مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خودروی لوکس چینی در راه ایران

[ad_1]

 

خودروی لوکس چینی در راه ایران

تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۴

 

خودرو

 

خودرو

 

محصول جدید شرکت خودروسازی BYD به زودی توسط کارمانیا وارد ایران می‌شود. بی وای دی تانگ نام خودروی هیبریدی و لوکس چینی است که با قدرت مناسب و قابلیت‌های خوبی عرضه شده و در آینده‌ی نزدیک نیز در کشور ما به فروش خواهد رسید.

به گزارش ستاره ها؛ بی وای دی تانگ (BYD Tang) شاسی‌بلند جدید شرکت خودروسازی چینی است که از مجموع قدرت 505 اسب بخار و قابلیت‌هایی مانند پارک خودرو توسط ریموت کنترل به بازار عرضه می‌شود.

 

 خودروی چینی و لوکس بی وای دی تانگ به زودی وارد ایران می‌شود

تانگ خودرویی قدرتمند و هیبریدی است که موفق شد تا توجه همگان را به خود جلب کند. این خودرو از سوی مسئولان شرکت BYD به عنوان سریع‌ترین خودروی هیبریدی جهان معرفی شده است.

 

 خودروی چینی و لوکس بی وای دی تانگ به زودی وارد ایران می‌شود

بی وای دی تانگ از یک موتور بنزینی و دو موتور الکتریکی بهره می‌برد

تانگ از سه موتور شامل یک موتور بنزینی توربوشارژ 2 لیتری و موتور دوحالته‌ی هیبریدی بهره می‌برد. موتور هیبریدی این خودرو امکان رانندگی در حالت‌های تمام الکتریکی و یا هیبریدی الکتریکی را فراهم می‌کند. موتور بنزینی به همراه یکی از موتورهای الکتریکی در جلوی خودرو و یک موتور الکتریکی دیگر نیز بر روی محور عقب قرار گرفته‌اند. همچنین BYD تانگ دارای یک گیربکس 6 سرعته ی DCT است.
 

 خودروی چینی و لوکس بی وای دی تانگ به زودی وارد ایران می‌شود

موتور بنزینی تانگ توانایی تولید قدرت 205 اسب بخار و گشتاور 320 نیوتن متر را دارد و قدرت هر یک از موتورهای الکتریکی این خودرو نیز 150 اسب بخار است که در مجموع قدرت مناسب 505 اسب بخاری را ارائه می‌دهند. امکان فعال‌سازی هر سه موتور برای دست‌یابی به این میزان قدرت وجود دارد.
 
 خودروی چینی و لوکس بی وای دی تانگ به زودی وارد ایران می‌شود

شتاب صفر تا صد کیلومتر این خودرو 4.9 ثانیه بوده و قابلیت پارک اتومبیل توسط ریموت کنترل نیز از دیگر ویژگی‌های آن است. BYD تانگ در آینده‌ی نزدیک و توسط شرکت کارمانیا وارد ایران خواهد شد و بر اساس شنیده‌ها، قیمت 200 میلیون تومان برای آن در نظر گرفته شده است.

مرجع : وب سایت گجت نیوز

 

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

الف تصادف عجیب خودروی لوکس با مرغنظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر عکس خودروی رانا محصول جدید ایران خودرو در یک نگاه …بسم الله الرحمن الرحیم سلام علیکم بنظر من بهترین خودرو ایران خودرو است اما باید بیشتر عکس ماشین لوکس، خودروهای لوکس، عکس خودروهای لوکس …ماشین های لوکس ایرانماشین های لوکساتومبیل های لوکس در تهراناتومبیل های لوکس بررسی خودروی چینی سانگ‌ یانگ تیوولی تصاویرسایر مطالب خودرو بی ام و خاص ترین خودروی بی ام و در ابوظبی تصاویر بهترین امکاناتی خودرو های روسی در راه بازار ایران عکسپس از جولان خودروهای چینی در بازار خودروی ایران و تضعیف بیش از پیش خودروهای داخلی پژوهای مدل ، و در راه ایران جزییات و …پژوهای مدل ، و در راه ایران جزییات و مشخصات فنی تصاویرلیلا بلوکات در ماشین لوکس و گرانقیمتشعکسماشین لیلا بلوکات بیوگرافی لیلا بلوکات لیلا بلوکات متولد ۴ آذر ۱۳۶۰ در تهران عصر ایران رییس بانک مرکزی تبدیل پول ایران به تومان جای نگرانی ندارد امکان استفاده از اسکناس پول نیوز در همه جای جهان میزان درآمد یک فعالیت اقتصادی مهمترین علامت؟ شکل گرفته در ذهن مخاطب قیمت انواع اتومبیل‌های ایران‌خودرو در ایرانصفحه اصلی پورتال صفحه اصلی وب سایت گالری اتومبیل و خودرو موجود در ایران قیمت انواع الف تصادف عجیب خودروی لوکس با مرغ نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر عکس ماشین لوکس، خودروهای لوکس، عکس خودروهای لوکس و گران قیمت ماشین های لوکس ایرانماشین های لوکساتومبیل های لوکس در تهراناتومبیل های لوکساتومبیل های بررسی خودروی چینی سانگ‌ یانگ تیوولی تصاویر پربیننده ترین خبرها سه خواننده پاپ در بیمارستان پایان شیمی درمانی خواننده محبوب کشورمان خودرو های روسی در راه بازار ایران عکس پس از جولان خودروهای چینی در بازار خودروی ایران و تضعیف بیش از پیش خودروهای داخلی، اینبار عکس خودروی رانا محصول جدید ایران خودرو در یک نگاه سایت بسم الله الرحمن الرحیم سلام علیکم بنظر من بهترین خودرو ایران خودرو است اما باید بیشتر به آن پژوهای مدل ، و در راه ایران جزییات و مشخصات فنی پژوهای مدل ، و در راه ایران جزییات و مشخصات فنی تصاویر لیلا بلوکات در ماشین لوکس و گرانقیمتشعکس ماشین لیلا بلوکات بیوگرافی لیلا بلوکات لیلا بلوکات متولد ۴ آذر ۱۳۶۰ در تهران بازیگر عصر ایران شاهکاری بی نظیر در فرودگاه سنگاپور عکس تایتانیک این بار در چین ساخته می شود ‏عکس پول نیوز دلار تومانی؛ زمینه‌ساز تصویب نرخ تسعیر بودجه بازده نیروگاهی در ایران؛ کمتر از ٣٦ درصد قیمت انواع اتومبیل‌های ایران‌خودرو در ایران ایرتویا نمایندگی انحصاری تویوتا در ایران در جدید ترین بخشنامه فروش خود مدل های ۲۰۱۷ خودروی خودروهای چینی در ایران شرکتهای چینی در ایران ماشین های چینی در ایران انواع ماشین چینی در ایران خودرو چینی در ایران سواری چینی در ایران چه رستوران چینی در تهران ماشین چینی در ایران



لینک منبع :خودروی لوکس چینی در راه ایران

خودروی لوکس چینی در راه ایران - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/431047/خودروی-لوکس-چینی-در-راه-ایران‎Cached27 نوامبر 2016 ... محصول جدید شرکت خودروسازی BYD به زودی توسط کارمانیا وارد ایران می‌شود. بی وای دی تانگ نام خودروی هیبریدی و لوکس چینی است که با قدرت مناسب ... Images for خودروی لوکس چینی در راه ایران خودروی لوکس چینی در راه ایران - ای ماسیس emasis.ir/خودروی-لوکس-چینی-در-راه-ایران/‎Cachedبه گزارش ای ماسیس : محصول جدید شرکت خودروسازی BYD به زودی توسط کارمانیا وارد ایران می‌شود. بی وای دی تانگ نام خودروی هیبریدی و لوکس چینی است که با قدرت ... خودروی لوکس چینی در راه ایران - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../خودروی-لوکس-چینی-در-راه-ایران/‎Cached16 مه 2017 ... مصطفی معصوم پور: محصول جدید شرکت خودروسازی BYD به زودی توسط کارمانیا وارد ایران می‌شود. بی وای دی تانگ نام خودروی هیبریدی و لوکس چینی ... خودروی لوکس چینی در راه ایران - اخبار بانک | دمادم https://damadam.ir/news/خودروی-لوکس-چینی-در-راه-ایران/4408627 گجت نیوز: محصول جدید شرکت خودروسازی BYD به زودی توسط کارمانیا وارد ایران می‌شود. بی وای دی تانگ نام خودروی هیبریدی و لوکس چینی است که با قدرت مناسب و ... عصر تعادل - خودروی لوکس چینی در راه ایران www.asretaadol.ir/news/97103/خودروی-لوکس-چینی-راه-ایران 27 نوامبر 2016 ... محصول جدید شرکت خودروسازی BYD به زودی توسط کارمانیا وارد ایران می‌شود. بی وای دی تانگ نام خودروی هیبریدی و لوکس چینی است که با قدرت مناسب ... اخباربانک - خودروی لوکس چینی در راه ایران akhbarbank.com/vdcbssba.rhbwgpiuur.html‎Cached27 نوامبر 2016 ... گجت نیوز: محصول جدید شرکت خودروسازی BYD به زودی توسط کارمانیا وارد ایران می‌شود. بی وای دی تانگ نام خودروی هیبریدی و لوکس چینی است که با ... خودروی لوکس چینی در راه ایران - بتانیوز betanews.ir/news/388967/خودروی-لوکس-چینی-در-راه-ایران/‎Cached27 نوامبر 2016 ... گجت نیوز محصول جدید شرکت خودروسازی byd به زودی توسط کارمانیا وارد ایران می شود بی وای دی تانگ نام خودروی هیبریدی و لوکس چینی است که با ... خودروی لوکس چینی در راه ایران | - گجت نیوز: محصول جدید شرکت www.ghatreh.com/news/nn34800300/خودروی-لوکس-چینی-راه-ایران 27 نوامبر 2016 ... بی وای دی تانگ ، شاسی بلند 500 اسبی در راه ایران + فیلم شتاب ... بی وای دی تانگ نام خودروی هیبریدی و لوکس چینی است که با قدرت مناسب و ... خودروی لوکس چینی در راه ایران+عکس | محصول جدید شرکت خودروسازی www.ghatreh.com/news/.../خودروی-لوکس-چینی-راه-ایران-عکس‎Cached27 نوامبر 2016 ... محصول جدید شرکت خودروسازی BYD به زودی توسط کارمانیا وارد ایران می شود. بی وای دی تانگ نام خودروی هیبریدی و لوکس چ.