مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پذیرایی از مسافران جاده هراز با گوشت الاغ!

[ad_1]

 

پذیرایی از مسافران جاده هراز با گوشت الاغ!

تاریخ انتشار : شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۵۳

کد مطلب: 62482

 

50 تا 60 درصد واحدهای پذیرایی جاده هراز مجور ندارند، بنابراین رقابت‌های ناسالم نیز بین آنها مطرح است و اخباری از این دست را برای تخریب همدیگر استفاده می‌کنند.

پذیرایی از مسافران جاده هراز با گوشت الاغ!
سرویس گردشگری خبرایرانی، مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری نسبت به ارائه گوشت الاغ به گردشگران جاده هراز توضیحاتی را ارائه کرد.

ولی تیموری درباره ارائه گوشت نامتعارف (الاغ) و نیز مواد غذایی نامطلوب به گردشگران در واحدهای پذیرایی بین‌راهی کشور از جمله جاده هراز اظهار داشت: 50 تا 60 درصد واحدهای پذیرایی جاده هراز مجور ندارند، بنابراین رقابت‌های ناسالم نیز بین آنها مطرح است و اخباری از این دست را برای تخریب همدیگر استفاده می‌کنند.

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری ادامه داد: البته یک تعدادی از واحدهای پذیرایی در این جاده مجوز دارند ولی 70 درصد غیرمجوز فعالیت می‌کنند، یعنی برخی‌ها در این محور یک دکه‌ای زده‌اند و کار می‌کنند و این وظیفه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است که طبق ﻗﺎﻧﻮﻥ ﺍیمنی ﺭاهﻫﺎ با این واحدها برخورد کند.

تیموری تصریح کرد: در حوزه گردشگری نیز آن واحدهای پذیرایی که پروانه سازمان میراث فرهنگی دارند به‌طور مرتب تحت نظارت اکیپ‌هایمان در مسیرها هستند و نظارت می‌شوند و حتی به‌محض مطلع شدن از برخی اخبار درباره ارائه گوشت نامتعارف در فضای مجازی؛ دو گروه و تشکل‌های بین‌راهی به‌طور ویژه از واحدهای پذیرایی زیر نظر میراث فرهنگی بازدید به عمل آوردند که مشکلی گزارش نشد.

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری در ادامه با ابراز "به ما اعلام شده است که دیگر مجوز جدید واحدهای پذیرایی ندهیم"، عنوان کرد: البته یک استثناء وجود دارد و آن واحدهای پذیرایی بین‌راهی که از قبل بدون مجوز فعالیت می‌کردند می‌توانند در صورت رعایت شرایط قانونی بیایند و مجوز بگیرند.

تیموری در خاتمه با تأکید مجدد نسبت به تفاوت فعالیت واحدهای پذیرایی دارای مجوز و غیرمجاز خاطرنشان کرد: فعالیت واحدهای پذیرایی بین‌راهی با توجه به شرایط هوایی در فصول مختلف بسیار سخت است و حتی برخی از آنها در هوای سرد به افراد گرفتار کمک نیز می‌کنند.

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اخبار حوادثروزنامه حوادث،حوادثحوادث روز،حوادث ایران تجاوز به دخترتجاوز حوادث روزحوادث ایرانحوادث امروزاخبار حوادثاخبارحوادثتجاوز اخبار حوادثروزنامه حوادث،حوادثحوادث روز،حوادث ایران،حوادث تجاوز به دخترتجاوز حوادث روزحوادث ایرانحوادث امروزاخبار حوادثاخبارحوادثتجاوز جنسی



لینک منبع :پذیرایی از مسافران جاده هراز با گوشت الاغ!

پذیرایی از مسافران جاده هراز با گوشت الاغ! | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/.../160802-پذیرایی-از-مسافران-جاده-هراز-با-گوشت-الاغ 26 نوامبر 2016 ... ولی تیموری درباره ارائه گوشت نامتعارف (الاغ) و نیز مواد غذایی نامطلوب به گردشگران در واحدهای پذیرایی بین‌راهی کشور از جمله جاده هراز اظهار داشت: 50 ... Images for پذیرایی از مسافران جاده هراز با گوشت الاغ! پذیرایی از مسافران جاده هراز با گوشت الاغ! - اقتصاد آنلاین | دمادم https://damadam.ir/.../پذیرایی-از-مسافران-جاده-هراز-با-گوشت-الاغ/4397712 ولی تیموری درباره ارائه گوشت نامتعارف (الاغ) و نیز مواد غذایی نامطلوب به گردشگران در واحدهای پذیرایی بین‌راهی کشور از جمله جاده هراز اظهار داشت: 50 تا 60 درصد واحدهای ... پذیرایی از مسافران جاده هراز با گوشت الاغ! - خبر ایرانی | دمادم https://damadam.ir/.../پذیرایی-از-مسافران-جاده-هراز-با-گوشت-الاغ/4398671 50 تا 60 درصد واحدهای پذیرایی جاده هراز مجور ندارند، بنابراین رقابت‌های ناسالم نیز بین آنها مطرح است و اخباری از این دست را برای تخریب همدیگر استفاده ... آخرین خبر | پذیرایی از مسافران جاده هراز با گوشت الاغ! akharinkhabar.ir/money/.../پذیرایی-از-مسافران-جاده-هراز-با-گوشت-الاغ! 26 نوامبر 2016 ... اقتصادآنلاین/ مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری نسبت به ارائه گوشت الاغ به گردشگران جاده هراز توضیحاتی را ارائه کرد.ولی تیموری درباره ... پذیرایی از مسافران جاده هراز با گوشت الاغ! | مدیرکل نظارت - قطره www.ghatreh.com/news/.../پذیرایی-مسافران-جاده-هراز-گوشت-الاغ‎Cached26 نوامبر 2016 ... مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری نسبت به ارائه گوشت الاغ به گردشگران جاده هراز توضیحاتی را ارائه کرد. - ولی. پذیرایی از مسافران جاده هراز با گوشت الاغ! - تی نیوز tnews.ir/news/fe9974934243.html 26 نوامبر 2016 ... مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری نسبت به ارائه گوشت الاغ به گردشگران جاده هراز توضیحاتی را ارائه کرد. ولی تیموری درباره ارائه گوشت ... پذیرایی از مسافران جاده هراز با گوشت الاغ! - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/news/.../پذیرایی-از-مسافران-جاده-هراز-با-گوشت-الاغ‎Cached26 نوامبر 2016 ... 50 تا 60 درصد واحدهای پذیرایی جاده هراز مجور ندارند، بنابراین رقابت‌های ناسالم نیز بین آنها مطرح است و اخباری از این دست را برای تخریب همدیگر ... ارائه گوشت الاغ به گردشگران در جاده هراز - onvansho onvansho.ir/result/ارائه-گوشت-الاغ-به-گردشگران-در-جاده-هراز.html ... به گردشگران . برچسب ها جاده هراز ارائه گوشت الاغ به گردشگران در الاغ به گردشگران جاده در جاده هراز به . ... پذیرایی از گردشگران جاده معروف با گوشت الاغ؛ آری یا نه. سرو گوشت الاغ به ... گوشت الاغ در غذای مسافران جاده هراز 70 درصد واحدهای. بدون مجوز جاده ... ارائه گوشت الاغ به گردشگران در جاده معروف؛ آری یا نه! - خبرلند khabarland.com/news/4383/‎Cached26 نوامبر 2016 ... وی با بیان اینکه واحدهای پذیرایی بین راهی کشور اغلب با توجه به قرار ... و نامطلوب به گردشگران در واحدهای پذیرایی بین راهی مسیر جاده هراز، «مهران ...