مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پیام ویندوز ۱۰ به کاربران کروم و فایرفاکس

[ad_1]

مایکروسافت ارسال پیام های جدیدی را برای کاربران ویندوز 10 آغاز کرده تا آنها را به استفاده از مرورگر Edge ترغیب کند.

به گزارش صبحانه،در یکی از این پیام ها تاکید شده که مرورگر Edge مایکروسافت امنیت بیشتری در مقایسه با مرورگرهای فایرفاکس و کروم دارد.

به گزارش ونچربیت،این شرکت ارسال پیام های اطلاع رسانی برای کاربران ویندوز 10 را از ماه نوامبر آغاز کرده و تلاش دارد به این شکل کاربران محصولات رقیب و به خصوص مرورگرهای دیگر شرکت ها را به استفاده از Edge ترغیب کند.

علیرغم تلاش های گسترده مایکروسافت مرورگرهای کروم و فایرفاکس کاربران بسیار بیشتری در مقایسه با Edge و IE دارند و این شرکت هنوز نتوانسته سهم گذشته را در بازار مرورگرهای اینترنتی به دست آورد.

مایکروسافت در تبلیغات خود مدعی شده مرورگرهای فایرفاکس و کروم انرژی زیادی مصرف کرده و باتری لپ تاپ ها و گوشی ها را به سرعت مصرف می کنند. این در حالی است که Edge در این زمینه بر دو مرورگر یاد شده برتری دارد. همچنین این شرکت مدعی است مرورگر Edge 21 درصد بیشتر از دیگر مرورگرها برخی انواع بدافزارها را بلوکه می کند.

پیام های یاد شده در بالای آیکون باتری یا مرورگر Edge و در بخش پایینی سیستم عامل ویندوز به نمایش درمی آید. البته کاربران می توانند با اعمال تغییراتی در بخش تنظیمات جلوی نمایش این نوع پیام ها را بگیرند.

منبع : فارس


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دانلود نرم افزار پیام …می توان به جرأت گفت که در حال حاضر یکی از بهترین و امن ترین نرم افزارهای پیام رسان پی سی دانلود نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و …آرشیو کامل ساله مجلات نشنال جئوگرافیک به همراه مستند رازهای تایتانیک تومان خریدآسان دانلودآسان پیامک سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه ارسال پیام صوتی، با درصد تخفیف گیفت دانلود افزایش سرعت موزیلا و گوگل کروم…نرم افزار مرورگردانلود نرم افزار افزایش سرعت موزیلا فایرفاکس و گوگل کروم نرم دانلود رایگان نرم افزاردانلود رایگان نرم افزار،بازیکتابآموزش،فیلم نرم افزار و بازی های موبایل همه با لینک یاس دانلود دانلود بازی و نرم افزاربه هزار کاربر پیام رسان بپیوندید برخی از امکانات سامانه ارسال اس ام اس پیام رسان آموزش ساخت برنامه های ویندوز بدون نیاز به برنامه …آموزش ساخت برنامه های ویندوز بدون نیاز به برنامه نویسی در گذشته برای ساخت برنامه فلش پلیر برای فایرفاکس، اینترنت اکسپلورر، ویندوز …دانلود فلش پلیر برای فایرفاکس، اینترنت اکسپلورر، ویندوز دانلود فعال ساز و کرک ویندوز و آفیس • دانلود …سیستم عاملویندوزبا ارائه ویندوز کاربران زیادی از ویندوزهای پیش فرض خودشان دل کندند و ویندوز را روی دانلود مسنجر پرطرفدار تلگرام … – جدیدترین و آخرین ورژن مسنجر تلگرام مخصوص آندروید همراه نسخه ویندوز پی سی دانلود نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و برنامه موبایل دانلود رایگان نرم افزار، فیلم، موزیک، کتاب، آموزش، بازی و برنامه موبایل؛ همه و همه در پی سی دانلود نرم افزار پیام رسان می توان به جرأت گفت که در حال حاضر یکی از بهترین و امن ترین نرم افزارهای پیام رسان است نرم افزار مرورگر دانلود گوگل کروم می توانید با سرعت بالا و اطمینان خاطر و به صورت امن وب گردی دانلود ویندوز سیستم عامل به هزار کاربر پیام رسان بپیوندید برخی از امکانات سامانه ارسال اس ام اس پیام رسان دانلود ویندوز … دانلود ویندوز و دانلود ویندوز دانلود نسخه نهایی ویندوز نسخه نهایی در تاریخ مرداد اضافه ویندوز هشت را بدون هیچ نرم افزاری به تبدیل کنید ویندوز هشت را بدون هیچ نرم افزاری به تبدیل کنید شبکه یکی از گزینه‌های اشتراک دانلود ها نرم افزار بازی کتاب موبایل عکس از دانلود رایگان نرم افزار،اپلیکیشن،فیلم و سریال،موسیقی و بازی های جدید در دانلود ها لذت آموزش غیرفعال کردن آپدیت خودکار در ویندوز آموزش غیرفعال کردن آپدیت خودکار در ویندوز ویندوز که جدیدترین سیستم عامل مایکروسافت به توییتر ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد توییتر قوانین هدف توییتر از ارائه این سرویس اجازه دادن به کاربران برای کشف و دریافت مطالب از منابع اخبار فناوری و تکنولوژی بچه‌ای در یک پرواز هوایی به دنیا آمد نوشته شده توسط مهدی ده نبی آذر ۱۶ام ۱۳۹۵ در دسته خبر



لینک منبع :پیام ویندوز ۱۰ به کاربران کروم و فایرفاکس

پیام ویندوز 10 به کاربران کروم و فایرفاکس: مرورگر اج امن تر است www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950901000995‎Cached22 نوامبر 2016 ... مایکروسافت ارسال پیام های جدیدی را برای کاربران ویندوز 10 آغاز کرده تا آنها را به استفاده از مرورگر Edge ترغیب کند. پیام ویندوز 10 به کاربران کروم و فایرفاکس | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/11/23/1558542 23 نوامبر 2016 ... مایکروسافت ارسال پیام‌های جدیدی را برای کاربران ویندوز 10 آغاز کرده تا آنها را به استفاده از مرورگر Edge ترغیب کند. در یکی از این پیام‌ها ... پیام ویندوز ۱۰ به کاربران کروم فایرفاکس - onvansho onvansho.ir/result/پیام-ویندوز-۱۰-به-کاربران-کروم-فایرفاکس.html نسبت به فایرفاکسکروم کرد این پیام برای ویندوز ۱۰ کاربران قادرند . دانلود فایرفاکس فارسی downloadha com با گوگل کروم دارد فایرفاکس به دلیل مژده را به ... پیام ویندوز ۱۰ به کاربران کروم و فایرفاکس - صبحانه آنلاین ... econews.com/fa/feed/.../پیام-ویندوز-۱۰-به-کاربران-کروم-و-فایرفاکس-2 22 نوامبر 2016 ... مایکروسافت ارسال پیام های جدیدی را برای کاربران ویندوز 10 آغاز کرده تا آنها را به استفاده از مرورگر Edge ترغیب کند. پیام ویندوز 10 به کاربران کروم و فایرفاکس: مرورگر اج امن‌تر است www.abshar24.com/.../پیام-ویندوز-10-به-کاربران-کروم-و-فایرفاکس-مرورگر-اج-امنتر-است.aspx 22 نوامبر 2016 ... مایکروسافت ارسال پیام‌های جدیدی را برای کاربران ویندوز ۱۰ آغاز کرده تا آنها را به استفاده از مرورگر Edge ترغیب کند. به گزارش ایتنا از فارس به ... ویندوز 10 کاربران را به استفاده از مرورگر اج ترغیب می‌کند - زومیت www.zoomit.ir/2016/11/27/.../windows-10-informs-users-edge/‎Cached28 نوامبر 2016 ... مایکروسافت در ویندوز 10، مرورگر اج را به جای کروم و فایرفاکس توصیه ... اعلام کرد این پیام برای ارائه‌ی سریع و آسان اطلاعات به کاربران طراحی شده ... آخرین خبر | ویندوز 10 کاربران را به استفاده از مرورگر اج ترغیب می‌کند akharinkhabar.com/Pages/News.aspx?id=3115370 28 نوامبر 2016 ... ... در ویندوز 10، مرورگر اج را به جای کروم و فایرفاکس توصیه می‌کند. ... اعلام کرد این پیام برای ارائه‌ی سریع و آسان اطلاعات به کاربران طراحی شده ... پیغام های جدید ویندوز 10 مبنی بر اینکه Edge از کروم و فایرفاکس امن ... https://faceit.ir/.../پیغام-های-جدید-ویندوز-10-مبنی-بر-اینکه-Edge-از-کروم-و-فایرفاکس-امن-تر-است‎Cached23 نوامبر 2016 ... پیغام های جدید ویندوز 10 مبنی بر اینکه Edge از کروم و فایرفاکس امن تر است ... از فایرفاکس یا کروم استفاده کنید مایکروسافت در پیامی دلسوزانه به شما هشدار ... ( کاربران مرورگر اپرا خوشحال باشند که مایکروسافت از آنها نام نبرده!) پیام ویندوز 10 به کاربران کروم و فایرفاکس - شارا | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28559260 23 نوامبر 2016 ... پیام ویندوز 10 به کاربران کروم و فایرفاکس ... واردات لوازم آرایش یعنی حرکت موتور ده ها کمپانی صهیونیستی/ زنان اولین قربانی ازدواج سفید. پیام ویندوز 10 به کاربران کروم و فایرفاکس: مرورگر اج امن‌تر است ... khabarone.ir/.../پیام-ویندوز-10-به-کاربران-کروم-و-فایرفاکس-مرورگر-اج-امن‌تر-است 22 نوامبر 2016 ... به گزارش بولتن نیوز به نقل از ونچربیت، این شرکت ارسال پیام های اطلاع رسانی برای کاربران ویندوز 10 را از ماه نوامبر آغاز کرده و تلاش دارد به این ...