مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اپلیکیشنی برای کمک به گردشگران

[ad_1]

 

کد مطلب: 418553

اپلیکیشنی برای کمک به گردشگران

بخش دانش و فناوری الف،8 آذر95

گردشگرانی که راهی شهر هوشمند کلکته در هند می شوند با استفاده از اپلیکیشنی جدید به راحتی از جاذبه های گردشگری و مراکز خرید و تفریحی این شهر گردشگرپذیر دیدن می کنند.

تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۰

خبرگزاری مهر به نقل از تایمز اقتصادی، شهر هوشمند کلکته در هند در زمره گردشگرپذیرترین شهرهای دیدنی دنیا به شمار می آید. بزرگی و تنوع جاذبه های گردشگری این شهر معمولا کار را برای گردشگران سخت می کند. اما به لطف اپلیکیشن جدید HIDCO این مشکل به راحتی حل شده است.

این اپلیکیشن کاربردهای متنوعی دارد به طوریکه کاربران پس از نصب آن بر روی  تلفن همراه نه تنها اطلاعات لحظه ای درباره تردد وسایل نقلیه عمومی دریافت می کنند بلکه می توانند از قابلیت ارزشمند راهنمای سخنگوی تورهای گردشگری نیز استفاده کنند.

همچنین از طریق این اپلیکیشن می توان در رستورانها و کافی شاپها صندلی رزرو کرد.

اپلیکیشن HIDCO به کاربران این امکان را می دهد که اطلاعات دقیقی درباره خیابانها و تقاطع ها و مکانهای مختلف نزدیک به آنها دریافت کنند.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+اپلیکیشن

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اپلیکیشنی برای کمک به گردشگرانگردشگرانی که راهی شهر هوشمند کلکته در هند می شوند با استفاده از اپلیکیشنی جدید به الف اپلیکیشنی برای کمک به گردشگراناپلیکیشنی برای کمک به گردشگران بخش دانش و فناوری الف، آذراپلیکیشنی برای کمک به گردشگرانتاپواپلیکیشنیگردشگرانگردشگرانی که راهی شهر هوشمند کلکته در هند می‌شوند با استفاده از اپلیکیشنی جدید به اپلیکیشنی برای کمک به گردشگران واضحاپلیکیشنیبرایکمکبهاپلیکیشنی برای کمک به گردشگرانگردشگرانی که راهی شهر هوشمند کلکته در هند می شوند با اپلیکیشنی برای کمک به گردشگران واضحاپلیکیشنیبرایکمکبهاپلیکیشنی برای کمک به گردشگران شناسهٔ خبر دوشنبه ۸ آذر ۱۳۹۵ ۱۰۳۴ دانش و اپلیکیشنی برای کمک به گردشگران خبر فارسیاپلیکیشنی برای کمک به گردشگران گردشگرانی که راهی شهر هوشمند کلکته در هند می شوند با اپلیکیشنی برای کمک به گردشگران آفتاببه گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از تایمز اقتصادی، شهر هوشمند کلکته در هند در زمره ایتنا اپلیکیشنی برای کمک به گردشگراناپلیکیشنیکمکگردشگرانجایگزینی نرم‌افزارهای جدید به جای مدل‌های چینی که اطلاعات کاربران را سرقت می‌کنن اپلیکیشنی برای کمک به گردشگران ایتنا اگر …مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری ایتنا اپلیکیشنی برای کمک به گردشگران منبع این خبر اپلیکیشنی برای کمک به گردشگران به گزارش …به گزارش دبلیوخبر و به نقل از اخبار علت آذر ٨ اپلیکیشنی برای کمک به گردشگران به گزارش سیستم یکپارچه اطلاع رسانی و بانک دایرکتوری مشاغل جمهوری وزارت صنعت، معدن و تجارت طی طرحی پیشنهادی به هیات دولت تحت عنوان «دستورالعمل و ضوابط واردات پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامت،خبرهای پزشکی دانشمندان دانشگاه ادینبورگ در دستاوردی نویدبخش برای زنان نابارور دریافتند که یک داروی چگونه از هک شدن وای فای جلوگیری کنیم؟ چند گام بالاتر راه برای حذف دکمه‌ی از صفحه‌ی ورود به ویندوز افزایش کارایی بررسی ساعت هوشمند گیر اس سامسونگ زومیت صفحه‌نمایش رزولوشن صفحه‌نمایش سیستم بررسی اکسپریا ایکس سونی زومیت تغییر دیگر در گوشی‌های سری ایکس مربوط به تغییر طراحی دور لنز دوربین است سونی برای آنکه پایگاه خبری تحلیلی صبحانه با خبر مجوز دولت برای واردات بالگرد نیمه سنگین آمریکایی « » چیست و چه امکاناتی دارد؟ سند حدیث درباره کمک به دیگران کمک به افراد نیازمند کمک به بیماران سرطانی کمک به راه اندازی کارگاه کمک به نیازمندان تصاویر کمک به دیگران کمک به کودکان بی سرپرست عکس کمک به نیازمندان



لینک منبع :اپلیکیشنی برای کمک به گردشگران

اپلیکیشنی برای کمک به گردشگران - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و ... www.mehrnews.com/news/.../اپلیکیشنی-برای-کمک-به-گردشگران 28 نوامبر 2016 ... گردشگرانی که راهی شهر هوشمند کلکته در هند می شوند با استفاده از اپلیکیشنی جدید به راحتی از جاذبه های گردشگری و مراکز خرید و تفریحی این شهر ... اپلیکیشنی برای کمک به گردشگران - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/news/1081245 29 نوامبر 2016 ... خبرگزاری مهر: گردشگرانی که راهی شهر هوشمند کلکته در هند می‌شوند با استفاده از اپلیکیشنی جدید به راحتی از جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید و ... اپلیکیشنی برای کمک به گردشگران - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../اپلیکیشنی-برای-Ú©Ù…Ú©-به-گردشگران/ به نقل از تایمز اقتصادی، شهر هوشمند کلکته در هند در زمره گردشگرپذیرترین شهرهای دیدنی دنیا به شمار می آید. بزرگی و تنوع جاذبه های گردشگری این شهر معمولا کار را ... ایتنا - اپلیکیشنی برای کمک به گردشگران itna.ir/fa/doc/news/46726/اپلیکیشنی-کمک-گردشگران 29 نوامبر 2016 ... ایتنا- اگر مسافر کشور هند و البته شهر کلکته هستید، این اپلیکیشن حتی در رزرو صندلی خالی در رستوران‌ هم به شما کمک می‌کند! بهترین App هایی که در سفر و گردش نیاز دارید - وبلاگ پیمنت24 https://payment24.ir/blog/the-10-best-getaway-apps/‎Cached27 جولای 2016 ... ما شاهد نسلی هستیم که با اپلیکیشن های موبایلی تحت سیستم عامل های مختلف، ... یکی از اپ های جدید در عرصه گردشگری مجازی به خصوص برای پیدا کردن ... این به شما کمک می کند که به هر کشوری که سفر کرده و علایق گردشگری، غذا ... اپلیکیشنی برای کمک به گردشگران - جوان ایرانی | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28834864 29 نوامبر 2016 ... اپلیکیشنی برای کمک به گردشگران. سرویس فناوری جوان ایرانی به نقل از ایتنا؛ بخش نرم افزار: جوان ایرانی- اگر مسافر کشور هند و البته شهر ... اپلیکیشنی برای کمک به گردشگران - خبرگزاری مهر | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28800277 28 نوامبر 2016 ... اپلیکیشنی برای کمک به گردشگران ... از جمله ایران شناسان نادره کار در هند است که همواره عاشقانه در راه خدمت به زبان فارسی و فرهنگ ایرانی کوشیده و ... اپلیکیشن های گردشگری که در سفر به کمک شما می آیند - چامگیر www.chamgir.com/14936/اپلیکیشن-های-گردشگری-در-سفر/‎Cached24 آگوست 2016 ... در دنیایی که دسترسی به اینترنت و استفاده از اپلیکیشن های روز افزون، امری عادی است، دور از ذهن نیست که شرکت‌های فعال صنعت گردشگری در ایران ... اپلیکیشن پولام و کمک به مدیریت حساب های بانکی - کلیک | نبض ... click.ir/1396/05/02/poolam-elecomp23/‎Cachedرسانه کلیک – اپلیکیشن پولام یا پول‌های من، اپلیکیشنی است که طرف قرارداد آن ... وقتی مسافر وارد شهری شد به اطلاعاتی در ارتباط با مکان گردشگری مورد علاقه خود ... اپلیکیشنی برای کمک به گردشگران - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/search/اپلیکیشنی_برای_کمک_به_گردشگران‎Cachedدانلود اپلیکیشنی بسیار جالب برای کمک به نابینایان · دانلود حضور گردشگران در حلب با امنیت کامل ... دانلود حمله فیل به جیپ گردشگران کلیپ از (JukinVideo).