مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

میزان پروتئین موجود در برخی از سبزیجات محبوب

[ad_1]
بامداد-گیاهخواری و وگانیسم از جمله جریان های محبوب در دنیای امروز هستند. وگان ها نه تنها گوشت مصرف نمی کنند، بلکه هیچ گونه محصول حیوانی دیگر نیز در رژیم غذایی آنها جای نمی گیرد. گیاهخواران افرادی هستند که شدت سختگیری کمتری داشته و ممکن است حتی از غذاهای دریایی نیز در رژیم غذایی خود استفاده کنند.

he4555

یکی از روش های مصرف پروتئین برای گیاهخواران دریافت آن از سبزیجات است

یکی از روش های مصرف پروتئین بیشتر برای گیاهخواران دریافت آن از سبزیجاتی است که مصرف می کنند و بر همین اساس، آگاهی از میزان پروتئین موجود در آنها اهمیت دارد. بدن هر فردی با فرد دیگر متفاوت است و در گام نخست باید این که چه میزان پروتئین نیاز دارید را مشخص کنید. در ادامه با برخی از سبزیجات محبوب و میزان پروتئین موجود در آنها بیشتر آشنا می شویم.

 

بروکلی: چهار گرم

هر شاخه بروکلی دارای ۰٫۹ گرم پروتئین است و اندازه یک وعده سرو آن شامل حدود ۱۵۰ گرم بروکلی خام می شود.

 

هویج: یک گرم

یک وعده هویج حدود پنج هویج اندازه متوسط را شامل می شود.

 

he4556

 رژیم گیاهخواری

 

گوجه فرنگی: یک گرم

یک وعده گوجه فرنگی برابر با یک گوجه فرنگی اندازه متوسط است. درباره این که گوجه فرنگی در میان میوه ها قرار می گیرد یا سبزیجات بحث وجود دارد، اما در اینجا به عنوان یک سبزی مد نظر قرار گرفته است.

 

بادمجان: یک گرم

یک وعده بادمجان در قالب یک فنجان از بادمجان خام در نظر گرفته می شود.

 

کلم کیل: ۲ گرم

یک فنجان، یا ۶۷ گرم از کلم کیل خام به عنوان یک وعده در نظر گرفته می شود.

 

مارچوبه: ۲٫۹ گرم

هر شاخه مارچوبه حدود ۰٫۴ گرم پروتئین دارد، اما یک وعده از آن برابر با یک فنجان در نظر گرفته می شود.

 

کلم بروکسل: ۳ گرم

یک فنجان از جوانه های کلم بروکسل به عنوان یک وعده در نظر گرفته می شود.

 

کاهو: یک گرم

یک وعده کاهو برابر با ۷۲ گرم از آن در نظر گرفته می شود.

 

اسفناج: یک گرم

یک وعده اسفناج برابر با یک فنجان یا ۳۰ گرم از اسفناج خام در نظر گرفته می شود.

 

کدو سبز: ۲ گرم

یک وعده کدو سبز برابر با یک فنجان یا ۱۲۴ گرم کدو سبز خام در نظر گرفته می شود.

 

کدو حلوایی: یک گرم

یک فنجان کدو حلوایی خام برابر یک وعده از آن در نظر گرفته می شود.

 

خیار: یک گرم

یک وعده خیار برابر با یک فنجان از خیار خام برش خورده در نظر گرفته می شود.

 

منبع:asriran.com

نوشته میزان پروتئین موجود در برخی از سبزیجات محبوب اولین بار در بامداد پدیدار شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پروتئین پروتئین وی آمینو اسیدپروتئین پروتئین وی آمینو اسید در این مقاله به بررسی نقش پروتئین ها در بدن، انواع میوه ای خیلی مفید برای خانم های باردار صفحه نتایج بررسی‌های جدید حاکی از آن است مادرانی که در دوران بارداری شیر مصرف می‌کنند داروکده بانک تخصصی محصولات داروخانهبهترین روش برای محافظت از چشمها در برابر آلودگی هواچگونه چاق شویم؟ بهترین راهکارهای چاق شدنبه گزارش آلامتو به نقل از مجله پزشکی ؛ آیا لازم است که چند کیلو اضافه کنید تا در یک تیم علل ناکافی بودن شیر مادر دانشنامه فرزندنوزادبرخی از مادران به دلیل کم شدن شیر شان، کودک خود را از شیر محروم می سازند و شیردهی را همه چیز در مورد آمینو اسید های شاخه دار پایگاه …در مساله عضله‌ سازی اینطور به نظر می‌رسد که اکثر افراد نمیتوانند پروتئین مورد نیاز کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان …خواص قهوه قهوه همه روزه در سراسر دنیا توسط افراد مختلف مصرف می ‌شود، اما گاهی اوقات برنامه علمی مصرف مکملها در دوره حجم پایگاه …در چند مقاله قبلی‌ ما برای شما اطلاعات کاملی را در مورد مکمل‌ها از جمله پروتئین وی … پروتئین پروتئین وی آمینو اسید پروتئین پروتئین وی آمینو اسید در این مقاله به بررسی نقش پروتئین ها در بدن، انواع پروتئین و میوه ای خیلی مفید برای خانم های باردار صفحه نتایج بررسی‌های جدید حاکی از آن است مادرانی که در دوران بارداری شیر مصرف می‌کنند، کودکانی داروکده بانک تخصصی محصولات داروخانه بهترین روش برای محافظت از چشمها در برابر آلودگی هوا چگونه چاق شویم؟ بهترین راهکارهای چاق شدن به گزارش آلامتو به نقل از مجله پزشکی ؛ آیا لازم است که چند کیلو اضافه کنید تا در یک تیم ورزشی علل ناکافی بودن شیر مادر دانشنامه فرزند نوزاد برخی از مادران به دلیل کم شدن شیر شان، کودک خود را از شیر محروم می سازند و شیردهی را قطع می داروکده بانک تخصصی محصولات داروخانه داروکده بانک تخصصی محصولات داروخانه مرکزی جمالزاده به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی همه چیز در مورد آمینو اسید های شاخه دار پایگاه تخصصی در مساله عضله‌ سازی اینطور به نظر می‌رسد که اکثر افراد نمیتوانند پروتئین مورد نیاز خود را برنامه علمی مصرف مکملها در دوره حجم پایگاه تخصصی بدنسازی و در چند مقاله قبلی‌ ما برای شما اطلاعات کاملی را در مورد مکمل‌ها از جمله پروتئین وی، کراتین é é é



لینک منبع :میزان پروتئین موجود در برخی از سبزیجات محبوب

چه میزان پروتئین در سبزیجات مورد علاقه شما وجود دارد؟ - عصر ایران www.asriran.com/.../چه-میزان-پروتئین-در-سبزیجات-مورد-علاقه-شما-وجود-دارد‎Cachedگیاهخواری و وگانیسم از جمله جریان های محبوب در دنیای امروز هستند. وگان ها نه ... در ادامه با برخی از سبزیجات محبوب و میزان پروتئین موجود در آنها بیشتر آشنا می شویم. میزان پروتئین موجود در برخی سبزیجات محبوب - الو دکتر https://www.alodoctor.ir/.../میزان-پروتئین-موجود-در-برخی-سبزیجات-محبوب‎Cached1 دسامبر 2016 ... گیاهخواری و وگانیسم از جمله جریان‌های محبوب در دنیای امروز هستند. ... در ادامه با برخی از سبزیجات محبوب و میزان پروتئین موجود در آنها بیشتر آشنا ... چه میزان پروتئین در سبزیجات وجود دارد؟ | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/.../161511-چه-میزان-پروتئین-در-سبزیجات-وجود-دارد‎Cached1 دسامبر 2016 ... گیاهخواری و وگانیسم از جمله جریان‌های محبوب در دنیای امروز هستند. ... در ادامه با برخی از سبزیجات محبوب و میزان پروتئین موجود در آنها بیشتر آشنا ... میزان پروتئین موجود در برخی سبزیجات محبوب wepage.ir/health/میزان-پروتئین-موجود-برخی-سبزیجات-مح/ 3 آوریل 2017 ... سبزیجات محبوب/ میزان پروتئین/اخبار/اخبار روز/اخبار ایران/تازه های خبر/ایران/ اخبار پزشکی/پزشکی/ ایران و جهان/جهان/نشریه سلامت/تازه ترین ... چه میزان پروتئین در سبزیجات مورد علاقه شما وجود دارد؟ - خبرلند khabarland.com/.../چه-میزان-پروتئین-در-سبزیجات-مورد-علاقه-شما-وجود-دارد؟‎Cached26 نوامبر 2016 ... در ادامه با برخی از سبزیجات محبوب و میزان پروتئین موجود در آنها بیشتر آشنا می شویم.بروکلی: چهار گرمهر شاخه بروکلی دارای 0.9 گرم پروتئین است ... چه میزان پروتئین در سبزیجات مورد علاقه شما وجود دارد؟ payeshonline.com/.../چه-میزان-پروتئین-سبزیجات-مورد-علاقه-وجود-دارد؟‎Cached29 نوامبر 2016 ... گیاهخواری و وگانیسم از جمله جریان های محبوب در دنیای امروز هستند. ... در ادامه با برخی از سبزیجات محبوب و میزان پروتئین موجود در آنها بیشتر آشنا می ... میزان پروتئین در سبزیجات مورد علاقه شما وجود چقدر است ؟ - سلامت من وتو salamatemanoto.com/.../635-میزان-پروتئین-در-سبزیجات-مورد-علاقه-شما-وجود-چقدر-است-؟‎Cachedگیاهخواری و وگانیسم از جمله جریان های محبوب در دنیای امروز هستند. وگان ها نه. ... در ادامه با برخی از سبزیجات محبوب و میزان پروتئین موجود در آنها بیشتر آشنا می شویم. میزان پروتئین موجود در برخی از سبزیجات محبوب - مجله مطالب خواندنی iranmg.blogsky.com/1396/02/08/post-6553/ 28 آوریل 2017 ... میزان پروتئین موجود در برخی از سبزیجات محبوب. [ad_1]. بامداد-گیاهخواری و وگانیسم از جمله جریان های محبوب در دنیای امروز هستند. وگان ها نه تنها ... میزان پروتئین موجود در برخی از سبزیجات محبوب | سایت خبری ... - بامداد bamdad.net/سبزیجات-2.html 27 نوامبر 2016 ... میزان پروتئین موجود در برخی از سبزیجات محبوب - سبزیجات,کدو حلوایی,بادمجان, کلم بروکسل, رژیم گیاهخواری ,گیاهخواران ,بروکلی,خیار. آبمیوه و آب سبزیجات هر کدام چه تاثیری بر سلامتی و عملکرد بهتر بدن ... mag.fidilio.com/تاثیر-آبمیوه-آب-سبزیجات-بر-سلامتی/‎Cachedبدین معنا که آب تازه سبزیجات در مقابل آبمیوه دارای میزان کالری کمتری بوده و بیشتر ... ویتامین C موجود در برخی از آب میوه ها حاوی کلاژن می باشد، کلاژن پروتئینی ...