مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آمار کلی تلفن همراه در کشور ضریب نفوذ موبایل به ۹۹ درصد رسید

[ad_1]

 

کد مطلب: 418267

وزارت ارتباطات اعلام کرد؛

آمار کلی تلفن همراه در کشور/ ضریب نفوذ موبایل به ۹۹ درصد رسید

بخش دانش و فناوری الف،7 آذر95

دفتر بررسیهای اقتصادی معاونت برنامه ریزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وضعیت ارتباطات داخلی کشور در حوزه تلفن همراه را اعلام کرد. طبق این آمار، ضریب نفوذ موبایل در کشور به ۹۹ درصد رسید.

تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۸

 براساس بررسی های صورت گرفته از آمار کلی کشوری در حوزه تلفن همراه، تا پایان شهریورماه امسال بالغ بر ۱۵۰ میلیون و ۲۳۸ هزار و ۴۳۹ سیم کارت در کشور واگذار شده است که از این تعداد، ۷۸ میلیون و ۸۰۵ هزار و ۶۱۷ خط فعال است و ضریب نفوذ موبایل به ۹۸.۹ درصد رسیده است. به این معنی که از هر ۱۰۰ نفر، حدود ۹۹ نفر موبایل دارند. برآوردها نشان می دهد که تقریبا نیمی از سیم کارتهای فروخته شده در بازار، غیرفعال است.
 
طبق اعلام معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات، تا پایان شهریورماه سال جاری، اپراتور همراه اول ۱۸ میلیون و ۴۲۲ هزار و ۴۷۳ میلیون سیم کارت دائمی، ۴۶ میلیون و ۳۶۸ هزار و ۹۳۲ سیم کارت اعتباری واگذار کرده که از مجموع این تعداد واگذاری، ۴۵ میلیون و ۶۱۹ هزار و ۸ نفر از خطوط همراه اول استفاده می کنند و این تعداد خط در این شبکه فعال است.

براین اساس ضریب نفوذ این اپراتور در بازار ارتباطات داخلی کشور، ۵۷.۲۵ درصد است. این درحالی است که تا پایان شهریور سال ۹۴ ضریب نفوذ همراه اول ۵۳ درصد بود. در همین حال متوسط میزان برقراری موفقیت آمیز مکالمه در شبکه این اپراتور ۹۸.۷۶ درصد و میزان موفقیت در برقراری مکالمه ۵۰.۴۱ درصد اعلام شده است.

نمودار سهم اپراتورهای موبایل در بازار تلفن همراه کشور

اپراتور دوم تلفن همراه (ایرانسل) ۷۷۴ هزار و ۵۴۵ سیم کارت دائمی و ۷۸ میلیون و ۵۸ هزار و ۶۴۴ سیم کارت اعتباری واگذار کرده که از مجموع این تعداد واگذاری ۳۱ میلیون و ۲۲۸ هزار و ۸۳۷ سیم کارت در شبکه ایرانسل فعال بوده و ضریب نفوذ این اپراتور در بازار ارتباطات داخلی کشور، ۳۹.۱۹ درصد اعلام شده است.

این درحالی است که در مدت مشابه سال ۹۴ ضریب نفوذ ایرانسل ۳۶.۸۰ درصد بود. در همین حال متوسط میزان برقراری موفقیت آمیز مکالمه در شبکه ایرانسل ۹۸.۷۳ درصد و میزان موفقیت در برقراری مکالمه ۴۸.۱۶ درصد عنوان شده است.

طبق برآوردهای انجام شده، اپراتور سوم تلفن همراه (رایتل) ۱۵۹ هزار و ۵۶۳ سیم کارت دائمی، ۵ میلیون و ۸۹۴ هزار و ۷۸۴ سیم کارت اعتباری و ۵۵۹ هزار و ۴۹۸ سیم کارت دیتا واگذار کرده است که از مجموع تعداد ۶ میلیون و ۶۱۳ هزار و ۸۴۵ خط واگذار شده، یک میلیون و ۹۵۷ هزار و ۶۹۹ خط در شبکه فعال است و ضریب نفوذ این اپراتور در بازار ارتباطات داخلی کشور، ۲.۴۶ درصد است.

این درحالی است که درمدت مشابه سال گذشته، ضریب نفوذ رایتل ۲.۲۹ درصد بود. درهمین حال متوسط میزان برقراری موفقیت آمیز مکالمه در شبکه این اپراتور ۹۵.۵۹ درصد اعلام شده است.
براساس آمارهای ارائه شده از سوی دفتر بررسی های اقتصادی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، هم اکنون ۴۹ هزار و ۹۴۰ خط تالیا در کل کشور، ۱۰ هزار خط اپراتور مشارکتی سیار اصفهان در این استان و ۱۱ هزار و ۶۹۰ خط اپراتور منطقه آزاد کیش در هرمزگان فعال است.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری-تلفن همراه

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آمار کلی تلفن همراه در کشور ضریب نفوذ موبایل به ۹۹ درصد ضریب نفوذ موبایل در کشور آمار کلی تلفن همراه در کشور ضریب نفوذ موبایل به ۹۹ درصد آمار کلی تلفن همراه در کشور واضحآمارکلیتلفنهمراهدرکشورآمار کلی تلفن همراه در در کشور به ۹۹ درصد رسید در کشور ضریب نفوذ موبایل به آمار کلی تلفن همراه در کشور ضریب نفوذ موبایل به ۹۹ درصد رسیدآمارکلیتلفنهمراهدرکشورآمار کلی تلفن همراه در کشور ضریب نفوذ موبایل به ۹۹ درصد رسید ضریب نفوذ موبایل در آمار کلی تلفن همراه در کشور ضریب نفوذ موبایل به درصد رسیداین خبر توسط سرویس به طور خودکار خلاصه سازی شده است در صورت اشکال در متن خلاصه لطفا با آمار کلی تلفن همراه در کشور ضریب نفوذ موبایل به ۹۹ درصد در کشور به ۹۹ درصد رسید ضریب نفوذ موبایل در کشور آمار کلی تلفن همراه در آمار کلی تلفن همراه در کشور اعلام شد، ضریب نفوذ موبایل و ضریب نفوذ موبایل در موبایل در کشوررا درصد آمار کلی تلفن همراه در آمار کلی تلفن همراه در کشور ضریب نفوذ موبایل به درصد رسید سنگ آهن در کشور درصد آمار کلی تلفن همراه در کشور ضریب نفوذ موبایل به آمار کلی تلفن همراه در کشور ضریب نفوذ موبایل به ۹۹ درصد آمارکلیتلفنهمراهدرآمار کلی تلفن همراه در کشور ضریب نفوذ موبایل به ۹۹ به ۹۹ درصد رسید به گزارش آمار کلی تلفن همراه در کشور ضریب نفوذ موبایل به ۹۹ درصد آمار کلی تلفن همراه در کشور ضریب نفوذ موبایل به ۹۹ ضریب نفوذ موبایل به ۹۹ درصد رسیدآمار کلی تلفن همراه در کشور ضریب نفوذ موبایل به ۹۹ درصد رسیدآمار کلی تلفن همراه در کشور ضریب نفوذ موبایل به ارآمارتلفنهمراهکشور مناطق تحت پوشش و ایرانسل و تعرفه‌‌ی آن‌ها زومیت هم اکنون بیش از شهر کشور از جمله تهران، مشهد مقدس، تبریز، شیراز، اهواز، اراک، اردبیل اخبار بانک، بیمه، طلا و ارز بنکر اخبار بانک، نرخ ارز، قیمت طلا، اخبار بیمه و نرخ سود بانک ها خبرگزاری ایسنا اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری اعتیاد، جزو سه نگرانی اصلی شهروندان سلماسی حفاری بدون ترانشه در کشور ناشناخته است جنگ افزار آرشیو انجمن های ناحیه مهم که در شناسایی وسایل نقلیه زرهی اهمیت دارند عبارتند از سیستم ترمز، برجک، لوله توپ



لینک منبع :آمار کلی تلفن همراه در کشور ضریب نفوذ موبایل به ۹۹ درصد رسید

آمار کلی تلفن همراه در کشور/ ضریب نفوذ موبایل به ۹۹ درصد رسید ... www.mehrnews.com/.../آمار-کلی-تلفن-همراه-در-کشور-ضریب-نفوذ-موبایل-به-۹۹-درصد-رسید‎Cached27 نوامبر 2016 ... دفتر بررسیهای اقتصادی معاونت برنامه ریزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وضعیت ارتباطات داخلی کشور در حوزه تلفن همراه را اعلام کرد. آمار کلی تلفن همراه در کشور/ ضریب نفوذ موبایل به 99 درصد رسید - قطره www.ghatreh.com/.../آمار-کلی-تلفن-همراه-کشور-ضریب-نفوذ-موبایل-درصد-رسید 27 نوامبر 2016 ... دفتر بررسیهای اقتصادی معاونت برنامه ریزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وضعیت ارتباطات داخلی کشور در حوزه Ø. آخرین اخبار اپراتور مشارکتی اصفهان - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/اپراتور-مشارکتی-اصفهان طبق این آمار، ضریب نفوذ موبایل در کشور به ۹۹ درصد رسید. آمار کلی تلفن همراه در کشور/ ضریب نفوذ موبایل به ۹۹ درصد رسید. وزارت ارتباطات اعلام کرد؛. آمار کلی ... آمار کلی تلفن همراه در کشور/ ضریب نفوذ موبایل به 99 درصد رسید ... khabarfarsi.com/u/28758629 27 نوامبر 2016 ... می دهد ظرف یک سال ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور با رشد 6.81 درصدی و مجموع سیم کارت های فعال در کشور نیز با رشد 2.46 درصدی مواجه شده است. ضریب نفوذ موبایل در ایران به ۹۹ درصد رسید - کلیک | نبض فناوری و ... click.ir/1395/09/08/mobile-influence-in-iran/‎Cachedطبق این آمار، ضریب نفوذ موبایل در کشور به ۹۹ درصد رسید. به گزارش کلیک به نقل از مهر، بر اساس بررسی های صورت گرفته از آمار کلی کشوری در حوزه تلفن همراه، تا ... آمار کلی تلفن همراه در کشور ضریب نفوذ موبایل به ۹۹ درصد رسید onvansho.ir/.../آمار-کلی-تلفن-همراه-در-کشور-ضریب-نفوذ-موبایل-به-۹۹-درصد-رسید.html نفوذ موبایل در کشور به ۹۹ آمار کلی تلفن همراه در ضریب نفوذ رایتل ۲ ۲۹ درصد . فناوری اطلاعات پایگاه خبری شمس اخبار شهرستان مبارکه در کشور اقبال به آمار کلی ... علم و تکنولوژی:آمار کلی تلفن همراه در کشور/ ضریب نفوذ موبایل به ... www.iranhsk-co.com/Forums/showthread.php?tid=55884&action... 27 نوامبر 2016 ... آمار کلی تلفن همراه در کشور/ ضریب نفوذ موبایل به ۹۹ درصد رسید دفتر بررسیهای اقتصادی معاونت برنامه ریزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ... آمار کلی تلفن همراه در کشور/ ضریب نفوذ موبایل به ۹۹ درصد رسید dgchekhabar.com/news/technology/16917‎Cachedآمار کلی تلفن همراه در کشور/ ضریب نفوذ موبایل به ۹۹ درصد رسید. منبع: خبرگزاری مهر۱۳۹۵-۹-۷-۱۲:۰۵:۰۲. آمار کلی تلفن همراه در کشور/ ضریب نفوذ موبایل به ۹۹ درصد ... آمار کلی تلفن همراه در کشور/ ضریب نفوذ موبایل به ۹۹ درصد رسید - مهر ... khabarpu.com/k.php?u...2YXZh9ix‎Cached27 نوامبر 2016 ... به گزارش خبرنگار مهر، براساس بررسی های صورت گرفته از آمار کلی کشوری در حوزه تلفن همراه، تا پایان شهریورماه امسال بالغ بر ۱۵۰ میلیون و ۲۳۸ ... بیش از 150‌ میلیون سیم‌کارت در کشور - روزنامه شرق www.sharghdaily.ir/News/108837/بیش-از-150‌-میلیون-سیم‌کارت-در-کشور 29 نوامبر 2016 ... طبق این آمار، ضریب نفوذ موبایل در کشور به ۹۹ درصد رسید. ... وضعیت ارتباطات داخلی از آمار کلی کشوری در حوزه تلفن همراه، تا پایان شهریورماه امسال ...