مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چگونه یک تابلوی هنری زیبا بسازیم؟

[ad_1]

اگر تصمیم گرفته‌اید دیوار اتاق خود را با یک تابلوی زیبا تزیین کنید، امروز برای شما ایده‌ی جالبی داریم. شما می‌توانید با کمترین هزینه، یک تابلوی زیبا خلق کنید و از دیدن آن لذت ببرید، چگونه؟ با ما همراه باشید.

چگونه یک تابلوی هنری زیبا بسازیم؟    اختصاصی «تابناک باتو»؛ اگر تصمیم گرفته‌اید دیوار اتاق خود را با یک تابلوی زیبا تزیین کنید، امروز برای شما ایده‌ی جالبی داریم. شما می‌توانید با کمترین هزینه، یک تابلوی زیبا خلق کنید و از دیدن آن لذت ببرید، چگونه؟ با ما همراه باشید.
چگونه یک تابلوی هنری زیبا بسازیم؟

وسایل مورد نیاز:

بوم نقاشی

کاربن

رنگ اکریلیک

ورق آلومینیوم نازک

مداد نرم

چسب حرارتی

یک تکه اسفنج نرم

چگونه یک تابلوی هنری زیبا بسازیم؟

خب حالا دست به کار شوید. یک طرح زیبا که چشمتان را گرفته است انتخاب کنید. به کمک کاربن، طرح را روی بوم، پیاده سازید.

چگونه یک تابلوی هنری زیبا بسازیم؟
چگونه یک تابلوی هنری زیبا بسازیم؟

خب، حالا به سراغ چسب حرارتی بروید. خطوط اصلی طرح و بخش‌هایی از طرح را که می‌خواهید برجسته باشد با چسب حرارتی پر کنید.

چگونه یک تابلوی هنری زیبا بسازیم؟
چگونه یک تابلوی هنری زیبا بسازیم؟
چگونه یک تابلوی هنری زیبا بسازیم؟

سپس به سراغ نوارهای آلومینیومی می‌رویم و سرتاسر بوم را با نوارها می پوشانیم.

چگونه یک تابلوی هنری زیبا بسازیم؟
چگونه یک تابلوی هنری زیبا بسازیم؟
چگونه یک تابلوی هنری زیبا بسازیم؟

به سراغ یک مداد نرم می‌رویم و با کمک آن، آلومینیوم را در اطراف خطوط برجسته‌ی ایجاد شده توسط چسب حرارتی، شکل می‌دهیم.

چگونه یک تابلوی هنری زیبا بسازیم؟
چگونه یک تابلوی هنری زیبا بسازیم؟

با کمک اسفنج و رنگ اکریلیک به تابلوی خود، زندگی می‌بخشیم.

چگونه یک تابلوی هنری زیبا بسازیم؟
چگونه یک تابلوی هنری زیبا بسازیم؟
چگونه یک تابلوی هنری زیبا بسازیم؟
چگونه یک تابلوی هنری زیبا بسازیم؟

تهیه و تنظیم: تابناک باتو

منبع: instructables


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

کاردستی آموزش کاردستی ساخت اشیا آموزش …کاردستی با سی دیکاردستی کودکانهکاردستی های زیباکاردستی کودکانکاردستی برای کودکان آموزش خانه داری ، نکات خانه داری مفید سایت خانه داری چگونه بوی نامطبوع چاه ظرفشویی را از بین ببریم ؟ آموزش لکه گیری و تمیز کردن کفش های کتانیآموزش سوخت نگاری مینیاتور نوینآموزشسوختنگاریآموزش سوخت نگاری لوازم مورد نیاز برای سوخت نگاری روی چوب چوب به رنگ روشن ، ترجیحا سفره آرایی،میوه آرایی،تزئین غذا،گل آرایی،آموزش …مخصوص همه دختر پسرهای جوان بیماری واگیر دار تناسلی زنان و مردان افزایش قد آموزش تکنیک های نقاشی بخش دوم مینیاتور نوینآموزشتکنیکهاینقاشی آبستره یا انتزاعی نقاشی انتزاعی یا آبستره چیست؟ هنر انتزاعی یا آبستره، هنری تابلو چوبی و رزین فروشگاه اینترنتی آذین خانه فرداتابلوچوبیورزینخانه فردا یک مجموعه تولیدی و توزیعی که در زمینه انواع کالاهای صنایع دستی و دکوری و عواملی که زن را برای مرد جذاب می کندچه چیزی یک مرد را به یک زن جذب می کند؟بسیاری از زنان فکر میکنند که برای اینکه مردی عکسدختر احمدشاه قاجار و فرزندانش در سالاقا جمشید هر کس و هر دورهای را باید نسبت به زمان و مکان خود باید قضاوت کرد نه اینکه تیوال سینما فیـلـم های داستانی کوتاه و نیمه بلند، پویانمایی و نماهنگ بخش مسابقه جشنواره بین سینمای هندبازیگرانشاهرخ خانانوشکا شرماوینی پاتناک حضور افتخاریکاجولرانی موکرجیپریتی کاردستی آموزش کاردستی ساخت اشیا آموزش کاردستی و هنرهای روز کاردستی با سی دیکاردستی کودکانهکاردستی های زیباکاردستی کودکانکاردستی برای کودکان آموزش خانه داری ، نکات خانه داری مفید سایت خانه داری، آکا خانه داری و تزئیناتخانه داری وخلاقیتخانه داری و آشپزیخانه داری در هتلخانه داری هتلخانه آموزش سوخت نگاری مینیاتور نوین آموزشسوخت آموزش سوخت نگاری لوازم مورد نیاز برای سوخت نگاری روی چوب چوب به رنگ روشن ، ترجیحا افرا یا سفره آرایی،میوه آرایی،تزئین غذا،گل آرایی،آموزش گلسازی،شمع سازی هرماشینی که دوست داشتید قسطی بخرید رونق کسب و کار شما از طریق طراحی وبسایت مشهد هر شب آموزش تکنیک های نقاشی بخش دوم مینیاتور نوین آموزشتکنیک نقاشی آبستره یا انتزاعی نقاشی انتزاعی یا آبستره چیست؟ هنر انتزاعی یا آبستره، هنری است که تابلو چوبی و رزین فروشگاه اینترنتی آذین خانه فردا تابلوچوبیو خانه فردا یک مجموعه تولیدی و توزیعی که در زمینه انواع کالاهای صنایع دستی و دکوری و فانتزی عواملی که زن را برای مرد جذاب می کند چه چیزی یک مرد را به یک زن جذب می کند؟بسیاری از زنان فکر میکنند که برای اینکه مردی عاشقشان سینمای هند تمبر مسعود کیمیایی کارگردان سینمای ایران در شیراز رونمایی شد به گزارش خبرگزاری دانشجویان عکسدختر احمدشاه قاجار و فرزندانش در سال اقا جمشید هر کس و هر دورهای را باید نسبت به زمان و مکان خود باید قضاوت کرد نه اینکه قاجاره تیوال سینما فیلم سینمایى باغ هاى زردآلو به کارگردانى پوریا حیدرى اوره به هشتمین دوره جشنواره صوفیا



لینک منبع :چگونه یک تابلوی هنری زیبا بسازیم؟

Images for چگونه یک تابلوی هنری زیبا بسازیم؟ چگونه یک تابلوی هنری زیبا بسازیم؟ - تابناک باتو tabnakbato.ir/fa/news/56319/چگونه-یک-تابلوی-هنری-زیبا-بسازیم‎Cached28 نوامبر 2016 ... چگونه یک تابلوی هنری زیبا بسازیم؟ اختصاصی «تابناک باتو»؛ اگر تصمیم گرفته‌اید دیوار اتاق خود را با یک تابلوی زیبا تزیین کنید، امروز ... چگونه تابلو هنری کاغذی بسازیم - با ما بیاموز bamabiamooz.com/چگونه-تابلو-هنری-کاغذی-بسازیم/‎Cached20 آگوست 2016 ... در این مطلب سعی داریم با تهیه تعدادی کاغذ و رنگ آمیزی آن ها و همچنین تهیه یک بوم نقاشی یک تابلو هنری کاغذی بسیار زیبا بسازید. روش ساخت چنین ... چگونه یک تابلوی هنری زیبا بسازیم؟ - علمی،تفریحی،سرگرمی yekpars.ir/fashion-clothes-and/.../how-to-build-a-beautiful-artistic-panel.html 29 نوامبر 2016 ... اگر تصمیم گرفته‌اید دیوار اتاق خود را با یک تابلوی زیبا تزیین کنید، امروز برای شما ایده‌ی جالبی داریم. شما می‌توانید با کمترین هزینه، یک ... این تابلوهای تزیینی زیبا را برای تغییر دیوارهای منزل درست کنید ... https://www.koodakcity.com/kids-room/barg-tablo/‎Cached17 ژوئن 2013 ... این آموزش هنر در خانه ما، از جمله آموزشهای بسیار آسان کودک سیتی است که برای کودکان ، نوجوانان و ... و یک تابلوی مدرن و زیبا برای منزل درست کنید. آشنایی با درست کردن 3 مدل تابلو فوری - همشهری آنلاین hamshahrionline.ir/details/178155‎Cached Similar21 جولای 2012 ... 2- با این روش آسان، خیلی سریع یک تابلوی هنری زیبا خواهید داشت. ... 3- فکرش را بکنید که چگونه با استفاده از قالب‌های کاغذی حلوا و وسایل ساده ... خلق یک تابلوی رنگی و شاد با مدادشمعی + ایده ها – مجله تخصصی آرایشی ... lifemag.ir/خلق-یک-تابلوی-رنگی-و-شاد-با-مدادشمعی-ای/‎Cached Similar9 مارس 2013 ... صفحه اصلی · آرایش و زیبایی · آموزش و نکات ... بیا باهم بسازیم ! ... برای بزرگ‌تر شدن تابلو می‌توانید یک جعبه کوچک مداد شمعی تهیه و رنگ‌های خوب آن را اضافه کنید. ... با خشک شدن سریع مداد شمعی، اثر هنری روی بوم نقش می‌بندد. چگونه تابلو درخت پاییزی بسازیم؟ + تصویر | ایده گردی|ساخته های ... idegardi.com/چگونه-تابلو-درخت-پاییزی-بسازیم؟-تصویر/‎Cached27 ژانویه 2017 ... با یک بوم می شود ایده ی ساختنی زیبایی را خلق کرد. فقط کافی است کمی سلیقه و خلاقیت به خرج دهید تا یک تابلو زیبا داشته باشید. چگونه ؟ چگونه یک تابلوی هنری زیبا بسازیم؟ - مجله علمی تفریحی سرگرمی ... yekpars.com/fashion-clothes-and/78444‎Cached29 نوامبر 2016 ... خلق تابلوی زیبا, وسایل مورد نیاز برای کشیدن تابلو اگر تصمیم گرفته‌اید دیوار اتاق خود را با یک تابلوی زیبا تزیین کنید، امروز برای شما ایده‌ی ... چطور از یک نقاشی دیواری یک تابلو بسازیم؟! - بیست ستون www.bistsotoon.com/.../چطور-از-یک-نقاشی-دیواری-یک-تابلو-بسازیم‎Cached Similar13 ژوئن 2015 ... هم مقرون و به‌صرفه است و هم از همه مهم‌تر زیبا و جذاب است. در ادامه با هفت قدم ساده از نقاشی دیواری تابلو می‌سازیم با ما همراه باشید. وسایل مورد نیاز:.