مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

۱۰ هتل لوکس آنتالیا از نگاه گردشگران (قسمت اول)

[ad_1]

آنتالیا در طول دهه گذشته به یکی از مهم‌ترین مراکز گردشگری در سطح جهان تبدیل شده است و گردشگران از اقصی نقاط جهان و از جمله ایران برای تفریح و گذران تعطیلات به این ناحیه سفر می‌کنند. از این رو، در این مقاله به معرفی تعدادی از لوکس‌ترین هتل‌های آنتالیا خواهیم پرداخت؛ پس در ادامه همراه کجارو باشید.

آنتالیا به دلیل برخورداری از جاذبه‌‌های گردشگری گوناگون از جمله آثار تاریخی، سواحل زیبا، مراکز خرید، رستوران‌ها و آب و هوای مدیترانه‌ای در کانون توجه گردشگران در سطح جهان قرار گرفته است.

همچنین به دلیل بعد مسافت میان ایران و ترکیه، آنتالیا از جمله مقصدهای پرطرفدار شهروندان ایرانی نیز به شمار می‌رود. با توجه به رشد تقاضا برای سفر به آنتالیا در سال‌های گذشته، هتل‌های لوکس متعددی در جایجای نوار ساحلی آنتالیا تاسیس شده‌اند و به قدری امکانات تفریحی در آن‌ها وجود دارند که مسافران از بدو ورود به صورت تمام وقت سرگرم بوده و حتی گاهی فرصت خروج از هتل را تا پایان مدت اقامت پیدا نمی‌کنند.

از آنجایی که شناسایی، انتخاب و رزرو هتل مناسب برای اقامت در آنتالیا از مهمترین مراحل سفر محسوب می‌شود، در ادامه به معرفی تعدادی از برترین و لوکس‌ترین هتل‌های آنتالیا از نگاه گردشگران خواهیم پرداخت.

هتل‌های آنتالیا

هتل کرون پلازا یکی از بهترین و مشهورترین هتل‌های آنتالیا است که در ساحل مشهور کونیا آلتی (Konyaalti) قرار دارد و مجهز به امکاناتی نظیر استخرهای سرپوشیده و روباز، اینترنت بی‌سیم (WiFi)، اتاق‌های لوکس و مجهز، سه رستوران بزرگ دارای منوی کامل از غذاهای ترک و بین‌المللی، بوفه صبحانه با امکان سرو غذا در اتاق و تراس است.

همچنین کارکنان هتل بسیار خوش برخورد و مسلط به زبان‌های مختلف مانند روسی، فرانسه، انگلیسی، آلمانی و عربی بوده و در کلیه امور از جمله کرایه خودرو و دوچرخه به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران هستند. علاوه بر این، فرهنگسرای آتاتورک و نمایشگاه اکسپو ۲۰۱۶ آنتالیا به ترتیب در فاصله ۵.۳ و ۲۹ کیلومتری از این هتل قرار دارند. از نکته‌های قابل توجه اینکه ورود حیوانات خانگی به این هتل غیر مجاز است.

هتل‌های آنتالیا

هتلی آکرا باروت در ساحل دریای مدیترانه قرار دارد و از بالکن اتاق‌های آن می‌توان منظره زیبای طبیعت اطراف را تماشا کرد. همچنین در داخل اتاق‌ها تلویزیون، تخت مجهز به کانال‌های ماهواره‌ای و اینترنت بی‌سیم رایگان در اختیار مهمانان قرار دارد. از جمله سایر امکانات رفاهی هتل می‌توان به استخر روباز، اسپا، رستوران هتل با منوی غداهای ترک و مدیترانه‌ای تهیه شده از مواد اولیه ارگانیک، سونا و حمام ترک و پارکینگ رایگان اشاره کرد. ورود حیونات خانگی به این هتل ممنوع است. همچنین کارکنان هتل به تعدادی از زبان‌های خارجی مانند ترکی، روسی، فرانسه، انگلیسی و آلمانی تسلط دارند.

هتل آکرا باروت در فاصله ۳ کیلومتری از مرکز آنتالیا و ۱۵ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی آنتالیا و ۱۹ کیلومتری نمایشگاه بین‌المللی اکسپو ۲۰۱۶ قرار دارد.

هتل‌های آنتالیا

هتل رامادا پلازا در نوار ساحلی آنتالیا و در فاصله ۷۰۰ متری از منطقه تاریخی کالیچی (Kaleici) قرار دارد. این هتل نیز همانند سایر هتل‌های هم‌رده خود مجهز به امکاناتی مانند اسپا، سونا، حمام ترک، ماساژ و استخر روباز است. همچنین هتل مجهز به ۳ رستوران متفاوت است که در هر یک از آن‌ها غذاهای متفاوتی از جمله غذاهای ایتالیایی، غذاهای دریایی و ... روزانه در سه وعده غذایی سرو می‌شوند. در این هتل برنامه‌های تفریحی عصرگاهی متنوع برای مسافران فراهم شده است. البته ورود حیوانات خانگی به منظور آسایش مسافران ممنوع است.

هتل رامادا پلازا در فاصله ۸۰۰ متری از موزه آنتالیا و مناره شکسته (Broken Minaret) قرار دارد. علاوه بر این، فرودگاه بین‌المللی آنتالیا در فاصله ۱۰ کیلومتری و نمایشگاه اکسپو ۲۰۱۶ نیز در حدفاصل ۱۹ کیلومتری از این هتل واقع هستند.

هتل‌های آنتالیا

این هتل در ساحل معروف کونیا آلتی قرار دارد و دارای طراحی مدرن و مینیمال است. همچنین این هتل دارای آکوالندی به مساحت ۱۱,۵۰۰ مترمربع است که در انواع وسایل بازی مانند ۱۲ سرسره آبی، استخر مواج، استخر بازی و استخر کودکان است. کلیه اتاق‌ها دارای طراحی منحصربه‌فرد بوده و مجهز به نورپردازی، بالکن اختصاصی با مبلمان و سیستم تهویه مرکزی هستند. همچنین به منظور رفاه حال مسافران در اطراف استخر روباز تخت‌های متعددی تعبیه شده‌اند. علاوه بر سایر امکانات مانند سالن ورزشی، اسپا، سونا و جکوزی و حمام ترک، رستوران‌های هتل انواع مختلفی از غذاها، از غذاهای مدیترانه‌ای تا ژاپنی و سایر غذاهای بین‌المللی را در کنار میان وعده‌ها و نوشیدنی‌ها برای مهمانان سرو می‌کنند.

هتل سو در فاصله ۱/۵ کیلومتری از مرکز شهر، در حدود ۲۰ دقیقه با فرودگاه بین‌المللی آنتالیا، ۲۰ کیلومتری نمایشگاه اکسپو ۲۰۱۶ و ۲/۱ کیلومتری از استادیوم آنتالیا فاصله دارد.

هتل‌های آنتالیا

هتل ریکسوس یکی دیگر از هتل‌های برگزیده نوار ساحلی آنتالیا است که فاصله آن با ساحل در حد ۴ دقیقه پیاده‌روی است. این هتل در میان جنگل‌های سرسبز و انبوه پارک فرهنگی آتاتورک و در جوار ساحل کونیا آلتی و رشته کوه توروس قرار دارد. از جمله جاذبه‌های این هتل می‌توان به منظره پانورامای تراس هتل، استخر تالابی و ترنسفر رایگان به نوار ساحلی در فاصله ۳۰۰ متری اشاره کرد.

همچنین در این هتل امکاناتی مانند سالن ورزشی مدرن و دو زمین تنیس برای علاقه‌مندان به ورزش و سلامتی تعبیه شده است. علاوه بر این، مهمانان هتل ریکسوس می‌توانند از مرکز اسپا و حمام سنتی ترک برای رفع خستگی استفاده کنند. علاوه بر این، آشپزخانه هتل انواع غذاهای بین‌المللی را در محیطی بسیار شیک به مهمانان عرضه می‌کند. اتاق‌های هتل نیز کاملا نورگیر بوده و از تراس آن‌ها می‌توان منظره زیبای ساحل دریای مدیترانه و جنگل‌های سرسبز اطراف را تماشا کرد. همچنین به منظور رفاه حال مهمانان ورود حیوانات خانگی به هتل غیر مجاز است.

با توجه به کاهش سفرهای گردشگری در فصل حاضر به آنتالیا قیمت‌های اعلام شده همراه با تخفیف‌های ویژه است و جای تردید نیست که در فصل‌های پرتردد قیمت‌ها بیشتر از مبلغ‌های فعلی خواهند بود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

هتل کلاب سرا لارا پنج ستاره هتل های آنتالیا هتل …من بار اول بود که به آنتالیا می رفتم ولی هتل از هر حیث بسیار عالی بود دم هتل ایستگاه صفحه نخست اولدوز توریسمتمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به وب سایت اولدوز توریسم می باشدتورهای مشهد تور لحظه آخری مشهد زمستان ۹۵ دی …تورهایمشهدتور مشهد دی قیمت تور لحظه آخری مشهد شب و روز هتل لاله از کرمانشاه با پرواز ایرباس اماکن دیدنی تور آنتالیا، تور پارک لومپینی بانکوک یکی از پارک‌های زیبا در دل این شهر است و این امکان را برای اهالی سفرنامه ترکیه ترابزون، بولو، استانبول، آنتالیا، …سلام از سال گذشته که فرصتی یک هفته‌ای پیش اومد و همراه دوستان و خانواده به ترکیه سفر تور تایلند، تور بانکوک، تور پاتایادیدنی های بانکوک کاخ پادشاهی یکی از مکان هایی که هر گردشگری در تایلند از تمام زیبایی های شمال را یکجا در این بهشت گیلان …ارزان ترین هتل های آنتالیا با بهترین امکانات از نگاه گردشگران تصاویر صربستان باتومی، بهشت گرجستان و کارهایی که باید انجام … ّبازدید از باغ ملی گیاه شناسی باغ ملی گیاه شناسی باتومی در مساحتی به اطلاعات کامل درمورد هتل‌ ها و انواع آنهااطلاعات کامل درمورد هتل‌ ها هتل‌ ستاره هتل‌ ستارههتل‌ ستارهبهترین هتل‌رزرو دانستنیهای مسافرت دانستنیهایمسافرتمتل تلفیقی است از دو واژه و و اساساً ماهیت بین راهی داشته و معمولاً خارج از تور تایلند، تور بانکوک، تور پاتایا در این بخش از سایت آکاایران اطلاعاتی درمورد تور تایلند خدمات گردشگری لاچین سیر را برای شما اماکن دیدنی تور آنتالیا، تور توصیه هنگام بازدید از وین در فصل زمستان وشیدن یک فنجان پانچ نوعی نوشیدنی میوه‌ای، لذت از مجله گردشگری، توریستی و بانک اطلاعات گردشگری الی گشت ۳ خوراکی جالب ایرانی از نگاه… ۲۶ مهر ۱۳۹۵ آمریکایی ها کدام خوراکی ها و غذا های ایرانی را ۱۰ حقیقت در مورد پروفسور آلبرت اینشتاین زومیت سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ گلکسی اس دارای صفحه نمایش امولد با کیفیتی بهتر از اس خواهد بود سامسونگ گوشی‌های گلکسی ، و نسخه‌ی را معرفی کرد پس از گذشت یک سال از معرفی دو گوشی جدید و انقلابی سامسونگ با نام‌های و که سردمداران خانه معلم جدیدترین مبل تالار و جدیدترین صندلی تالار از بهترین تولیدات گروه تجهیز تالار عسگری است و



لینک منبع :۱۰ هتل لوکس آنتالیا از نگاه گردشگران (قسمت اول)

۱۰ هتل لوکس آنتالیا از نگاه گردشگران (قسمت اول) - کجارو www.kojaro.com/2016/11/26/.../luxury-hotels-antalya-pt1/‎Cached26 نوامبر 2016 ... آنتالیای ترکیه یکی از محبوبترین مقصدهای گردشگران ایرانی است و سالانه هزاران نفر در هتل‌های لوکس آنتالیا برای اقامت در طول سفر اقدام به رزرو جا ... ۱۰ هتل لوکس آنتالیا از نگاه گردشگران (قسمت دوم) - کجارو www.kojaro.com/2016/11/26/.../luxury-hotels-antalya-pt2/‎Cached27 نوامبر 2016 ... با توجه به رشد روز افزون سفر گردشگران ایرانی به کشور ترکیه و به ویژه آنتالیا، در بخش دوم معرفی هتل‌های لوکس آنتالیا به معرفی پنج هتل ... ۱۰ هتل لوکس آنتالیا از نگاه گردشگران (قسمت اول) - دیگه چه خبر dgchekhabar.com/.../۱۰-هتل-لوکس-آنتالیا-از-نگاه-گردشگران-(قسمت-اول)‎Cached۱۰ هتل لوکس آنتالیا از نگاه گردشگران (قسمت اول). منبع: خبرگزاری زومیت۱۳۹۵-۹-۸- ۱۰:۵۰:۰۵. ۱۰ هتل لوکس آنتالیا از نگاه گردشگران (قسمت اول). برای مشاهده کامل خبر ... بالاترین: ۱۰ هتل لوکس آنتالیا از نگاه گردشگران (قسمت اول)/عکس https://www.balatarin.com/permlink/2016/11/27/4359155 27 نوامبر 2016 ... آنتالیا در طول دهه گذشته به یکی از مهم‌ترین مراکز گردشگری در سطح جهان تبدیل شده است و گردشگران از اقصی نقاط جهان و از جمله ایران برای تفریح و ... ۱۰ هتل لوکس آنتالیا از نگاه گردشگران (قسمت دوم) - بتانیوز betanews.ir/.../۱۰-هتل-لوکس-آنتالیا-از-نگاه-گردشگران-قسمت-دوم/‎Cached27 نوامبر 2016 ... با توجه به رشد روز افزون سفر گردشگران ایرانی به کشور ترکیه و به ویژه آنتالیا در بخش دوم معرفی هتل های لوکس آنتالیا به معرفی پنج هتل ... ۱۰ هتل لوکس آنتالیا از نگاه گردشگران (قسمت اول) | کجارو - خبر پو khabarpu.com/k.php?u...2qnYrNin2LHZiA== ۱۰ هتل لوکس آنتالیا از نگاه گردشگران (قسمت اول) - کجارو | خبرپو. ۱۰ هتل لوکس پاتایا از نگاه گردشگران (قسمت دوم) | ورمی کمپوست ... https://biotoprak.com/tr/.../۱۰-هتل-لوکس-پاتایا-از-نگاه-گردشگران-قس-2/ ۱۰ هتل لوکس پاتایا از نگاه گردشگران (قسمت دوم) زهره زرشکیان | دوشنبه, ۱۵ آذر ۹۵ ساعت ۲۱:۴۵. هتل‌های لوکس ... خواهند ساخت. در بخش دوم هتل‌های لوکس پاتایا همراه کجارو باشید تا با ۵ هتل دیگر از این فهرست آشنا شوید. .... راهنمای خرید در آنتالیا (قسمت اول) ... ۱۰ هتل لوآنتالیا از نگاه گردشگران قسمت اول آکا - onvansho onvansho.ir/result/۱۰-هتل-لوآنتالیا-از-نگاه-گردشگران-قسمت-اول-آکا.html از نگاه گردشگران قسمت ۱۰ هتل لوکس پاتایا از نگاه گردشگران قسمت اول هتل . تصاویر سرعین حاجی ... ۱۰ هتل ارزان آنتالیا از نگاه گردشگران قسمت دوم آکا. ۱۰ هتل ارزان ... ۱۰ هتل لوکس آنتالیا از نگاه گردشگران (قسمت اول) - اخبار جدید لحظه ای ... akhbartop.com/98177/‎Cachedجهت خواند سایر مطالب دسته اخبار دنیای فناوری کلیک کنید. جهت نمایش کامل صفحه خبر و حذف سربرگ کلیک کنید. مطالب پربازدید 24 ساعت گذشته. ۱۰ هتل لوکس آنتالیا از نگاه گردشگران (قسمت اول) - آکابانو www.akabanoo.com/article/.../news201611262203343009.html‎Cached26 نوامبر 2016 ... آنتالیا به دلیل برخورداری از جاذبه های گردشگری گوناگون از جمله آثار تاریخی، سواحل زیبا، مراکز خرید، رستوران ها و آب و هوای مدیترانه ای در کانون ...