامه nashrname.ir/site/search?key=پرش+کوانتوم اما اخیراً شرکت IBM یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده پردازنده های کامپیوتری از ... سامسونگ شرکت QD Vision فعال در زمینه کوانتوم دات را خریداری کرد. یک قدمی پیوند سر با کمک فناوری واقعیت مجازی jordannews.ir/1395/09/.../یک-قدمی-پیوند-سر-با-کمک-فناوری-واقعیت-مج/ 24 نوامبر 2016 ... سامسونگ شرکت QD Vision فعال در زمینه کوانتوم دات را خریداری کرد ... و جراحان « گلاسکو» رونمایی کرد، درباره آن توضیح داد که این سیستم فناوری، ...