مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه مینی پای با بیکن و کدو حلوایی +عکس

[ad_1]

طرز تهیه مینی پای با بیکن

 

در این بخش از ایران ناز آموزش تهیه غذایی خوشمزه و مناسب مهمانی ها را برای شما داریم . امیدوارم با تهیه این غذای شیک و خوش طعم ، لذت چشیدن طعمی جدید و لذیذ را با خانواده ی خود شریک شوید . با ایران ناز همراه باشید تا مینی پای با بیکن، کدو حلوائی و پیاز را آموزش ببینید. امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

 

مواد لازم (۶ عدد):

 

خمیر آماده پای
۳ پیمانه پیاز خلالی
۲۳۰ گرم بیکن
۲ پیمانه کدوحلوائی
یک چهارم قاشق چایخوری پودر مریم گلی
روغن سرخ کردنی
۲ عدد تخم مرغ
نصف پیمانه خامه ترش
یک چهارم پیمانه شیر
نمک و فلفل سیاه
۱ عدد تخم مرغ

 

طرز تهیه:

 

1-فر را با دمای ۱۷۰ درجه سانتی گراد روشن کنید.

 

2-بیکن ها را در تابه متوسط تفت دهید تا برشته شوند. کدو حلوائی و پیاز را بیفزائید و سرخ کنید تا کاملا سبک شده و طلایی شوند. مریم گلی، نمک و فلفل سیاه را افزوده و هم بزنید. سپس آنها را کنار بگذارید تا کمی خنک شوند.

 

3-خمیر پای را باز کرده و تا جای ممکن نازک کنید. با استفاده از قالب یا کاسه، خمیر را به قطر قالب مافین برش دهید. خمیرها را درون قالب بگذارید.

 

4-در این مرحله، در یک کاسه کوچک، تخم مرغ، خامه ترش و شیر را مخلوط کنید. نمک و فلفل سیاه بیفزائید و هم بزنید.

 

5-از مخلوط کدو حلوائی و بیکن درون کاسه های مافین بریزید.

 

6-سپس به آرامی از مخلوط تخم مرغ روی آن بریزید.

 

7-روی پای را با خمیرهای باقی مانده تزئین کنید.

 

8-یک عدد تخم مرغ را با مقدار کمی آب مخلوط کرده و با قلم مو روی سطح خمیرها بمالید.

 

9-قالب را به مدت ۴۰ دقیقه درون فر بگذارید تا کاملا پخته و سطح خمیر طلایی شود. برای بهتر پخته شدن، یک لایه فویل آلومینیومی روی مواد بکشید و فقط ۱۰ دقیقه آخر آن را بردارید.

 

 

مطالب مرتبط:

 

آموزش دستور تهیه کباب تابه ای دو رنگ

 

روش تهیه دنده کباب اصیل کرمانشاهی

 

جنجال پخت کباب گوشت الاغ در رستوران بین راهی ؟+عکس


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

طرز تهیه ذرت مکزیکی خانگی خوشمزه با پنیر و قارچ طرز تهیه ذرت مکزیکی خانگی ، ذرت مکزیکی خانگی ، ذرت مکزیکی طرز تهیه ذرت مکزیکی خانگی طرز تهیه کروکت گوشت ، غذایی خوشمزه و آسان با …کروکت گوشت ، غذا با گوشت چرخ کرده طرز تهیه کروکت گوشت ، غذایی خوشمزه و آسان با گوشت طرز تهیه ذرت مکزیکی خانگی خوشمزه با پنیر و قارچ طرز تهیه ذرت مکزیکی خانگی ، ذرت مکزیکی خانگی ، ذرت مکزیکی طرز تهیه ذرت مکزیکی خانگی خوشمزه طرز تهیه «کروکت گوشت» ، غذایی خوشمزه و آسان با گوشت چرخ کرده کروکت گوشت ، غذا با گوشت چرخ کرده طرز تهیه «کروکت گوشت» ، غذایی خوشمزه و آسان با گوشت چرخ کرده



لینک منبع :طرز تهیه مینی پای با بیکن و کدو حلوایی +عکس

طرز تهیه مینی پای با بیکن و کدو حلوایی +عکس - ایران ناز www.irannaz.com/مینی-پای-بیکن-کدو-حلوایی.html‎Cachedدر اینجا، مینی پای با بیکن، کدو حلوائی و پیاز را برایتان آموزش داده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد مواد لازم ۶ عدد خمیر آماده پ. Images for طرز تهیه مینی پای با بیکن و کدو حلوایی +عکس طرز تهیه مینی پای با بیکن و کدو حلوایی | در اینجا، مینی پای - قطره www.ghatreh.com/news/.../طرز-تهیه-مینی-پای-بیکن-کدو-حلوایی 26 نوامبر 2016 ... در اینجا، مینی پای با بیکن، کدو حلوایی و پیاز را برایتان آموزش داده ایم که امیدواریم ... طرز تهیه مافین مافین سبزیجات,مافین سبزیجات رژیمی,طرز پخت مافین سبزیجات ... کشف گونه جدیدی عنکبوت با ظاهری شبیه به برگ (+عکس) ... شیوه پخت مینی پای با بیکن و کدو حلوایی +تصویر و عکس - سرزه www.serze.com/شیوه-مینی-بیکن-حلوایی-تصویر-2356254/‎Cached26 نوامبر 2016 ... طرز تهیه مینی پای با بیکن و کدو حلوایی +عکس شیوه پخت مینی پای با بیکن در این قسمت از تعلیم تهیه خوراکی ای طعم دار و عالی مراسمها را برای ... طرز تهیه مینی پای با بیکن و کدو حلوایی +عکس - ProxyOutlet.com www.proxyoutlet.com/index.php?q... با یک کلیک همسر آینده خود را انتخاب کنید. طرز تهیه مینی پای با بیکن و کدو حلوایی +عکس. مجموعه : آموزش هنر آشپزی. طرز تهیه مینی پای با بیکن و کدو حلوایی + ... روش پخت کروکت برنج خوشمزه و فوری - Hendevaneh hendevaneh.com/روش-پخت-کروکت-برنج-خوشمزه-و-فوری/ در این مطلب از ایران ناز شما را با روش درست کردن کروکت برنج یک غذای خوشمزه و متفاوت ... طرز تهیه کروکت برنج : ... طرز تهیه مینی پای با بیکن و کدو حلوایی + عکس. میهن مگ - آموزش تهیه حلوا مینیون https://mihanmag.com/post/.../آموزش_تهیه_حلوا_مینیون‎Cached20 فوریه 2017 ... آموزش تهیه حلوا مینیون در آموزش امروز شما عزیزان و همراهان ایران ناز را با طرز تهیه حلوای خوشمزه و ... طرز تهیه مینی پای با بیکن و کدو حلوایی +عکس. آموزش تهیه حلوا مینیون - جدیدترین و برترین مطالب روز دنیا sarvfeed.ir/news/47375 21 فوریه 2017 ... آموزش تهیه حلوا مینیون\n \n در آموزش امروز شما عزیزان و همراهان ایران ناز را با طرز تهیه حلوای خوشمزه ... طرز تهیه مینی پای با بیکن و کدو حلوایی +عکس. روش پخت کروکت برنج خوشمزه و فوری – خبر خون https://khabarkhan.000webhostapp.com/.../روش-پخت-کروکت-برنج-خوشمزه-و-فوری/‎Cached30 ژانویه 2017 ... در این مطلب از ایران ناز شما را با روش درست کردن کروکت برنج یک غذای خوشمزه و متفاوت ، آشنا ... طرز تهیه مینی پای با بیکن و کدو حلوایی +عکس آموزش تهیه حلوا مینیون - ترشیده ها torshideha.ir/آموزش-تهیه-حلوا-مینیون/ در آموزش امروز شما عزیزان و همراهان ترشیده ها را با طرز تهیه حلوای خوشمزه و مجلسی مینیون ... طرز تهیه حلوا مینیون : ... طرز تهیه مینی پای با بیکن و کدو حلوایی +عکس.