مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اسموتی سبز نوشیدنی معجزه گر

[ad_1]

اسموتی سبز نوشیدنی معجزه گر

اسموتی سبز نوشیدنی معجزه گر 

اسموتی ها بعنوان نوشیدنی های سالم و پرانرژی توانسته اند این روزها طرفداران زیادی برای خود دست و پا کنند. درست است که طرز تهیه اش فوق العاده ساده است، ولی خیلی خوش طعم است، سالم و حس خیلی خوبی به آدم می دهد.

 

مواد لازم:
آب لیمو ترش آب یک لیمو ترش تازه
دانه کتان 1 ق غ
اسفناج 20گرم
زنجبیل تازه 10گرم
موز 40گرم
خیار 80گرم
سیب درختی 140گرم
آب 240میلی لیتر

اسموتی سبز نوشیدنی معجزه گرطرزتهیه:

این نوشیدنی یه انتخاب فوق العاده برای شروع روزه خیلی تازست و سریع هم آماده میشه.

 

تو رسپی اصلی این اسموتی 20 گرم شربت آگاوه بود که من بخاطر در دسترس نبودن حذفش کردم دوستایی که خارج از کشورن میتونن استفاده کنن.

 

برای اندازه گیری مواد هم لازم نیست خیلی دقت بخرج بدید من همینطوری چشمی ریختم.

 

برای شروع موز،سیب ،زنجبیل و اسفناج رو تکه تکه کنید.
اسموتی سبز نوشیدنی معجزه گرمواد رو داخل مخلوط کن بریزید و آب، دانه کتان و آب لیمو رو هم اضافه کنید (در همین مرحله شربت آگاوه هم میتونید استفاده کنید)
اسموتی سبز نوشیدنی معجزه گرمخلوط کن رو روشن کنید و قتی یکدست شد نوش جان کنید.
اسموتی سبز نوشیدنی معجزه گراز هر نوع سیبی متونید استفاده کنید من شخصا سیب ترش رو ترجیح میدم.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

کرم ضد لک و سفید کننده چای سبز کرمضدلکهچایسبزکرم چای سبز کرم چای سبز کرم سفید کننده چای سبزکرم ضد لک چای سبز کرم روشن کننده طب سنتی و گیاهان داروییداروی گیاهی مقالات سلامتمراقبت از سیستم ایمنی برای رفع آلرژی طب سنتی و درمان سرطان معجزه عسل برای درمان زخم کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان …خواص قهوه قهوه همه روزه در سراسر دنیا توسط افراد مختلف مصرف می ‌شود، اما گاهی اوقات کیوی و خواص مفید آن کیوی در ابتدا در کشور چین به عمل آمده و در آن کشور به نام دیگری آن را می‌شناخته‌اند آموزش آشپزی آموزش آشپزیطرز تهیه غذامرغطبخجوجه کبابپختنته چین مرغپخت کیکسالادانواع دسر میوه ها گشت‌وگذاری در عالم میوه‌ها سیب، موز، پرتقال در قسمت نخست این مطلب سه میوه‌ی خوشمزه اداره اموربازنشستگان وموظفین آموزش وپرورش …چطور حس خوبی نسبت به زندگی داشته باشیم؟ روش خوشبختی شکی نیست که برخی عوامل ایجاد مولتی ویتامین مینرال و مولتی ویتامین تراپوتیک …۱٫ فراورده های مولتی ویتامین مینرال جهت تامین ویتامین و املاح در سایت آموزش هنرهای دستی بانوانسایت آموزش هنرهای دستی بانوانسایت آموزش هنرهای دستی بانوانسایت آموزش هنرهای دستی کرم ضد لک و سفید کننده چای سبز کرمضدلکهچایسبز کرم چای سبز کرم چای سبز کرم سفید کننده چای سبزکرم ضد لک چای سبز کرم روشن کننده چای سبز طب سنتی و گیاهان داروییداروی گیاهی مقالات سلامت مراقبت از سیستم ایمنی برای رفع آلرژی طب سنتی و درمان سرطان معجزه عسل برای درمان زخم های عمیق کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان خواص قهوه خواص قهوه قهوه همه روزه در سراسر دنیا توسط افراد مختلف مصرف می ‌شود، اما گاهی اوقات این کیوی و خواص مفید آن کیوی در ابتدا در کشور چین به عمل آمده و در آن کشور به نام دیگری آن را می‌شناخته‌اند، زمانی آموزش آشپزی آموزش آشپزیطرز تهیه غذامرغطبخجوجه کبابپختنته چین مرغپخت کیکسالادانواع دسرقهوهکباب میوه ها گشت‌وگذاری در عالم میوه‌ها سیب، موز، پرتقال در قسمت نخست این مطلب سه میوه‌ی خوشمزه و خواص اداره اموربازنشستگان وموظفین آموزش وپرورش استان فارس چطور حس خوبی نسبت به زندگی داشته باشیم؟ روش خوشبختی «شکی نیست که برخی عوامل ایجاد خوشبختی مولتی ویتامین مینرال و مولتی ویتامین تراپوتیک پایگاه تخصصی ۱٫ فراورده های مولتی ویتامین مینرال جهت تامین ویتامین و املاح در بیمارانی که سایت آموزش هنرهای دستی بانوان عنوان پاسخ بازدید توسط دکوراسیون آشپزخانه پردازش ابری چیست؟ آموزش



لینک منبع :اسموتی سبز نوشیدنی معجزه گر

Images for اسموتی سبز نوشیدنی معجزه گر اسموتی سبز نوشیدنی معجزه گر - پارس ناز www.parsnaz.com/اسموتی-سبز-نوشیدنی-معجزه-گر.html‎Cachedاسموتی سبز نوشیدنی معجزه گر ،طرز تهیه اسموتی خوش طعم و عالی،اسموتی سبز رنگ حس زندگی،اسموتی با سیب زمینی،اسموتی سالم و پرانرژی،بهترین اسموتی مقوی. اسموتی سبز نوشیدنی معجزه گر | سوسوگروپ soosoogroup.ir/اسموتی-سبز-نوشیدنی-معجزه-گر/‎Cached27 نوامبر 2016 ... اسموتی سبز نوشیدنی معجزه گر. اسموتی ها بعنوان نوشیدنی های سالم و پرانرژی توانسته اند این روزها طرفداران زیادی برای خود دست و پا کنند. اسموتی سبز نوشیدنی معجزه گر - سایت تفریحی و سرگرمی شوتی ها shotiha.ir/tag/اسموتی-سبز-نوشیدنی-معجزه-گر/‎Cachedاسموتی سبز نوشیدنی معجزه گر ... آموزش درست کردن پنیر رول و ژامبون خوشمزه اگر می‌خواهید یک غذای لذیذ و آسان درست کنید ... بهترین و بدترین نوشیدنی در ماه رمضان. با این نوشیدنی معجزه گر هم لاغر شوید، هم خنک! | بهداشت نیوز behdashtnews.ir/.../با-این-نوشیدنی-معجزه-گر-هم-لاغر-شوید،-هم-خنک!/‎Cached24 جولای 2017 ... این نوشیدنی های سالم حاوی سبزیجاتی مانند خیار و سیب سبز بوده که در لاغری و حفظ رطوبت و شادابی بدن بسیار موثر است علاوه بر این اسموتی ... داشتن شکمی تخت با اسموتی‌ های معجزه‌گر - مجله مد ، آرایش ، بهداشتی ... mag.ernika-co.com/اسموتی-خوشمزه-درست-کنیم/‎Cachedاسموتی‌ یک نوشیدنی ترکیبی و گاهأ شیرین است و به دلیل قابلیت تطبیق بیشتری که دارند براحتی ... می‌خواهیم به معرفی چند اسموتی خوشمزه و معجزه‌گر بپردازیم که با مصرف آن‌ها می‌توانید شکمی تخت و بدون چربی برای خود بسازید. اسموتی سبز. نوشیدنی معجزه گر (ترکیب هویج، چغندر و سیب) - تبیان www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=632694‎Cached Similarاین نوشیدنی در زمانهای قدیم برای مدت های طولانی رایج بوده است آقای سیتو به این نوشیدنی کاملا ایمان دارد ، او می خواهد که این مطلب به اطلاع تمام کسانی که مبتلا به سرطان ... یک نوشیدنی سبز لاغری اسموتی سیب، خیار و... - مرکز لاغری اسلیم مهر ... https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid...‎Cachedما در این مطلب طرز تهیه ی یک نوشیدنی سبز را یادتان می دهیم که از آن به عنوان نوشیدنی معجزه گر یاد می کنند. البته در نظر داشته باشید هیچ روش معجزه گری جز داشتن ... کاهش وزن 3 کیلو در5 روز با معجونی معجزه گر! - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/.../کاهش-وزن-3-کیلو-در5-روز-با-معجونی-معجزه-گر‎Cached Similar11 نوامبر 2014 ... به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران، دانشمندان با تهیه معجونی جادویی توانستند چربی های اطراف شکم را با نوشیدنی گیاهی از بین ببرند ... با این نوشیدنی معجزه گر دکتر آز آشنا شوید - خانواده ایرانی khanevadeirani.ir/fa/news/15665‎Cachedدر این مطلب دستور تهیه یکی از نوشیدنی های پیشنهادی او به نام نوشیدنی سبز را برای شما آورده ایم. ... با این نوشیدنی معجزه گر دکتر آز آشنا شوید ... را می توانید با آب میوه گیری تهیه کنید ولی بهتر است آن را به صورت اسموتی در مخلوط کن تهیه کنید .