مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جاذبه های گردشگری و توریستی شانگهای چین

[ad_1]

بامداد- آشنایی با جاذبه های دیدنی و توریستی شانگهای چین مسلماً شما را برای سفر به این شهر زیبا وسوسه خواهد کرد.

به گزارش آلامتو و به نقل از الی گشت؛ شهر شانگهای یکی از مهمترین شهرهای دیدنی در چین است که کمتر گردشگری در سفر به چین به گشت و گذار در آن نمی رود. شهری بندری که مملو از جمعیت است و به ساختمان های بلند و آسمان خراش های فوق العاده معروف است، رودخانه ای این شهر را به دو بخش تقسیم کرده است. اگر شهری شبیه به شانگهای را می خواهید باید نیویورک در آمریکا را یه شما معرفی کنیم، شباهت این دو شهر باعث شده تا به شانگهای نیویورک شرق هم بگویند. در شانگهای دیدنی های زیادی وجود دارد که هنوز برای بسیاری ناشناخته هستند، از طبیعت شانگهای گرفته تا جاذبه های تاریخی آن هر کدام شما در چین حیرت زده می کنند. اگر چه با یکی برنامه ریزی مناسب و تهیه لیستی از جاذبه های این شهر در چین می توانید به تماشای بیشتر جاذبه های این شهر بروید. با ما همراه باشید تا به معرفی ۵ جاذبه گردشگری محبوب شانگهای بپردازیم.

۱. رودخانه ی هانگاپو

در شانگهای در کنار رودخانه ی زیبای هانگاپو قدم بزنید. پیاده روی به سمت سیل‌گیر یکی از چیزهایی است که هرگز در سفر به شانگهایی نباید از دست بدهید. در این مسیر شما می‌توانید افق کلاسیک شانگهایی را در آسمان‌خراش‌ها و معماری آنها در کنار رودخانه عظیم هانگاپو ببینید که شهر را به دو بخش مجزا تقسیم کرده است. استفاده از قایق بهترین راه بازدید از این جاذبه‌ی زیبا است، بدون شک بهترین عکس های سفرتان را در اینجا می توانید بیاندازید.

۲. موزه شانگهای

از نمایشگاه داخل موزه شانگهای لذت ببرید. کنار میدان مردم در نزدیکی جاده نانجینگ، موزه شانگهای کلکسیونی از آثار فرهنگی کم‌یابی را به نمایش در آورده است که بالغ بر ۱۲۰ هزار قطعه را درخود جای می‌دهد. برخی از آثار مانند سرامیک‌های باستانی و ظروف قدیمی توضیحات انگلیسی نیز دارند که می توانید با مطالعه آن از پیشینه اش مطلع شوید.

۳. فضای سبز باغ یویوان

از فضای سبز باغ یویوان بازدید کنید. در نزدیکی سیل‌گیر یویوان محترمترین و تنهای باغ بازمانده از سلسله‌ی مینگ در شانگهای است. این باغ به خاطر منظره‌ی زیبایی که شامل پل‌های تزئین شده و ساختمان های رنگارنگ است به یکی از جاذبه‌های برجسته‌ی این شهر تبدیل شده است.

۴. چشم پرنده

نمای چشم پرنده واقع در مرکز مالی جهانی را ببینید. پنجمین بنای مرتفع جهان با داشتن طولانی ترین آسانسور شیشه‌ای در شانگهایی نمای زیبایی از این شهر را به شما ارائه می‌دهد، چشم اندازی که هر کسی را مبهوت خود می کند. قطعاً سری به طبقه‌ی ۱۰۰ام این ساختمان بزنید تا از روی مرتفع‌ترین پل بین ساختمانی جهان منظره‌ی شهر را از ارتفاع ۴۷۴ متری نگاه کنید. اگر زمان بازدید از این پل را با طلوع یا غروب آفتاب همزمان کنید زیباییهای آن دوچندان می‌شود.

۵. رستوران گردان برج تلوزیونی مروارید

در رستوران گردان برج تلوزیونی مروارید بنشیند و از گردش ۳۶۰ درجه آن و مناظر مختلفی که برایتان می‌سازد لذت ببرید. این ساختمان جذاب ۳ پایه مجزا، ۱۱ کره‌ی گردان و ۱۵ رصدخانه است. سعی کنید به موزه‌ی شهرداری شانگهای واقع در این ساختمان حتماً سر بزنید تا با تاریخ این شهر بیشتر آشنا شوید.

نوشته جاذبه های گردشگری و توریستی شانگهای چین اولین بار در بامداد پدیدار شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مکان های دیدنی ،جاذبه های گردشگری جهان ،مکانهای …تور ترکیهمکان های گردشگری جهانتورگردشگری سواحل آنتالیاجاذبه های گردشگری جهانتور مکان های دیدنی ایران ،جاذبه های گردشگری جهان …تور ترکیهمکان های گردشگری جهانتورگردشگری سواحل آنتالیاجاذبه های گردشگری جهانتور معرفی جاذبه های گردشگری دبی لست سکندشرایط آب و هوایی دبی در ماههای مختلف سال بیشترین کمترین دبی شرایط آب و هوایی در ماه رزرو هتل رزرو تور رزرو بلیط آموزش توریسم آتالندتور تورهای نمایشگاهی نمایشگاه های بین المللی بهترین فرصت برای اطلاع از آخرین آدرس وشماره تلفن هتل های قشم…قشمهتل های قشمتالار گفتمان بانک تور و گردشگری سلام من هتل خلیج فارس قشم رفتم از نظر موقعیت مکانی عکس های دیدنی جهان، تصاویر دیدنی جهان، بهترین …تصاویر دیدنی جهان،مناظر دیدنی جهان،نقاط دیدنی جهان،دیدنی جهان،دیدنی های جهان،دیدنی تور چین تور پکن تور شانگهایتور چین چین ، سرزمین باستانی، اسرار آمیز و زیبایی است که همواره برای ماجراجویان جذاب سفر به ژاپن جاهای دیدنی و گردشگری ژاپناگر قصد سفر به ژاپن را دارید بهتر است ابتدا با برترین جاذبه‌های توریستی آن آشنا شوید تور ایتالیا قیمت تور رمفلورانسونیز شب …تور ایتالیا قیمت تور رمفلورانسونیز شب توضیح فارسی تور رمفلورانسونیز شب و روز آسمان پرستاره پرشیا ویزای شینگن تورآنتالیا …آشنایی با هتل های مورد استفاده در تورهاو نرخ هتل ها آسمان پرستاره مکان های دیدنی ،جاذبه های گردشگری جهان ،مکانهای تفریحی جهان تور ترکیهمکان های گردشگری جهانتورگردشگری سواحل آنتالیاجاذبه های گردشگری جهانتور اروپا جاذبه های گردشگریتور تور ترکیهمکان های گردشگری جهانتورگردشگری سواحل آنتالیاجاذبه های گردشگری جهانتور اروپا معرفی جاذبه های گردشگری دبی لست سکند شرایط آب و هوایی دبی در ماههای مختلف سال بیشترین کمترین دبی شرایط آب و هوایی در ماه ژانویه معرفی جاذبه های گردشگری بالی لست سکند موزه بالی این موزه یکی از بهترین‌ها در اندونزی است و مجموعه‌ ای با‌شکوه از حکاکی‌های رزرو هتل رزرو تور رزرو بلیط آموزش توریسم آتالند تور تور کیش تورهای کیش، با امکانات عالی، انتخابی ایده آل برای سپری کردن تعطیلات و آدرس وشماره تلفن هتل های قشم … قشم هتل های قشم تالار گفتمان بانک تور و گردشگری سلام من هتل خلیج فارس قشم رفتم از نظر موقعیت مکانی جاش عکس های دیدنی جهان، تصاویر دیدنی جهان، بهترین مناطق جهان آشنایی با باغ هفت تن مکانی تاریخی در شیراز تصاویر سیر و سیاحت نوروزی در شهرهای توریستی ایران تور چین تور پکن تور شانگهای تور چین چین ، سرزمین باستانی، اسرار آمیز و زیبایی است که همواره برای ماجراجویان جذاب بوده سفر به ژاپن جاهای دیدنی و گردشگری ژاپن اگر قصد سفر به ژاپن را دارید بهتر است ابتدا با برترین جاذبه‌های توریستی آن آشنا شویددیدنی الفبای سفرتور کیشمالزیتور لحظه آخریتابستان آنتالیادبی موزه ایالتی هنر شرقیاگر به دنبال یک جاذبه توریستی مسکو هستید که به طورکامل منعکس کننده



لینک منبع :جاذبه های گردشگری و توریستی شانگهای چین

10 مورد از دیدنی های شهر شانگهای چین - نیل گشت روز www.nilgasht.com/10-مورد-از-دیدنی‌های-شهر-شانگهای-چین-تور-چین‎Cachedدیدنی‌های شهر شانگهای چین، جاذبه‌های گردشگری شهر شانگهای چین، تور چین، تور شانگهای، جاذبه‌های گردشگری چین، سفر به شانگهای، گردشگری شانگهای، توریسم ... 10 جاذبه برتر گردشگری شانگهای چین - ایوار www.eavar.com/fa/blog/2016/12/31/.../shanghai-attractions/‎Cached5 ژانویه 2017 ... شانگهای به عنوان بزرگ‌ترین شهر چین، جاذبه‌ها و مکان‌های دیدنی و ... میلیون نفر است، مناطق و جاذبه‌های تاریخی و آرامی را در کنار مراکز توریستی مدرن به ... جاذبه های گردشگری چین | لست سکند lastsecond.ir/news/china-tourist-attractions‎Cached18 فوریه 2017 ... دیگر جاذبه های گردشگری پکن شهر ممنوعه ، میدان تیان آن من ،دریاچه‌های مصنوعی، پارک‌ها و ... از دیگر اثار دیدنی این شهر میتوان به نامهای زیر اشاره کرد:‏ جاذبه‌های گردشگری شانگهای چین+ عکس کشور چین | ستاره setare.com/.../جاذبه‌های-گردشگری-شانگهای-چین-عکس-کشور-چین‎Cached Similar7 نوامبر 2015 ... از جاذبه‌های گردشگری شانگهای می‌توان به باغ یو، معابد بودا، موزه هنر، برج ... طبیعی شانگهای که بزرگ‌‌ترین موزه علوم طبیعی چین است نیز خالی از ... Images for جاذبه های گردشگری و توریستی شانگهای چین جاذبه های گردشگری شهر شانگهای - سایت گرشگری تهران www.makanbin.com/tehran/جاذبه-های-گردشگری-شهر-شانگهای/‎Cachedقبل از اینکه سفر خود به چین را شروع کنید لیستی از مکان های دیدنی این کشور تهیه کنید. ... از دیگر جاذبه های گردشگری شانگهای چین میتوان به موارد زیر اشاره کرد. دیدنی های پکن - تور چین 96 | تور چین تابستان 96 | سعادت سیر www.chin365.com/china-tour/itemlist/category/15-دیدنی-های-پکن‎Cachedیکی از دیگر دلایل انتخاب این شهرها جاذبه های گردشگری متفاوت در این شهرها ست . پکن یکی از اصلی ... بازدید از مناطق دیدنی پکن را در برنامه گردشی خود جای دهید . دیدنی های شانگهای - تور چین 96 | تور چین تابستان 96 | سعادت سیر www.chin365.com/china-tour/itemlist/.../9-دیدنی-های-شانگهای‎Cachedپل نانپو شانگهایNanpu Bridge Shanghai در منطقه پودونگ شهر شانگهای کشور چین دو تا پل بسیار زیبا و قشنگ وجود دارد که هر دو از دیدنی های شانگهای و سازه… ۱۰ جاذبه برتر گردشگری در چین - جاده های سبز www.jadehayesabz.ir/tourism/.../china/top-tourist-attractions-in-china/‎Cached Similar26 ژانویه 2015 ... 10 جاذبه برتر گردشگری در چین: چین دارنده قدیمی‌ترین تمدن مداوم در جهان، ... شده هر چند دیدن همه جاذبه‌های توریستی برتر در چین با توجه به اندازه گسترده‌ی این ... پودانگ منطقه‌ای در شانگهای در سمت شرقی رودخانه Huangpu است که به عنوان ... جاذبه های گردشگری پکن پایتخت افسانه ای چین + تصاویر - نمناک namnak.com/جاذبه-های-گردشگری-چین.p28246‎Cachedگردشگری چین و جاذبه گردشگری چین و راهنمای گردشگری چین و مناطق دیدنی چین و جاذبه های توریستی چین را در نمناک بشناسید.