مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ویزای ایران و روسیه لغو شد

[ad_1]
تین‌نیوز| طبق توافق میان مقامات وزارت خارجه روسیه و ایران، صدور روادید طبق شرایط خاصی از سال ۲۰۱۷ لغو خواهد شد.

 «یوگنی ایوانف»، رئیس بخش کنسولی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: براساس توافق جدید میان تهران و مسکو که در پنجمین نشست کمیسیون همکاری کنسولی دو کشور بدست آمد،  از این پس گروه‌های گردشگران ۵ تا ۵۰ نفره که قصد سفر بین دو کشور را داشته باشند، برای مدت ۱۵ روز اقامت، نیاز به اخذ ویزا نخواهند داشت.

خبرگزاری «اسپوتنیک» به نقل از «مایا لومیدز»، رئیس اتحادیه مجریان تور روسیه نوشت: توافق جدید حاصل شده میان ایران و روسیه، موجب افزایش قابل ملاحظه سفر گردشگران میان دو کشور خواهد شد، دقیقا مانند اتفاقی که میان دو کشور چین و روسیه رقم خورد.

«لومیدز» در توضیح این توافق اظهار کرد: گروه‌های توریستی که حداقل پنج نفر باشند، برای سفر به روسیه و بالعکس نیازی به اخذ ویزا نخواهند داشت. البته تنها تعداد محدودی از مجریان تور در دو کشور مجاز به ارائه این تورها هستند و آژانس‌های ارائه‌دهنده این خدمات باید به تائید طرفین برسند.

رئیس اتحادیه مجریان تور روسیه در ادامه افزود: امیدوارم این فرآیند به دموکراسی‌ترین شکل ممکن انجام پذیرد، چراکه هرگونه تسهیل و یا لغو ویزا بین کشورها موجب رونق گردشگری خواهد شد.

وی همچنین به این مسئله اشاره کرد که تعداد گردشگرانی که از ایران به روسیه سفر می‌کنند، طی دو سال اخیر رشد قابل ملاحظه‌ای داشته و توافق بدست آمده برای لغو ویزا، این روند را بهبود خواهد بخشید.

به گفته وی، حضور گردشگران ایرانی در روسیه به لطف راه‌اندازی پروازهای مستقیم به سنت‌پترزبورگ، مسکو و سوچی ۵۰ تا ۷۰ درصد افزایش داشته که این رقم حاکی از علاقه گردشگران ایرانی به روسیه دارد.

پیش‌بینی‌ می‌شود توافق لغو ویزای گردشگری میان ایران و روسیه از سال ۲۰۱۷ اجرایی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ویزای کشور برای ایرانیان محدود یا لغو شداز سوی دیگر این خبر همزمان با انتشار خبر بررسی پرواز مستقیم بین ایران و آمریکا منتشر ویزای اربعین برداشته شد پایگاه اطلاع رسانی رجانماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت امسال زایران اربعین از مرز بین المللی الف ایران از روسیه سلاح ۱۰۳ خرید کلاشنیکف‌های …ایران، سلاح کلاشنیکف‌ ۱۰۳ از روسیه خریداری کرده و این سلاح‌ها وارد کشور شد به گزارش الف ۲ کشتی جنگی روسیه به ایران می آینددو ناو موشک انداز روسیه در خزر براساس برنامه ریزی های انجام شده گردش های دریایی و سایت خبری تحلیلی تابناکاخبار ایران و جهانتا کنون آنچه از نامه نگاری های بین رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور درباره برجام در رسانه سایت خبری تحلیلی تابناکاخبار ایران و جهانامروز مشکل اصلی کشورمان، مسأله اقتصاد است و در ابعاد دیگر خصوصا امنیت و اقتدار، وضع اخبار تورگردانان و آژانسهای مسافرتیرقابت در فروش تورهای داخلی و خارجی اگر مسافران ایرانی قصد سفر به چابهار را در تعطیلات عصر خودرو نسل جدید ب ام و ۱ به ایران آمد قیمت و …نسل جدید ب ام و ۱ به ایران آمد قیمت و شرایط فروش عصر خودرو نسل جدید از ب ام و ۱ مدل پرسش و پاسخ آژانس هواپیمایی و مسافرتیپرسش و پاسخ سفر و مسافرت پرسش و پاسخ گردشگری و توریستی پرسش و پاسخ درباره بلیت ویزا قطار لوکس روسی در راه ایرانعکس پایگاه خبری ترازتراز قطار لوکس روسی با گردشگر و هزینه هزار یورو برای هر مسافر از مسکو راهی ایران ویزای کشور برای ایرانیان محدود یا لغو شد از سوی دیگر این خبر همزمان با انتشار خبر بررسی پرواز مستقیم بین ایران و آمریکا منتشر شد که ویزای اربعین برداشته شد پایگاه اطلاع رسانی رجا نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت امسال زایران اربعین از مرز بین المللی مهران ایران از روسیه سلاح ۱۰۳ خرید کلاشنیکف‌های جدید وارد کشور شد ایران، سلاح کلاشنیکف‌ ۱۰۳ از روسیه خریداری کرده و این سلاح‌ها وارد کشور شد به گزارش تسنیم الف ۲ کشتی جنگی روسیه به ایران می آیند دو ناو موشک انداز روسیه در خزر براساس برنامه ریزی های انجام شده گردش های دریایی و همکاری های سایت خبری تحلیلی تابناکاخبار ایران و جهان بسیاری از کارشناسان اقتصادی و برخی از نمایندگان مجلس بر این باورند، شاید دلایل دیگری عامل تفلیسکام پایگاه اطلاع رسانی اخبار، وقایع و رویدادهای گرجستان به گزارش تفلیسکام، سی و یکمین دوره بازی های المپیک تابستانی، که به میزبانی ریو دو ژانیرو سایت خبری تحلیلی تابناکاخبار ایران و جهان امروز مشکل اصلی کشورمان، مسأله اقتصاد است و در ابعاد دیگر خصوصا امنیت و اقتدار، وضع بسیار اخبار تورگردانان و آژانسهای مسافرتی سفر در ایران گران است گردشگران چینی و عرب در خانه های غیرمجاز تهران لزوم ساماندهی سیمره و پرسش و پاسخ آژانس هواپیمایی و مسافرتی پرسش و پاسخ سفر و مسافرت پرسش و پاسخ گردشگری و توریستی پرسش و پاسخ درباره بلیت ویزا هتل عراقچی عنوان کرد حزب‌الله را قربانی هیچ چیز نمی‌کنیم ۳۲ تن عراقچی عنوان کرد حزب‌الله را قربانی هیچ چیز نمی‌کنیم ۳۲ تن آب سنگین به آمریکا فروخته و فوتسال ایران و روسیه اتاق ایران و روسیه تماشاگران والیبال ایران و روسیه ترقص جنگ ایران و روسیه روابط ایران و روسیه در قرون و کشتی ایران و روسیه نقشه ایران و روسیه شمال بازی والیبال ایران و روسیه



لینک منبع :ویزای ایران و روسیه لغو شد

لغو شرایط خاص ویزای ایران و روسیه + جزئیات و زمان اجرا - ایسنا www.isna.ir/.../لغو-شرایط-خاص-ویزای-ایران-و-روسیه-جزئیات-و-زمان-اجرا‎Cached28 نوامبر 2016 ... طبق توافق میان مقامات وزارت خارجه روسیه و ایران، صدور روادید طبق شرایط خاصی از سال ۲۰۱۷ لغو خواهد شد. ویزای ایران و روسیه لغو شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr ... www.mehrnews.com/news/.../ویزای-ایران-و-روسیه-لغو-شد‎Cached28 نوامبر 2016 ... یک رسانه روسی از لغو ویزا میان ایران و روسیه به موجب توافقی که میان دو کشور حاصل شده خبر داد. سفر ایرانیان بدون ویزا به روسیه - Sputnik Iran https://ir.sputniknews.com/world/201704172412066/‎Cached17 آوریل 2017 ... به گزارش اسپوتنیک در این لیست کشورهای ایران، الجزایر، بحرین، برونئی، ... خود در سایت درنظر گرفته شده می توانند به شرق دور روسیه سفر کنند. لغو ویزای روسیه برای گردشگران ایرانی در آستانه اجرا؟ | ایران | DW ... www.dw.com/fa-ir/لغو-ویزای-روسیه-برای...ایرانی.../a-36554456‎Cached28 نوامبر 2016 ... آیا بزودی گردشگران ایرانی برای سفر به روسیه نیازی به ویزا نخواهند داشت؟ نخستین گام در راستای حذف ویزا برای گردشگران ایرانی برداشته شده ... ویزای ایران و روسیه لغو شد - شبکه خبر www.irinn.ir/news/214110 28 نوامبر 2016 ... روسیه از لغو روادید تهران- مسکو برای گروه های گردشگری خبر داد. سفر بدون روادید ایرانیان به روسیه تصویب شد - کجارو www.kojaro.com/2017/4/18/125736/سفر-بدون-روادید-روسیه/‎Cached18 آوریل 2017 ... سفر بدون روادید به روسیه برای ایران و ۱۷ کشور دیگر تصویب شد. ... اطمینان دارم که لغو مراحل دریافت روادید برای گردشگران و کارفرمایان دیگر ... لغو ویزای ایران و روسیه قطعی شد - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../لغو-ویزای-ایران-و-روسیه-قطعی-شد‎Cached28 نوامبر 2016 ... طبق توافق میان مقامات وزارت خارجه روسیه و ایران، صدور روادید طبق شرایط خاصی از سال ۲۰۱۷ لغو خواهد شد. ویزای ایران و روسیه برای گروه‌های گردشگری از ۲۰۱۷ لغو خواهد شد ... fa.euronews.com/2016/11/28/russia-and-iran-simplified-visa-procedures 28 نوامبر 2016 ... در حالی که خبرگزاری ایسنا روز دوشنبه خبر داد که صدور روادید بین ایران و روسیه طبق شرایط خاصی از سال ۲۰۱۷ لغو خواهد شد، سخنگوی وزارت خارجه ... لغو ویزای روسیه شامل مسکو نیست - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1197010‎Cached17 آوریل 2017 ... نخست وزیر روسیه اعلام کرد: ویزای مناطق "شرق دور روسیه" برای سفر شهروندان ایران و 17 کشور لغو شد. به گزارش عصرایران به نقل از رسانه های روسی، ... لغو روادید روسیه و ایران برای گروه های گردشگری - عصر ایران www.asriran.com/.../لغو-روادید-روسیه-و-ایران-برای-گروه-های-گردشگری‎Cached29 مارس 2017 ... لغو روادید روسیه و ایران برای گروه های گردشگری ... منتشر نشده اما پیشتر گزارش داده شده بود که مقررات جدید برای سفر های بدون روادید، گروه های 5 ... اکنون اتباع روسیه برای ورود به ایران باید روادید گردشگری دریافت کنند که آنرا می ...