مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری آمازون در غرب آسیا

[ad_1]

سایت آمازون که بزرگترین ارائه دهنده خدمات فروش آنلاین انواع کالا و محصولات در جهان محسوب می شود قصد دارد با خرید سایت خرده فروشی سوق (بازار) یک میلیارد دلار در منطقه غرب آسیا هزینه کند.

سرمایه گذاری سایت آمازون

به نقل از بلومبرگ، این سایت که از جمله سایت های موفق خرده فروشی آنلاین در منطقه و به خصوص در میان کشورهای عربی است، مورد توجه آمازون قرار گرفته و این شرکت آمریکایی قصد دارد کنترل کامل آن را در دست بگیرد. هر چند مذاکرات در این زمینه هنوز ادامه دارد و قرارداد نهایی میان دو طرف منعقد نشده است.

مدیران سایت سوق از شرکت Goldman Sachs Group Inc. برای یافتن خریدارانی برای سهام خود کمک خواسته اند و مدتی بود که زمزمه هایی از سوی سرمایه گذاران اصلی سوق برای فروش آن شنیده می شد.

ارزش محصولاتی که این سایت به مشتریان خود در عربستان، امارات و مصر به صورت آنلاین به فروش می رساند بیش از ۱.۵ میلیون دلار است و سرمایه گذاری انجام شده در آن تا ماه فوریه بالغ بر ۲۷۵ میلیون دلار بوده است.

گفته می شود با توجه به اینکه انجام پرداخت های آنلاین در منطقه غرب آسیا با استفاده از کارت های اعتباری چندان معمول نیست، آمازون در تلاش برای استفاده از روش های دیگری مانند صدور کارت های پیش پرداخته یا دریافت هزینه کالاها در محل تحویل است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پول نیوز این قیمت، خود توجیه کننده صعود تومانی نرخ مبادلاتی دلار در لایحه بودجه است، نرخی ایستنا فناوری اطلاعاتاشتراک ایمیلیپیامکی با عضویت رایگان در خبرنامه ایمیلی آژانس خبری فناوری اطلاعات و عصر ایران شاهکاری بی نظیر در فرودگاه سنگاپور عکس تایتانیک این بار در چین ساخته می شود ‏عکس کارآفرینی دیجیتالی به سبک آکااوبر دات کام، در واقع یک سرویس اجاره تاکسی یا ماشین کرایه ای هست که کاربران را قادر می گردشگری آنلاین در آکادرباره اکسپدیا اکسپدیا، یک موتور جست و جوی مربوط به خدمات گردشگری آنلاین در اینترنت الف در سال آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد؟میزان یخچالهای طبیعی کوهستان‌های مرتفع آسیا از جمله هیمالیا تا ۳۰ درصد از اندازه خود موتور جستجوی قطره نوع خودرو قیمت کارخانه قیمت بازار تیپ عجایب هفت گانه روسیه عجایب هفت گانه روسیه سایت با برگزار کردن یک نظر سنجی اینترنتی و پیامکی از بررسی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا؛ نگاهی از درونآمریکانگاهیازدرونگرسنگی و فقر در آمریکا گرسنگی یکی از شاخص های فقر در آمریکاست به گزارش مؤسسه اطلاع دانلود مستند با دوبله فارسیتوضیحات مکعب یک مسابقه تلویزیونی پرهیجان می باشد که در آن شخص شرکت کننده می بایست پول نیوز دلار تومانی؛ زمینه‌ساز تصویب نرخ تسعیر بودجه بازده نیروگاهی در ایران؛ کمتر از ٣٦ درصد ایستنا فناوری اطلاعات با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور روزانه عصر ایران شاهکاری بی نظیر در فرودگاه سنگاپور عکس تایتانیک این بار در چین ساخته می شود ‏عکس کارآفرینی دیجیتالی به سبک آکا همان طور که در چند ماه اخیر شاهد بودید، باشگاه کارآفرینی دیجیتالی پرتال برترین ها، به معرفی گردشگری آنلاین در آکا درباره اکسپدیا اکسپدیا، یک موتور جست و جوی مربوط به خدمات گردشگری آنلاین در اینترنت است که الف در سال آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد؟ میزان یخچالهای طبیعی کوهستان‌های مرتفع آسیا از جمله هیمالیا تا ۳۰ درصد از اندازه خود در موتور جستجوی قطره نوع خودرو قیمت کارخانه قیمت بازار تیپ دوگانه سوز بررسی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا؛ نگاهی از درون آمریکاازدرو گرسنگی و فقر در آمریکا گرسنگی یکی از شاخص های فقر در آمریکاست به گزارش مؤسسه اطلاع رسانی دانلود مستند با دوبله فارسی توضیحات مکعب یک مسابقه تلویزیونی پرهیجان می باشد که در آن شخص شرکت کننده می بایست درون یک



لینک منبع :سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری آمازون در غرب آسیا

سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری آمازون در غرب آسیا - خبرگزاری مهر ... www.mehrnews.com/.../سرمایه-گذاری-یک-میلیارد-دلاری-آمازون-در-غرب-آسیا‎Cached26 نوامبر 2016 ... سایت آمازون که بزرگترین ارائه دهنده خدمات فروش آنلاین انواع کالا و محصولات در جهان محسوب می شود قصد دارد با خرید سایت خرده فروشی سوق (بازار) ... سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری آمازون در غرب آسیا | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/11/27/1561313 27 نوامبر 2016 ... سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری آمازون در غرب آسیا. ۲۳ ساعت پیش; ۰بازدید; ۰ رای; ۰ دیدگاه. سایت آمازون که بزرگترین ارائه دهنده خدمات فروش آنلاین ... سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری آمازون در غرب آسیا - پسیت passit.ir/fa/home/details/7469180677 29 نوامبر 2016 ... سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری آمازون در غرب آسیا. سایت آمازون که بزرگ‌ترین ارائه دهنده خدمات فروش آنلاین انواع کالا و محصولات در جهان محسوب می‌شود ... سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری آمازون در غرب آسیا | سایت سوق - قطره www.ghatreh.com/news/.../سرمایه-گذاری-میلیارد-دلاری-آمازون-غرب-آسیا 26 نوامبر 2016 ... سایت سوق از جمله سایت های معروف خرده فروشی در غرب آسیا است که آمازون قصد خرید آن را دارد. - سایت آمازون که بزرگ تØ. سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری آمازون در غرب آسیا - هوش نیوز - تی نیوز tnews.ir/news/363074946380.html‎Cached27 نوامبر 2016 ... سایت آمازون که بزرگترین ارائه دهنده خدمات فروش آنلاین انواع کالا و محصولات در جهان محسوب می شود قصد دارد با خرید سایت خرده فروشی سوق (بازار) ... سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری آمازون در غرب آسیا - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../سرمایه-گذاری-یک-میلیارد-دلاری-آمازون-در-غرب-آسیا/‎Cached3 ژوئن 2017 ... سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری آمازون در غرب آسیا. سایت آمازون که بزرگترین ارائه دهنده خدمات فروش آنلاین انواع کالا و محصولات در جهان محسوب می شود ... سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری آمازون در غرب آسیا | خبرگزاری مهر vista.ir/net/1458141 26 نوامبر 2016 ... سایت آمازون که بزرگترین ارائه دهنده خدمات فروش آنلاین انواع کالا و محصولات در جهان محسوب می شود قصد دارد با خرید سایت خرده فروشی سوق (بازار) ... صبح نو » سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری آمازون در غرب آسیا sobheno.ir/سرمایه-گذاری-یک-میلیارد-دلاری-آمازون-د/ 26 نوامبر 2016 ... سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری آمازون در غرب آسیا. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بلومبرگ، این سایت که از جمله سایت های موفق خرده فروشی آنلاین ... سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری آمازون در غرب آسیا - خبرگزاری مهر daneshnews.com/view/FA/226046.aspx سایت آمازون که بزرگترین ارائه دهنده خدمات فروش آنلاین انواع کالا و محصولات در جهان محسوب می شود قصد دارد با خرید سایت خرده فروشی سوق (بازار) یک میلیارد دلار در ... سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری آمازون در souq www.itmen.ir/index.aspx?pid=10322&articleid=196472‎Cached27 نوامبر 2016 ... سایت آمازون که بزرگ ترین ارائه دهنده خدمات فروش آنلاین انواع کالا و ... خرید سایت خرده فروشی souq.com یک میلیارد دلار در منطقه غرب آسیا هزینه کند.