مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سامسونگ تجارت پی سی خود را به لنوو می‌فروشد

[ad_1]

اخباری منتشر شده است مبنی بر اینکه سامسونگ قصد دارد تجارت کامپیوترهای شخصی خود را به لنوو واگذار کند.

نشریه کره‌ای The Bell گزارش جدیدی منتشر کرده است که بر اساس آن؛ دو کمپانی سامسونگ و لنوو، درباره‌ی واگذاری بخش کامپیوترهای شخصی سامسونگ به لنوو مذاکره می‌کنند.

بر اساس این گزارش، این مذاکره در حال حاضر بدون هیچ‌گونه پیشنهاد مالی انجام می‌شود؛ اما سامسونگ با استخدام پل هِیستینگز  به‌عنوان یک مذاکره‌کننده‌ی قانونی، قصد دارد پیشنهادی ارائه کند. از طرف دیگر لنوو برای مذاکره، موسسه‌ مالی Freshfields Bruckhaus Deringer را معرفی کرده است. در حال حاضر جزئیات این مذاکره فاش نشده، ولی نشریه The Bell اعلام کرده است این معامله برای لنوو ۸۵۰ میلیون دلار آب می‌خورد. یکی از مدیران قبلی سامسونگ گفته است: «رابطه‌ی کاری نزدیک بین پی‌سی‌ها و پرینترها را در نظر بگیرید؛ پرواضح است که سامسونگ بعد از فروش تجارت پی‌سی خود، کم‌کم از بازار کامپیوترهای شخصی محو خواهد شد.»

سامسونگ قصد دارد علاوه بر فروش بخش پی‌سی، تجارت پرینتر خود را نیز با قیمتی در حدود یک میلیارد دلار به اچ‌پی بفروشد. هنوز مشخص نیست آیا تصمیم فروش تجارت پی‌سی و پرینتر سامسونگ به ماجرای غم‌انگیز گلکسی نوت 7 ارتباط دارد یا خیر. بر کسی پوشیده نیست که ماجرای گلکسی نوت 7، میلیاردها دلار برای سامسونگ هزینه داشت، اما همچنان برند این کمپانی طرفداران زیادی دارد.

از طرف دیگر؛ لنوو همچنان یکی از بازیگران مهم دنیای کامپیوترهای شخصی است و کماکان با سری یوگا به پیشتازی خود ادامه می‌دهد.

باید یادآوری کنیم سامسونگ به‌تازگی با مبلغ ۸ میلیارد دلار، کمپانی آمریکایی هارمن را تصاحب کرده که در زمینه‌ی تجهیزات صوتی، برندی شناخته‌شده است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ترفندهای سخت افزار کامپیوتراینترنتموبایلسامسونگ نسل جدید تراشه های حافظه ی پرسرعت را برای استفاده در کارت های گرافیک معرفی کردایستنا گوشیبا عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور قیمت گوشی های موبایل نوکیا مرجع موبایل … با انتخاب عنوان هر ستون جدول می توانید جدول قیمت گوشی های موبایل نوکیا را بر اساس آن پول نیوز رقابت جالبی میان شهرها و مخصوصا کلان شهرهای چین ایجاد شده تا هر کدام بتوانند خود را شرکت آمازون ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادآمازونکامآمازونکام یا آمازون دات کام، به انگلیسی شرکت تجارت الکترونیک آمریکایی است ایستنا فناوری اطلاعاتبا عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور روش برای پاکسازی و افزایش حافظه‌ی رم رایانه‌ی …رم حافظه دسترسی تصادفی یکی از مهمترین اجزاء رایانه‌ها است که به شما کمک می‌کند تا ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …رزیدنت اویل ؛ بازگشت به ریشه های ترس فعال کردن تایید هویت دو مرحله ای در تلگرام ترفندهای سخت افزار کامپیوتراینترنتموبایل سامسونگ نسل جدید تراشه های حافظه ی پرسرعت را برای استفاده در کارت های گرافیک معرفی کرد ایستنا گوشی با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور روزانه قیمت گوشی های موبایل نوکیا مرجع موبایل ایران با انتخاب عنوان هر ستون جدول می توانید جدول قیمت گوشی های موبایل نوکیا را بر اساس آن ستون پول نیوز رقابت جالبی میان شهرها و مخصوصا کلان شهرهای چین ایجاد شده تا هر کدام بتوانند خود را بیشتر شرکت آمازون ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد آمازونکام آمازونکام یا آمازون دات کام، به انگلیسی شرکت تجارت الکترونیک آمریکایی است، که در ایستنا فناوری اطلاعات با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور روزانه روش برای پاکسازی و افزایش حافظه‌ی رم رایانه‌ی ویندوزی شما رم حافظه دسترسی تصادفی یکی از مهمترین اجزاء رایانه‌ها است که به شما کمک می‌کند تا اطلاعات ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر رزیدنت اویل ؛ بازگشت به ریشه های ترس فعال کردن تایید هویت دو مرحله ای در تلگرام



لینک منبع :سامسونگ تجارت پی سی خود را به لنوو می‌فروشد

سامسونگ تجارت پی سی خود را به لنوو می‌فروشد - زومیت www.zoomit.ir/2016/11/25/.../samsung-selling-pc-business-lenovo/‎Cached26 نوامبر 2016 ... سامسونگ قصد دارد علاوه بر فروش بخش پی‌سی، تجارت پرینتر خود را نیز با قیمتی در حدود یک میلیارد دلار به اچ‌پی بفروشد. هنوز مشخص نیست آیا ... سامسونگ تجارت پی سی خود را به لنوو می‌فروشد | روزنامه کسب و کار kasbokarnews.ir/fa/.../سامسونگ-تجارت-پی-سی-خود-را-به-لنوو-می‌فروشد/ 26 نوامبر 2016 ... اخباری منتشر شده است مبنی بر اینکه سامسونگ قصد دارد تجارت کامپیوترهای شخصی خود را به لنوو واگذار کند. سامسونگ تجارت پی سی خود را به لنوو می‌فروشد - خبرگزاری دانا danakhabar.com/.../سامسونگ-تجارت-پی-سی-خود-را-به-لنوو-می‌فروشد‎Cachedاخباری منتشر شده است مبنی بر اینکه سامسونگ قصد دارد تجارت کامپیوترهای شخصی خود را به لنوو واگذار کند. سامسونگ تجارت پی سی خود را به لنوو می‌فروشد | سایت خبری ام ال 4min.ml/سامسونگ-تجارت-پی-سی-خود-را-به-لنوو-می‌ف/‎Cached26 نوامبر 2016 ... سامسونگ تجارت پی سی خود را به لنوو می‌فروشد. ترجمه زبان انگلیسی به فارسی رایگان , ترجمه متون انگلیسی انلاین معنی جملات انگلیسی به ... سامسونگ تجارت پی سی خود را به لنوو می‌فروشد | سایت خبری تی کی 4min.tk/سامسونگ-تجارت-پی-سی-خود-را-به-لنوو-می‌ف/‎Cached26 نوامبر 2016 ... سامسونگ تجارت پی سی خود را به لنوو می‌فروشد. ترجمه زبان انگلیسی به فارسی رایگان , ترجمه متون انگلیسی انلاین معنی جملات انگلیسی به ... سامسونگ تجارت پی سی خود را به لنوو می‌فروشد - دیگه چه خبر dgchekhabar.com/.../سامسونگ-تجارت-پی-سی-خود-را-به-لنوو-می‌فروشد سامسونگ تجارت پی سی خود را به لنوو می‌فروشد. منبع: خبرگزاری زومیت۱۳۹۵-۹-۶-۰۹: ۴۰:۰۴. سامسونگ تجارت پی سی خود را به لنوو می‌فروشد. برای مشاهده کامل خبر در ... آخرین خبر | سامسونگ تجارت پی سی خود را می‌فروشد akharinkhabar.ir/tech/3111398/سامسونگ-تجارت-پی-سی-خود-را-می‌فروشد 26 نوامبر 2016 ... زومیت/ اخباری منتشر شده است مبنی بر اینکه سامسونگ قصد دارد تجارت کامپیوترهای شخصی خود را به لنوو واگذار کند.نشریه کره‌ای The Bell گزارش ... سامسونگ تجارت پی سی خود را به لنوو می‌فروشد - دنیای فناوری inter2net.ir/سامسونگ-تجارت-پی-سی-خود-را-به-لنوو-می‌ف/ مانتو فلورا، طراحی جدید و مد روز. حس نرمی و راحتی به سبب استفاده از پارچه کتان درجه یک. طرح پارچه گل درشت فوق العاده خاص و یونیک. انتخابی مناسب و زیبا برای ... سامسونگ تجارت پی سی خود را به لنوو می‌فروشد ariamtwo.rzb.blogka.ir/post466134.html سامسونگ تجارت پی سی خود را به لنوو می‌فروشد. اخباری منتشر شده است مبنی بر اینکه سامسونگ قصد دارد تجارت کامپیوترهای شخصی خود را به لنوو واگذار کند. سامسونگ تجارت پی سی خود را به لنوو می‌فروشد - بلاگ خوان 2tdl.rzb.blogyab.xyz/view502816.html‎Cachedاخباری منتشر شده است مبنی بر اینکه سامسونگ قصد دارد تجارت کامپیوترهای شخصی خود را به لنوو واگذار کند. نشریه کره‌ای The Bell گزارش جدیدی منتشر کرده است ...