مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

استفاده از دوربین‌ 3بعدی در آیفون 8

[ad_1]

 

استفاده از دوربین‌ 3بعدی در آیفون 8

تاریخ انتشار : شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۵۳

 

برخی گزارشات حاکی از آن است که شرکت اپل در آیفون 8 از فناوری تصویربرداری سه‌بعدی استفاده خواهد کرد.

به گزارش ستاره ها؛ آخرین شایعات در مورد آیفون 8 گویای این است که اپل در حال حاضر همکاری خود را با شرکت LG برای توسعه این تکنولوژی آغاز کرده است.

3ABE0B4B00000578-0-image-m-2_1480065607970.jpg

به نقل از دیلی‌میل، این شرکت همچنین گزینه‌های افکت‌های سه‌بعدی، فناوری تشخیص اشیا در دنیای واقعی و استفاده از واقعیت افزوده را به آیفون 8 اضافه خواهد کرد.
بنا بر برخی شایعات، از فناوری دوربین 'LG Innotek' در محصول جدید شرکت اپل یعنی آیفون 8 استفاده خواهد شد.
این شایعات بیانگر این است که شرکت اپل در حال حاضر در حال بررسی راه‌هایی برای ترکیب تکنولوژی دوربین‌های سه بعدی خود با دوربین هوشمند LG Innotek است.
از آنجایی که LG Innotek نیز تکنولوژی‌هایی مرتبط با دوربین‌های سه‌بعدی دارد، این تلاش‌ها احتمالا تا سال آینده نتیجه خواهد داد.
 LG Innotek در حال حاضر تامین کننده دوربین‌های دوتایی آیفون 7 است.
با توجه به اینکه سال 2017 دهمین سالگرد آیفون خواهد بود، قطعا شرکت اپل برنامه ریزی‌ها و سورپرایزی را برای این سالگرد در نظر گرفته است.
طبق گزارشات به دست آمده که هفته گذشته اعلام شده، شرکت اپل از فناوری واقعیت افزوده در محصول جدید خود استفاده خواهد کرد.
اگر این شایعات درست باشند، آیفون 8 می‌تواند رقیبی سرسخت برای گلکسیاج S7 سامسونگ که در فوریه 2017 رونمایی می‌شود، باشد.
گفتنی است که شرکت اپل هنوز هیچگونه واکنشی به این شایعات نشان نداده است.

 

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان



لینک منبع :استفاده از دوربین‌ 3بعدی در آیفون 8

استفاده از دوربین‌ 3بعدی در آیفون 8 - ایسنا www.isna.ir/news/.../استفاده-از-دوربین-3بعدی-در-آیفون-8‎Cached26 نوامبر 2016 ... برخی گزارشات حاکی از آن است که شرکت اپل در آیفون 8 از فناوری تصویربرداری سه‌بعدی استفاده خواهد کرد. استفاده از دوربین‌ 3 بعدی در آیفون 8 - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../استفاده-از-دوربین‌-3-بعدی-در-آیفون-8‎Cached26 نوامبر 2016 ... استفاده از دوربین‌ 3 بعدی در آیفون 8. برخی گزارشات حاکی از آن است که شرکت اپل در آیفون 8 از فناوری تصویربرداری سه‌بعدی استفاده خواهد کرد. استفاده از دوربین‌ 3بعدی در آیفون 8 - ایسنا | دمادم https://damadam.ir/news/استفاده-از-دوربین‌-3بعدی-در-آیفون-8/4396245 برخی گزارشات حاکی از آن است که شرکت اپل در آیفون 8 از فناوری تصویربرداری سه‌بعدی استفاده خواهد کرد. به گزارش ایسنا به نقل از دیلی‌میل، آخرین شایعات ... استفاده از دوربین‌ 3بعدی در آیفون 8 - نامه نیوز namehnews.ir/fa/news/.../استفاده-از-دوربین‌-3بعدی-در-آیفون-8‎Cached26 نوامبر 2016 ... برخی گزارشات حاکی از آن است که شرکت اپل در آیفون 8 از فناوری تصویربرداری سه‌بعدی استفاده خواهد کرد. استفاده از دوربین سه بعدی در آیفون ۸ - کلیک | نبض فناوری و اطلاعات click.ir/1395/09/09/iphone-8-will-use-3d-camera/‎Cachedاین شرکت با همکاری شرکت ال‌جی اینوتک و استفاده از فناوری شرکت لینکس قصد دارد آیفون ۸ بعدی را مجهز به دوربین سه بعدی کند. به گزارش کلیک،احتمالا اپل در ... همه چیز در مورد دوربین سه بعدی اپل در آیفون 8 - زومیت www.zoomit.ir/.../what-you-need-to-know-about-apples-new-3d-camera/‎Cached18 مارس 2017 ... شایعاتی مبنی بر استفاده اپل از دوربین سه بعدی در پرچمدار جدید خود آیفون ۸ وجود دارد. استفاده از دوربین سه بعدی در آیفون 8 - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../استفاده-از-دوربین-سه-بعدی-در-آیفون-8‎Cached29 نوامبر 2016 ... اپل، آیفون‌های آینده خود را فناوری جدیدی تجهیز خواهد کرد. این شرکت با همکاری شرکت ال‌جی اینوتک و استفاده از فناوری شرکت لینکس قصد دارد آیفون ... گزارش: آیفون 8 با دوربین سه بعدی معرفی می‌شود - اپراتک appratech.net/4562-apple-is-working-on-a-3d-camera-for-the-iphone-8-report.html‎Cachedگزارش رسیده اپل با همکاری الجی نوعی تازه از دوربین سه بعدی را توسعه میدهد، این گزارش Heraldا از کره احتمال مجهز شدن آیفون 8 به دوربین 3D را خبر میدهد. ... در صورتی که از اپل آیدی شخص ثالث استفاده میکنید آگاه باشید که آن شخص دسترسی کامل و ... استفاده از دوربین‌ 3بعدی در آیفون 8 - دولت بهار :: هواداران دکتر محمود ... www.dolatebahar.com/view-336613.html‎Cached26 نوامبر 2016 ... به گزارش دولت بهار به نقل از دیلی‌میل، آخرین شایعات در مورد آیفون 8 گویای این است که اپل در حال حاضر همکاری خود را با شرکت LG برای توسعه این ... ایران خبر - در آیفون 8 از دوربین‌ 3بعدی استفاده می‌شود www.irankhabar.ir/fa/doc/.../آیفون-8-دوربین-3بعدی-استفاده-می-شود‎Cached26 نوامبر 2016 ... برخی گزارشات حاکی از آن است که شرکت اپل در آیفون 8 از فناوری تصویربرداری سه‌بعدی استفاده خواهد کرد.