مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

علت سریع تایپ کردن برخی کاربران مشخص شد

[ad_1]

وب سایت کلیک: دردنیای امروز استفاده از رایانه و تایپ کلمات یکی از مهارت هایی است که استفاده کنندگان باید آن را داشته باشند اما چپ دستی یا راست دستی در تایپ سریع یا کند کلمات موثر است.

 

 علت سریع تایپ کردن برخی کاربران مشخص شد

اکثر افرادی که با کامپیوتر کار می کنند با تایپ کلمات آشنایی نسبی دارند اما بیشتر آنها با دو انگشت به تایپ کلمات می پردازند به جز کسانی که دوره های تایپ حرفه ای را پشت سر گذاشته و می توانند با هر۱۰ انگشت بر روی صفحه کلید حرکت کرده کلمات را به سرعت تایپ کنند.

کارشناسان در یک تحقیق منحصربه فرد، داوطلبان را به دو دسته آشنا با فنون تایپ و تایپیست آماتور تقسیم کرده و میزان کلمات تایپ شده توسط آنها را در یک بازه زمانی استاندارد اندازه گیری کرده اند.

در کمال شگفتی این نتیجه به دست آمد که افراد عادی ۷۲ کلمه را در دقیقه تایپ می کنند در صورتی که تایپیست های حرفه ای ۸۰ کلمه را در دقیقه تایپ می کنند.

کارشناسان با بررسی اسکن نوری از صفحه کلید دو گروه داوطلبان شرکت کننده در این آزمایش، دریافتند که تعداد کم درگیر شدن انگشتان در سرعت تایپ موثر نیست بلکه جا و نحوه قرار گیری انگشتان عامل اصلی سرعت یا کندی در تایپ است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

کاروفناوری کَلالهدانلود گجت کاروفناوری کلاله دوستان ارجمند برای اینکه کاروفناوری را همیشه در فان وسرگرمیفان وسرگرمی فان وسرگرمی سرگرمی،طنز وسرگرمی،ترانه هندی،ترکی وهندی،سلفی بازیگران فیزیوتراپی اخلاق حرفه‌ای ، ضرورتی برای سازمان چکیده یکی از عمده‌ترین دغدغه‌های توییتر ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادتوییترتوییتر یک پروژه بود که توسط شرکت در مارس ۲۰۰۶ ایجاد شد نمونهٔ اولیهٔ توییتر به کامپیوترهای نسل اول تا ششمکامپیوتر های نسل اول تا ششم مقدمه در سال جوانی هجده ساله به نام بیلز پاسکال در مرکز پخش محصولات اچ پی پرینتر چاپگر …آیا می توان برای پرداخت وجه سفارش از چک استفاده نمود؟ فقط چک کارمندی برای شرکت معتبر و نظرات کاربران درباره جیلی امگراند اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار خودروسازان داخلی تخفیف برای جبران خسارت روت کردن گوشی های اندرویدی به چه معناست؟روت کردن گوشی های اندرویدی به چه معناست؟ در اینجا به مفهوم و کارهایی که میتوانید با آموزش ریست کردن گوشی های آیفونآموزش ریست کردن گوشی های آیفون تصور کنید در حال اجرای چند اپلیکیشن روی آیفون تان مشکل بزرگ گجت‌های هوشمند اندرویدی و راه‌کارهایی …این مقاله با استفاده از مقاله جداگانه در وبسایت تهیه شده است و در آن تلاش شده تا کاروفناوری کَلاله دانلود گجت کاروفناوری کلاله دوستان ارجمند برای اینکه کاروفناوری را همیشه در دسکتاپ فان وسرگرمی فان وسرگرمی فان وسرگرمی سرگرمی،طنز وسرگرمی،ترانه هندی،ترکی وهندی،سلفی بازیگران ایرانی فیزیوتراپی اخلاق حرفه‌ای ، ضرورتی برای سازمان چکیده یکی از عمده‌ترین دغدغه‌های مدیران ایمنی، بهداشت و محیط زیست حمیدرضا چزانی توییتر ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد توییتر اسپم یا هرزه نگار بودن در توییتر به صورت‌های زیر معرفی است فالو کردن بسیار زیاد کاربران در مطالب جالب دستورهای فارسی‌تک تعیین کردن یک پس‌زمینه برای یک سند فارسی‌تک کار سختی نیست و تنها با یک دستور انجام نظرات کاربران درباره جیلی امگراند شما میتوانید در بخش اطلاعات فنی خودرو بر اساس نیاز خود و بر اساس فاکتورهای مختلف مانند آموزش و مشاوره دستور ابزاری مهم و در عین حال کم کاربرد توسط کاربران چرا مهم ؟ و چرا کم کاربرد روت کردن گوشی های اندرویدی به چه معناست؟ روت کردن گوشی های اندرویدی به چه معناست؟ در اینجا به مفهوم و کارهایی که میتوانید با آن



لینک منبع :علت سریع تایپ کردن برخی کاربران مشخص شد

علت سریع تایپ کردن برخی کاربران مشخص شد - کلیک | نبض فناوری ... click.ir/1395/09/07/why-some-users-can-type-very-quickly/‎Cachedدردنیای امروز استفاده از رایانه و تایپ کلمات یکی از مهارت هایی است که استفاده کنندگان باید آن را داشته باشند اما چپ دستی یا راست دستی در تایپ سریع یا کند ... علت سریع تایپ کردن برخی کاربران مشخص شد - برترین ها www.bartarinha.ir/.../علت-سریع-تایپ-کردن-برخی-کاربران-مشخص-شد‎Cached27 نوامبر 2016 ... علت سریع تایپ کردن برخی کاربران مشخص شد. دردنیای امروز استفاده از رایانه و تایپ کلمات یکی از مهارت هایی است که استفاده کنندگان باید آن را ... علت سریع تایپ کردن برخی کاربران مشخص شد - کلیک - شهرخبر www.shahrekhabar.com/science/148023768055899‎Cachedعلت سریع تایپ کردن برخی کاربران مشخص شد. ۷ آذر, ۱۳۹۵. |. ۲ دیدگاه. تایپ سریع. دردنیای امروز استفاده از رایانه و تایپ کلمات یکی از مهارت هایی است که استفاده ... علت سریع تایپ کردن برخی کاربران مشخص شد - پایش | دمادم https://damadam.ir/.../علت-سریع-تایپ-کردن-برخی-کاربران-مشخص-شد/4411467 دردنیای امروز استفاده از رایانه و تایپ کلمات یکی از مهارت هایی است که استفاده کنندگان باید آن را داشته باشند اما چپ دستی یا راست دستی در تایپ سریع یا ... علت سریع تایپ کردن برخی کاربران مشخص شد - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../علت-سریع-تایپ-کردن-برخی-کاربران-مشخص-شد/‎Cached13 مه 2017 ... علت سریع تایپ کردن برخی کاربران مشخص شد. دردنیای امروز استفاده از رایانه و تایپ کلمات یکی از مهارت هایی است که استفاده کنندگان باید آن را ... علت سریع تایپ کردن برخی کاربران مشخص شد - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../علت-سریع-تایپ-کردن-برخی-کاربران-مشخص-شد/ علت سریع تایپ کردن برخی کاربران مشخص شد. دردنیای امروز استفاده از رایانه و تایپ کلمات یکی از مهارت هایی است که استفاده کنندگان باید آن را داشته باشند اما چپ ... علت سریع تایپ کردن برخی کاربران مشخص شد - تدبیر و امید | خبر ... khabarfarsi.com/u/28785421 27 نوامبر 2016 ... علت سریع تایپ کردن برخی کاربران مشخص شد. دردنیای امروز استفاده از رایانه و تایپ کلمات یکی از مهارت هایی است که استفاده کنندگان باید آن را ... الف - علت سریع تایپ کردن برخی کاربران مشخص شد alef.ir/vdcjxoexvuqevxz.fsfu.html?418441‎Cached27 نوامبر 2016 ... علت سریع تایپ کردن برخی کاربران مشخص شد. http://click.ir/1395/09/07/why- some-users-can-type-very-quickly/. تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آذر ... آخرین خبر | علت سریع تایپ کردن برخی کاربران مشخص شد akharinkhabar.ir/.../علت-سریع-تایپ-کردن-برخی-کاربران-مشخص-شد‎Cached27 نوامبر 2016 ... کلیک/ دردنیای امروز استفاده از رایانه و تایپ کلمات یکی از مهارت هایی است که استفاده کنندگان باید آن را داشته باشند اما چپ دستی یا راست دستی در ... علت سریع تایپ کردن برخی کاربران مشخص شد - خبروان khabarone.ir/.../علت-سریع-تایپ-کردن-برخی-کاربران-مشخص-شد‎Cachedعلت سریع تایپ کردن برخی کاربران مشخص شد. دردنیای امروز استفاده از رایانه و تایپ کلمات یکی از مهارت هایی است که استفاده کنندگان باید آن را داشته باشند اما چپ ...