مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بزرگترین خطری که تبلیغات گوگل را تهدید می‌کند

[ad_1]

خبرآنلاین: وقتی دنیا از دسکتاپ و پی سی به‌سوی گوشی هوشمند سوئیچ کرد، یک چیز تغییر نکرد و آن وجود نمایشگر در هر دو دنیا بود. نمایشگر به‌عنوان واسط اصلی مراوده ما با دنیای رایانه و موبایل باقی ماند و این برای کمپانی‌هایی مانند گوگل به معنای ادامه درآمدسازی از بابت تبلیغات آنلاین بود که فعلا ادامه دارد.

 

 سرچ صوتی؛ بزرگ‌ترین خطری که تبلیغات گوگل را تهدید می‌کند

اما امروز خطر جدیدی این بیزینس را تهدید می‌کند و آن سرچ صوتی و دستیاران صوتی دیجیتالی است که راه و رسم مراوده ما با دنیای موبایل و کامپیوتر و سایر ابزار دیجیتال را تغییر می‌دهد.

استفاده از صوت برای سفارش خرید کالا از روی «آمازون الکسا» نمونه جدیدی است که می‌تواند نمایشگر و تبلیغات آنلاین گوگل را در معرض نابودی قرار دهد و این چیزی است که شاید دیر به فکر گوگل رسیده است.

«سرچ صوتی» راه‌حلی است که مشاوران در اختیار ساندرپیچای مدیر اجرایی گوگل قرار داده‌اند اما همین فناوری فعلاً مناسبتی با تبلیغات آنلاین ندارد، مگر اینکه راه‌حل جدیدی برای آن پیدا شود.

دستیاران مجازی که مینی کامپیوترهای مبنی بر صوت دیجیتالی هستند، با استفاده از هوش مصنوعی در حال تغییر دنیای آی تی هستند.

سرچ صوتی بین 2014 و 2015 سه برابر شده است و الکسای آمازون، سیری اپب، کورتانای مایکروسافت و دستیار گوگل بهترین کمک کننده‌های دیجیتال بازار هستند که ضمن رقابت با یکدیگر دنیای جدیدی پیش روی کاربران قرار داده‌اند.

سخت‌افزارهای متناسب با سرچ صوتی نیز رو به افزایش است و عرضه اسپیکر وای فای و «آمازون اکو» و «گوگل هوم» که هم موسیقی پخش کرده و هم دستورات آشپزی را به شما منتقل کرده و پیامک ردوبدل کرده و رستوران محلی را برایتان پیداکرده و مشاور خانگی شده‌اند؛ بخشی از امکانات جدیدی است که کاربران را ذوق‌زده کرده است.

درنهایت فناوری جدید درامد گوگل را تحت تأثیر قرار خواهد داد مگر اینکه راه‌حل جدیدی بیابند. زنده ماندن گوگل بدون تبلیغات در درازمدت دور از ذهن است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بزرگترین خطری که تبلیغات گوگل را تهدید می‌کند …به گزارش دبلیوخبر و به نقل از برترین ها آذر ٧ بزرگترین خطری که تبلیغات گوگل را تهدید اجتماعی بزرگترین خطری که تبلیغات گوگل را تهدید می‌کندبزرگترین خطری که تبلیغات گوگل را تهدید می‌کند اجتماعی این تخصصی شده‌ جذب جمله در خطر سکولاریسم ‌اندیشه انقلاب را تهدید می‌کند واضح…بزرگترین خطری که تبلیغات گوگل را تهدید می‌کند سرچ صوتی بزرگ‌ترین خطری که تبلیغات بزرگترین خطری که تبلیغات گوگل را تهدید می کند …استفاده از صوت برای سفارش خرید کالا از روی آمازون الکسا نمونه جدیدی است که می تواند بزرگترین خطری که تبلیغات گوگل را تهدید می‌کندوقتی دنیا از دسکتاپ و پی سی به‌سوی گوشی هوشمند سوئیچ کرد، یک چیز تغییر نکرد و آن وجود بزرگترین خطری که تبلیغات گوگل را تهدید می‌کند…یک دیوار مهربانی متفاوت در آلمان احمدی نژاد و آقای کاندیدای احتمالی در ختم انتقادات شفاف بزرگترین خطری که تبلیغات گوگل را تهدید می‌کند بزرگترینخطریکهاستفاده از صوت برای سفارش خرید کالا از روی آمازون الکسا نمونه جدیدی است که می سرچ صوتی؛ بزرگ ترین خطری که تبلیغات گوگل را تهدید می کند …وقتی دنیا از دسکتاپ و پی سی به سوی گوشی هوشمند سوئیچ کرد، یک چیز تغییر نکرد و آن وجود سرچ صوتی؛ بزرگ‌ترین خطری که تبلیغات گوگل را تهدید می‌کند خطری که تبلیغات گوگل را را تهدید می‌کند و و تبلیغات آنلاین گوگل را سرچ صوتی؛ بزرگ‌ترین خطری که تبلیغات گوگل را تهدید می‌کندسرچ صوتی؛ بزرگ‌ترین خطری که تبلیغات گوگل را تهدید می‌کند خطری که تبلیغات گوگل را آرشیو دانلود کتاب کامپیوتر پایگاه دانلود رایگان کتاب دانلود کتاب بازی کاری از دیر باز با این واقعیت روبرو شده ایم که تکنولوژی می تواند موجب بهترین آنتی ویروس های جهان چیست؟ یک بدافزار است که کامپیوتر آلوده را قفل می کند و تمام فایل های روی سیستم چگونگی قرار دادن صفحه خانگی در اینترنت اکسپلورر پویا آی تی چگونگیقراردادن صفحه خانگی یا این امکان را به شما می‌دهد تا سایتی را که مد نظر دارید به‌ عنوان صفحه فرار ژن ها از فرار مغزها خطرناک تر است آکا فرار ژن ها از فرار مغزها خطرناک تر است فرار ژن هاژندکتر داریوش فرهودسلامت آکاایران فرار ابزار های جاســـــــوسی موبایل و سیم کارت چهار روش از مهمترین راهکار ها را برای جلوگیری از هک شدن گوشی های هوشمند و پیشگیری از اینگونه اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی محققان ایتالیایی ربات‌ چهارپایی را با الهام از ساختار بدن حیوانات طراحی کرده‌اند که می مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک زندگی دستورتهیه کوکوی خوشمزه و متفاوت که هم برای مهمانی های رسمی مناسب است هم برای سفرهای آخر عوارض لیزر کردن موهای زائد چیست؟ اکثر کسایی که ناراضی بودن واقع گرا نبودن نور لیزر از تابش فروسرخه یعنی قدرت نور مرئی رو هم چگونه ورود دو مرحله ای به جیمیل را فعال کنیم پویا آی تی چگونهوروددو گوگل برای ارتقای سطح امنیتی جیمیل پیشنهاد می دهد با تأیید دو مرحله‌ای ورود، امنیت حساب



لینک منبع :بزرگترین خطری که تبلیغات گوگل را تهدید می‌کند

بزرگترین خطری که تبلیغات گوگل را تهدید می‌کند - برترین ها www.bartarinha.ir/.../بزرگترین-خطری-که-تبلیغات-گوگل-را-تهدید-می‌کند 27 نوامبر 2016 ... استفاده از صوت برای سفارش خرید کالا از روی «آمازون الکسا» نمونه جدیدی است که می‌تواند نمایشگر و تبلیغات آنلاین گوگل را در معرض نابودی قرار ... سرچ صوتی؛ بزرگ‌ترین خطری که تبلیغات گوگل را تهدید می‌کند ... https://www.tasnimnews.com/.../سرچ-صوتی-بزرگ-ترین-خطری-که-تبلیغات-گوگل-را-تهدید-می-کند‎Cachedسرچ صوتی؛ بزرگ‌ترین خطری که تبلیغات گوگل را تهدید می‌کند. شناسه خبر: 1252409 سرویس: رسانه ها. ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷. سرویس پلی موزیک گوگل ... بزرگترین خطری که تبلیغات گوگل را تهدید می‌کند - تدبیر و امید | دمادم https://damadam.ir/.../بزرگترین-خطری-که-تبلیغات-گوگل-را-تهدید-می‌کند/4410190 استفاده از صوت برای سفارش خرید کالا از روی «آمازون الکسا» نمونه جدیدی است که می‌تواند نمایشگر و تبلیغات آنلاین گوگل را در معرض نابودی قرار دهد و این ... بزرگترین خطری که تبلیغات گوگل را تهدید می‌کند - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../بزرگترین-خطری-که-تبلیغات-گوگل-را-تهدید-می‌کند/ بزرگترین خطری که تبلیغات گوگل را تهدید می‌کند. وقتی دنیا از دسکتاپ و پی سی به‌سوی گوشی هوشمند سوئیچ کرد، یک چیز تغییر نکرد و آن وجود نمایشگر در هر دو ... میهن مگ - سرچ صوتی؛ بزرگ‌ترین خطری که تبلیغات گوگل را تهدید ... https://mihanmag.com/.../سرچ_صوتی؛_بزرگ_ترین_خطری_که_تبلیغات_گوگل_را_تهدید_می_کند‎Cached27 نوامبر 2016 ... اما امروز خطر ابتلا به کسب و کار-تهدید و جستجو و عکس دستیاران صوتی ... سرچ صوتی؛ بزرگ‌ترین خطری که تبلیغات گوگل را تهدید می‌کند. سرچ صوتی؛ بزرگ‌ترین خطری که تبلیغات گوگل را تهدید می‌کند ... 4min.cf/سرچ-صوتی؛-بزرگ‌ترین-خطری-که-تبلیغات-گ/ 27 نوامبر 2016 ... سرچ صوتی؛ بزرگ‌ترین خطری که تبلیغات گوگل را تهدید می‌کند. ترجمه متن فارسى به انگلیسى , سایت مترجمین مترجم عربی به فارسی آنلاین ... آخرین اخبار فناوری جدید مایکروسافت - بازدید https://buzdid.ir/tag/فناوری-جدید-مایکروسافت بزرگترین خطری که تبلیغات گوگل را تهدید می کند · شفاف ۴ روز پیش ۰. استفاده از صوت برای سفارش خرید کالا از روی «آمازون الکسا» نمونه جدیدی است که می تواند ... بزرگترین خطری که تبلیغات شرکت گوگل را به مخاطره مییاندازد - سرزه www.serze.com/بزرگترین-خطری-تبلیغات-شرکت-گوگل-2364991/‎Cached27 نوامبر 2016 ... بزرگترین خطری که تبلیغات گوگل را تهدید می کند بهره گیری از صوت برای پیشنهاد تهیه کنید کالا از روی «آمازون الکسا» نمونه تازه ای است که ... AppReview.ir - با این ترفندهای ساده، امنیت گوشی اندروید خود را دو ... https://appreview.ir/با-این-ترفندهای-ساده،-امنیت-گوشی-اندرو/‎Cached12 جولای 2017 ... علی رغم تلاش های مستمر گوگل، سیستم عامل اندروید هنوز هم از نظر امنیت با مشکلاتی ... بزرگ ترین خطر امنیتی زمانی شما را تهدید میکند که در حال وبگردی در ... اما گاهی اوقات از این ارتباطات برای بازاریابی و تبلیغات استفاده میشود. اخبار گجت ها | جی تی دانلود | برگه 24 gtdl.ir/category/اخبار-گجت-ها/page/24/ سرچ صوتی؛ بزرگ‌ترین خطری که تبلیغات گوگل را تهدید می‌کند به گزارش خبرآنلاین، نمایشگر به‌عنوان واسط اصلی مراوده ما با دنیای رایانه و موبایل باقی ماند و این ...