مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خرید آنلاین با موبایل رکورد شکست

[ad_1]

برای روز شکرگزاری کاربران از طریق موبایل 771 میلیون دلار خرید کردند که در این میان سایت‌هایی مانند آمازون، وال مارت و تارگت به ترتیب پیشرو فروشندگان آنلاین شدند.

به گزارش صبحانه،خریداران آنلاین دو رخداد روز شکرگزاری و بلک فرایدی 2016 را در آمریکا با ثبت رکورد تاریخی به‌پایان بردند. برای روز شکرگزاری کاربران از طریق موبایل 771 میلیون دلار خرید کردند که در این میان سایت‌هایی مانند آمازون، وال مارت و تارگت به ترتیب پیشرو فروشندگان آنلاین شدند.

همچنین آمار اولیه از فروش بلک فرایدی نشان می‌دهد از 3 میلیارد دلارفروش بیش از 1 میلیارد دلار آن با گوشی هوشمند انجام‌شده است که رکوردی تاریخی محسوب می‌شود.

آمازون نیز خرید از طریق ابزار خود مانند Amazon Echo و Amazon Dot را به رخ کشیده و می‌گوید فروش‌هایش نسبت به سال قبل افزایش خوبی داشته است. (آمار دقیق بعداً منتشر می‌شود)

وال مارت نیز امسال بلک فرایدی را از 6 بعدازظهر پنجشنبه آغاز کرد و تا 70 درصد تخفیف برای خریداران آنلاین در نظر گرفت و تخفیف‌های ویژه‌تری برای خریداران از طریق موبایل در نظر گرفت.

سایت تارگت / Target نیز اعلام کرد 60 درصد از فروش‌هایش در روز شکرگزاری از طریق موبایل انجام‌شده است که رکورد جدیدی برای این خرده‌فروش آنلاین محسوب می‌شود. تارگت برای درآوردن آمار دقیق از اپ موسوم به cartwheel Savings بهره برد و 15 درصد تخفیف اضافی را برای خریداران در روز شکرگزاری، سایبر ماندی و بلک فرایدی در نظر گرفت.

سایت ebay نیز اعلام کرد فروش در روز شکرگزاری با موبایل به 38 درصد رسید که در مقایسه با رقم 35 درصد سال گذشته 3 درصد رشد را نشان می‌دهد.

همچنین بیش از 56 درصد از بازدید از سایت خرده‌فروشان در روز بلک فرایدی از طریق ابزار موبایل بوده است که بر این اساس 47 درصد از طریق گوشی هوشمند و بقیه با تبلت بوده است.

در بلک فرایدی 40 درصد از فروشها نیز با ابزار موبایل صورت گرفته که در تقسیم‌بندی 29 درصد با گوشی هوشمند و 11 درصد هم با تبلت بوده است.

نکته جالب دیگر در تقسیم‌بندی میزان خرید از طریق سیستم‌عامل آی او اس و اندروید است که در رخداد بلک فرایدی متوسط خرید با آی او اس توسط کاربران 144 دلار بوده است درحالی‌که این رقم برای خریداران از طریق اندروید 136 دلار به ثبت رسیده است.

منبع : خبرآنلاین


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

قیمت گوشی موبایل،قیمت گوشی سامسونگ،قیمت …قیمت انواع گوشی نوکیامدل گوشی قیمت گوشی موبایل نوکیا قیمت گوشی موبایلقیمت گوشیقیمت فروش رسیور فول اچدیفروش رسیور …منوی آسان با زبان فارسی بسیار دقیق دارای پنل دارای دو پورت ورژن پورت اقتصاد آنلاین منشور خبری تحلیلی اقتصاد ایراناقتصاد آنلاین ،اولین سایت خبری تحلیلی اقتصاد ایران است که به صورت لحظه به لحظه اقتصاد برترین بازی اکشن آنلاین اندروید …پس از دانلود بازی شما معتاد آن خواهید شد درست است لحظاتی پیش شاهد انتشار بازی دانلود انیمیشن با دوبله فارسی یک انیمیشن کارتونی می باشد که در سال توسط کمپانی ساخته شده باشگاه فوتبال چلسی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادباشگاهفوتبالچلسیچلسی در دهه ۱۹۶۰ به رقابت با حریفان در لیگ دسته اول، جام اتحادیه و جام حذفی پرداخت که ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای خبرآنلاین، خبر انلاین اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریخبرآنلاین سیاسیخبرآنلاین پرسپولیسخبرآنلاین بی بی سیخبرآنلاینخبرآنلاین داعش خبر پارسی جورضا شیران خراسانی در گفت و گو با خبرآنلاین درباره خبرهایی که از احتمال کاندیداتوری آخرین اخبار ال جی گلدیران و معرفی محصولات صوتی …بتازگی کمپین تبلیغاتی در حوزه محصولات ال جی در کره جنوبی و توسط ال جی آغاز قیمت گوشی موبایل،قیمت گوشی سامسونگ،قیمت گوشی نوکیا،قیمت گوشی قیمت انواع گوشی نوکیامدل گوشی قیمت گوشی موبایل نوکیا قیمت گوشی موبایلقیمت گوشیقیمت گوشی باشگاه فوتبال چلسی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد باشگاهفوتبال چلسی در دهه ۱۹۶۰ به رقابت با حریفان در لیگ دسته اول، جام اتحادیه و جام حذفی پرداخت که در فصل فروش رسیور فول اچدیفروش رسیوربهترین رسیور فروش رسیور و تجهیزات ماهواره اجناس اورجینال با بهترین قیمت اقتصاد آنلاین منشور خبری تحلیلی اقتصاد ایران اقتصاد آنلاین ،اولین سایت خبری تحلیلی اقتصاد ایران است که به صورت لحظه به لحظه اقتصاد ایران برترین بازی اکشن آنلاین اندروید نسخه کامل پس از دانلود بازی شما معتاد آن خواهید شد درست است لحظاتی پیش شاهد انتشار بازی آنلاین دانلود انیمیشن با دوبله فارسی یک انیمیشن کارتونی می باشد که در سال توسط کمپانی ساخته شده است ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای موبایل خبرآنلاین، خبر انلاین اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری خبرآنلاین سیاسیخبرآنلاین پرسپولیسخبرآنلاین بی بی سیخبرآنلاینخبرآنلاین داعشخبرآنلاین خبر پارسی جو در دیدار تعدادی از نمایندگان مجلس با آیت الله آملی لاریجانی مطرح شد آخرین اخبار ال جی گلدیران و معرفی محصولات صوتیتصویری ال جی بتازگی کمپین تبلیغاتی در حوزه محصولات ال جی در کره جنوبی و توسط ال جی آغاز بکار خرید طرح ترافیک با موبایل عکس از جناب خان با موبایل فشار سنج با موبایل تماس رایگان با موبایل گرفتن خلافی با موبایل انتقال وجه با موبایل بانک ارتباط تصویری با موبایل دریافت موجودی با موبایل



لینک منبع :خرید آنلاین با موبایل رکورد شکست

خرید آنلاین با موبایل رکورد شکست - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/430342/خرید-آنلاین-با-موبایل-رکورد-شکست 26 نوامبر 2016 ... خبرآنلاین: خریداران آنلاین دو رخداد روز شکرگزاری و بلک فرایدی 2016 را در آمریکا با ثبت رکورد تاریخی به‌پایان بردند. برای روز شکرگزاری ... خرید آنلاین با موبایل رکورد شکست - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/fa/news/.../خرید-آنلاین-با-موبایل-رکورد-شکست 26 نوامبر 2016 ... برای روز شکرگزاری کاربران از طریق موبایل 771 میلیون دلار خرید کردند که در این میان سایت‌هایی مانند آمازون، وال مارت و تارگت به ترتیب پیشرو ... خرید آنلاین با موبایل رکورد شکست - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/news/خرید-آنلاین-با-موبایل-رکورد-شکست/4395536 به گزارش صبحانه،خریداران آنلاین دو رخداد روز شکرگزاری و بلک فرایدی 2016 را در آمریکا با ثبت رکورد تاریخی به پایان بردند. برای روز شکرگزاری کاربران از ... خرید آنلاین با موبایل رکورد شکست - گذار نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28729115 26 نوامبر 2016 ... خرید آنلاین با موبایل رکورد شکست. خبرآنلاین: خریداران آنلاین دو رخداد روز شکرگزاری و بلک فرایدی 2016 را در آمریکا با ثبت رکورد تاریخی به ... خرید آنلاین با موبایل رکورد شکست | برای روز شکرگزاری کاربران www.ghatreh.com/news/nn34788471/خرید-آنلاین-موبایل-رکورد-شکست 26 نوامبر 2016 ... برای روز شکرگزاری کاربران از طریق موبایل 771 میلیون دلار خرید کردند که در این میان سایت هایی مانند آمازون، وال م. خودرو الکتریکی Nio EP9، رکورد پیست نوربرگرینگ را شکست ... https://www.digikala.com/.../خودرو-الکتریکی-nio-ep9،-رکورد-پیست-نوربرگری/‎Cached15 مه 2017 ... خودرو الکتریکی Nio EP9، رکورد پیست نوربرگرینگ را شکست ... برقی دو سرنشینه است که از ۴ موتور برقی با توان کلی ۱۳۶۰ اسب‌بخار بهره ... بازی The Division در هفته اول فروش‌اش رکورد شکست | دیجی‌کالا مگ https://www.digikala.com/.../بازی-the-division-هفته-اول-فروش-رکورد-شکست/‎Cached18 مارس 2016 ... رکورد قبلی فروش در هفته اول در اختیار بازی Destiny بود. ... بازی The Division در هفته اول فروش‌اش رکورد شکست ... بازی موبایل Assassin's Creed: Rebellion یک استراتژی مدیریتی است ... بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند. ... کلیه حقوق این سایت به شرکت نوآوران فن آوازه (فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا) تعلق ... اپل رکورد فروش آیفون را شکست - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../اپل-رکورد-فروش-آیفون-را-شکست/‎Cached1 فوریه 2017 ... اپل رکورد فروش آیفون را شکست ... اپل بین ماه‌های اکتبر تا دسامبر نزدیک به ۱۳ میلیون تبلت فروخته که در مقایسه با سال ۲۰۱۵ کاهش نشان می‌دهد. شیائومی رکورد فروش گوشی‌های هوشمند را شکست - دیجی کالا مگ https://www.digikala.com/.../شیائومی-رکورد-فروش-را-شکست/‎Cached17 آگوست 2015 ... شیائومی رکورد فروش گوشی‌های هوشمند را شکست ... شرکت سازنده در این گوشی از یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰X1080 بهره گرفته است. ... 1+. برچسب‌ها : MobileXiaomiتکنولوژیشیائومیمنتخب سردبیرموبایل ... کلیه حقوق این سایت به شرکت نوآوران فن آوازه (فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا) تعلق دارد. گلکسی اس ۵ رکورد فروش در یک روز را شکست | ITIRAN itiran.com/d/67080‎Cachedهمزمان با فروش گسترده این گوشی در سراسر جهان در برخی کشورها مانند فرانسه شاهد ... در تامین سریع برخی قطعات از جمله مربوط به دوربین موبایل با مشکل مواجه است.