مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عکس‌های پاییزی خوشحال

[ad_1]

عکس‌های پاییزی خوشحال

کودک و نوجوان > آثار نوجوانان - سلام

دوچرخه‌ی عزیز،

دوست دارم بنویسم...

برای دوچرخه بنویسم و به این فکر نکنم که مثلاً باید برای فردا کلی دین و زندگی بخوانم... آه دوچرخه! احساس می‌کنم پنچر شده‌ام. دوست دارم تمام درس‌های دنیا را بفرستم یک جای دور... مثلاً سرزمین درس‌های هیچ‌وقت خوانده نشده!

الآن که دارم تایپ می‌کنم یک گنجشک نشسته پشت پنجره و خوش و خرم آواز می‌خواند. شبیه گنجشک‌های آخر فروردین است. عجیب است ها! نمی‌دانم این‌جا چه‌کار می‌کند...

دماوند آخرهای آبان شکل سرزمین سرخ‌پوست‌ها می‌شود. کپه‌ی ‌برگ‌های خشکیده که سوزانده می‌شوند و از همه‌جای شهر دود بلند می‌شود. همه‌جا خاکستری می‌شود و یک‌جور بوی غمناک می‌دهد.

زندگی در چنین جای غم‌‌انگیزی افسرده‌ات می‌کند دیگر! اما من سعی کردم چند تا عکس خوشحال پاییزی خلق کنم و بفرستم برای دوچرخه‌جان و غم‌انگیزیِ این روزهای درس‌ناک را فراموش کنم کمی!

 

متن و تصویرگری: نیکو کریمی

خبرنگار جوان از دماوند


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

عکس طبیعت، عکس های طبیعت، تصاویر طبیعت، …عکسهای طبیعت،عکس طبیعت پاییز،عکس طبیعت بکر،عکس طبیعت بی جان،عکس طبیعت زمستانی،عکس سویشرت پاییزی و زمستانی زنانه و دخترانهجدیدترین مدل سویشرت پاییزی و زمستانی زنانه و دخترانه مدل های سویشرت پاییزی و زمستانی عکس های متحرک و بسیار خنده دار و دیدنی ایران نازعکس های متحرک و بسیار خنده دار و دیدنیعکس های مراسم تقدیر از بازیگران و عوامل سریال …تو عکس سومی از پایین اون دوست عزیزی که پیراهن و کت روشن پوشیده چقدر دلش خوشحال شده عکس گل های زیبا، عکس های گل، عکسهای گل، گل زیبا، …عکس های جدید مرجانه گلچین در آنتالیا عکس مرجانه گلچین در آنتالیا جدیدترین عکس مرجانه اختصاصی عکس های بزرگ ترین سگ جهاننام یک سگ سیاه رنگ که در ایالت آریزونای آمریکا نگهداری می شود به عنوان بلند ترین سگ در عکس های گلرو در سریال نبرد گلها همراه با بیوگرافی ……عکس بازیگرانگلرو در سریال نبرد گلهاعکس های جدید گلرو در سریال نبرد گلهازندگینامه گلرو در سریال بیوگرافی کرینا کاپور و عکس های کرینا کاپور…عکس بازیگرانزندگینامه و عکس های کرینا کاپور بازیگر زن معروف هندی کرینا کاپور زاده ۲۱ سپتامبر سال عکس های مراسم ازدواج هیفا خواننده عرب جذابعکس های مراسم ازدواج هیفا خواننده عرب هیفا وهبی عکسهمسر هیفا وهبیخواننده زن لبنانی عکس طبیعت، عکس های طبیعت، تصاویر طبیعت، تصاویر طبیعت زیبا عکسهای طبیعت،عکس طبیعت پاییز،عکس طبیعت بکر،عکس طبیعت بی جان،عکس طبیعت زمستانی،عکس طبیعت سویشرت پاییزی و زمستانی زنانه و دخترانه جدیدترین مدل سویشرت پاییزی و زمستانی زنانه و دخترانه مدل های سویشرت پاییزی و زمستانی عکس های متحرک و بسیار خنده دار و دیدنی ایران ناز عکس های متحرک و بسیار خنده دار و دیدنی دیگر مطالب بخش عکس های خنده دار ، طنز و ترول عکس های مراسم تقدیر از بازیگران و عوامل سریال کیمیا مجله تو عکس سومی از پایین اون دوست عزیزی که پیراهن و کت روشن پوشیده چقدر دلش خوشحال شده مهراوه عکس گل های زیبا، عکس های گل، عکسهای گل، گل زیبا، گلهای زیبا عکس گلهای زیباعکس گل های زیبا با کیفیت بالاعکس گل های زیبای جهانعکس گل های زیبای رزعکس گل اختصاصی عکس های بزرگ ترین سگ جهان نام یک سگ سیاه رنگ که در ایالت آریزونای آمریکا نگهداری می شود به عنوان بلند ترین سگ در کتاب عکس های گلرو در سریال نبرد گلها همراه با بیوگرافی گلرو … عکس بازیگران گلرو در سریال نبرد گلهاعکس های جدید گلرو در سریال نبرد گلهازندگینامه گلرو در سریال نبرد بیوگرافی کرینا کاپور و عکس های کرینا کاپور … عکس بازیگران زندگینامه و عکس های کرینا کاپور بازیگر زن معروف هندی کرینا کاپور زاده ۲۱ سپتامبر سال ۱۹۸۰ عکس های مراسم ازدواج هیفا خواننده عرب جذاب عکس های مراسم ازدواج هیفا خواننده عرب هیفا وهبی عکسهمسر هیفا وهبیخواننده زن لبنانیزن عکس های پاییزی ژست های عکس های پاییزی



لینک منبع :عکس‌های پاییزی خوشحال

Images for عکس‌های پاییزی خوشحال عکس‌های پاییزی خوشحال - همشهری آنلاین www.hamshahrionline.ir/details/353375‎Cached27 نوامبر 2016 ... اما من سعی کردم چند تا عکس خوشحال پاییزی خلق کنم و بفرستم برای دوچرخه‌جان و غم‌انگیزیِ این روزهای درس‌ناک را فراموش کنم کمی! عکس های پاییزی خوشحال - تی نیوز tnews.ir/news/259a74952521.html عکس های پاییزی خوشحال. دریافت خبر : یکشنبه 07 آذر 1395 ساعت 8:36. عکس های پاییزی خوشحال. برای دوچرخه بنویسم و به این فکر نکنم که مثلاً باید برای فردا ... عکس‌های پاییزی خوشحال - مفیدستان mofidestan.ir/عکس‌های-پاییزی-خوشحال/‎Cachedاما من سعی کردم چند تا عکس خوشحال پاییزی خلق کنم و بفرستم برای دوچرخه‌جان و ... چقدر دلش خوشحال شده عکس گل های زیبا، عکس های گل، عکسهای گل، گل زیبا، … عکس‌های پاییزی خوشحال - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/iran-culture/عکس-های-پاییزی-خوشحال/story/6094912/ 26 نوامبر 2016 ... برای دوچرخه بنویسم و به این فکر نکنم که مثلاً باید برای فردا کلی دین و زندگی بخوانم... آه دوچرخه! احساس می کنم پنچر شده ام. دوست دارم تمام درس های ... جی نیوز - عکس‌های پاییزی خوشحال jnews.jamaran.ir/news/id/1704249 27 نوامبر 2016 ... عکس‌های پاییزی خوشحال. گردآوری جی نیوز : . برای دوچرخه بنویسم و به این فکر نکنم که مثلاً باید برای فردا کلی دین و زندگی بخوانم... آه دوچرخه! عکس های پاییزی خوشحال | سلام دوچرخه ی عزیز، دوست دارم بنویسم... - قطره www.ghatreh.com/news/nn34790958/عکس-های-پاییزی-خوشحال 27 نوامبر 2016 ... زندگی در چنین جای غم انگیزی افسرده ات می کند دیگر! اما من سعی کردم چند تا عکس خوشحال پاییزی خلق کنم و بفرستم برای دوچرخه جان و غم انگیزیِ ... آلبوم عکس‌: بارش اولین برف پاییزی در ایران - BBC Persian www.bbc.com/persian/iran-37800445‎Cached28 ا کتبر 2016 ... بارش اولین برف پاییزی، بعضی از شهرستان‌های ایران را سفید پوش کرد. ... changing your settings, we'll assume that you are happy to receive all cookies on the BBC website. ... آلبوم عکس‌: بارش اولین برف پاییزی در ایران. عکس های فوق العاده زیبا از فصل پاییز - عکس های طبیعت - آکاایران www.akairan.com/foto-aka/tabiat/2015281927210.html‎Cached Similarعکسهای فصل پاییز,عکس فصل پاییز با متن,عکس فصل پاییز,عکس پاییز,عکس پاییزی,عکس پاییز با کیفیت بالا,عکس پاییز تهران,عکس پاییز شیراز,عکس ... عکس های پاییزی | سایت عکس aksss.ir/عکس-های-پاییزی/‎Cached27 ژوئن 2017 ... زیباترین عکس های پاییزی عکس فصل خزان عکسهای پاییزی, عکس برگهای رنگی پاییز عکسهای ..... عکس‌های پاییزی خوشحال – همشهری آنلاین.