مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تبدیل برج ترامپ به برج زباله در نقشه گوگل

[ad_1]

 

کد مطلب: 418445

تبدیل برج ترامپ به برج زباله در نقشه گوگل

بخش دانش و فناوری الف،7 آذر95

مخالفان سرسخت ترامپ که از هیچ روشی برای تمسخر وی نمی گذرند، موفق شدند برای چندساعتی نام برج ترامپ را در منطقه منهتن نیویورک به برج زباله تغییر دهند.

تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۷

 خبرگزاری فارس به نقل از سی ان ان، در اولین ساعات صبح روز یکشنبه بود که نام این برج در نرم افزار نقشه شرکت گوگل به برج زباله یا Dump تغییر کرد.

این نام مضحک تا چندساعتی بر روی نقشه گوگل مشاهده می شد تا سرانجام اصلاح شده و به حالت عادی بازگشت. این برج در حال حاضر محل اقامت و سکونت دونالد ترامپ رییس جمهور منتخب ایالات متحده است و از زمان انتخاب وی به عنوان رییس جمهور جدید آمریکا دهها تظاهرات و اعتراض خیابانی در این محل توسط مخالفان سیاست های ترامپ سازماندهی شده است.

تامین امنیت ترامپ و خانواده اش که در این برج سکونت دارند به یک چالش امنیتی برای سازمان سیا و پلیس و دیگر نیروهای انتظامی ایالات متحده مبدل شده است.

علاوه بر برج ترامپ نام هتل و برج بین المللی ترامپ نیز در صبح روز یکشنبه به برج و هتل بین المللی زباله مبدل شد و البته این نام هم اصلاح شد. هنوز مشخص نیست چه فرد یا افرادی این دستکاری را انجام داده اند.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ نقشه گوگل

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دانلود نقشه تهران ۹۲ با کیفیت بالانقشهتهران۹۲باکیفیتبالاامروز برای شما نقشه تهران ۹۲ با فرمت برای کامپیوتر و موبایل را آماده دانلود کرده ایمعصر ایران شاهکاری بی نظیر در فرودگاه سنگاپور عکس تایتانیک این بار در چین ساخته می شود ‏عکس عکسدختر احمدشاه قاجار و فرزندانش در سالاقا جمشید هر کس و هر دورهای را باید نسبت به زمان و مکان خود باید قضاوت کرد نه اینکه دونالد ترامپ چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا شد؛ ترامپ …دونالدترامپچهلوبر همین اساس انتخاب ترامپ به عنوان نه به کل سیستم سیاسی آمریکا قلمداد شده و اگر چنین پایگاه خبری تحلیلی پاپایا فرمانده انتظامی قصرقند گفت واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت پورتال پرشین ویاخبار خواندنی قیمت میوه در آستانه شب یلدا اعتراف رئیس دانشگاه به قتل پیرمرد در تهرانمهمترین اخبار ایران و جهان تغییر در مبارزه با تروریسم عواقب وخیمی به دنبال خواهد داشت آغاز نخستین سمینار تجارت جالب انگیز، جالب انگیزترین ها، مطالب جالب، عکسهای …این لباس اجساد را به کمپوست پاک تبدیل می کند کشیدن این نقاشی سال زمان برده استاخبار بین الملل،خبرهای سیاست خارجی،اخبار روز …ترامپ به مسابقه برای سرنگونی رژیم‌ها پایان می‌دهیم در خاورمیانه میلیاردها دلار پول نیوز در همه جای جهان میزان درآمد یک فعالیت اقتصادی مهمترین علامت؟ شکل گرفته در ذهن مخاطب دانلود نقشه تهران ۹۲ با کیفیت بالا دانلودنقشه امروز برای شما نقشه تهران ۹۲ با فرمت برای کامپیوتر و موبایل را آماده دانلود کرده ایم عصر ایران شاهکاری بی نظیر در فرودگاه سنگاپور عکس تایتانیک این بار در چین ساخته می شود ‏عکس عکسدختر احمدشاه قاجار و فرزندانش در سال اقا جمشید هر کس و هر دورهای را باید نسبت به زمان و مکان خود باید قضاوت کرد نه اینکه قاجاره دونالد ترامپ چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا شد؛ ترامپ دونالدترامپ بر همین اساس انتخاب ترامپ به عنوان «نه» به کل سیستم سیاسی آمریکا قلمداد شده و اگر چنین باشد پایگاه خبری تحلیلی پاپایا فرمانده انتظامی قصرقند گفت واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و پورتال پرشین وی اخبار خواندنی قیمت میوه در آستانه شب یلدا اعتراف رئیس دانشگاه به قتل پیرمرد در تهران مهمترین اخبار ایران و جهان تغییر در مبارزه با تروریسم عواقب وخیمی به دنبال خواهد داشت آغاز نخستین سمینار تجارت ایران اخبار بین الملل،خبرهای سیاست خارجی،اخبار روز جهان،سیاست روز ترامپ به مسابقه برای سرنگونی رژیم‌ها پایان می‌دهیم در خاورمیانه میلیاردها دلار صرف



لینک منبع :تبدیل برج ترامپ به برج زباله در نقشه گوگل

تبدیل برج ترامپ به برج زباله در نقشه گوگل - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/13950907001020‎Cached27 نوامبر 2016 ... مخالفان سرسخت ترامپ که از هیچ روشی برای تمسخر وی نمی گذرند، موفق شدند برای چندساعتی نام برج ترامپ را در منطقه منهتن نیویورک به برج زباله ... تبدیل برج ترامپ به برج زباله در نقشه گوگل | وب سایت سایبربان www.cyberbannews.com/.../تبدیل-برج-ترامپ-به-برج-زباله-در-نقشه-گوگل‎Cached28 نوامبر 2016 ... علاوه بر برج ترامپ نام هتل و برج بین‌المللی ترامپ نیز به برج و هتل بین‌المللی زباله مبدل شد و البته این نام هم اصلاح شد. هنوز مشخص نیست چه فرد یا ... تبدیل برج ترامپ به برج زباله در نقشه گوگل | ندای گیلان www.nedayegilan.ir/تبدیل-برج-ترامپ-به-برج-زباله-در-نقشه-گوگ/ 27 نوامبر 2016 ... ‌‌‌‌‌ندای گیلان:به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از سی ان ان، در اولین ساعات صبح روز یکشنبه بود که نام این برج در نرم افزار ... تبدیل برج ترامپ به برج زباله در نقشه گوگل | خبرنامه دانشجویان ایران iusnews.ir/fa/news.../تبدیل-برج-ترامپ-به-برج-زباله-در-نقشه-گوگل/ 27 نوامبر 2016 ... مخالفان سرسخت ترامپ که از هیچ روشی برای تمسخر وی نمی گذرند، موفق شدند برای چندساعتی نام برج ترامپ را در منطقه منهتن نیویورک به برج زباله ... تبدیل برج ترامپ به زباله در نقشه گوگل - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/.../تبدیل_برج_ترامپ_به_زباله_در_نقشه_گوگل‎Cachedتبدیل برج ترامپ به زباله در نقشه گوگل. دانلود نقشه های متنوع آنلاین از سراسر جهان (نه فقط گوگل) (فیلم) · دانلود آموزش استفاده از نقشه گوگل با زبان سی شارپ. تبدیل برج ترامپ به برج زباله در نقشه گوگل - الف - سرخط www.sarkhat.com/fa/news/142083563/‎Cached28 نوامبر 2016 ... مخالفان سرسخت ترامپ که از هیچ روشی برای تمسخر وی نمی گذرند، موفق شدند برای چندساعتی نام برج ترامپ را در منطقه منهتن نیویورک به برج زباله ... تبدیل برج ترامپ به زباله در نقشه گوگل! - بازار نیوز bazarnews.ir/fa/news/9896/تبدیل-برج-ترامپ-به-زباله-در-نقشه-گوگل 27 نوامبر 2016 ... برای چندساعتی نام برج ترامپ در منطقه منهتن نیویورک به برج زباله تغییر داده شد. تبدیل برج ترامپ به برج زباله در نقشه گوگل | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28775318 27 نوامبر 2016 ... "برج ترامپ" واقع در خیابان پنجم منطقه منهتن نیویورک روز گذشته به مدت کوتاهی با نام "برج زباله" در برنامه مکان یاب گوگل مَپس (نقشه های گوگل) ... تبدیل برج ترامپ به برج زباله در نقشه گوگل - آخرین خبر akharinkhabar.ir/tech/3114317 27 نوامبر 2016 ... فارس/ مخالفان سرسخت ترامپ که از هیچ روشی برای تمسخر وی نمی گذرند، موفق شدند برای چندساعتی نام برج ترامپ را در منطقه منهتن نیویورک به برج ... تبدیل برج «ترامپ» به برج زباله در نقشه گوگل | دفاع مقدس | خبروان khabarone.ir/news/.../تبدیل-برج-ترامپ-به-برج-زباله-در-نقشه-گوگل 27 نوامبر 2016 ... مخالفان سرسخت «ترامپ» که از هیچ روشی برای تمسخر وی نمی‌گذرند، موفق شدند برای چندساعتی نام برج «ترامپ» را در منطقه «منهتن» نیویورک به برج ...