مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

واکسن ایدز در آستانه تولید

[ad_1]

دانشمندان استرالیایی یک گام به تولید واکسن برای ویروس مرگبار HIV نزدیک شده اند.

به گزارش مشرق، محققان دانشگاه آدلاید و بیمارستان کوئین الیزابت از ویروس شایع سرماخوردگی برای ورود واکسن مبتنی بر DNA به سیستم ایمنی موش های آزمایشگاهی استفاده کرده اند.

این تیم تحقیق، واکسن را در نواحی ای از بدن که بیشتر درگیر عفونت HIV می شود وارد کردند و دریافتند نتیجه آزمایش شامل کاهش قابل توجه میزان عفونت در موش ها بوده است.

به گفته گروبر باک، سرپرست تیم تحقیق، «کشف ما بسیار امیدبخش بوده و قطعا ما در مسیر درستی حرکت می کنیم.»

وی در ادامه می افزاید: «بعد از گذشت ۴ سال از مدت مطالعه، ما توانستیم با این ویروس شایع سرماخوردگی، پروتئین های HIV را کدگذاری کنیم و موش ها را واکسینه نماییم. ما توانستیم در سطوح مخاطی، ایمنی ایجاد کنیم.»


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

تحقیق در مورد ایدز وبهنوش خرم‌روز امروز باز هم یک خبر خوب از دنیای پزشکی و این‌بار در مورد بیماری ترسناک مروری بر تاریخچه صنعت داروسازی ایران و جهان و …در اواخر قرن نوزدهم نقش میکروب ها در بروز امراض عفونی شناسایی و اساس مطالعات مختلفی تمام آنچه میخواهید درباره ی ایدز بدانید تاپیک مرجع …می‌گویند اولین بیماری که به ایدز آلوده شد، سال و در کنگو شناسایی شد نحوه دقیق معرفی و بازار کار رشته میکروبیولوژی گروه آموزشی …سلام درمورد بازار کار ومشکلات شغلی حال حاضر در ایران بحث جزی تری لازمه که بایستی میبودکودک، اخبار کودکان، خبرهای کودک، حوادث کودکان، …با تماشای این فیلم در دنیای کودکان دهه ۵۰ نفس بکشید نجات کودک یک ساله از مرگ حتمی ویدیوخبرگزاری فارس صفحه اصلی جلیلی در دانشگاه شریف دانشجویان باید برجام خوانی کنند مانیفست انتخاباتی ترامپ استان البرز استقرار اتوبوس مشاوره رایگان ایدز در کرج ریزش کوه در جاده چالوس راهداران مسیر را فرصت های شغلی برای یک دانش آموخته گرایش ژنتیک در …با نام و یاد خداوند بخشایشگر مهربان با تشکر از تمام کسانی که ما را در این عرصه مجازی علوم آزمایشگاهی ایمنی شناسی یا …اصطلاحات مهم آزمایشگاهی در ایمنی شناسی واکنش های آگلوتیناسیون به هم چسبیدن بهداشت عمومی سایت پزشکان بدون مرزبه گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز، در چند سال اخیر چند پژوهش برای بررسی میزان تحقیق در مورد ایدز و بهنوش خرم‌روز امروز باز هم یک خبر خوب از دنیای پزشکی و این‌بار در مورد بیماری ترسناک ایدز مروری بر تاریخچه صنعت داروسازی ایران و جهان و آشنایی با مروری بر تاریخچه صنعت داروسازی ایران و جهان و آشنایی با معروفترین کارخانجات تولید دارو در معرفی و بازار کار رشته میکروبیولوژی گروه آموزشی دکتر نوری سلام درمورد بازار کار ومشکلات شغلی حال حاضر در ایران بحث جزی تری لازمه که بایستی میبود تمام آنچه میخواهید درباره ی ایدز بدانید تاپیک مرجع می‌گویند اولین بیماری که به ایدز آلوده شد، سال و در کنگو شناسایی شد نحوه دقیق آلودگی آن علوم آزمایشگاهی ایمنی شناسی یا ایمنولوژی اصطلاحات مهم آزمایشگاهی در ایمنی شناسی واکنش های آگلوتیناسیون به هم چسبیدن کودک، اخبار کودکان، خبرهای کودک، حوادث کودکان، کودک آزاری با تماشای این فیلم در دنیای کودکان دهه ۵۰ نفس بکشید نجات کودک یک ساله از مرگ حتمی ویدیو خبرگزاری فارس صفحه اصلی جلیلی در دانشگاه شریف دانشجویان باید «برجام خوانی» کنند مانیفست انتخاباتی ترامپ «آمریکای استان البرز پیام مقام معظم رهبری به بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز در البرز کرج ایرنا حضرت آیت الله فرصت های شغلی برای یک دانش آموخته گرایش ژنتیک در حد کارشناسی با نام و یاد خداوند بخشایشگر مهربان با تشکر از تمام کسانی که ما را در این عرصه مجازی یاری بهداشت عمومی سایت پزشکان بدون مرز به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز، در چند سال اخیر چند پژوهش برای بررسی میزان وجود علائم ایدز در زنان درمان ایدز در ایران آخرین آمار ایدز در ایران ایدز در ایران مراکز تست ایدز در تهران راه انتقال ایدز در ایران مقاومت ویروس ایدز در هوا علایم ایدز در کودکان



لینک منبع :واکسن ایدز در آستانه تولید

واکسن ایدز در آستانه تولید - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr ... www.mehrnews.com/news/.../واکسن-ایدز-در-آستانه-تولید‎Cached27 نوامبر 2016 ... دانشمندان استرالیایی یک گام به تولید واکسن برای ویروس مرگبار HIV نزدیک شده اند. واکسن ایدز در آستانه تولید - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/508070/واکسن-ایدز-در-آستانه-تولید به گزارش مهر، محققان دانشگاه آدلاید و بیمارستان کوئین الیزابت از ویروس شایع سرماخوردگی برای ورود واکسن مبتنی بر DNA به سیستم ایمنی موش های آزمایشگاهی ... واکسن ایدز در آستانه تولید - آفتاب aftabnews.ir/fa/news/410731/واکسن-ایدز-در-آستانه-تولید 27 نوامبر 2016 ... دانشمندان استرالیایی یک گام به تولید واکسن برای ویروس مرگبار HIV نزدیک شده اند. میهن مگ - واکسن ایدز در آستانه تولید https://mihanmag.com/post/.../واکسن_ایدز_در_آستانه_تولید‎Cachedواکسن ایدز در آستانه تولید دانشمندان استرالیایی یک گام به تولید واکسن برای ویروس مرگبار HIV نزدیک شده اند. به گزارش مهر، محققان دانشگاه آدلاید و بیمارستان ... واکسن ایدز در آستانه تولید www.zeytunnews.com/News/19560/واکسن-ایدز-در-آستانه-تولید/?id... 27 نوامبر 2016 ... واکسن ایدز در آستانه تولید دانشمندان استرالیایی یک گام به تولید واکسن برای ویروس مرگبار HIV نزدیک شده اند. واکسن ایدز در آستانه تولید - اخبار اقتصادی https://www.chekhabara.com/.../واکسن_ایدز_در_آستانه_تولید‎Cachedواکسن ایدز در آستانه تولید. شنبه ، 3 آبان 2017. دانشمندان استرالیایی یک گام به تولید واکسن برای ویروس مرگبار HIV نزدیک شده اند. به گزارش مهر، محققان دانشگاه ... واکسن ایدز در آستانه تولید - لنگرخبر langarnews.ir/70827/واکسن-ایدز-در-آستانه-تولید/‎Cached4 دسامبر 2016 ... واکسن ایدز در آستانه تولید. دانشمندان استرالیایی یک گام به تولید واکسن برای ویروس مرگبار HIV نزدیک شده اند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ... واکسن ایدز در آستانه تولید - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/166921/واکسن-ایدز-در-آستانه-تولید/ واکسن ایدز در آستانه تولید. دانشمندان استرالیایی یک گام به تولید واکسن برای ویروس مرگبار HIV نزدیک شده اند. محققان دانشگاه آدلاید و بیمارستان کوئین الیزابت ... واکسن ایدز در آستانه تولید؟ - آنا | دمادم https://damadam.ir/news/واکسن-ایدز-در-آستانه-تولید/4410767 دانشمندان استرالیایی یک گام به تولید واکسن برای ویروس مرگبار HIV نزدیک شده اند. به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از مهر، محققان ... واکسن ایدز در آستانه تولید - ایلنا | دمادم https://damadam.ir/news/واکسن-ایدز-در-آستانه-تولید/4409083 دانشمندان استرالیایی یک گام به تولید واکسن برای ویروس مرگبار HIV نزدیک شده‌اند. به گزارش ایلنا به نقل از مشرق، محققان دانشگاه آدلاید و بیمارستان ...