مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

همه چیز درباره رابطه جنسی با زن در هنگام پریود

[ad_1]

همه چیز درباره رابطه جنسی با زن در هنگام پریود

 

پریود ماهانه در زنان مانع از نزدیکی از طریق دخول بین زوجین میشود . به گزارش ایران ناز برخی مردان تحمل این دوران که از سه تا 10 روز خونریزی است ، را ندارند و میخواهند از همسرشان بهره جنسی ببرند . حالا میخواهیم ببینیم از نظر دینی و توصیه های ائمه رابطه جنسی با زن حائض (پریود ) چگونه است.

 

به گزارش ایران ناز همان گونه که بیان شد ، «مرد » ، در زمانی که همسرش حایض است ، به غیر از دخول در فرج ، بقیه لذت های جنسی از همسرش می تواند ببرد . در روایات ما ازمعصوم (ع) این پرسش که «مرد » چگونه از همسرش بهره ببرد ؟ ، شده است و آنها پاسخ داده اند؛ به نمونه ای از آنها دقت فرمایید .

 

عَنْ عُمَرَ بْنِ حَنْظَلَةَ قَالَ: قُلْتُ لِأَبِی عَبْدِ اللَّهِ ع مَا لِلرَّجُلِ مِنَ الْحَائِضِ قَالَ مَا بَیْنَ الْفَخِذَیْنِ.عمر بن حنظله می گوید از امام صادق (ع) درمورد مردی که همسرش حائض است چگونه بهره ببرد ، پرسیدم ؟ فرمود : از بین دو « ران » او بهره ببرد ( وسائل الشیعة، ج‏2، ص: 322) (فَخِذَین : دو ران زن)

 

بنابراین « مرد » می تواند در قرار دادن آلت جنسی خود در بین ران ها ویا بین کپلین زن بدون دخول در مقعد بهره جنسی خود راببرد . طبیعی است که این نمونه ای از لذت بردن است که بیان شده است ؛ « مرد » به غیر دخول در قُبُل ودُبُر زن می تواند تمام لذت های جنسی را از یکدیگر ببرند.

 

نحوه ی ارتباط در زمان عادت ماهانه

 

زن درهر ماه ، چند روز « عادت ماهانه» می شود . در این زمان روابط زناشویی محدویت دارد ؛ زوج های جوان بامشکلاتی روبرور می شوند . وبراثر عدم آگاهی درست از این که چگونه در این دوره لذت جنسی از یکدیگر ببرند ؛ به افراط ویا تفریط مبتلا می شوند .

 

گاهی اوقات تمام روابط خودشان را قطع می کنند ویا آن که مبتلا به فعل حرام ( دخول ) و به پرداخت کفاره مبتلا می شوند ؛ وصدمات بهداشتی که « زن » از دخول مبتلا می شود .قرآن همبستری این دوره را برای زن مضر می داند:

 

وَ یَسْئَلُونَکَ عَنِ الْمَحیضِ قُلْ هُوَ أَذىً فَاعْتَزِلُوا النِّساءَ فِی الْمَحیضِ وَ لا تَقْرَبُوهُنَّ حَتَّى یَطْهُرْنَ «از تو در باره عادت ماهانه [زنان‏] مى‏پرسند، بگو: «آن، رنجى است. پس هنگام عادت ماهانه، از [آمیزش با] زنان کناره گیرى کنید، و به آنان نزدیک نشوید تا پاک شوند.» (البقرة : ،222). طبق این آیه فتوای مراجع همبستری ( دخول ) در زمان حیض زن حرام است وچنانچه این کار انجام شود می بایستی کفاره بپردازند ( برای اطلاع بیشتر به توضیح مسأله مرجع خود رجوع کنید).

 

قَالَ أَبُو عَبْدِ اللَّهِ ع‏ الْمَرْأَةُ تَحِیضُ یَحْرُمُ عَلَى زَوْجِهَا أَنْ‏(یَأْتِیَهَا لِقَوْلِ اللَّهِ تَعَالَى‏ وَ لا تَقْرَبُوهُنَّ حَتَّى یَطْهُرْنَ‏ فَیَسْتَقِیمُ لِلرَّجُلِ أَنْ یَأْتِیَ امْرَأَتَهُ وَ هِیَ حَائِضٌ فِیمَا دُونَ الْفَرْجِ.امام صادق (ع) فرمودند: برای مرد زن حائض حرام است ( دخول کردن ) به جهت کلام خدا که فرمود « به زنان نزدیک نشوید تا پاک شوند » پس برای مرد می تواند به غیر از فرج ( دخول کردن ) بهره ببرد( وسائل الشیعة، ج‏2، ص: 323)

 

« مرد » که در برابر فشار های نیاز جنسی صبرش نسبت به « زن» کمتر است ؛ وازاین رو ، گاهی اصرار به برقراری روابط جنسی با همسرش دارد ولی با طرد شدید همسرش هم روبرو می شود ؛ وچون نیاز جنسی زیاد در مرد، فشار روحی وارد می کند ، این فشار و عدم تمکین همسرش آرامش روحی « مرد » را به هم می ریزد ، و شروع به بهانه گیری از رفتار وگفتار همسرش می کند ؛ این درگیری ها وبهانه گیری ها موجب تزلزل بنیاد خانواده می شود . ازاین رو زوج های جوان می بایستی در مورد بهره گیری جنسی در این دوره را بیاموزند ؛ تا ضمن بهره گیری درست وارضای نیاز جنسی خود ، به زندگی زناشویی خود استحکام ببخشند.

 

« مرد » که در برابر فشار های نیاز جنسی صبرش نسبت به « زن» کمتر است ؛ وازاین رو ، گاهی اصرار به برقراری روابط جنسی با همسرش دارد ولی با طرد شدید همسرش هم روبرو می شود ؛ وچون نیاز جنسی زیاد در مرد، فشار روحی وارد می کند ، این فشار و عدم تمکین همسرش آرامش روحی « مرد » را به هم می ریزد.

 

جواز استفاده جنسی در دوران عادت ماهانه زن

 

بر خلاف تصور بعضی از زوج ها اسلام بهره گیری های جنسی را در دوره ماهانه زن به مرد اجازه داده است:

َحْمَدَ بْنِ عَبْدِ الْمَلِکِ‏ بْنِ عَمْرٍو قَالَ: سَأَلْتُ أَبَا عَبْدِ اللَّهِ ع مَا لِصَاحِبِ الْمَرْأَةِ الْحَائِضِ مِنْهَا فَقَالَ کُلُّ شَیْ‏ءٍ مَا عَدَا الْقُبُلَ مِنْهَا بِعَیْنِهِ. حمد بن عبدالملک می گویداز امام صادق (ع) در باره بهره گیری از زن حائض پرسیدم . فرمود: به غیر از دخول به عینه ازتمام لذات می تواند بهره ببرد ( وسائل الشیعة، ج‏2، ص: 321)

 

عَنْ مُعَاوِیَةَ بْنِ عَمَّارٍ عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ ع قَالَ: سَأَلْتُهُ عَنِ الْحَائِضِ مَا یَحِلُّ لِزَوْجِهَا مِنْهَا قَالَ مَا دُونَ الْفَرْجِ معاویهبن عمار می گوید از امام صادق (ع) از زن حائض پرسیدم که چه چیز ( بهره گیری جنسی ) برای همسرش جایز است ؟ فرمود: به غیر از فرج ( دخول ) ( وسائل الشیعة، ج‏2، ص: 321)

 

طبق روایات فوق ، به مرد استفاده جنسی از همسرش به غیر از دخول را اجازه داده شده است . به غیر دخول در فرج ، مرد اجازه دارد که از همسرش لذت ببرد .

 

مطالب مرتبط:

 

همه چیز درباره رابطه جنسی دهانی زن و شوهر 18+

 

رژیم غذایی مردان برای بهبود روابط جنسی

 

رابطه جنسی عروس و داماد برهنه در جلوی چشم مهمانان +تصاویر

 

راهی برای بهبود بخشیدن به رابطه ی زوجین

 

تاثیر بی اختیاری ادرار بر رابطه جنسی


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آموزش روابط صحیح زناشویی همه چیز در باره روابط …رابطه جنسی در زندگی زناشویی با حضور بچه آیا روزی حداقل یک بار به رابطۀ جنسی فکر می کنید؟همه چیز درباره لکه بینی حاصل قاعدگی بانوانهمه چیز درباره لکه بینی حاصل قاعدگی بانوان آیا لکه بینی بین دو دوره قاعدگی خطرناک است ؟همه چیز درباره پرده بکارت و معرفی انواع پرده …همه چیز درباره پرده بکارت و انواع پرده بکارتتصویری پرده بکارت غشایی ا ست که تمام یا دانستنی های روابط جنسی سکس دهانی با زنهیچ چیز برای زن شگفت انگیزتر از خوردن اندام جنسی او نیستاین عمل موجب میشود تا او همه چیز در مورد یائسگی زیباشو دات کامزنان بخاطر آب و هوا و نژاد زمان یائسگیشان با هم متفاووت است در این زمان رفتار و خلق و آمـــ ــوزش مسائـــ ـل جنســ ــی ♥ پاسخ به سوالات شما در پاسخ به سوالات شما در رابطه با آلت تناسلی زنان روی ادامه مطلب کلیک کنید آموزش مسایل زناشویی با سبکی جدیداهمیت رابطه جنسی با کیفیت را نباید نادیده گرفت، چون سلامت انسان را بهبود می‌بخشد‎اخلال در قاعدگی؛ آنچه درباره پریود نامنظم باید بدانیدمصاحبه با مریم طوسی، سریع ترین دختر ایرانی مریم عزیز، قبل از هر چیز بخاطر مقامی که در مجله گیزمیزمجله ای سرگرم کننده با موضوعات متنوع از سراسر اینترنتبهترین حالت رابطه جنسی برای باردار شدن زنان مردمانباردارشدنحاملهنزدیکیوضعیت سنتی یکی از بهترین وضعیت‌های رابطه‌ جنسی برای باردار شدن سریع‌تر است این آموزش روابط صحیح زناشویی همه چیز در باره روابط زناشویی، روابط روابط جنسیرابطه جنسیروابط جنسیتیمشکلات جنسیمیل جنسیآموزش رابطه جنسیروابط جنسی زن و همه چیز درباره لکه بینی حاصل قاعدگی بانوان همه چیز درباره لکه بینی حاصل قاعدگی بانوان آیا لکه بینی بین دو دوره قاعدگی خطرناک است در همه چیز درباره پرده بکارت و معرفی انواع پرده بکارتتصویری همه چیز درباره پرده بکارت و انواع پرده بکارتتصویری پرده بکارت غشایی ا ست که تمام یا قسمتی دانستنی های روابط جنسی سکس دهانی با زن هیچ چیز برای زن شگفت انگیزتر از خوردن اندام جنسی او نیستاین عمل موجب میشود تا او احساس عشق همه چیز در مورد یائسگی زیباشو دات کام زنان بخاطر آب و هوا و نژاد زمان یائسگیشان با هم متفاووت است در این زمان رفتار و خلق و خو هم آمـــ ــوزش مسائـــ ـل جنســ ــی ♥ پاسخ به سوالات شما در پاسخ به سوالات شما در رابطه با آلت تناسلی زنان روی ادامه مطلب کلیک کنید آموزش مسایل زناشویی با سبکی جدید اهمیت رابطه جنسی با کیفیت را نباید نادیده گرفت، چون سلامت انسان را بهبود می‌بخشد‎ اخلال در قاعدگی؛ آنچه درباره پریود نامنظم باید بدانید اثرات رابطه خوب در زندگی زناشوئی این یک واقعیت انکارناپذیر است که رابطه جنسی سالم اثرات مجله گیزمیز آخرین مطالب و عکس های سایت الناز حبیبی برنده جایزه آسیایی بهترین بازیگر زن آخرین مطالب و



لینک منبع :همه چیز درباره رابطه جنسی با زن در هنگام پریود

همه چیز درباره رابطه جنسی با زن در هنگام پریود - ایران ناز www.irannaz.com/رابطه-جنسی-زن-هنگام-پریود.html‎Cachedهمه چیز درباره رابطه جنسی با زن در هنگام پریود پریود ماهانه در زنان مانع از نزدیکی از طریق دخول بین زوجین میشود به گزارش ایران ناز برخی مرد. همه چیز درباره رابطه جنسی با زن در هنگام پریود - ایران ناز | دمادم https://damadam.ir/.../همه-چیز-درباره-رابطه-جنسی-با-زن-در-هنگام-پریود/4416974‎Cached28 نوامبر 2016 ... همه چیز درباره رابطه جنسی با زن در هنگام پریود پریود ماهانه در زنان مانع از نزدیکی از طریق دخول بین زوجین میشود . به گزارش ایران ناز برخی مردان ... نحوه رابطه جنسی در دوران قاعدگی - تنظیم خانواده www.tanzimekhanevadeh.com/wedlock/464-1389-03-15-14-09-17‎Cached Similarاین مقاله شما را راهنمایی می کند که بهترین زمان برقراری رابطه جنسی با همسرتان چه ... بیند، رفتارش کاملا منطقی و قابل پیش بینی است و همه چیز طبق روال عادی پیش ... لذت بخش‌ترین رابطه زناشویی در دوران قاعدگی - زنجفیل www.zanjefil.com/بهترین-رابطه-زناشویی-در-دوران-قاعدگی/‎Cached Similar30 مارس 2015 ... قبل از هر چیزی ذکر این نکته لازم است که در دین اسلام و برای مسلمانان رابطه ... حتما هنگام رابطه زناشویی در دوران قاعدگی از کاندوم استفاده کنید. ... نمی‌دهند در این دوران رابطه جنسی داشته باشند و خودشان را از لذت رابطه در .... نزدیکی با زن در عادات ماهیانه بسیار ناپسند و زشت است ، در این دوران از .... با سلام خدمت همه دوستان. آیا در زمان پریود میتوان رابطه جنسی برقرار کرد؟ - مرهم www.marham.ir/1395/.../آیا-در-زمان-پریود-میتوان-رابطه-جنسی-برق/‎Cached10 آگوست 2016 ... رابطه جنسی در دوره قاعدگی، مساله ای است که اگرچه آدمیزاد از اول تاریخ با او رو به رو بوده، اما هنوز هم اتفاق نظر، و حتی، تصور درستی درباره اش وجود ندارد. ... نتیجه اینکه همه چیز برای انتقال بیماری مهیاست. منظور از ... معاشقه و حتی تجربه یک ارگاسم عالی، برای زن و مرد ممکن است؛ بدون اینکه نزدیکی اتفاق بیفتد. پس در ... رابطه جنسی در دوران قاعدگی - مجله تصویر زندگی www.tasvirezendegi.com/relations-during-menstruation/‎Cachedوقتی اسلام چیزی را حرام می‌کند به این معنی است که مضرات آن بیشتر از فوایدش است . اما زوجینی که ممکن ... این طبیعت بدن زن است و هیچ دلیلی برای خجالت وجود ندارد. ... در مطالعه ای دیگر رابطه جنسی هنگام قاعدگی با افزایش احتمال خطر عفونت و التهاب لگنی همراه نبوده است. .... دانستنی های جالب درباره رابطه جنسی .... همه مطالب ماه رمضان 96. عوارض نزدیکی در دوران قاعدگی برای زن و مرد - نمناک namnak.com/نزدیکی-در-قاعدگی.p20262‎Cachedنزدیکی و نزدیکی در دوران پریود و عوارض نزدیکی در دوران قاعدگی و رابطه جنسی و ... غلط بودن نزدیکی در دوران پریود سوالات بسیاری را در ذهن زن و مرد ایجاد می کند که با توجه ... پاسخ: سالم بودن یا ناسالم بودن چیزی (از نظر بهداشتی) دقیقاً به معنی حرام یا ... رابطه جنسی در قاعدگی ممنوع! - نبض ما nabzema.ir/34530/رابطه-جنسی-در-قاعدگی-ممنوع.html‎Cached15 ژوئن 2017 ... رابطه جنسی در قاعدگی به علت خطرات و عوارضی که متوجه سلامتی زن و شوهر است ممنوع است. ... یائسگی، بررسی ها حاکی از افزایش همزمانی رابطه جنسی در قاعدگی با افزایش میزان زمان و شدت ... وقتی اسلام چیزی را حرام می‌کند به این معنی است که مضرات آن بیشتر از فوایدش است. ..... همه چیز درباره بیماری مقاربتی کلامیدیا ... آیا رابطه جنسی حین قاعدگی به سلامتی ما آسیب میزند؟ - بیتوته www.beytoote.com/wedlock/.../during1-menstruation2-health.html‎Cached Similarرابطه جنسی در زمان پریود نزدیکی در زمان پریود رابطه جنسی حین قاعدگی نزدیکی در ... سالم بودن یا ناسالم بودن چیزی (از نظر بهداشتی) دقیقاً به معنی حرام یا حلال بودن آن (از ... در مطالعه ای دیگر رابطه جنسی هنگام قاعدگی با افزایش احتمال خطر عفونت و ... در یک مطالعه دیگر بر روی 498 زن نازا آندومتریوز با احتمال داشتن رابطه جنسی حین ... رابطه جنسی در دوره قاعدگی | بانوی پارسی www.persianlady.ir/رابطه-جنسی-در-دوره-قاعدگی/‎Cached Similar31 مه 2013 ... سالم بودن یا ناسالم بودن چیزی (از نظر بهداشتی) دقیقاً به معنی حرام یا حلال بودن آن ( از لحاظ شرعی) نیست. ... در مطالعه ای دیگر رابطه جنسی هنگام قاعدگی با افزایش احتمال خطر ... خارج است و احتمالاً در منابع دیگری میتوانید درباره آن بیشتر بدانید. ... اگر یک زن به این باور برسد که می شود در زمان پریود هم سکس داشت ...