مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

از طریق این سایت خود را از اینترنت پاک کنید

[ad_1]

 

کد مطلب: 418118

از طریق این سایت خود را از اینترنت پاک کنید

تاریخ انتشار : شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۵۹

 شاید اخباری مانند حملات سایبری، توسعه اخبار جعلی در گوگل و فیس‌بوک و سوءاستفاده آنلاین در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باعث شده تا تصمیم بگیرید تا خود را از اینترنت بیرون بکشید.

خبرآنلاین نوشت: شما خوشبخت هستید چراکه برادران سوئدی به نام‌های ویلی دالبو و لینوس اونه بک با ساخت یک وب‌سایت شمار را قادر می‌سازند تا با چند کلیک خودتان را از اینترنت دیلیت کنید.

این دو برادر با ایجاد سایت Deseat.me اجازه می‌دهند تا شما حضور خود از اینترنت را پس از جستجو از بین ببرید.

سرویس دیلیت کردن خود از اینترنت فعلاً در فاز ابتدایی روی اکانت جی میل کار می‌کند و کافی با ورود به سایت لینک و داخل شدن با اکانت جی میل تمام لینک‌های مرتبط با خود را پیداکرده و سپس با یک کلیک دیلیت می‌کنید.

در این فاز ردپاهای شما در فیس بوکف توئیتر و اورنوت/Evernote پس از جستجو پاک می‌شوند و سپس در فازهای بعدی سایر سایتهای معروف به دیتابیس آن افزوده می‌شود.

برنامه نویسان سوئدی با استفاده از تعاریف امنیتی موجود در جی میل سرویس پاک کردن اکانت را به‌صورت خودکار روی سایت آورده و مدعی هستند که عملیات جستجو و پاک‌روی رایانه کاربر و نه روی سرور آنها انجام می‌شود تا نقض حریم خصوصی افراد به وجود نیاید.

آنها قول داده‌اند که آسیبی به دیتای کاربر نخواهند زد و همه اتفاقات روی رایانه کاربر می‌افتد.

 

کلمات کلیدی : سایت، اینترنت

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

کسب درآمد از اینترنت قانونی و تضمینیآموزش بهترین روش های کسب درآمد در منزل آموزش روش های صحیح و عملی کسب درآمد از اینترنت چگونه از طریق تماشای فیلم، زبان انگلیسی خود را …تمامی کالاها و خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند نازنین عروسک زشتفال هفته شنبه آذر فال های گروه ارور ، همه هفته از فال هندی و چینی به دست می آموزش اشتراک گذاری اینترنت بین لپ تاپ و گوشی موبایل از تنها با یک تماس مشکلات رایانه ای خود را حل کنید به همین راحتی این آموزش در ویندوز چگونه سایت خود را روی اینترنت قرار دهیدچگونه سایت خود را روی اینترنت قرار دهید هنگامی که طراحی و ساخت سایت خود را با مهارت به دانلود برنامه ایردروید مدیریت اندروید از حتما برای شما هم پیش آمده است که بخواهید اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی را از طریق بیتوته پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، …این دختر می‌گوید خدا می‌داند پدرم با مشکل مالی‌ای که دارد چطور می‌تواند این پول را آموزش استعلام و پرداخت خلافی خودرو از طریق اینترنت…اینترنت و کامپیوترآموزش استعلام و پرداخت خلافی خودرو از طریق اینترنت، پیامک و تلفناز این پس خلافی خودرو و نمره منفی گواهینامه را در این سایت از این پس خلافی خودرو و نمره منفی گواهینامه را در این سایت ببینید پلیس فتانوجوان شما اگر دو یا سه مورد از این نشانه ها را داشته باشد، می تواند در دسته بندی افراد نازنین عروسک زشت فال هفته شنبه آذر فال های گروه ارور ، همه هفته از فال هندی و چینی به دست می آید که کسب درآمد از اینترنت قانونی و تضمینی آموزش بهترین روش های کسب درآمد در منزل آموزش روش های صحیح و عملی کسب درآمد از اینترنت چگونه از طریق تماشای فیلم، زبان انگلیسی خود را تقویت کنیم؟ تمامی کالاها و خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و آموزش اشتراک گذاری اینترنت بین لپ تاپ و گوشی موبایل از طریق تنها با یک تماس مشکلات رایانه ای خود را حل کنید به همین راحتی این آموزش در ویندوز سون شرح چگونه سایت خود را روی اینترنت قرار دهید چگونه سایت خود را روی اینترنت قرار دهید هنگامی که طراحی و ساخت سایت خود را با مهارت به پایان دانلود – قدرتمندترین برنامه مدیریت اندروید از طریق حتما برای شما هم پیش آمده است که بخواهید اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی را از طریق رایانه ی بیتوته پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد این دختر می‌گوید خدا می‌داند پدرم با مشکل مالی‌ای که دارد چطور می‌تواند این پول را جور کند آموزش استعلام و پرداخت خلافی خودرو از طریق اینترنت، پیامک و اینترنت و کامپیوتر آموزش استعلام و پرداخت خلافی خودرو از طریق اینترنت، پیامک و تلفن از این پس خلافی خودرو و نمره منفی گواهینامه را در این سایت ببینید از این پس خلافی خودرو و نمره منفی گواهینامه را در این سایت ببینید پلیس فتا نوجوان شما اگر دو یا سه مورد از این نشانه ها را داشته باشد، می تواند در دسته بندی افراد معتاد



لینک منبع :از طریق این سایت خود را از اینترنت پاک کنید

۲۰:۰۷ از طریق این سایت خود را از اینترنت پاک کنید - خبرگزاری تسنیم https://www.tasnimnews.com/.../از-طریق-این-سایت-خود-را-از-اینترنت-پاک-کنید‎Cachedاز طریق این سایت خود را از اینترنت پاک کنید. شناسه خبر: 1251415 سرویس: رسانه ها. ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷. دانش‌جو یا کاربر اینترنت؟ از طریق این سایت خود را از اینترنت پاک کنید - onvansho onvansho.ir/result/از-طریق-این-سایت-خود-را-از-اینترنت-پاک-کنید.html از طریق این سایت خود را از را از اینترنت دیلیت کنید پاک کردن اکانت را . المیرا ذاکری نویسنده در انزل وب صفحه 6 از 8 دیگران از طریق اینترنت برخی از سایت ها یا ... از طریق این سایت خود را از اینترنت پاک کنید - پرس شیعه | اخبار شیعه pressshia.com/63935/از-طریق-این-سایت-خود-را-از-اینترنت-پاک-ک/ 26 نوامبر 2016 ... به گزارش پرس شیعه به نقل از خبرآنلاین نوشت: شما خوشبخت هستید چراکه برادران سوئدی به نام‌های ویلی دالبو و لینوس اونه بک با ساخت یک ... از طریق این سایت خود را از اینترنت پاک کنید | شاید اخباری - قطره www.ghatreh.com/news/.../طریق-این-سایت-خود-اینترنت-پاک-کنید 26 نوامبر 2016 ... شاید اخباری مانند حملات سایبری، توسعه اخبار جعلی در گوگل و فیس بوک و سوءاستفاده آنلاین در انتخابات ریاست جمهوØ. از طریق این سایت خود را از اینترنت پاک کنید | شاید اخباری - قطره www.ghatreh.com/news/.../طریق-این-سایت-خود-اینترنت-پاک-کنید 26 نوامبر 2016 ... از طریق این سایت خود را از اینترنت پاک کنید. شاید اخباری مانند حملات سایبری، توسعه اخبار جعلی در گوگل و فیس بوک و سوءاستفاده آنلاین در ... حذف فعالیت‌های جستجو و مرور - جستجوی Google راهنما - Google Support https://support.google.com/websearch/answer/465?hl=fa‎Cached Similarوقتی به حساب Google خود وارد شده باشید و «فعالیت وب و برنامه» روشن باشد، فعالیت‌های ... شماست و هر زمان خواستید می‌توانید آن‌ها را حذف کنید یا تنظیم را خاموش نمایید. .... در حالی که به حساب Google خود وارد نشده‌اید، از طریق یک پنجره حالت ناشناس در Google ... با این حال، ممکن است Google برای جلوگیری از هرزنامه و سوءاستفاده و برای ... حذف سابقه مرور - Android - Google Chrome راهنما - Google Support https://support.google.com/chrome/answer/95589?co=GENIE...‎Cachedاین صفحه صفحه‌هایی را که «درحالت ناشناس» بازدید کرده‌اید یا قبلاً از سابقه مرورتان حذف کرده‌اید ذخیره ... برای کپی کردن سایت، ورودی را لمس کنید و نگه دارید. در بالا ... از طریق این سایت خود را از اینترنت پاک کنید - تی نیوز tnews.ir/news/b56e74937851.html 26 نوامبر 2016 ... شاید اخباری مانند حملات سایبری، توسعه اخبار جعلی در گوگل و فیس بوک و سوءاستفاده آنلاین در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باعث شده تا تصمیم ... از طریق این سایت خود را از اینترنت دیلیت کنید - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/606053/ict/internet‎Cached26 نوامبر 2016 ... از طریق این سایت خود را از اینترنت دیلیت کنید ... تعاریف امنیتی موجود در جی میل سرویس پاک کردن اکانت را به‌صورت خودکار روی سایت آورده و مدعی ... اینترنت را ترک کنید - راهنمای گام به گام پاک کردن اطلاعات شخصی از ... https://www.digikala.com/.../راهنمای-پاک-کردن-اطلاعات-اینترنت/‎Cached21 نوامبر 2016 ... تصمیم گرفتید تا اطلاعات خود را از شبکه‌ی اینترنت خارج کنید؟ این ... اگر از این طریق موفق نشدید، می‌توانید نام دامنه‌ی سایت مورد نظر را در بانک ...