مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گوشی‌هایی که یک ثانیه‌ای شارژ می‌شوند

[ad_1]

 

کد مطلب: 417682

گوشی‌هایی که یک ثانیه‌ای شارژ می‌شوند

بخش دانش و فناوری الف،5 آذر95

محققان موفق به ساخت ابَرخازن‌هایی شده‌اند که ظرف چند ثانیه شارژ می‌شود و چند برابر باتری‌های امروزی، انرژی را در خود ذخیره می‌کند.

تاریخ انتشار : جمعه ۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۴

خبرگزاری فارس؛ محققان دانشگاه فلوریدای مرکزی (UCF) روش جدیدی ارائه کرده‌اند که به کمک آن می‌توان ابرخازن‌های انعطاف‌پذیر را به گونه‌ای طراحی کرد که نسبت به مدل‌های کنونی حجم بیشتری از انرژی را در خود جا دهند.
 
این طور که گفته می‌شود، خازن‌های پرقدرت جدید که به راحتی خم می‌شوند تنها ظرف چند ثانیه ظرفیت خود را تکمیل می‌کنند و در آخرین‌ بررسی‌ها، مشخص شده است که اگر این فناوری روی باتری گوشی‌های هوشمند جدید مورد استفاده قرار گیرد، تا 30 هزار بار می‌توان آن را شارژ کرد.

«نیتین چوداری» مدیر این تحقیقات گفت: «اگر قرار باشد باتری‌های امروزی با ابرخازن‌های جدید تعویض شوند، شما می‌توانید گوشی هوشمند خود را در کمتر از چند ثانیه به طور کامل شارژ کنید و البته، به مدت بیش از یک هفته به شارژ مجدد نیاز نخواهید داشت».

دانشگاه UCF برای ساخت این ابَرخازن‌ها با مرکز فناوری NanoScience همکاری‌هایی را انجام داد و در پایان این محصول به صورت انعطاف‌پذیر با قابلیت نصب در انواع مختلف دستگاه‌های موبایلی عرضه شد.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+گوشی‌

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نماینده رسمی ایرانسل قیمت مودم ایرانسل شارژ …قیمت مودم ایرانسل نمایندگی ایرانسل مشهدنماینده رسمی خدمات ایرانسل در مشهدشارژ سوالات متداول نسل سوم با کدام گوشی ها می توان از خدمات نسل سوم استفاده کرد؟ تمامی گوشی هایی که فهرست گوشی هوشمند برتری که در حال حاضر در …وقتی میخواید اطلاعاتی که توسط متخصصین یک سایت معتبر چون ان گجت نوشته شده رو نقد کنید چگونه قفل گوشی اندرویدی خود را باز کنیماختصاصی پارس راه به هر دلیلی اگر شما بارها رمز خود و یا الگوی باز شدن قفل گوشی خود را مشکلات گلکسی و راه‌ های حل آن‌ها دیجی روسلام آپدیت ها بر اساس منطقه و فریم ورک گوشی ارسال می شوند و ممکن است بعضی از گوشی ها و بررسی گلکسی سی سامسونگ زومیتگلکسی سی و سی به عنوان دو گوشی هوشمند تمام فلزی سامسونگ به تازگی راهی بازار چین شده فناوری اطلاعات و ارتباطات به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام خبرگزاری فارسگروه دانستنی هااین کودک می‌تواند تا عمق متری در آب فرو برود و به مدت یک دقیقه نفس خود را در سینه حبس نماینده رسمی ایرانسل قیمت مودم ایرانسل شارژ مستقیم قیمت مودم ایرانسل نمایندگی ایرانسل مشهدنماینده رسمی خدمات ایرانسل در مشهدشارژ مستقیم سوالات متداول نسل سوم با کدام گوشی ها می توان از خدمات نسل سوم استفاده کرد؟ تمامی گوشی هایی که قابلیت نسل فهرست گوشی هوشمند برتری که در حال حاضر در بازار وجود دارند وقتی میخواید اطلاعاتی که توسط متخصصین یک سایت معتبر چون ان گجت نوشته شده رو نقد کنید حداقل چگونه قفل گوشی اندرویدی خود را باز کنیم اختصاصی پارس راه به هر دلیلی اگر شما بارها رمز خود و یا الگوی باز شدن قفل گوشی خود را اشتباه مشکلات گلکسی و راه‌ های حل آن‌ها دیجی رو سلام آپدیت ها بر اساس منطقه و فریم ورک گوشی ارسال می شوند و ممکن است بعضی از گوشی ها و یا بررسی گلکسی سی سامسونگ زومیت گلکسی سی و سی به عنوان دو گوشی هوشمند تمام فلزی سامسونگ به تازگی راهی بازار چین شده‌اند فناوری اطلاعات و ارتباطات ’ ’ خبرگزاری فارسگروه دانستنی ها این کودک می‌تواند تا عمق متری در آب فرو برود و به مدت یک دقیقه نفس خود را در سینه حبس کند



لینک منبع :گوشی‌هایی که یک ثانیه‌ای شارژ می‌شوند

گوشی‌هایی که یک ثانیه‌ای شارژ می‌شوند - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/13950903001653‎Cached25 نوامبر 2016 ... محققان موفق به ساخت ابَرخازن‌هایی شده‌اند که ظرف چند ثانیه شارژ می‌شود و چند برابر باتری‌های امروزی، انرژی را در خود ذخیره می‌کند. گوشی‌هایی که یک ثانیه‌ای شارژ می‌شوند - بولتن نیوز www.bultannews.com/fa/.../گوشی‌هایی-که-یک-ثانیه‌ای-شارژ-می‌شوند 25 نوامبر 2016 ... محققان موفق به ساخت ابَرخازن‌هایی شده‌اند که ظرف چند ثانیه شارژ می‌شود و چند برابر باتری‌های امروزی، انرژی را در خود ذخیره می‌کند. الف - گوشی‌هایی که یک ثانیه‌ای شارژ می‌شوند+ عکس alef.ir/vdcfjedjtw6dyea.igiw.html?417745‎Cached25 نوامبر 2016 ... محققان موفق به ساخت ابَرخازن‌هایی شده‌اند که ظرف چند ثانیه شارژ می‌شود و چند برابر باتری‌... عصر اعتبار - گوشی‌هایی که یک ثانیه‌ای شارژ می‌شوند www.asretebar.com/Home/News/112377?ref=tnews 25 نوامبر 2016 ... عصر اعتبار- محققان موفق به ساخت ابَرخازن‌هایی شده‌اند که ظرف چند ثانیه شارژ می‌شود و چند برابر باتری‌های امروزی، انرژی را در خود ذخیره می‌کند. میهن مگ - گوشی‌هایی که یک ثانیه‌ای شارژ می‌شوند +عکس https://mihanmag.com/.../گوشی_هایی_که_یک_ثانیه_ای_شارژ_می_شوند_+عکس‎Cached1 دسامبر 2016 ... محققان دانشگاه مرکزی فلوریدا (UCF) ارائه می دهد آنها را به کمک می شود aprende انعطاف پذیر به شما خواهد بود قادر به طراحی در مقایسه با مدل های فعلی ... گوشی‌هایی که یک ثانیه‌ای شارژ می‌شوند - بازار خبر www.news-bazar.com/news/.../گوشی-هایی-که-یک-ثانیه-ای-شارژ-می-شوند 25 نوامبر 2016 ... گوشی‌هایی که یک ثانیه‌ای شارژ می‌شوند. «نیتین چوداری» مدیر این تحقیقات گفت: « اگر قرار باشد باتری‌های امروزی با ابرخازن‌های جدید تعویض شوند، ... گوشی‌هایی که یک ثانیه‌ای شارژ می‌شوند www.javanonline.ir/fa/news/.../گوشی‌هایی-که-یک-ثانیه‌ای-شارژ-می‌شوند محققان موفق به ساخت ابَرخازن‌هایی شده‌اند که ظرف چند ثانیه شارژ می‌شود و چند برابر باتری‌های امروزی، انرژی را در خود ذخیره می‌کند. ارسال این مطلب به دوستان - گوشی‌هایی که یک ثانیه‌ای شارژ می‌شوند+ عکس t1.amedia.ir/sdcfjedjtw6dyea.igiw.html پیام محسن رضایی به نامزدهای جمنا/ خبری که ضرغامی تکذیب کرد/ پرونده مفتوحه تخلفات بقایی/ تکذیب خبری مربوط به کابینه رئیسی/ عارف: جریان اصلاح‌طلبی حامی ... گوشی‌هایی که یک ثانیه‌ای شارژ می‌شوند - اخبار جدید لحظه ای ایران و جهان akhbartop.com/90564/ واکاوی اخراج منصوریان از نیمکت استقلال؛/ کونته بازی لب خط ممنوع! جف بزوس سوار بر رباتی غول‌پیکر در کنفرانس MARS حاضر شد · از سفر نوروزی روحانی به مسکو ... خبر خوان تیفا - گوشی‌هایی که یک ثانیه‌ای شارژ می‌شوند rss.tifaa.com/post/606418/‎Cachedگوشی شارژ.