مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای قابل انعطاف

[ad_1]

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: شرکت سامسونگ دیسپلی که به تولید‌ صفحه‌نمایش برای محصولات شرکت سامسونگ می‌پردازد در اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا یک سند ثبت اختراع جدید مربوط به نمایشگرهای منعطف به ثبت رسانده است.

 

 گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای قابل انعطاف ساخته می‌شوند

طراحی و تکنولوژی به کار رفته در این سند امکان ساخت نمایشگر‌های تاشو و منعطف را می‌دهد. نمایشگرهایی که می‌توانند در ساخت گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش تاشو به کار بیایند. این تکنولوژی، تکنولوژی خواهد بود که در مجموعه صفحه‌نمایش‌های منعطف شرکت سامسونگ به کار خواهد رفت.
 گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای قابل انعطاف ساخته می‌شوند

ساخت این صفحه‌نمایش به شکلی است که از لایه‌های الکترودی تشکیل شده که با ولتاژ مشخص اعمال شده بر آن‌ها می‌توانند بدون تحمل فشاری که موجب شکستن شود خم شوند. پنل صفحه‌نمایش منعطف مورد بحث از لایه‌های منعطف با مواد پلاستیکی مقاوم در برابر گرما و با دوام بالا ساخته می‌شود.

اخیرا اپل هم یک سند درباره ساخت نمایشگر‌های منعطف به ثبت رساند. به هر حال در آینده رقابت تنگاتنگی بر سر ساخت گوشی‌هایی با چنین صفحه‌نمایش‌هایی در خواهد گرفت و به همین دلیل هم این حوزه به یکی از حوزه‌های مهم تحقیق و توسعه شرکت‌های بزرگی چون اپل و سامسونگ بدل شده است. باید دید چه زمانی این اسناد ثبت اختراع به شکل عملی در ساخت گوشی‌ها نقش ایفا می‌کنند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

گوشی های موبایل گجت نیوزتفاوت گوشی هوشمند با نسل اولیه گوشی‌های همراه، توانایی بیشتر در حل نیازهای ما مخصوصا ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …برترین و گران ترین گوشی های اشرافی دنیا تصاویر قبل از انتخاب و خرید مونوپاد این سایت اذان گو دستگاه اذان گو ، نمایشگر و ساعت …برخی از مشتریان دستگاه اذانگو، زنگ هوشمند و نمایشگر اوقات شرعی اتفاقی نیست که هزاران برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …صفحات جانبی راه اندازی جاده خورشیدی در امریکا با پنل های رنگارنگ اولین مزرعه برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …برای نخستین باری که نام ژیروسکوپ را در دنیای تلفن های هوشمند شنیدیم زمانی بود که سامسونگ گجت نیوزتفاوت گوشی هوشمند با نسل اولیه گوشی‌های همراه، توانایی بیشتر در حل نیازهای ما مخصوصا دو ایرانی در لیست مخترعین جوان برتر سال در دنیادستاورد پروفسور پرویز می تواند به بروز انقلابی در طراحی و ساخت نمایشگرهای قابل سایت تخصصی الکترونیک و رباتیک مرتضی کرمیلیست مقاله های جالب موجوددرسایت آشنایی با کارتهای هوشمند و کاربردهای آن بررسی اجزای مزایا و معایب تلویزیون‌های خمیده‌ی زیر ذره‌بین …در وهله‌ی اول کمی به عقب برمی‌گردیم، زمانی که تلویزیون‌های با حجم زیاد و وزن پربیننده ترین و آخرین اخبار علمی روز ایران و جهاناخبارعلمیصفحه اصلی خبرپو آخرین اخبار آخرین اخبار ایران و جهان پخش زنده آخرین اخبار آخرین گوشی های موبایل گجت نیوز تفاوت گوشی هوشمند با نسل اولیه گوشی‌های همراه، توانایی بیشتر در حل نیازهای ما مخصوصا در ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر برترین و گران ترین گوشی های اشرافی دنیا تصاویر قبل از انتخاب و خرید مونوپاد این مطلب را مطالب جالب سایت اذان گو دستگاه اذان گو ، نمایشگر و ساعت اوقات شرعی برخی از مشتریان دستگاه اذانگو، زنگ هوشمند و نمایشگر اوقات شرعی اتفاقی نیست که هزاران مشتری برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات سایز سیم ها صفحات جانبی راه اندازی جاده خورشیدی در امریکا با پنل های رنگارنگ اولین مزرعه خورشیدی دنیا برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات ژیروسکوپ و برای نخستین باری که نام ژیروسکوپ را در دنیای تلفن های هوشمند شنیدیم زمانی بود که استیو جابز سامسونگ گجت نیوز تفاوت گوشی هوشمند با نسل اولیه گوشی‌های همراه، توانایی بیشتر در حل نیازهای ما مخصوصا در دو ایرانی در لیست مخترعین جوان برتر سال در دنیا دستاورد پروفسور پرویز می تواند به بروز انقلابی در طراحی و ساخت نمایشگرهای قابل انعطاف سایت تخصصی الکترونیک و رباتیک مرتضی کرمی لیست مقاله های جالب موجوددرسایت آشنایی با کارتهای هوشمند و کاربردهای آن بررسی اجزای سیستم مزایا و معایب تلویزیون‌های خمیده‌ی زیر ذره‌بین زومیت زومیت در وهله‌ی اول کمی به عقب برمی‌گردیم، زمانی که تلویزیون‌های با حجم زیاد و وزن بالای خود



لینک منبع :گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای قابل انعطاف

Images for گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای قابل انعطاف گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای قابل انعطاف - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../گوشی‌های-هوشمند-با-نمایشگرهای-قابل-انعطاف 27 نوامبر 2016 ... گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای قابل انعطاف. شرکت سامسونگ دیسپلی که به تولید‌ صفحه‌نمایش برای محصولات شرکت سامسونگ می‌پردازد در اداره ... گوشی های هوشمند با نمایشگرهای قابل انعطاف - onvansho onvansho.ir/result/گوشی-های-هوشمند-با-نمایشگرهای-قابل-انعطاف.html گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای قابل انعطاف ساخته می‌شوند شرکت سامسونگ دیسپلی که به . آی فون 8 به نمایشگرهای ساخت سامسونگ مجهز خواهد شد جستجو گوشی هوشمند ... گوشی قابل انعطاف سامسونگ | گجت نیوز gadgetnews.ir/tag/گوشی-قابل-انعطاف-سامسونگ/‎Cached Similarگوشی گلکسی ایکس (Galaxy X) که نمایشگر قابل انعطاف و با رزولوشن 4K . ... منعطف و تاشو برای بگار گیری در یک گوشی هوشمند در قالب پروژه Project Valley است. نسل جدید گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای قابل انعطاف ساخته می‌شوند https://www.digikala.com/.../نسل-جدید-گوشی‌های-هوشمند-با-نمایشگرها/‎Cached27 نوامبر 2016 ... طراحی و تکنولوژی به کار رفته در این سند امکان ساخت نمایشگر‌های تاشو و منعطف را می‌دهد. نمایشگرهایی که می‌توانند در ساخت گوشی‌های هوشمند با ... صفحه نمایش قابل انعطاف | دیجی‌کالا مگ https://www.digikala.com/mag/tag/صفحه-نمایش-قابل-انعطاف/‎Cachedال‌جی گوشی جدید با صفحه نمایش قابل انعطاف می‌سازد ... در میان اخباری که درباره صفحه‌نمایش‌های گوشی‌های هوشمند منتشر می‌شود سامسونگ به عنوان یکی از پیشتازان در ... گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای قابل انعطاف+عکس - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/fa/.../گوشی‌های-هوشمند-با-نمایشگرهای-قابل-انعطافعکس 27 نوامبر 2016 ... گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای قابل انعطاف+عکس. شرکت سامسونگ دیسپلی که به تولید‌ صفحه‌نمایش برای محصولات شرکت سامسونگ می‌پردازد در ... گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای قابل انعطاف - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../گوشی‌های-هوشمند-با-نمایشگرهای-قابل-انعطاف/ گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای قابل انعطاف. اسماعیل دلخموش: شرکت سامسونگ دیسپلی که به تولید‌ صفحه‌نمایش برای محصولات شرکت سامسونگ می‌پردازد در اداره ثبت ... ساخت گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای قابل انعطاف | ودصم dari.wadsam.com/ساخت-گوشی‌های-هوشمند-با-نمایشگرهای-قا/‎Cached27 نوامبر 2016 ... این اختراع جدید نمایشگری می‌توانند در ساخت گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش تاشو به کار رفته و امکان ساخت نمایشگر‌های تاشو و منعطف را می‌دهد. آپارات - صفحه نمایش انعطاف پذیر سامسونگ www.aparat.com/result/صفحه_نمایش_انعطاف_پذیر_سامسونگ‎Cachedدو گوشی هوشمند انعطاف پذیر سامسونگ در سال 2017 ... گوشی هوشمند با صفحه نمایش انعطاف پذیر LG G Flex ... صفحه نمایش قابل انعطاف (Flexible screen) سامسونگ.