مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

لنوو رقیب سرفیس پرو 4 را می‌سازد

[ad_1]

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: امروز اطلاعاتی از یک تبلت هیبریدی شرکت لنوو لو رفته که به نظر می‌رسد Miix 520 نام دارد. محصولی که با ویندوز ۱۰ راهی بازار می‌شود و یک صفحه نمایش ۱۲٫۳ اینچی دارد. همچنین مشخص شده که این تبلت جدید شرکت لنوو از قلم مخصوص هم بهره می‌برد و با پردازنده‌های شرکت اینتل عرضه می‌شود.

 

 لنوو رقیب سرفیس پرو ۴ را می‌سازد

براساس اطلاعات منتشر شده تبلت Miix 520 یک صفحه نمایش ۱۲٫۳ اینچی با دقت تصویر ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل دارد و در مدل‌های مختلف با سخت افزار متفاوت راهی بازار می‌شود. یک مدل از تراشه‌ی Core i3-6006U و چهار گیگابایت رم بهره می‌برد و مدل بعدی هم از پردازنده‌ی Core i7-7500U با ۱۶ گیگابایت رم راهی بازار می‌شود. همچنین می‌توان این تبلت‌ها را با حافظه‌های داخلی ۱۲۸ گیگابایت تا ۱ ترابایت خریداری کرد.  حتی مشخص شده که این تراشه‌ها با معماری Kaby Lake ساخته شده‌اند.

در ادامه‌ی اطلاعات گفته شده که این تبلت دوربین دوتایی خواهد داشت. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در کنار یک دوربین ۲ مگاپیکسلی که برای نشان دادن مضامین واقعیت افزوده مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین مشخص شده که این تبلت یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی هم دارد.

بلندگوهای استریو روی این محصول قرار گرفته  و سه عدد پورت USB‌ هم در اطراف آن دیده می‌شود. یک پورت USB 3.0 Type-A و دو عدد پورت USB 3.1 Type-C هم روی آن دیده می‌شود. گفته شده که باتری آن هم تا ۱۰ ساعت دستگاه را روشن نگه می‌دارد. در اطلاعات لو رفته گفته شده که این تبلت فن ندارد و لنوو برای خنک کردن آن از سیستم بدون فن استفاده کرده است که در آن لوله مسی استفاده می‌شود.

به نظر می‌رسد که بدنه‌ی این محصول از ترکیب آلومینیوم و منیزیوم ساخته شده است. حتی گفته شده که ضخامت این محصول تنها ۹ میلی‌متر خواهد بود. هنوز تاریخ عرضه و قیمت این تبلت مشخص نشده؛ اما به‌ احتمال زیاد به‌زودی راهی بازار می‌شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای نرم افزار کاربردی اندروید که باید داشته باشید نرمافزارکاربردیاز زمان ارائه اندروید تا به امروز میلیون ها نرم افزار برای این سیستم عامل محبوب عرضه پول نیوز رقابت جالبی میان شهرها و مخصوصا کلان شهرهای چین ایجاد شده تا هر کدام بتوانند خود را خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریاحتمال محکوم شدن رونالدو به ۶ سال زندان برف و سرما مدارس اردبیل را تعطیل کرد سقوط ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر برترین و گران ترین گوشی های اشرافی دنیا تصاویر قبل از انتخاب و خرید مونوپاد این مطلب را نرم افزار کاربردی اندروید که باید داشته باشید فناورانه نرمافزار از زمان ارائه اندروید تا به امروز میلیون ها نرم افزار برای این سیستم عامل محبوب عرضه شده پول نیوز رقابت جالبی میان شهرها و مخصوصا کلان شهرهای چین ایجاد شده تا هر کدام بتوانند خود را بیشتر خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری احتمال محکوم شدن رونالدو به ۶ سال زندان برف و سرما مدارس اردبیل را تعطیل کرد سقوط بالگرد در دانلود گیتار پرو سرفیس پرو قیمت سرفیس پرو گیتار پرو



لینک منبع :لنوو رقیب سرفیس پرو 4 را می‌سازد

لنوو رقیب سرفیس پرو 4 را می‌سازد - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../لنوو-رقیب-سرفیس-پرو-4-را-می‌سازد/‎Cached23 نوامبر 2016 ... امروز اطلاعاتی از یک تبلت هیبریدی شرکت لنوو لو رفته که به نظر می‌رسد Miix 520 نام دارد. محصولی که با ویندوز 10 راهی بازار می‌شود. لنوو رقیب سرفیس پرو 4 را می‌سازد - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/837877/لنوو-رقیب-سرفیس-پرو-4-را-می‌سازد/ لنوو رقیب سرفیس پرو 4 را می‌سازد. مجید نوردوست: امروز اطلاعاتی از یک تبلت هیبریدی شرکت لنوو لو رفته که به نظر می‌رسد Miix 520 نام دارد. محصولی که با ویندوز ... لنوو رقیب سرفیس پرو ۴ را می‌سازد – مجله راگا https://magazine.raganews.ir/284559/ لنوو رقیب سرفیس پرو ۴ را می‌سازد. براساس اطلاعات منتشر شده تبلت Miix 520 یک صفحه نمایش ۱۲٫۳ اینچی با دقت تصویر ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل دارد و در مدل‌های ... Miix 510: رقیب ارزان‌قیمت سرفیس مایکروسافت - جی اس ام www.gsm.ir/.../Miix-510:-رقیب-ارزان‌قیمت-سرفیس-مایکروسافت/‎Cached4 سپتامبر 2016 ... لنوو در ایفا 2016 برلین از تبلت جدید خود، Miix 510، رونمایی کرد؛ تبلتی مشابه سرفیس پرو 4 مایکروسافت اما با قیمت. سرفیس پرو ۴ - ریلکس relaxsmspanel.com/blog.aspx?tag=سرفیس%20پرو%20۴‎Cachedلنوو رقیب سرفیس پرو ۴ را می‌سازد. امروز اطلاعاتی از یک تبلت هیبریدی شرکت لنوو لو رفته که به نظر می‌رسد Miix 520 نام دارد. ادامه مطلب. تاریخ پست : ۱۳۹۵ چهارشنبه ... تبلت دوکاره لنوو میکس 2 معرفی شد؛ رقیب سرفیس پرو از چین می‌آید ... digiro.ir/lenovo-miix-720-2-in-1-pc-with-active-pen-2-unveiled-surface-pro-killer/‎Cached3 ژانویه 2017 ... لنوو امروز مدل جدیدی از تبلت دوکاره میکس 700 (Miix 700) خود را که سال ... بوده و برای رقابت با تبلت سرفیس پرو مایکروسافت راهی بازار خواهد شد. لنوو بایگانی - صفحه 2 از 4 - امیدخوزستان omid-khouzestan.ir/بایگانی/tag/لنوو/page/2 لنوو رقیب سرفیس پرو ۴ را می‌سازد · امید خوزستان: مجله دیجی کالا – مجید نوردوست: امروز اطلاعاتی از یک تبلت هیبریدی شرکت لنوو لو رفته که به نظر می‌رسد Miix ۵۲۰ ... رونمایی از سری جدید تینک پد ایکس وان اس و رقیب سرفیس پرو لنوو ... www.khabaronline.ir/detail/619560/ict/hardware‎Cached3 ژانویه 2017 ... رونمایی از سری جدید تینک پد ایکس وان اس و رقیب سرفیس پرو لنوو در ... و با سرفیس پرو 4 مایکروسافت رقابت می‌کند چراکه لنوو روی آن پردازنده ... لنوو رقیب سرفیس پرو 4 را می‌سازد www.coka.ir/articles/84785/لنوو-رقیب-سرفیس-پرو-4-را-می‌سازد لنوو رقیب سرفیس پرو 4 را می‌سازد تبلت , لنوو , سرفیس پرو 4. رونمایی از سری جدید تینک پد ایکس وان اس و رقیب سرفیس پرو لنوو ... www.aftabir.com/news/article/view/2017/01/03/1595214‎Cached3 ژانویه 2017 ... رونمایی از سری جدید تینک پد ایکس وان اس و رقیب سرفیس پرو لنوو در ... و با سرفیس پرو 4 مایکروسافت رقابت می‌کند چراکه لنوو روی آن پردازنده ...