مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گذری بر دیدنی ترین جاذبه های گردشگری کشور فرانسه

[ad_1]

بامداد – فرانسه همیشه مورد توجه مسافران بوده است. کشوری زیبا با فرهنگی غنی که باعث می شود همیشه مسافران با خوشحالی از آن یاد کنند. قسمت‌های شمالی و شمال شرقی فرانسه دارای آب‌وهوای معتدل است و علاوه بر این، شاهد جاذبه‌های گردشگری فراوانی در این کشور هستیم.

nezare-574aef2216155

 

برج ایفل

 

بدون هیچ شکی باید برج ایفل پاریس را یکی از نمادهای فرانسه دانست؛ مکانی که به مناسبت صدمین سالگرد انقلاب در فرانسه ساخته شد و به واسطه‌ جذابیت‌هایش، مکانی ایده‌آل برای توریست‌ها به شمار می‌رود.

جزیره کرس

 

جزیره کرس (Corsica) یکی از جزایر و مکان‌های دیدنی فرانسه است که چهارمین جزیره‌ بزرگ مدیترانه نیز شناخته می‎شود. این منطقه از آب و هوای معتدلی بهره‌مند است و به لطف ساحل زیبا و چشم‎انداز کوهستانی‌اش، مکانی جذاب برای گردشگران محسوب می‌شود.

قلعه Sully-sur-Loire،

 

سالیان بسیاری است که در فرانسه ساخته شده است و به عنوان مکانی سلطنتی شناخته می‌شود؛ با این حال چند سالی می‌شود که مردم عادی نیز می‌توانند در آن حضور پیدا کنند.

از جذابیت‌های این قلعه که در دره لویر واقع شده است، ساختمان‌ها و طراحی بی‌نظیر بخش‌های مختلف آن است.

مونت سنت میشل

 

در قرن هشتم، جزیره‌ای در نرماندی فرانسه بنا شد که بعدها به مونت سنت مویشل معروف گردید. این جزیره، سرشار از جاذبه‌های گردشگری است و سالانه چند صد هزار نفر از آن دیدن می‌کنند.

چیزی که این جزیره را خاص می‌کند، ساختمان آن است که در بالا، صومعه قرار دارد، در پایین فروشگاه‌ها وجود دارند و بعد از آن نیز ماهی‌گیران و کشاورزان مشغول به کار هستند. از این جزیره به عنوان یکی از نمادهای فرانسه یاد می‌شود که در آن، آمیزه‌ای از هنر و تاریخ را می‌توان یافت.

باغ ژیورنی

 

موزه کلود مونه، نقاش فرانسوی، در ژیورنی در شمال این کشور قرار دارد. به پاس زحمات او، باغی برای او ساخته‌اند که الهام گرفته از نقاشی “نیلوفر آبی” اوست و دیدنش خالی از لطف نیست. این باغ، سالانه حدود نیم میلیون بازدید‌کننده دارد و در آن هر نوع گل و گیاهی یافت می‌شود.

شهر انسی

 

شهری است از مناطق وسیع آلپ که بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد. این شهر از زیباترین مناطق سفر بوده و برای گردشگران بسیار مناسب است.

سواحل شهر نیس

 

نیس یکی از شهرهای ساحلی زیبای مدیترانه است که در فرانسه واقع شده است.

این شهر دارای ساحلی زیبا که افراد بسیاری روزانه برای گردش، قدم زدن، ورزش کردن و تفریح به آن می‌روند. علاوه بر این، هتل‌های ماسه‌ای و زیبا، مزیت دیگر این مکان به شمار می‌رود. اگر قصد سفر به این کشور را دارید، سواحل نیس را فراموش نکنید!

کولوسئوم

 

اماکن تاریخی همیشه در میان مردم محبوب بوده‌‍‌اند؛ چه در ایران چه در سایر کشورها! کولوسئوم یا همان تئاتر روم باستان را همه می‌شناسند؛ مکانی که هر ساله افراد بسیاری به واسطه‌ وسعت زیاد و جذابیت‌هایش از آن دیدن می‌کنند. هم ایتالیا و هم مرز فرانسه، به این مکان راه دارند.

کورشول

 

کورشول (Val d’Isère) یکی از معروف‌ترین پیست‌های اسکی فرانسه و بزرگترین پیست جهان، واقع در منطقه آلپ است. علاوه بر این‌که اسکی در این منطقه لذت‌بخش خواهد بود، نباید از وسعت بسیار آن که از اتصال هفت روستای فرانسه تشکیل می‌شود، گذشت!

کاخ ورسای

 

کاخ ورسای  در دوره لویی چهاردم، در نزدیکی شهر پاریس احداث شده است و به عنوان بزرگترین کاخ سلطنتی جهان شناخته می‌شود.

این کاخ از چندین ساختمان زیبا، فضای باز فوق‌العاده، دریاچه مصنوعی، چندین آب‌نمای زیبا و چند تالار (از جمله تالار آینه) تشکیل شده و به همین دلیل نیز منطقه‌ای بی‌نظیر برای توریست‌ها محسوب می‌شود.

منبع: مجله نظاره

نوشته گذری بر دیدنی ترین جاذبه های گردشگری کشور فرانسه اولین بار در بامداد پدیدار شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دیدنی های یونان دیدنیهاییونانجاذبه های دیدنی یونان از جمله سایت های میراث فرهنگی، اماکن باستان شناسی، مراکز خانه معلم جاذبه‌های مهیج استانبول برای کودکان اسم استانبول که به میان می‌آید یک لبخندی از گرجستان اطلاعات عمومیمن در کشور گرجستان زندگی می کنم و بطور مرتب رویدادهای این منطقه را دنبال می کنمسفرنامه اتریش، ایتالیا، مجارستان، چک، سوئد …گالری فیوزی گفته می شود بعد از موزه لوور فرانسه این گالری بزرگترین موزه مطرح جهان هست برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …صفحات جانبی پس از گذشت پنج سال از زلزله، ژاپنی ها با نیروگاه اتمی فوکوشیما چکار کردند؟اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین …علی اصغر احمدی معاون سیاسی وزیر کشور شد بیمارستان های تهران کفاف حوادث بزرگ را نمی دهندغزل حافظ شیرازی شماره در ازل پرتو حسنت ز …علل اصلی اختلال نعوظ در مردان چیست؟ آذر جاذبه های توریستی و اماکن گردشگری قطربرق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …به جای استفاده از ولتاژ ولت مستقیم تغذیه ، کافیست سیم و پنل را به یکدیگر متصل غزل حافظ شیرازی شماره گفتم غم تو دارم گفتا …غزل حافظ شماره غزل شماره حافظ شیرازی گفتم غم تو دارم گفتا غمت سر آیدگفتم که ماه من دیدنی های یونان دیدنیهاییونان جاذبه های دیدنی یونان از جمله سایت های میراث فرهنگی، اماکن باستان شناسی، مراکز فرهنگی گرجستان اطلاعات عمومی من در کشور گرجستان زندگی می کنم و بطور مرتب رویدادهای این منطقه را دنبال می کنم خانه معلم جاذبه‌های مهیج استانبول برای کودکان اسم استانبول که به میان می‌آید یک لبخندی از خاطرات را سفرنامه اتریش، ایتالیا، مجارستان، چک، سوئد قسمت سوم لست سکند گالری فیوزی گفته می شود بعد از موزه لوور فرانسه این گالری بزرگترین موزه مطرح جهان هست البته کارشناس رسمی دادگستری رشته راه وساختمان کارشناسان رسمی قابل توجه مالکین و همکاران محترم نظر به اینکه بخشنامه های دیگری پس از صدور این اطلاعیه جهت برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات یکسوساز قوسی طبقه بندی معرفی نویسنده و مدیر وبلاگ لغت آیلتس ضروری برای همه دانشجویان اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری در این بخش شما با انواع اخبار غزهاخبار ایراناخبار سوریهاخبار اخبار روز غزهاخبار غزل حافظ شیرازی شماره در ازل پرتو حسنت ز تجلی دم زد علل اصلی اختلال نعوظ در مردان چیست؟ آذر جاذبه های توریستی و اماکن گردشگری قطر برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات آموزش تصویری به جای استفاده از ولتاژ ولت مستقیم تغذیه ، کافیست سیم و پنل را به یکدیگر متصل کنید تا



لینک منبع :گذری بر دیدنی ترین جاذبه های گردشگری کشور فرانسه

Images for گذری بر دیدنی ترین جاذبه های گردشگری کشور فرانسه ۱۰ جاذبه گردشگری برتر فرانسه - جاده های سبز www.jadehayesabz.ir/tourism/.../france/france-top-10-tourist-attractions/‎Cached9 مه 2016 ... فرانسه یکی از جذابترین مکانهای توریستی در اروپاست. ... فوق العاده و شهرهای ساحلی زیبا که یکی از جذاب ترین جاذبه های گردشگری اروپا می باشد. مکان های دیدنی شهر پاریس - بیتوته www.beytoote.com/iran/pastime/paris3-landmarks.html‎Cached Similarبرج ایفل یکی از دیدنی‌ترین جاذبه های گردشگری پاریس. موزه لوور (Louvre ... این موزه در داخل کاخ لوور که زمانی محل اقامت خانواده سلطنتی فرانسه بود قرار گرفته است. بهترین مکان‌های دیدنی در فرانسه+تصاویر - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../بهترین-مکان‌های-دیدنی-در-فرانسه-تصاویر‎Cached30 دسامبر 2014 ... در اینجا به بررسی 10 جاذبه برتر توریستی در فرانسه می‌پردازیم. ... یکی از بزرگترین جاذبه‌های شهر بقایای باقی مانده از معماری روم است که ... بازدید کننده در سال پاریس محبوب ترین مقصد توریستی در جهان است. ... اشتراک گذاری. گذری بر دیدنی ترین جاذبه های گردشگری کشور فرانسه | بامداد - قطره www.ghatreh.com/.../گذری-دیدنی-ترین-جاذبه-های-گردشگری-کشور-فرانسه 27 نوامبر 2016 ... بامداد فرانسه همیشه مورد توجه مسافران بوده است. کشوری زیبا با فرهنگی غنی که باعث می شود همیشه مسافران با خوشحØ. ۱۰ شهر برتر فرانسه و مناطق گردشگری آنها | ایران آنکارا https://www.iranankara.com/۱۰-شهر-برتر-فرانسه-و-مناطق-گردشگری-آنها/‎Cached13 مارس 2016 ... باید گفت پاریس اصلی ترین جاذبه گردشگری فرانسه است. ... از جمله دیدنی های این شهر باید به مونت-بلانک (بلندترین کوه اروپای غربی) و مناطق ... مناطق دیدنی فرانسه، دیدنی های کشور فرانسه، تصاویر زیبای کشور ... www.akairan.com/foto-aka/jahan/30676.html‎Cached Similar18 آوریل 2015 ... در این بخش از سایت آکاایران تصاویری از زیباترین مناطق گردشگری فرانسه را برای شما آماده کرده ایم ، امیدواریم که مورد توجه شما قرار گیرد. سفری گردشگری به مکان های دیدنی فرانسه | معرفی جاذبه های گردشگری ... www.elmesafar.ir/سفری-گردشگری-به-مکان-های-دیدنی-فرانسه/‎Cached29 آگوست 2016 ... سفری گردشگری به مکان های دیدنی فرانسه : سفر به فرانسه می‌تواند به معنی ... بهتر است دفعه بعد که به این کشور اروپایی سفر می‌کنید سری به این ... پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری فرانسه - همسفران البرز www.hamsafaranealborz.com/blog-126-پربازدیدترین-جاذبه‌های-گردشگری-فرانسه‎Cached25 دسامبر 2014 ... آثار بی‌نظیر فرهنگی و طبیعی در فرانسه موجب شده این کشور جایگاه ... مکان‌های تاریخی و فرهنگی فرانسه، به معرفی 10 جاذبه توریستی معروف این ... در رتبه نخست پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری فرانسه “سرزمین ... به اشتراک گذاری ... ترتیب بر اساس: △ جدیدترین ها | △ بیشترین پیگیر شده ها | △محبوب ترین ها. دیدنی های فرانسه - لیست 20 تایی - NetNazar blog.netnazar.com/2017/07/03/دیدنی-های-فرانسه/‎Cached3 جولای 2017 ... فرانسه یا کشور برج ایفل یکی از زیباترین کشورهای دنیاست که خیلی ها .... این مجموعه تفریحی یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری فرانسه به ...