مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جعبه گشایی زومیت از گوشی پیکسل ایکس ال گوگل

[ad_1]

پیکسل ایکس ال برادر بزرگ‌تر پیکسل است و در واقع اولین گوشی هوشمندی به حساب می‌آید که به طور کامل، چه از لحاظ سخت‌افزاری و چه از دید نرم‌افزاری، توسط گوگل ساخته شده است.

پیکسل‌های گوگل در واقع اولین گوشی‌هایی هستند که به طور کامل توسط این شرکت طراحی و ساخته شده‌اند. پیکسل ایکس ال در واقع نسخه‌ی پریمیوم این سری است و تفاوت آن با نسخه‌ی ۵ اینچی در رزولوشن بالاتر و کواد اچ‌دی صفحه نمایش، باتری بزرگ‌تر و همچنین ابعاد بزرگ‌تر صفحه نمایش است.

اندروید ۷.۱ نوقا در کنار پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ و ۴ گیگابایت رم، مواردی هستند که باعث می‌شوند نسخه‌ی خام اندروید، همان طور که گوگل می‌خواهد روی پیکسل اجرا شوند. در روزهای گذشته، بررسی پیکسل گوگل را در زومیت خوانده بودید و امروز می‌توانید جعبه گشایی اختصاصی زومیت از این گوشی را تماشا کنید:

دانلود 360P | دانلود 720P


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دنیای فناوری زومیتجعبه گشایی زومیت از گوشی می میکس شیائومی با صفحه نمایش بدون حاشیه هایلایت ۱۳۵ از بررسی نکسوس ایکس گوگل و ال‌جی زومیتبازار تلفن‌های هوشمند پر از گوشی‌های اندرویدی در رده‌های قیمتی متنوع شده است تایپ فرمول های ریاضیاستفاده از امکانات سایت رایگان هست اما شما با عضویت در سایت می تونید نرم افزاری رو نرم افزار محبوب و همه کاره جهت استفاده از امکانات سایت رایگان هست اما شما با عضویت در سایت می تونید نرم افزاری رو دنیای فناوری زومیت اجرای نسخه‌ کامل ویندوز بر روی دستگاهی با پردازنده اسنپدراگون هایلایت ۱۳۷ از تغییر بررسی نکسوس ایکس گوگل و ال‌جی زومیت بازار تلفن‌های هوشمند پر از گوشی‌های اندرویدی در رده‌های قیمتی متنوع شده است تایپ فرمول های ریاضی استفاده از امکانات سایت رایگان هست اما شما با عضویت در سایت می تونید نرم افزاری رو که نرم افزار محبوب و همه کاره جهت ویرایش فیلم دانلود رایگان نرم افزاری با قابلیت های آسان و پیشرفته ویرایش ویدئو، قالب



لینک منبع :جعبه گشایی زومیت از گوشی پیکسل ایکس ال گوگل

جعبه گشایی زومیت از گوشی پیکسل ایکس ال گوگل - زومیت www.zoomit.ir/2016/11/27/148979/pixel-xl-google-unboxing/‎Cached27 نوامبر 2016 ... پیکسل ایکس ال برادر بزرگ‌تر پیکسل است که در واقع اولین گوشی به حساب می‌آید که به طور کامل چه از لحاظ سخت‌افزاری و چه از دید نرم‌افزاری گوشی ... جعبه گشایی زومیت از پیکسل ایکس ال گوگل - آپارات ► 7:11www.aparat.com/v/YfdWL/جعبه_گشایی_زومیت_از_پیکسل_ایکس_ال_گوگل Nov 27, 2016 - 7 min زومیت - دنیای فناوری جعبه گشایی زومیت از پیکسل ایکس ال گوگل گوگل,گوشی , زومیت - دنیای فناوری. جعبه گشایی زومیت از گوشی پیکسل ایکس ال گوگل جعبه | تک فان www.bertakfun.com/جعبه-گشایی-زومیت-از-گوشی-پیکسل-ایکس-ال-گ/‎Cachedپیکسل ایکس ال برادر بزرگ‌تر پیکسل است که در واقع اولین گوشی به حساب می‌آید که به طور کامل چه از لحاظ سخت‌افزاری و چه از دید نرم‌افزاری گوشی است که گوگل ... جعبه گشایی زومیت از گوشی پیکسل ایکس ال گوگل - زومیت - تی نیوز tnews.ir/زومیت/926574993943.html پیکسل ایکس ال برادر بزرگ تر پیکسل است که در واقع اولین گوشی به حساب می آید که به طور کامل چه از لحاظ سخت افزاری و چه از دید نرم افزاری گوشی است که گوگل ... جعبه گشایی زومیت از گوشی پیکسل ایکس ال گوگل- جستجوگر اخبار ... football.tnews.ir/news/926574993943 پیکسل‌های گوگل در واقع اولین گوشی‌هایی هستند که به طور کامل توسط این شرکت طراحی و ساخته شده‌اند. پیکسل ایکس ال در واقع نسخه‌ی پریمیوم این سری است و تفاوت ... جعبه گشایی زومیت از گوشی پیکسل ایکس ال گوگل linkdoni.soft98.ir/link-4336.html 27 نوامبر 2016 ... جعبه گشایی زومیت از گوشی پیکسل ایکس ال گوگل ... پیکسل ایکس ال برادر بزرگ‌تر پیکسل است و در واقع اولین گوشی هوشمندی به حساب می‌آید ... جعبه گشایی زومیت از گوشی پیکسل ایکس ال گوگل | سایت خبری ام ال 4min.ml/جعبه-گشایی-زومیت-از-گوشی-پیکسل-ایکس-ال-گ/‎Cached27 نوامبر 2016 ... جعبه گشایی زومیت از گوشی پیکسل ایکس ال گوگل. ترجمه متن انگلیسی به فارسی آنلاین رایگان , مترجم آنلاین فارسی به آلمانی ترجمه کردن ... جعبه گشایی زومیت از گوشی پیکسل ایکس ال گوگل | SHARE4U.IR share4u.ir/?p=40580‎Cachedپیکسل ایکس ال برادر بزرگ‌تر پیکسل است و در واقع اولین گوشی هوشمندی به حساب می‌آید که به طور کامل، چه از لحاظ سخت‌افزاری و چه از دید نرم‌افزاری، توسط گوگل ... جعبه گشایی زومیت از گوشی پیکسل ایکس ال گوگل | خبر 5 khabar5.com/News/1375362/b پیکسل ایکس ال برادر بزرگ‌تر پیکسل است و در واقع اولین گوشی هوشمندی به حساب می‌آید که به طور کامل، چه از لحاظ سخت‌افزاری و چه از دید نرم‌افزاری، توسط گوگل ... جعبه گشایی زومیت از گوشی پیکسل ایکس ال گوگل - ایمان نیوز www.imannews.com/.../جعبه-گشایی-زومیت-از-گوشی-پیکسل-ایکس-ال-گوگل 27 نوامبر 2016 ... پیکسل ایکس ال برادر بزرگ تر پیکسل است و در واقع اولین گوشی هوشمندی به حساب می آید که به طور کامل، چه از لحاظ سخت افزاری و چه از دید نرم ...