مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کاربران اندروید صادق ترند یا ios؟

[ad_1]

در چند سال اخیر که سیستم عامل های اندروید و iOS به بازار عرضه شده است همیشه جدال و رقابت بین کاربران این دو سیستم عامل وجود داشته است. اما این بار این جدال بر سر موضوع تازه ای است.

به گزارش صبحانه، دانشمندان با مطالعه پاسخ ها یی که این کاربران به سوالات آن ها داده اند به این نتیجه رسیده اند که کاربران اندروید نسبت به کاربران iOS صادق تر هستند.

کاربران گوشی های هوشمند با سیستم عامل های مختلف وقتی می خواهند مزیت های گوشی خود را نسبت به گوشی های دیگر نشان دهند معمولا چیزهای مثل قطعات سخت افزاری گوشی، سیستم عامل حتی صفحه نمایش و موارد این چنینی را مقایسه می کنند. اما مطالعه جدیدی در این زمان نشان می دهد انتخاب تلفن همراه می تواند وابستگی زیادی به شخصیت کاربر داشته باشد و شاید بتوان خصوصیات شخصیتی افراد را از روی نوع گوشی تلفن همراه آن ها تشخیص داد. از جمله نتایج جالب این آزمایش این است که کاربران گوشی های آیفون نسبت به کاربران گوشی های با سیستم عامل اندروید کم تر صادق اند.

نتایج این مطالعه این مطالعه که توسط دانشجویان دانشگاه لینکلن و دانشگاه لانکاستر انگلستان انجام شده است خصوصیات و صفات شخصیتی جالبی در مورد کاربران گوشی های آیفون و گوشی های اندرویدی را نشان داده است. در بخشی از این مطالعه ۵۳۰ نفر با سوالاتی در خصوص گوشی و همچنینی زندگی فردی آن ها از سال ۲۰۱۵ تا سال ۲۰۱۶ مصاحبه شده است. محققان این مطالعه می گویند که بعد از انجام این مصاحبه ها آن ها دریافته اند که دارندگان گوشی های آیفون که بیشتر زنان و جوانان هستند تمایل بیشتری دارند تا از گوشی خود به عنوان ابزاری برای نشان دادن موقعیت و رفاه اجتماعی خود استفاده کنند. همچنینی این محققان به نتایج جالب و قابل توجهی توسط این مطالعه دست یافته اند که البته برخی از این نتایج قابل پیش بینی بوده است.

یکی از تفاوت های شخصیتی کلیدی در میان دارندگان گوشی های آیفون و دارندگان گوشی های اندرویدی میزان صداقت و انسان دوستی بوده است. در واقع میزان صداقت و انسان دوستی در بین دارندگان گوشی های اندرویدی در درجه بالاتری از این میزان در دارندگان گوشی های آیفون بوده است.

با کمک نتایج این مطالعه دانشمندان و محققان قادر خواهند بود مدل های احتمالی طراحی کنند که بتواند از روی شخصیت افراد نوع تلفن همراه آن ها را حدس بزنند. در واقع این مدل های احتمالی می تواند بر اساس پاسخ شرکت کنندگان در این مطالعه طراحی شود و می تواند گفت نتیجه حدسیات از روی این مدل ها تا ۷۰ درصد صحیحی باشد.

هرچند تشخیص واکنش های رفتاری کاربران از روی نوع تلفن همراه و یا بر عکس موضوعی قابل بحث است اما نتایج این مطالعه می تواند به نوبه خود جالب و قابل توجه باشد.

منبع : کلیک


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ترفند برای تبدیل شدن به استاد واتس اپ …واتس اپ حاصل تلاش و دو کارمند سابق شرکت یاهو است این شرکت گران بها بیشتر محافظت از کامپیوتر با آنتی ویروس قدرتمند ایرانی …آموزشهمانطور که همه ما می دانیم، امروزه با وجود تعداد بسیار زیادی از ویروس ها، کرم ها پکیج بهترین آنتی ویروس‌های رایگان دانلود…از اینکه این سایت را برای ما کاربران بتز نموده اید تشکر می کنم در ضمن من نرم افزار زیریاب نرم افزار زیریاب، جستجو سریع و بدون دردسر زیرنویسها ترفند برای تبدیل شدن به استاد واتس اپ پارسیش همانطور که گفته شد کد موجود در سایت واتس اپ یکتاست پس بکار گیری چنین روشی باعث می شود تا به محافظت از کامپیوتر با آنتی ویروس قدرتمند ایرانی آموزش همانطور که همه ما می دانیم، امروزه با وجود تعداد بسیار زیادی از ویروس ها، کرم ها، تروجان ها پکیج بهترین آنتی ویروس‌های رایگان دانلود از اینکه این سایت را برای ما کاربران بتز نموده اید تشکر می کنم در ضمن من نرم افزار را زیریاب نرم افزار زیریاب، جستجو سریع و بدون دردسر زیرنویسها



لینک منبع :کاربران اندروید صادق ترند یا ios؟

کاربران اندروید صادق ترند یا ios؟ - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/430318/کاربران-اندروید-صادق-ترند-یا-ios 26 نوامبر 2016 ... در چند سال اخیر که سیستم عامل های اندروید و iOS به بازار عرضه شده است همیشه جدال و رقابت بین کاربران این دو سیستم عامل وجود داشته است. کاربران اندروید صادق ترند یا ios؟ - صبحانه آنلاین | Sobhanehonline ... sobhanehonline.com/fa/news/.../کاربران-اندروید-صادق-ترند-یا-ios‎Cached26 نوامبر 2016 ... در چند سال اخیر که سیستم عامل های اندروید و iOS به بازار عرضه شده است همیشه جدال و رقابت بین کاربران این دو سیستم عامل وجود داشته است. اما این ... کاربران سیستم عامل اندروید نسبت به کاربران سیستم عامل iOS صادق ... click.ir/1395/09/06/android-users-are-more-faithful-than-iphones/‎Cachedدانشمندان با مطالعه پاسخ ها یی که این کاربران به سوالات آن ها داده اند به این نتیجه رسیده اند که کاربران اندروید نسبت به کاربران iOS صادق تر هستند. به گزارش کلیک، ... کاربران اندروید صادق ترند یا ios؟ - کشاورزنیوز keshavarznews.ir/1395/09/06/کاربران-اندروید-صادق-ترند-یا-ios؟/ وب سایت کلیک: در چند سال اخیر که سیستم عامل های اندروید و iOS به بازار عرضه شده است همیشه جدال و رقابت بین کاربران این دو سیستم عامل وجود داشته است. کاربران گوشی های آیفون و اندروید دارای چه شخصیتی هستند؟ /خانم ها ... www.cinemakhabar.ir/NewsDetails.aspx?ID=108265‎Cached23 نوامبر 2016 ... به گزارش سینماخبر،سوژه داغ برتر بودن IOS یا اندروید، همبشه محل جدال دائمی ... با شرایط، بی علاقه به ثروت و مقام و همچنین بسیار صادق هستند، نکته ... اندرویدی ها قابل اعتمادترند یا آیفون دارها؟ - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../اندرویدی-ها-قابل-اعتمادترند-یا-آیفون-دارها‎Cached1 دسامبر 2016 ... اگر کاربر اندروید یا آیفون هستید و میخواهید میزان صداقت و وفاداریتان را ... ها از آیفون دارها قابل اعتمادترند ، اندرویدی ها صادق ترند ، صداقت و وفاداری اندرویدی ... و شناوری کاربری و هنگ نکردن توان رقابت با سیستم عامل ios رونداشتن. شما بگویید؛ اندروید یا iOS؟ - دیجی کالا https://www.digikala.com/mag/.../شما-بگویید؛-اندروید-یا-ios؟/‎Cached13 ا کتبر 2015 ... طرفداران سرسخت اندروید و iOS گاه با دلایل منطقی و گاه غیر‌منطقی می‌خواهند ... اما در سوی دیگر ماجرا، اپل علاقه‌ای ندارد کاربران دستگاه‌های اندرویدی از ... اندروید یا iOS؛ آن‌چه شما گفتید - دیجی کالا https://www.digikala.com/mag/.../اندروید-یا-ios؛-آن‌چه-شما-گفتید/‎Cached18 ا کتبر 2015 ... هفته‌ی پیش از شما پرسیدیم که اندروید یا iOS، کدام‌یک را بیشتر می‌پسندید؟ ... تقریبا اکثر کاربران متفق‌القول‌اند که اندروید قابلیت شخصی‌سازی ... افراد خندان، صادق ترند - صفحه نخست mahboobha.ir/...صادق-ترند/.../سیستم-پیشنهادی-گیمینگ-میان-رده-برای-عید-نوروز 8 مارس 2017 ... کاربران اندروید صادق ترند یا ios؟... در چند سال اخیر که سیستم عامل های اندروید و iOS به بازار عرضه شده است همیشه جدال و رقابت بین کاربران این دو ... اخبار عمومی www.news-bazar.com/cat/133/179/عمومی کاربران اندروید صادق ترند یا ios؟ در چند سال اخیر که سیستم عامل های اندروید و iOS به بازار عرضه شده است همیشه جدال و رقابت بین کاربران این دو سیستم عامل وجود ...