مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با جاذبه های گردشگری کشور استرالیا بیشتر آشنا شویم

[ad_1]

بامداد – طبیعت و حیات وحش این کشور پهناور برای بسیاری از ما شناخته شده است اما در این بین، خطرناک ترین جاذبه های استرالیا کدامند؟ طبیعت و جانوران این کشور چه خطراتی می توانند برای ما داشته باشند؟

 nezare-57a9b42a82e2a

گردبادهای آتش استرالیا

گردبادهایی همراه با آتش که از گذشته در استرالیا وجود داشته است و حقیقتا ترسناک به نظر می رسند.

اختاپوس حلقه آبی قاتل کودکان

اختاپوس حلقه آبی که موجوداتی خونسرد و آرام به نظر می رسند و خود را در میان سنگ ها و صخره های کوچک مخفی می کنند. اغلب قربانیان این موجود خطرناک بچه ها هستند که دو ساعت بعد از نیش زدن می میرند چرا که پادزهری برای سم این حیوان وجود ندارد.

ماهی گوش سنگی خطرناک ترین ماهی جهان!!

ماهی گوش سنگی از خطرناکترین ماهی های جهان است که در سواحل استرالیا به وفور دیده می شود. این ماهی با پنهان شدن در میان صخره ها و سنگها، انسان ها را در مواجهه با این موجودات راهی بیمارستان می کند.

عروس دریایی غول پیکر در ساحل

از جمله موجودات غول پیکر که در سواحل استرالیا دیده می شوند عروس دریایی غول پیکر هستند که این موجودات تا ۲۰۱۴ چندان شناسایی نشده بودند.

کوسه های سفید در انتظار طعمه

موج سواری در سواحل استرالیا بسیار معروف است.اما بهتر است که روی موج سواری در این سواحل فکر نکنید چرا که کوسه های سفید در این مناطق منتظر طعمه خود هستند.

مارهای غول پیکر استرالیا

در پارکها و شهرهای استرالیا مارهای عظیم الجثه ای می بینید که مشغول خوردن خفاش ها هستند که این صحنه ها در روز، عادی به نظر می رسد.

در استرالیا اگر شما به مارها نزدیک نشوید. این موجودات هستند که به شما نزدیک می شوند.در این تصویر یک مار پیتون ۶ متری را مشاهده می کنید که از سقف یک فروشگاه خیریه به زمین افتاده است.
در پروازها هم شما ایمن و آسوده خاطر نیستید. این مار پیتون سوار بر باله هواپیما در فراز آسمان در پرواز استرالیا – پاپوا گینه نو می باشد.

خفاش های میوه خوار استرالیا

خفاش های میوه خوار غول پیکر که بر فراز ساختمان ها در استرالیا دیده می شوند و اندازه هر بالشان به اندازه بال های هواپیما یعنی بیش از سه فوت است.

کروکودیل ها آزادانه در شهر می چرخند!!

وجود کروکودیل های عظیم الجثه در آب های شور این کشور که طول هر کدام نزدیک به ۵ متر تخمین زده شده است.

کروکودیل هایی که از زیستگاه خود بیرون آمده و برای گردش به خشکی و شهر می آیند.

منبع:مجله نظاره

نوشته با جاذبه های گردشگری کشور استرالیا بیشتر آشنا شویم اولین بار در بامداد پدیدار شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مکان های دیدنی ،جاذبه های گردشگری جهان ،مکانهای …تور ترکیهمکان های گردشگری جهانتورگردشگری سواحل آنتالیاجاذبه های گردشگری جهانتور معرفی جاذبه های گردشگری دبی لست سکندموقعیت جغرافیایی دبی دبی در جنوب کشور پهناور ایران قرار دارد و جزئی از کشور امارات عصر ایران در ادامه فردوسی پور گفت توی فوتبالی که در پایه ها و رده های مختلف اش فساد و تبانی و پورتال پرشین ویهم اکنون در پرشین وی سقوط یک فروند هلی کوپتر در دریاچه چیتگر تصاویر و جزییات مرد تیترنو آخرین اخبار خبرگزاری ها و سایت های خبری …هیات های ورزشی در استانها باید به دنبال برند سازی باشند ورزش ورزش هیات های ورزشی در سفر پاییزی به روستای آهار روستای آهارمکان های تفریحی ایران قصر دخترک با شروع پاییز، پیشنهاد می کنیم که خود را راهنمای مهاجرت به هلند قسمت اول تورهای …مهاجرت و اقامتراهنمای مهاجرت به هلند قسمت اول اطلاعات گردشگری و تورهای مسافرتی ، آموزشی و تجارتی اخبار پیشنهاد ایرانگردی لست سکندسر کوچک‌شده‌ی یک انسان، عکسی یادگاری با بلندترین و کوتاه‌ترین مردان قبایل بدوی شهر هوشمندایمنی یکی از مهم ترین جنبه های یک شهر هوشمند است در این راستا، سورات پلیس شهر گجرات راز جذابیت مردان از دیدگاه خانم هارازراز جذابیت مردان از دیدگاه خانم ها پیش از اینکه این نوشته رو بخونید این رو بدونید که مکان های دیدنی ،جاذبه های گردشگری جهان ،مکانهای تفریحی جهان تور ترکیهمکان های گردشگری جهانتورگردشگری سواحل آنتالیاجاذبه های گردشگری جهانتور اروپا معرفی جاذبه های گردشگری دبی لست سکند موقعیت جغرافیایی دبی دبی در جنوب کشور پهناور ایران قرار دارد و جزئی از کشور امارات متحده عصر ایران در ادامه فردوسی پور گفت « توی فوتبالی که در پایه ها و رده های مختلف اش فساد و تبانی و این پورتال پرشین وی هم اکنون در پرشین وی سقوط یک فروند هلی کوپتر در دریاچه چیتگر تصاویر و جزییات مرد دختر تیترنو آخرین اخبار خبرگزاری ها و سایت های خبری فارسی زبان آخرین اخبار خبرگزاری های فارسی زبان را به صورت طبقه بندی شده در تیتر نو بخوانید سفر پاییزی به روستای آهار روستای آهارمکان های تفریحی ایران قصر دخترک با شروع پاییز، پیشنهاد می کنیم که خود را برای راهنمای مهاجرت به هلند قسمت اول تورهای مسافرتیراهنمای مهاجرت و اقامت کوهستان دیدنی تیانزی چین بازدید از چشمه آب گرم نوادا آمریکا سواحل زیبای دبی جاذبه های اخبار پیشنهاد ایرانگردی لست سکند سر کوچک‌شده‌ی یک انسان، عکسی یادگاری با بلندترین و کوتاه‌ترین مردان قبایل بدوی جهان و شهر هوشمند جمع آوری زباله از مکان های عمومی با استفاده از برنامه ریزی و پیگیری سیستم سنتی مبتنی بر کاغذ



لینک منبع :با جاذبه های گردشگری کشور استرالیا بیشتر آشنا شویم

با جاذبه های گردشگری کشور استرالیا بیشتر آشنا شویم | بامداد - قطره www.ghatreh.com/.../جاذبه-های-گردشگری-کشور-استرالیا-بیشتر-آشنا-شویم 26 نوامبر 2016 ... بامداد طبیعت و حیات وحش این کشور پهناور برای بسیاری از ما شناخته شده است اما در این بین، خطرناک ترین جاذبه های استرالیا کدامند؟ طبیعت و ... جاذبه های گردشگری استرالیا - ویزای استرالیا www.tnsvisa.ir/Australia/جاذبه-های-گردشگری-استرالیا‎Cached Similarکشور استرالیا در نیمکره جنوبی قاره اقیانوسیه بین مدار جنوبی 40-10درجه طول ... این پل که بر روی بندرگاه سیدنی احداث شده مرکز شهر سیدنی را با مناطق شمالی ... بیشتر مساحت این مجموعه در قالب یک پارک ملّی دریایی از سوی دولت استرالیا حفاظت شده است. ... یکی از دغدغه های مهاجرین در هنگام ورود به خاک استرالیا آشنا نبودن با قوانین و ... با جاذبه های گردشگری کشور استرالیا بیشتر آشنا شویم - مفیدستان mofidestan.ir/با-جاذبه-های-گردشگری-کشور-استرالیا-بیش/ بامداد – طبیعت و حیات وحش این کشور پهناور برای بسیاری از ما شناخته شده است اما در این بین، خطرناک ترین جاذبه های استرالیا کدامند؟ طبیعت و جانوران این کشور چه ... سفر به استرالیا - جاهای دیدنی و گردشگری استرالیا - آلامتو www.alamto.com/travel/oceania/australia‎Cached... بهتر است ابتدا با برترین جاذبه‌های توریستی آن آشنا شوید,دیدنی های استرالیا, جاهای دیدنی استرالیا ... در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر با ماهیت این ناحیه آشنا شویم. جاذبه های گردشگری استرالیا - آژانس مسافرتی آریان گیتی www.aryangiti.com/جاذبه-های-گردشگری-استرالیا‎Cachedاین شهر ساحلی، با موقعیت خاص جغرافیایش و تنوع فرهنگی به یکی از معروفترین و زیباترین ... جاذبه های سیدنی ... از سایر جاهای دیدنی استرالیا می توان به داروین استرالیا،چشمه های آلیس استرالیا، برج سیدنی ... با آریان گیتی بیشتر آشنا شویم ؟ با جاذبه های توریستی استرالیا آشنا شوید | لست سکند lastsecond.ir/news/australia‎Cached25 ژانویه 2012 ... با جاذبه های توریستی استرالیا آشنا شوید. ... تشکیل می‌دهد و بین این دو، سرزمین پست و همواری قرار گرفته که بیشتر آن خشک و خالی از سکنه ‌است. ۱۰ جاذبه ی توریستی استرالیا - تورلند بلاگ www.tourland.ir/blog/3YoxF‎Cached18 جولای 2016 ... سرتاسر استرالیا از جزیره های نزدیک به خشکی گرفته تا بیابان هایی با طبیعت بکر و گونه های ... ما در تورلند با ارایه لیست زیر که شامل ۱۰ جاذبه ی برتر توریستی استرالیا است، شما را با این کشور زیبا بیشتر آشنا می کنیم. جاذبه گردشگری در استرالیا | ویکی سیر | اطلاعات گردشگری ... wikiseir.ir/tag/جاذبه-گردشگری-در-استرالیا/‎Cachedدر ادامه با برخی از بهترین جاذبه‌های زیرزمینی جهان بیشتر آشنا می شویم تا در ... ترین جاذبه های طبیعی در دنیا سیاتل، جذابیت‌های باقی مانده از یک ویرانی کشور آمریکا ... استرالیا | مجله گرشگری و توریستی الی گشت https://www.eligasht.com/Blog/tag/استرالیا/‎Cachedاطلاعاتی مفید و خواندنی درباره کشور استرالیا، جاذبه های گردشگری استرالیا، تفریحگاه ... در ادامه با الی گشت همراه باشید تا با این جزایر دیدنی بیشتر آشنا شویم. استرالیا - کجارو www.kojaro.com/australia/page/2/‎Cachedسیدنی، بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین شهر استرالیا و نماد این کشور است. ... در ادامه همراه کجارو باشید تا بیشتر با ماهیت این ناحیه آشنا شویم. ... طول چند روز اخیر تاکنون سه توریست در دیواره بزرگ مرجانی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری استرالیا جان باخته‌اند.