مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سرویس جدید تلگراف فیلتر شد

[ad_1]

سرویس تلگراف که هفته قبل توسط شرکت تلگرام معرفی شد و یک بستر وبلاگ نویسی بود فیلتر شد.

به گزارش صبحانه، تلگرام این سرویس را هفته قبل همزمان با معرفی یک به روزرسانی جدید برای اپلیکیشن خود معرفی کرده بود.


این سرویس شباهت‌های زیادی به "Medium" و "Quip" داشت و بدون ساختن اکانت هر کس می‌توانست شروع به تایپ و ساختن یک صفحه کند و با زدن زینه "Publish" آن را در سایت قرار دهد.

امروز برای ساعتی، صفحه وبسایت telegra.ph به صفحه پیوندها منتهی می شد که شائبه فیلتر شدن این سرویس را قوت می بخشید اما بنا بر گزارش ها، این فیلترینگ مقطعی بوده و اکنون این وبسایت در دسترس است.

ای تی ایران


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مجله گیزمیزآخرین مطالب و عکس های سایت مسعود ده‌نمکی انقلاب ما نیاز به انقلاب دارد آخرین سایت خبری تحلیلی تابناکاخبار ایران و جهانپر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهاناخبار سیاسی اخبار فرهنگی اخبار ارتباطات و رسانه ها مقالات مفیدارتباطاتارتباطات سیارارتباطات زیرساختارتباطات فن آواارتباطات سازمانیارتباطات چگونه می‌توان دستگاه‌های شنود را کشف کرد؟ عصر حاضر را عصر ارتباطات نام‌گذاری کرده‌اند ولی حقیقت آن است تمامی امور پرورش یافته وردپرس فارسیوردپرس نرم‌افزاری تحت وب است که می‌توانید از آن برای ساختن سرویس وبلاگدهی، وبسایت سامانه ثبت گوشی و ردیابی گوشی دزدیده شدهسرویس ردیابی گوشی تا ۱۰ روز پس ازدریافت شماره سریال، به جستجوی گوشی مفقود شده می گوگل ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادگوگلگوگل از جهت فرهنگ شرکت‌داری غیررسمی و خودمانی خود شناخته شده‌است در فهرست بهترین کاروفناوری کَلالهدانلود گجت کاروفناوری کلاله دوستان ارجمند برای اینکه کاروفناوری را همیشه در الف آیا عضویت در فیس بوک وشبکه های اجتماعی …چندی است که بحث عضویت برخی مقامات دولتی وحکومتی در فیس بوک طرح شده است پیش از این نیز بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب مجله گیزمیز آخرین مطالب و عکس های سایت الناز حبیبی برنده جایزه آسیایی بهترین بازیگر زن آخرین مطالب و سایت خبری تحلیلی تابناکاخبار ایران و جهان پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهاناخبار سیاسی اخبار فرهنگی اخبار اجتماعی ارتباطات و رسانه ها مقالات مفید ارتباطاتارتباطات سیارارتباطات زیرساختارتباطات فن آواارتباطات سازمانیارتباطات گوگل ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد گوگل گوگل از جهت فرهنگ شرکت‌داری غیررسمی و خودمانی خود شناخته شده‌است در فهرست بهترین شرکت چگونه می‌توان دستگاه‌های شنود را کشف کرد؟ عصر حاضر را عصر ارتباطات نام‌گذاری کرده‌اند ولی حقیقت آن است تمامی امور پرورش یافته دست وردپرس فارسی وردپرس نرم‌افزاری تحت وب است که می‌توانید از آن برای ساختن سرویس وبلاگدهی، وبسایت یا کاروفناوری کَلاله دانلود گجت کاروفناوری کلاله دوستان ارجمند برای اینکه کاروفناوری را همیشه در دسکتاپ سامانه ثبت گوشی و ردیابی گوشی دزدیده شده سرویس ردیابی گوشی تا ۱۰ روز پس ازدریافت شماره سریال، به جستجوی گوشی مفقود شده می پردازد و در فیس‌بوک ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد فیس‌بوک به انگلیسی یک سرویس شبکهٔ اجتماعی برخط است که در ۴ فوریه سال ۲۰۰۴ میلادی الف آیا عضویت در فیس بوک وشبکه های اجتماعی جرم است؟ چندی است که بحث عضویت برخی مقامات دولتی وحکومتی در فیس بوک طرح شده است پیش از این نیز در این é é é



لینک منبع :سرویس جدید تلگراف فیلتر شد

سرویس جدید تلگراف در تلگرام فیلتر شد - کلیک | نبض فناوری و ... click.ir/1395/09/07/telegraph-got-filtered/‎Cachedسرویس تلگراف که هفته قبل توسط شرکت تلگرام معرفی شد و یک بستر وبلاگ نویسی بود فیلتر شد. به گزارش کلیک، تلگرام این سرویس را هفته قبل همزمان با ... سرویس جدید تلگراف فیلتر شد - صبحانه آنلاین | Sobhanehonline.com sobhanehonline.com/fa/news/.../سرویس-جدید-تلگراف-فیلتر-شد‎Cached27 نوامبر 2016 ... سرویس تلگراف که هفته قبل توسط شرکت تلگرام معرفی شد و یک بستر وبلاگ نویسی بود فیلتر شد. رفع فیلتر تلگراف با دستور رییس جمهور + عکس www.eghtesadnews.com/.../154551-رفع-فیلتر-تلگراف-با-دستور-رییس-جمهور-عکس‎Cached27 نوامبر 2016 ... در حالی که تلگرام در ایران فیلتر نشده، سرویس جدید تلگراف که توسط این پیام رسان موبایلی معرفی شده بلافاصله و قبل از آنکه محتوایی در آن قرار ... سرویس جدید تلگراف در تلگرام فیلتر شد - فانیگما funigma.com/146734/سرویس-جدید-تلگراف-تلگرام-فیلتر-شد‎Cached28 نوامبر 2016 ... سرویس جدید تلگراف در تلگرام. سرویس تلگراف که هفته قبل توسط شرکت تلگرام معرفی شد و یک بستر وبلاگ نویسی بود فیلتر شد. به گزارش ... ایران نیوز - سرویس جدید تلگراف در تلگرام فیلتر شد irannews24.ir/...of.../سرویس-جدید-تلگراف-در-تلگرام-فیلتر-شد‎Cached27 نوامبر 2016 ... ایران نیوز - ایران نیوز24: سرویس تلگراف که هفته قبل توسط شرکت تلگرام معرفی شد و یک بستر وبلاگ نویسی بود فیلتر شد. سرویس جدید تلگراف فیلتر شد khabarezendeh.com/.../سرویس-جدید-تلگراف-فیلتر-شد-2077205.html به گزارش صدای ایران ، سرویس تلگراف که هفته قبل توسط شرکت تلگرام معرفی شد و یک بستر وبلاگ نویسی بود فیلتر شد. تلگرام این سرویس را هفته قبل همزمان ... سرویس جدید تلگرام فیلتر شد! - اپراتک appratech.net/4575-Telegram-telegra-ph-problem.html‎Cachedسرویس تلگراف کمتر از چند روز پیش به تلگرام آمد تا بار دیگر وبلاگ نویسی رونق ... به نوشتن بیشتر مشغول شوید، این سرویس جدید هم اکنون در ایران مسدود شده و در ... خبر : سرویس جدید تلگرام ( تلگراف ) در ایران فیلتر شد!! https://www.idsaz.ir/.../خبر-سرویس-جدید-تلگرام-ایران-فیلتر-ش/‎Cached27 نوامبر 2016 ... سرویس تلگراف کمتر از چند روز پیش به تلگرام آمد ، اما باید بگوئیم که لازم نیست به نوشتن بیشتر مشغول شوید، این سرویس جدید فیلترشد. سرویس جدید تلگراف فیلتر شد | صدای ایران vista.ir/news/31781753/سرویس-جدید-تلگراف-فیلتر-شد‎Cached27 نوامبر 2016 ... به گزارش صدای ایران، سرویس تلگراف که هفته قبل توسط شرکت تلگرام معرفی شد و یک بستر وبلاگ نویسی بود فیلتر شد. تلگرام این سرویس ... فوری؛ سرویس جدید تلگراف در تلگرام - spinews spinews.ir/.../72676-فوری-سرویس-جدید-تلگراف-در-تلگرام.html‎Cached27 نوامبر 2016 ... سرویس تلگراف که هفته قبل توسط شرکت تلگرام معرفی شد و یک بستر وبلاگ نویسی بود فیلتر شد. به.