مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

توانمندی های خارق العاده ربات محقق ایرانی

[ad_1]
خبرگزاری مهر: محققان دانشگاه تورنتو به تازگی موفق به طراحی رباتی با توانمندی بی سابقه هوش مصنوعی شده اند که از قابلیت فوق العاده ای برای یادگیری برخوردار است.
 محقق ایرانی رباتی با توانمندی بی سابقه هوش مصنوعی ساخت

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از مهر، این ربات نه تنها می تواند آنچه که به وی آموخته می شود را یاد بگیرد، بلکه می تواند از آموخته های خود در حدی فراتر از انتظار برای ارتقای دانش و علم استفاده کند.

پرهام اعرابی استاد ایرانی دانشگاه تورنتو و ونزی گو موفق به ابداع الگوریتمی شده اند که یادگیری از طریق درک دستورات و فرامین انسان را برای ربات ها ممکن می کند.

در آزمایش آنها ربات طراحی شده توانست با بررسی تعداد عکس، رنگ های مختلف موهای انسان را درک کند، طول موها را اندازه بگیرد و اقداماتی از این دست را انجام دهد.

توان یادگیری این ربات تا ۱۶۰ درصد بیش از روش های متعارف آموزشی بوده و از انتظارات مهندسان طراح خود نیز فراتر رفته است.

پرهام اعرابی در مورد رباتی با توانمندی بی سابقه هوش مصنوعی می گوید: ربات با استفاده از الگوریتم ما آموخت که چگونه باید موارد دشوار و مرزی را طبقه بندی کند و توانست بافت موی افراد در عکس را از بافت پس زمینه سر آنها متمایز کند. انگار که معلمی در حال آموزش یک کودک باشد و در نهایت آموخته های کودک از حدی که خود معلوم در ابتدا به وی آموخته فراتر برود.

تا به حال روش مورد استفاده برای آموزش ربات های هوش مصنوعی مبتنی بر ارائه مجموعه ای از داده ها به آنها و درخواست از آنها برای تصمیم گیری بر مبنای پارامترهایی مشخص بوده است.

در روش جدید آموزش الگوریتم ها با گفتگو با ربات و تعلیم مستقیم وی انجام شده است. این روش توانمندی های محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی را به شدت ارتقا خواهد داد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …دستورتهیه کوکوی خوشمزه و متفاوت که هم برای مهمانی های رسمی مناسب است هم برای سفرهای مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک زندگی دستورتهیه کوکوی خوشمزه و متفاوت که هم برای مهمانی های رسمی مناسب است هم برای سفرهای آخر



لینک منبع :توانمندی های خارق العاده ربات محقق ایرانی

توانمندی های خارق العاده ربات محقق ایرانی - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../توانمندی-های-خارق-العاده-ربات-محقق-ایرانی‎Cached24 نوامبر 2016 ... توانمندی های خارق العاده ربات محقق ایرانی. محققان دانشگاه تورنتو به تازگی موفق به طراحی رباتی با توانمندی بی سابقه هوش مصنوعی شده اند که از ... Images for توانمندی های خارق العاده ربات محقق ایرانی توانمندی های خارق العاده ربات محقق ایرانی - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/592068/ 24 نوامبر 2016 ... به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام به نقل از مهر، این ربات نه تنها می تواند آنچه که به وی آموخته می شود را یاد بگیرد، بلکه می تواند از آموخته ... توانمندی های خارق العاده ربات پژوهشگر ایرانی - سرزه www.serze.com/توانمندی-خارق-العاده-ربات-پژوهشگر-2340030/‎Cached24 نوامبر 2016 ... توانمندی های خارق العاده ربات محقق ایرانی پژوهشگران دانشگاه تورنتو به تازگی کامیاب به دیزاین رباتی با توانمندی بی سابقه هوش مصنوعی شده اند ... توانمندی های خارق العاده ربات محقق ایرانی - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/news/.../توانمندی-های-خارق-العاده-ربات-محقق-ایرانی‎Cached24 نوامبر 2016 ... محققان دانشگاه تورنتو به تازگی موفق به طراحی رباتی با توانمندی بی سابقه هوش مصنوعی شده اند که از قابلیت فوق العاده ای برای یادگیری ... توانمندی های خارق العاده ربات محقق ایرانی - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/news/.../توانمندی-های-خارق-العاده-ربات-محقق-ایرانی‎Cached24 نوامبر 2016 ... شمار از خوراک کشاورزنیوز استفاده می کنیدکشاورزنیوز(اخبارکشاورزی ایران): خبرگزاری مهر: محققان دانشگاه تورنتو به تازگی موفق به طراحی ... آخرین اخبار عکس ربات - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/عکس-ربات جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان. ... آن طور که بعضی ادعا می کنند، ربات های تلگرام راهی برای جاسوسی هستند، صحت ندارد .... توانمندی های خارق العاده ربات محقق ایرانی. آخرین اخبار موهای کودک - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/موهای-کودک جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان. ... امیدواریم که استفاده از این مطلب و به کار گیری روش های ذکر شده باعث شود که شما به ... توانمندی های خارق العاده ربات محقق ایرانی. توانمندی های خارق العاده ربات محقق ایرانی www.coka.ir/articles/73383/توانمندی-های-خارق-العاده-ربات-محقق-ایرانی توانمندی های خارق العاده ربات محقق ایرانی ربات , هوش مصنوعی , محقق ایرانی. توانمندی های خارق العاده ربات محقق ایرانی - Coka.ir www.coka.ir/articles/73383/‎Cachedتوانمندی های خارق العاده ربات محقق ایرانی ربات , هوش مصنوعی , محقق ایرانی.