مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با این وعده غذایی شکست‌ناپذیر می‌شوید

[ad_1]
به گزارش بلاغ، مصطفی جاپلقی متخصص تغذیه گفت: پروتئین به خاطره کاهش جذب کربوهیدرات ها نقشی کلیدی در کاهش وزن ایفا می کند و آغاز وعده های غذایی در صبحانه بهترین و موثرترین راهکار برای این امر است. اگر شما می خواهید در مدت زمانی کوتاه لاغر شوید و یا بدن قوی داشته باشید باید در انتخاب صبحانه و وعده های غذایی دیگر دقت کافی را داشته باشید.

 

تخم مرغ

وی ادامه داد: تخم مرغ همه آمینو اسیدهای مورد نیاز برای عضله سازی را در بر دارد. تخم مرغ دارای ویتامین A، ریبوفلاوین و کولین (در زرده) است که برای داشتن پوستی سالم، سیستم ایمنی قوی و بهبود عملکرد مغز و کبد حیاتی هستند. پس می تواند به عنوان ماده ای بسیار مقوی در وعده صبحانه گنجانده شود.

 

کره بادام زمینی

جاپلقی با بیان اینکه کره های روغنی سرشار از پروتئین خوراکی هستند و وعده مناسبی برای صبحانه محسوب می‌شوند، بیان  کرد: به دلیل مقدار زیاد کالری در کره بادام زمینی می توان به عنوان یک وعده مناسب برای مصرف صبحانه از آن بهره برد. ترکیب کربوهیدرات و پروتئین در کره بادام زمینی برای مغز مفید بوده و شما را قادر می سازد تا فعالیت های بدنی خود را بهتر انجام دهید.

 

پنیر محلی

وی تصریح کرد: پنیر محلی می تواند به خوبی قند خون را ثابت نگه دارد و گرسنگی شما را تا ساعت ها برطرف کند.

 

کوینولا

جاپلقی تاکید کرد: کوینولا ستاره سالادهای پر از سبزی است که هنگام ناهار یا شام به همراه غذا مصرف می شود. اما باید توجه داشت که این ماده غذایی نباید از فهرست صبحانه کنار گذاشته شود. این کربوهیدرات قادر است سطح انرژی بدن را در طول روز ثابت نگه دارد. کوینولا را با پختن در شیر به  شکل پودر در آورده و سپس ادویه هایی مثل دارچین و هل به آن اضافه کنید و مقداری آجیل خشک شده روی آن قرار دهید و از این خوراکی لذت ببرید.

 

وی یادآور شد: شیر کم چرب، ماست نیز منبعی مناسب برای صبحانه است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

فان وسرگرمیفان وسرگرمی فان وسرگرمی سرگرمی،طنز وسرگرمی،ترانه هندی،ترکی وهندی،سلفی بازیگران آموزش بدنسازی و پرورش اندام ورزش ، بدنسازیآموزش بدنسازی در منزلآموزش بدنسازی تصویریآموزش بدنسازی دانلوداموزش بدنسازی با همه چیز در مورد خون آشام ها افسانه خون آشام‌ها ریشه در سال‌های بسیار دور دارد، ‌می‌گویند این داستان بر می آذر راه زندگیترس از خدا عامل خودباوری و اعتماد به نفس امام علی علیه السلام در حکمت ترس از خدا را نظر قانون اساسی جمهوری اسلامی و مراجع تقلید در مورد …نظرقانوناساسیجمهوریبه حول و قوه الهی این وبلاگ در تاریخ با هدف معرفی اجمالی فرق اسلامی و دفع شبهات فان وسرگرمی فان وسرگرمی فان وسرگرمی سرگرمی،طنز وسرگرمی،ترانه هندی،ترکی وهندی،سلفی بازیگران ایرانی آموزش بدنسازی و پرورش اندام ورزش ، بدنسازی آموزش بدنسازی در منزلآموزش بدنسازی تصویریآموزش بدنسازی دانلوداموزش بدنسازی با تصویر همه چیز در مورد خون آشام ها افسانه خون آشام‌ها ریشه در سال‌های بسیار دور دارد، ‌می‌گویند این داستان بر می‌گردد به آذر راه زندگی ترس از خدا عامل خودباوری و اعتماد به نفس امام علی علیه السلام در حکمت ترس از خدا را یکی از نظر قانون اساسی جمهوری اسلامی و مراجع تقلید در مورد اهل حق نظرقانوناساسی به حول و قوه الهی این وبلاگ در تاریخ با هدف معرفی اجمالی فرق اسلامی و دفع شبهات وارده



لینک منبع :با این وعده غذایی شکست‌ناپذیر می‌شوید

4 ماده غذایی مهم در صبحانه/ با این وعده غذایی شکست‌ناپذیر می‌شوید www.yjc.ir/.../4-ماده-غذایی-مهم-در-صبحانه-با-این-وعده-غذایی-شکست‌ناپذیر-می‌شوید‎Cached25 نوامبر 2016 ... گنجاندن مواد غذایی دارای ویتامین A، ریبوفلاوین و کربوهیدرات در وعده صبحانه بسیار مفید است. 4 ماده غذایی مهم در صبحانه/ با این وعده غذایی شکست‌ناپذیر می‌شوید danakhabar.com/.../4-ماده-غذایی-مهم-در-صبحانه-با-این-وعده-غذایی-شکست‌ناپذیر-می‌شوید‎Cached26 نوامبر 2016 ... به گزارش خبرگزاری دانا،مصطفی جاپلقی متخصص تغذیه در گفت‌وگو با خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ گفت: پروتئین ... چهار ماده غذایی مهم در صبحانه با این وعده غذایی شکست ناپذیر شوید onvansho.ir/.../چهار-ماده-غذایی-مهم-در-صبحانه-با-این-وعده-غذایی-شکست-ناپذیر-شوید.html 4 ماده غذایی مهم در صبحانه با این وعده غذایی شکست‌ناپذیر می‌شوید وعده های غذایی . الف مشکل صبحانه نخوردن دانش‌آموزان که صبحانه مهم‌ترین وعده در وعده افطار با شدهدر این ... 4 ماده غذایی مهم در صبحانه/ با این وعده غذایی شکست‌ناپذیر می‌شوید ... news.rooja.org/fa/content/92770.html 25 نوامبر 2016 ... مصطفی جاپلقی متخصص تغذیه در گفت‌وگو با خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ گفت: پروتئین به خاطره کاهش جذب ... مراودات بانکی با خارجی‌ها را به قبل از تحریم‌ها برمی‌گردانیم - Shafaqna life.shafaqna.com/FA/0366215 4 ماده غذایی مهم در صبحانه/ با این وعده غذایی شکست‌ناپذیر می‌شوید. - سلامانه .... 4 ماده غذایی مهم در صبحانه/ با این وعده غذایی شکست‌ناپذیر می‌شوید. - سلامانه ... هرلحظه، 4 ماده غذایی مهم در صبحانه/ با این وعده غذایی شکست‌ناپذیر شوید harlahze.com/.../4-ماده-غذایی-مهم-در-صبحانه-با-این-وعده-غذایی-شکست-ناپذیر-شوید 4 ماده غذایی مهم در صبحانه/ با این وعده غذایی شکست‌ناپذیر می‌شوید. گنجاندن مواد غذایی دارای ویتامین A، ریبوفلاوین و کربوهیدرات در وعده صبحانه بسیار مفید است. رودل کردن یعنی چه؟ | نوین گیت - خانه https://www.novingate.gigfa.com/رودل-کردن-یعنی-چه؟/ 27 نوامبر 2016 ... از نظر پزشکی رودل همان اسپاسم روده بزرگ است که با نفخ بروز می‌کند و متخصصان به آن دردهای کولیکی یا ... با این وعده غذایی شکست‌ناپذیر می‌شوید. پزشکی | FOX 24 fox24.ir/category/پزشکی/page/145/ درمان سریع رفلاکس معدهباشگاه خبرنگاران5 ماه قبل; دوپینگ مغز با شگردی جالب/ ... ماه قبل; ۴ ماده غذایی مهم در صبحانه/ با این وعده غذایی شکست‌ناپذیر می‌شویدباشگاه ... خیال راحت دهقان فداکار بخاطر بیمه مسافران قطار! - Newskadeh.com Logo www.newskadeh.com/index.php?n=5837518/مشاغل-پراسترس-عمر... ۴ ماده غذایی مهم در صبحانه/ با این وعده غذایی شکست‌ناپذیر می‌شوید. (0) ... با این غذاها حال و هوای خود را تابستانی کنید/ تهیه آبگوشت به سبک زمستانه! (0) ... دنیای ورزش | دیجی آل نیوز | Page 2 digiallnews.ir/?cat=12&paged=2 8 دسامبر 2016 ... صدرنشینی بانوی پیر در غیاب کاپیتان/صعود سویا با... ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ .... ۴ ماده غذایی مهم در صبحانه/ با این وعده غذایی شکست‌ناپذیر می‌شوید.