مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

توییتر حساب مدیر و موسس خود را مسدود کرد

[ad_1]

وب سایت دیجیاتو - حسین آدینه: نوامبر 2016 به ماهی تبدیل شده که مشهورترین شبکه های اجتماعی دچار مشکلات سهوی و بعضاً خنده داری گردیده اند.

 

 توییتر سهواً حساب کاربری مدیر و موسس خود را مسدود کرد

بعد از ماجرای پیش آمده برای فیسبوک که اشتباهاً پیغام تسلی خاطر برای بازماندگان برخی از کاربران (از جمله شخص مارک زاکربرگ) ارسال نمود، امروز توییتر نیز حساب کاربری مدیر و موسس خودش «جک دورسی» را سهواً مسدود کرد.

کمتر از دو هفته بعد از آنکه فیسبوک تصور کرد مدیریت این شبکه اجتماعی مرده، توییتر آبی نیز به موجب بازنگری در عملکرد سایت و توسعه ابزار جدید، دچار نقص فنی شده و دسترسی دورسی به سایت را قطع کرد.

توییتر هفته گذشته اعلام کرد با به کار گیری ابزاری جدید و رویکردی جدی تر با محتوا و هشتگ های توهین آمیز (به خصوص در مورد هجمه های صورت گرفته علیه دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب ایالات متحده امریکا) مبارزه خواهد کرد.

 توییتر سهواً حساب کاربری مدیر و موسس خود را مسدود کرد

به نظر می رسد حساب کاربری دورسی در ادامه پیاده سازی این عملیات به اشتباه مسدودسازی شده و برای زمان حدود 2 الی 3 ساعت در همین حالت باقی مانده است.

بعد از بازگشت اوضاع به حالت معمول، جک در پست نخست خود نوشت: «اکانت توییتر خودم را راه اندازی کردم… دوباره! (مسدود شدن حسابم اشتباهی داخلی بود.»

با همه این تفاسیر در تماس وب سایت Tech Crunch با توییتر، تمام مشکلات برطرف شده و این شبکه اجتماعی صحیح و سلامت به روند خودش ادامه می دهد. فقط امیدوار هستیم فردی که این اتفاق سهوی را موجب شده، مجبور نباشد در روزهای باقی مانده تا کریسمس به دنبال شغل جدیدی بگردد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پول نیوز رقابت جالبی میان شهرها و مخصوصا کلان شهرهای چین ایجاد شده تا هر کدام بتوانند خود را خبرگزاری انا اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریسرویس های بهداشتی پنج ستاره در ایران و چین روایتی از دیدار جمعی از خانواده های شهدای پول نیوز رقابت جالبی میان شهرها و مخصوصا کلان شهرهای چین ایجاد شده تا هر کدام بتوانند خود را بیشتر خبرگزاری انا اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری سرویس های بهداشتی پنج ستاره در ایران و چین روایتی از دیدار جمعی از خانواده های شهدای مدافع



لینک منبع :توییتر حساب مدیر و موسس خود را مسدود کرد

توییتر سهواً حساب کاربری مدیر و موسس خود را مسدود کرد - دیجیاتو digiato.com/.../توییتر-سهواً-حساب-کاربری-مدیر-و-موسس-خو/‎Cached23 نوامبر 2016 ... نوامبر 2016 به ماهی تبدیل شده که مشهورترین شبکه های اجتماعی دچار مشکلات سهوی و بعضاً خنده داری گردیده اند. بعد از ماجرای پیش آمده برای فیسبوک ... توییتر حساب مدیر و موسس خود را مسدود کرد - تدبیر و امید | دمادم https://damadam.ir/.../توییتر-حساب-مدیر-و-موسس-خود-را-مسدود-کرد/4365116 بعد از ماجرای پیش آمده برای فیسبوک که اشتباهاً پیغام تسلی خاطر برای بازماندگان برخی از کاربران (از جمله شخص مارک زاکربرگ) ارسال نمود، امروز توییتر ... توئیتر حساب مدیر و موسس خود را مسدود کرد (2 عکس) - سرزه www.serze.com/توئیتر-حساب-مدیر-موسس-مسدود-عکس-2333676/‎Cached23 نوامبر 2016 ... توییتر حساب مدیر و موسس خود را مسدود کرد پس از داستان رقم خورده برای فیسبوک که اشتباهاً پیغام تسلی خاطر برای بازماندگان بعضی از کاربران ... توییتر حساب کاربری موسس خود را مسدود کرد! | نقدستان www.naghdestan.com/توییتر-حساب...موسس-خود-را-مسدود-کرد!/NCI-23043‎Cached23 نوامبر 2016 ... توییتر حساب کاربری موسس خود را مسدود کرد! ... درسی در اکتبر 2015 میلادی به‌طور کامل جایگزین Dick Costolo شد تا مدیریت توییتر را برای ... توییتر - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/توییتر‎Cached Similarتوییتر در مارس ۲۰۰۶ به دست جک دورسی ایجاد شد و در ژوئیه ۲۰۰۶ آغاز به کار کرد. .... پروژهٔ برگردان توییتر با درخواست کاربران برای زبان‌های خود به دست تیم ۲۰۰هزار ... ۶۳٪ از برندهای دنیا حساب کاربری توییتر گوناگون دارند و حدود ۹۲٪ این تعداد بیش از ... مسدود کردن یک کاربر توسط تعداد زیادی از کاربران; به روز رسانی‌های تکراری به ... توییتر | تک فان www.bertakfun.com/tag/توییتر/‎CachedJack Dorsey,فیسبوک,twitter,توییتر,جک دورسی,Facebook توییتر سهواً حساب کاربری مدیر و موسس خود را مسدود کرد توییتر نوامبر 2016 به ماهی تبدیل شده که ... چرا توئیتر حساب بنیان گذارش را مسدود کرد؟ - YJC www.yjc.ir/fa/news/.../چرا-توئیتر-حساب-بنیان-گذارش-را-مسدود-کرد 23 نوامبر 2016 ... توییتر در اشتباهی غیر عمد حساب کاربری مدیر و موسس خود جک دوروسی را از دسترس خارج کرد. گفته می شود بازنگری در عملکرد سایت و توسعه ابزار ... Images about #دورسی tag on instagram - The Picta www.pictaram.com/tag/دورسی #توییتر سهواً حساب کاربری مدیر و موسس خود را مسدود کرد نوامبر 2016 به ماهی تبدیل شده که مشهورترین شبکه های اجتماعی دچار مشکلات سهوی و بعضاً خنده داری گردیده ... چرا توئیتر حساب بنیان گذارش را مسدود کرد؟ | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28583885 23 نوامبر 2016 ... توییتر سهواً حساب کاربری مدیر و موسس خود را مسدود کرد ... فیسبوک تصور کرد مدیریت این شبکه اجتماعی مرده، توییتر آبی نیز به موجب بازنگری ... توییتر حساب کاربری رسمی الجزیره را مسدود کرد iroplus.ir/search/?...توییتر%20حساب%20کاربری%20رسمی%20الجزیره%20را%20مسد...‎Cachedجک دورسی بنیانگذار توییتر اکانت حسن روحانی توییتر را منشن کرد و نوشت: عصر .... شده که دقایقی پیش پاول دورف، مدیر عامل تلگرام در حساب توییتر شخصی خود در پاسخ ... جمیل جعفر مدیر این موسسه تصریح کرده رییس جمهور امریکا حق ندارد به علت ...