مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اینترنت ایرانسل در تهران با قطعی مواجه شد

[ad_1]

شبکه دیتای اپراتور دوم ارتباطی در تهران با قطعی مواجه شد.

به گزارش صبحانه، شبکه دیتای اپراتور دوم ارتباطی از حدود یک ساعت پیش در برخی نقاط تهران قطع شده و کاربران این اپراتور امکان اتصال به اینترنت را ندارند.

برخی گوشی‌های تلفن همراه هنگام اتصال به شبکه دیتای ایرانسل با پیام عدم شناسایی APN مواجه می‌شوند و پیغام سیستمی می‌گوید که APN را ریست و مجددا تنظیم کنید.

اما با تنظیم مجدد APN طبق دستورالعمل تعریف شده در سایت این اپراتور برای فعال‌سازی اینترنت باز هم پیغام مذکور به شکل سیستمی داده می‌شود و دسترسی به اینترنت امکان‌پذیر نیست.

خبرنگار تسنیم در پیگیری این موضوع مراتب را به مرکز تماس ایرانسل اعلام کرد تا بررسی‌های لازم برای رفع مشکل صورت گیرد; کارشناس مرکز تماس این اپراتور قطعی شبکه اینترنت در تهران را پذیرفت و با اعلام اینکه مشترکان بسیاری این موضوع را اطلاع داده‌اند، گفت: هنوز دلیل این مشکل مشخص نیست.

وی افزود: طبق اطلاعات ارائه شده به مرکز تماس، نهایتا تا چهار پنج ساعت دیگر مشکل مشترکان تهرانی این اپراتور حل می‌شود.

او البته در ارتباط با اختلال شبکه در دیگر استان‌های کشور عنوان کرد که تاکنون مشکلی گزارش نشده است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مخابرات استان تهران پیام های اینترنت پر … کریمی طرح غیر حجمی با سلام یه سوال داشتم در مورد این طرح غیر حجمی جدید که آموزش راه اندازی اینترنت ایرانسل و همراه اول بر روی آموزشراهاندازیحضور در محدوده ی پوشش یا علامت های ، و بر روی نمایشگر گوشی همراه شما نشان می کدام اپراتور بهتر است؟ بررسی و مقایسه ایرانسل، …تلفن همراه و ارتباطات در دنیای امروز به یک نیاز تبدیل شده است در کشور ما نیز همگام با چگونه با ترکیب چند اتصال اینترنت مختلف، سرعت اینترنت …ترفندهای کامپیوترپراکـسـی ترافیک اینترنت را فقط برای گشت و گذار در وب و دانلود از طریق سرور های سوالات متداول ایرانسلنسل سوم با کدام گوشی ها می توان از خدمات نسل سوم استفاده کرد؟ تمامی گوشی هایی که چرا بسته‌های اینترنت موبایل زود تمام می‌شوند؟ …مدیر عامل اپراتور اول ارتباطی ادامه داد طی این مدت با توجه به افزایش سرعت اینترنت از کجا اینترنت بگیریم؟ مقایسه قیمت خدمات ۵ …در جداول زیر قیمت سرویس‌های تا ارائه شده توسط شرکت پر‌طرفدار ایرانی که دارای اینترنت استان کرمان آرشیو …با سلام به همه ی دوستان هدف از زدن این تاپیک مثل همه ی تاپیک های مشابه نقد و برسی سرویس پارسی نیوزخبرگزاری فارس با پیروزی پر گل آرسنال مقابل بازل و تساوی سن ژرمن توپچی‌ها به عنوان حل مشکل نشناختن بی دلیل سیم کارت و از بین …سلام و با تشکر از اسارتر تایپیک بابت اطلاع رسانی خوبشون اصلا نمیخوام زحمات دوست خوبم رو مخابرات استان تهران پیام های اینترنت پر سرعت کریمی طرح غیر حجمی با سلام یه سوال داشتم در مورد این طرح غیر حجمی جدید که گذاشتید برای آموزش راه اندازی اینترنت ایرانسل و همراه اول بر روی گوشی آموزشراهاندازی اخبار آموزش راه اندازی اینترنت ایرانسل و همراه اول بر روی گوشی های کدام اپراتور بهتر است؟ بررسی و مقایسه ایرانسل، همراه اول و تلفن همراه و ارتباطات در دنیای امروز به یک نیاز تبدیل شده است در کشور ما نیز همگام با دنیای چگونه با ترکیب چند اتصال اینترنت مختلف، سرعت اینترنت خود را ترفندهای کامپیوتر صفحه‌اصلی ترفندهای کامپیوتر چگونه با ترکیب چند اتصال اینترنت مختلف، سرعت اینترنت خود را سوالات متداول ایرانسل نسل سوم با کدام گوشی ها می توان از خدمات نسل سوم استفاده کرد؟ تمامی گوشی هایی که قابلیت نسل چرا بسته‌های اینترنت موبایل زود تمام می‌شوند؟ پایگاه خبری تراز گرانی عجیب مواد غذایی به بهانه‌ سرما آپارتمان سه خوابه در تهران چند؟جدول جدول قیمت از کجا اینترنت بگیریم؟ مقایسه قیمت خدمات ۵ شرکت کشور در جداول زیر قیمت سرویس‌های تا ارائه شده توسط شرکت پر‌طرفدار ایرانی که دارای پارسی نیوز پایگاه بزرگ و پیشرفته خبری «خبرگزاری ایرنا» تهران ایرنا مدیر برنامه دهه جهانی آب سازمان حل مشکل نشناختن بی دلیل سیم کارت و از بین رفتن سریال نامبر سلام و با تشکر از اسارتر تایپیک بابت اطلاع رسانی خوبشون اصلا نمیخوام زحمات دوست خوبم رو زیر جراحی که سرطان از دستانش فرار می کند اتحاد اَبَر شرکتهای فن آوری علیه افراط گرایی در اینترنت خطر انفجار خودرو در هر نقطه کشور



لینک منبع :اینترنت ایرانسل در تهران با قطعی مواجه شد

خبرگزاری تسنیم - اینترنت ایرانسل در تهران با قطعی مواجه شد https://www.tasnimnews.com/.../اینترنت-ایرانسل-در-تهران-با-قطعی-مواجه-شد?... 27 نوامبر 2016 ... شبکه دیتای اپراتور دوم ارتباطی در تهران با قطعی مواجه شد. ... هنگام اتصال به شبکه دیتای ایرانسل با پیام عدم شناسایی APN مواجه می‌شوند و پیغام ... اینترنت ایرانسل در تهران با قطعی مواجه شد - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../اینترنت-ایرانسل-در-تهران-با-قطعی-مواجه-شد‎Cached27 نوامبر 2016 ... به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه دیتای اپراتور دوم ارتباطی از حدود یک ساعت پیش در برخی نقاط تهران قطع شده و کاربران این ... اینترنت ایرانسل در تهران با قطعی مواجه شد - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/.../اینترنت-ایرانسل-در-تهران-با-قطعی-مواجه-شد‎Cached27 نوامبر 2016 ... برخی گوشی‌های تلفن همراه هنگام اتصال به شبکه دیتای ایرانسل با پیام عدم شناسایی APN مواجه می‌شوند و پیغام سیستمی می‌گوید که APN را ریست و ... اینترنت ایرانسل در تهران با قطعی مواجه شد - بولتن نیوز www.bultannews.com/fa/.../اینترنت-ایرانسل-در-تهران-با-قطعی-مواجه-شد 27 نوامبر 2016 ... شبکه دیتای اپراتور دوم ارتباطی از حدود یک ساعت پیش در برخی نقاط تهران قطع شده و کاربران این اپراتور امکان اتصال به اینترنت را ندارند. قطعی چند ساعته اینترنت ایرانسل در تهران | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/...بازار.../161014-قطعی-چند-ساعته-اینترنت-ایرانسل-در-تهران‎Cached27 نوامبر 2016 ... دیتای مشترکان تهرانی اپراتور دوم تلفن همراه امروز برای ساعاتی با قطعی و اختلال مواجه شد. قطعی چند ساعته اینترنت ایرانسل در تهران - ایسنا www.isna.ir/news/.../قطعی-چند-ساعته-اینترنت-ایرانسل-در-تهران‎Cached27 نوامبر 2016 ... دیتای مشترکان تهرانی اپراتور دوم تلفن همراه امروز برای ساعاتی با قطعی و اختلال مواجه شد. اینترنت ایرانسل در تهران با قطعی مواجه شد | شبکه دیتای اپراتور - قطره www.ghatreh.com/news/nn34805582/اینترنت-ایرانسل-تهران-قطعی-مواجه 27 نوامبر 2016 ... شبکه دیتای اپراتور دوم ارتباطی در تهران با قطعی مواجه شد. - ابزارمارت " قیمت، بررسی و خرید انواع ابزار آلات صن. اینترنت ایرانسل در تهران با قطعی مواجه شد - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../اینترنت-ایرانسل-در-تهران-با-قطعی-مواجه-شد/ 4 فوریه 2017 ... اینترنت ایرانسل در تهران با قطعی مواجه شد. شبکه دیتای اپراتور دوم ارتباطی از حدود یک ساعت پیش در برخی نقاط تهران قطع شده و کاربران این ... اینترنت ایرانسل در تهران با قطعی مواجه شد - خبرگزاری تسنیم | خبر ... khabarfarsi.com/u/28790533 27 نوامبر 2016 ... قطعی چند ساعته اینترنت ایرانسل در تهران. دیتای مشترکان تهرانی اپراتور دوم تلفن همراه امروز برای ساعاتی با قطعی و اختلال مواجه شد. به گزارش ... اینترنت ایرانسل در تهران با قطعی مواجه شد - دولت بهار :: هواداران دکتر ... www.dolatebahar.com/view-337040.html‎Cached27 نوامبر 2016 ... به گزارش دولت بهار به نقل از تسنیم، شبکه دیتای اپراتور دوم ارتباطی از حدود یک ساعت پیش در برخی نقاط تهران قطع شده و کاربران این اپراتور ...