مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جدیدترین تصاویر جاسوسی از ب‌ام‌و ایکس۲

[ad_1]

 

به گزارش پدال،جدیدترین نسخه‌ پیش تولیدی این خودرو از پانل‌های بدنه‌ گمراه‌کننده استفاده نمی‌کند و به همین خاطر می‌توان بخشی از ویژگی‌های طراحی این خودرو را مشاهده کرد.

برخلاف خودروی مفهومی که در نمایشگاه خودروی پاریس رونمایی شد، X2 تولیدی پنجره‌های فریم دار، دستگیره‌های عادی برای درب‌ها و آینه‌های جانبی را خواهد داشت. جدای از این موارد جزئیات آئرودینامیکی خودروی تولیدی نیز به شرایط واقعی نزدیک شده‌اند.همانند دیگر شاسی بلندهای کوپه‌ی شرکت مثل X4 و X6 این خودرو نیز در نظر دارد کراس اووری پرفروش باشد. X2 پلتفرم دیفرانسیل جلو و دو دیفرانسیل خود را با نسل دوم X1 به اشتراک می‌گذارد.

در مقایسه با X4 و X6 این خودرو درب پشتی بهتری دارد. شاید با توجه به اندازه‌ی کوچک‌تر ب‌ام‌و تصمیم گرفته تا به منظور داشتن چهره‌ای اسپورت بیش از این کاربردی بودن را قربانی نکند.

با توجه به ارتباط نزدیک این خودرو با X1، شاسی‌بلند جدید ب‌ام‌و احتمالاً با همان پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی 3 و 4 سیلندر عرضه خواهد شد. همچنین احتمال تولید نسخه‌ هیبریدی این خودرو مشابه با آنچه در مینی کانتری‌من S E و X1 xDrive25 بازار چین دیده شده وجود دارد.

هنوز به‌طور کامل مشخص نشده که رونمایی عمومی X2 چه زمانی خواهد بود اما پیش از رونمایی چندین مرحله برای تکمیل این خودرو باقی مانده است. به همین دلیل احتمالاً تا اواخر سال 2017 و یا اوایل سال 2018 این خودرو را نخواهیم دید.

۵۴۵۴


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

جدیدترین تصاویر جاسوسی از ب‌ام‌و ایکس جدیدترین تصاویر جاسوسی از ب‌ام‌و ایکس۲



لینک منبع :جدیدترین تصاویر جاسوسی از ب‌ام‌و ایکس۲

Images for جدیدترین تصاویر جاسوسی از ب‌ام‌و ایکس۲ جدیدترین تصاویر جاسوسی از ب‌ام‌و ایکس۲ - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/606365/science/technology‎Cached27 نوامبر 2016 ... جدیدترین تصاویر جاسوسی از ب‌ام‌و ایکس۲. دانش > فناوری - پیش از عرضه‌ ب‌ام‌و X2 در سال آتی باز هم تصاویری جاسوسی از این خودرو ثبت شده است. جدیدترین تصاویر جاسوسی از ب‌ام‌و ایکس۲ | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/11/27/1561596 27 نوامبر 2016 ... پیش از عرضه‌ ب‌ام‌و X2 در سال آتی باز هم تصاویری جاسوسی از این خودرو ثبت شده است . مجله اینترنتی تیک | تصاویر جاسوسی از خودروی ب‌ام‌و X2 www.tikmag.ir/نمایش-مطلب.../تصاویر-جاسوسی-از-خودروی-ب‌ام‌و-X2/‎Cachedویدئو و تصاویر جاسوسی جدیدی که از این خودرو منتشر شده نشان می‌دهند کراس اوور شیک ب‌ام‌و در حال گذراندن تست‌های خود در این پیست بوده و واضح است که این ... تصاویر جاسوسی از ب‌ام‌و ایکس۲/ تست در جهنم سبز! ... انتشار جدیدترین تصاویر از قمر زحل ... جدیدترین تصاویر جاسوسی از ب‌ام‌و ایکس۲ - شبکه ما www.shabakema.com/news/news/29481 27 نوامبر 2016 ... n به گزارش پدال،جدیدترین نسخه‌ پیش تولیدی این خودرو از پانل. اخبار من - تصاویر جاسوسی از خودروی ب‌ام‌و X2 +عکس www.akhbareman.com/.../تصاویر-جاسوسی-از-خودروی-ب-ام-و-x2-عکس‎Cachedجدیدترین بررسی‌های انجام شده از افزایش تعصبات ضد اسلامی در آمریکا از... پنجشنبه, 21 اردیبهشت ... تصاویر جاسوسی از ب‌ام‌و ایکس۲/ تست در جهنم سبز! انتهای پیام ... تصاویر جاسوسی از پورشه ماکان 2019 - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../تصاویر-جاسوسی-از-پورشه-ماکان-2019‎Cachedپس از انتشار تصاویر و ویدیو جاسوسی از پورشه ۹۱۱، این‌بار نوبت به عضو بزرگ‌تر این خانواده یعنی ماکان ... تصاویر جاسوسی از ب‌ام‌و ایکس۲/ تست در جهنم سبز! جدیدترین تصاویر جاسوسی از ب‌ام‌و ایکس۲ – فری دانلود www.freedanload.com/جدیدترین-تصاویر-جاسوسی-از-ب‌ام‌و-ایک/ جدیدترین تصاویر جاسوسی از ب‌ام‌و ایکس۲ – فری دانلود ... مقالات طراحی وب و ووردپرس · اخبار داغ · نرم افزار موبایل · دانلود جدید ترین نرم افزارها · جدید ترین نرم افزارها ... جدیدترین گوشی سونی معرفی شد - سه نشانه www.3neshaneh.com/news/single/246270 انتهای خبر : جدیدترین گوشی سونی معرفی شد. کلیدواژه ها : تکنولوژی ارتباطات اطلاعات فناوری مخابرات امنیت ... تصاویر جاسوسی از ب‌ام‌و ایکس۲- تست در جهنم سبز! کرمی - دبیرستان آزادگان چمگردان ( متوسطه اول ) azadegan58.parsiblog.com/Author/کرمی/?P=26 14 نوامبر 2012 ... تصاویر اولین پرواز جدیدترین و غول‌پیکرترین آ۳۵۰ ایرباس را ببینید · ◈ کشف صفحه غول‌پیکر یخ ... جدیدترین تصاویر جاسوسی از ب‌ام‌و ایکس۲ ...