مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

حضور بازی محبوب ویندوز در گوشی‌ها

[ad_1]

بازی سولیتیر (Solitaire) بازی محبوب ویندوز برای بیش از ۲۵ سال است و مایکروسافت قصد دارد برای نخستین بار مجموعه این بازی (Solitaire Collection) را بیرون از ویندوز عرضه کند.

به گزارش صبحانه،مایکروسافت نسخه بازی محبوب خود (Solitaire) را به iOS و اندروید آورد.

به گزارش ورج، بازی سولیتیر (Solitaire) بازی محبوب ویندوز برای بیش از ۲۵ سال است و مایکروسافت قصد دارد برای نخستین بار مجموعه این بازی (Solitaire Collection) را بیرون از ویندوز عرضه کند.

مایکروسافت این بازی را برای iOS و اندروید به صورت رایگان عرضه کرده و امیدوار است بتواند با این کار، بازیکنان بیشتری به۱۱۹  میلیون نفری که این بازی را روی ویندوز ۸ و ویندوز ۱۰ بازی کرده‌اند، اضافه کند.

مایکروسافت همچنین نسخه دیگری از این بازی را به قیمت ۱.۹۹ دلار در هر ماه عرضه می‌کند که تبلیغات ندارد و شامل سکه‌هایی به عنوان پاداش است.

مجموعه بازی Microsoft Solitaire Collection برای iOS‌ و اندروید شامل بازی های Klondike، Spider، FreeCell ، Pyramid و Tripeaks است. مایکروسافت همچنین در حال یکپارچه‌سازی ایکس‌باکس با این بازی است، بدین ترتیب شما می‌توانید وارد بازی شده و با دوستانتان به بازی بپردازید.

کاربران iOS‌ و اندروید می‌توانند این بازی نوستالژیک مایکروسافت را از گوگل‌پلی و اپ‌استور دانلود کنند.

منبع : ایسنا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

حضور بازی محبوب ویندوز در گوشی‌هامایکروسافت نسخه بازی محبوب خود را به و اندروید آورد بازی سولیتیر بازی الف حضور بازی محبوب ویندوز در گوشی‌هاحضور بازی محبوب ویندوز در گوشی‌ها بازی محبوب ویندوز برای را بیرون از ویندوز حضور بازی محبوب ویندوز در گوشی‌ها مایکروسافت نسخه بازی حضور بازی محبوب ویندوز در گوشی‌ها حضور بازی محبوب ویندوز در گوشی حضور بازی محبوب ویندوز در گوشی‌هامایکروسافت نسخه بازی محبوب خود را به و اندروید آورد بازی سولیتیر بازی حضور بازی محبوب ویندوز در گوشی‌ها واضح…حضور بازی محبوب ویندوز در گوشی‌هابخش دانش و فناوری الف، آذرمایکروسافت نسخه بازی حضور بازی محبوب ویندوز در گوشی‌هاحضور بازی محبوب ویندوز در گوشی‌ها مایکروسافت نسخه بازی محبوب خود را به و حضور بازی محبوب ویندوز در گوشی ها آکامایکروسافت نسخه بازی محبوب خود را به و اندروید آورد بازی دانلود حضور بازی محبوب ویندوز در گوشی‌هاایسنا به نقل از ورج، بازی سولیتیر بازی محبوب ویندوز برای بیش از ۲۵ سال است و حضور بازی محبوب ویندوز در گوشی‌ها سیتنامایکروسافت نسخه بازی محبوب خود نیازمندی ها نقش ژئوپلیتیک ایران در ترانزیت حضور بازی محبوب ویندوز در گوشی‌ها ایسنامایکروسافت نسخه بازی محبوب خود را به و اندروید آوردبه گزارش ایسنا به نقل از یاس دانلود دانلود بازی و نرم افزار دانلود بازی کم حجم برای کامپیوتر و اندروید دانلود نرم افزار یاس دانلود آنتی ویروس جدید بازی آندروید یاس دانلود موبایل دانلود بازی برای اندروید بازی تاور دش برای اندروید پول بی نهایت نام یک ایستنا فناوری اطلاعات با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور روزانه دانلود بازی فکری خارق بازی خارق العاده و کم نظیر تحت عنوان از گرسنگی نمیر در سبک بازی های فکری از دانلود بازی جدید سوپرسل کلش رویال کلش رویال بازی جدید و فوق العاده زیبای استراتژیک از سوپرسل خالق بازی های محبوب آرشیو دانلود بازی کامپیوتر بایگانی فوردانلودز بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال توسط کمپانی ساخته و برای کامپیوتر قویترین نرم افزار ردیابی ، مکان یابی و مانیتورینگ گوشی موبایل هیچ گونه تخصصی در نصب نرم افزار ندارید ؟ والدین و مدیران گرامی ؛ اگر تخصص کافی در خصوص نصب بهترین گوشی ها مناسب با بودجه شما بهترین گوشی ها مناسب با بودجه شما مهم نیست چقدر پول داشته باشید، تنها کافی است قصدتان برای پورتال پرشین وی هم اکنون در پرشین وی سقوط یک فروند هلی کوپتر در دریاچه چیتگر تصاویر و جزییات مرد دختر دیدن شبکه های ماهواره ای از روی اینترنت آخرین خبرها استخدام فوری در یهترین شرکتها با عالی ترین حقوق و مزایا زیباترین عکسهای عروسی نصب ویندوز در دقیقه نصب ویندوز در محل



لینک منبع :حضور بازی محبوب ویندوز در گوشی‌ها

حضور بازی محبوب ویندوز در گوشی‌ها - ایسنا www.isna.ir/news/.../حضور-بازی-محبوب-ویندوز-در-گوشی-ها‎Cached26 نوامبر 2016 ... به گزارش ایسنا به نقل از ورج، بازی سولیتیر (Solitaire) بازی محبوب ویندوز برای بیش از ۲۵ سال است و مایکروسافت قصد دارد برای نخستین بار ... حضور بازی محبوب ویندوز در گوشی‌ها | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/.../160647-حضور-بازی-محبوب-ویندوز-در-گوشی-ها 26 نوامبر 2016 ... به گزارش، ورج، بازی سولیتیر (Solitaire) بازی محبوب ویندوز برای بیش از ۲۵ سال است و مایکروسافت قصد دارد برای نخستین بار مجموعه این بازی ... الف - حضور بازی محبوب ویندوز در گوشی‌ها alef.ir/vdcai0nyi49n6o1.k5k4.html?417966 26 نوامبر 2016 ... ایسنا به نقل از ورج، بازی سولیتیر (Solitaire) بازی محبوب ویندوز برای بیش از ۲۵ سال است و مایکروسافت قصد دارد برای نخستین بار مجموعه این ... حضور بازی محبوب ویندوز در گوشی‌ها - ایسنا | دمادم https://damadam.ir/news/حضور-بازی-محبوب-ویندوز-در-گوشی‌ها/4387011 به گزارش ایسنا به نقل از ورج، بازی سولیتیر (Solitaire) بازی محبوب ویندوز برای بیش از ۲۵ سال است و مایکروسافت قصد دارد برای نخستین بار مجموعه این بازی ... حضور بازی محبوب ویندوز در گوشی‌ها - بانکداری ایرانی | دمادم https://damadam.ir/news/حضور-بازی-محبوب-ویندوز-در-گوشی‌ها/4389408 مایکروسافت نسخه بازی محبوب خود (Solitaire) را به iOS و اندروید آورد.به گزارش ایسنا به نقل از ورج، بازی سولیتیر (Solitaire) بازی محبوب ویندوز برای بیش ... حضور بازی محبوب ویندوز در گوشی‌ها - خبرگزاری اقتصادی ایران econews.com/fa/media/73336/حضور-بازی-محبوب-ویندوز-در-گوشی-ها 26 نوامبر 2016 ... به گزارش ایسنا به نقل از ورج، بازی سولیتیر (Solitaire) بازی محبوب ویندوز برای بیش از ۲۵ سال است و مایکروسافت قصد دارد برای نخستین بار ... عصر کالا - حضور بازی محبوب ویندوز در گوشی‌ها www.asrekala.com/News/1907302/حضور-بازی-محبوب-ویندوز-در-گوشی-ها 26 نوامبر 2016 ... به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ورج، بازی سولیتیر (Solitaire) بازی محبوب ویندوز برای بیش از 25 سال است و مایکروسافت قصد دارد ... اخبار - روزنامه تعادل www.taadolnewspaper.ir/بخش-اخبار-2/55988-اخبار‎Cached29 نوامبر 2016 ... حضور بازی محبوب ویندوز در گوشی‌ها. ورج مایکروسافت نسخه بازی محبوب خود ( Solitaire) را به iOS و اندروید آورد. بازی سولیتیر (Solitaire) بازی ... ویندوز 10 موبایل و ویندوز روی پردازنده های ARM - مایکروسافت لایف ... https://www.microsoftlife.ir/windows-10-mobile-beta-test-almost-over-enter-windows-arm/‎Cached25 جولای 2017 ... دو بازی محبوب Inside و Limbo از استودیو Playdead در ماه سپتامبر عرضه خواهند شد! .... ویندوز ۱۰ موبایل حدود ۰٫۲ درصد از بازار گوشی های هوشمند را شامل می شود، و ... این حضور ناامید کننده احتمالا خروجی استراتژیک از سوی مایکروسافت ... بازی Hero Sky: Epic Guild Wars شبیه کلش اف کلنز به ویندوز 10 ... windowscenter.net/سورپرایز-بازی-استراتژیک-hero-sky-epic-guild-wars-به-ویندو/‎Cachedاین بازی شباهت بسیار زیادی به بازی محبوب کلش اف کلنز دارد که متاسفانه فعلا جای ... گرافیک بسیار خوب; حضور میلیون ها کاربر در بازی; وجود شخصیت های مختلف ...