مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

وقتی خندیدن درمان هر دردی می شود

[ad_1]

 

تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۵

Share/Save/Bookmark

 

خندیدن در شرایط پر استرس، به سلامت روانی و قلبی شما کمک می کند.

به گزارش بلاغ،  "تارا کرافت" و "ساره برسمن" دو محقق آمریکائی به این نتیجه رسیدند که خندیدن از سلامت قلب محافظت می نماید و بیماری ها را از آن دور می کند.

آنان دریافتند؛ چنانچه شخصی به هنگام تحمل استرس های روانی بخندد فشار خون وی کاهش می یابد و نبضش معمولی می زند.


برای انجام این تحقیق خانم ها "کرافت" و"برسمن" از 160 نفر کمک گرفتند و این تحقیق را در دو مرحله به انجام رساندند. در مرحله نخست افراد را به سه دسته تقسیم کردند و به هر دسته حالت های متفاوت چهره را نشان دادند. سپس در مرحله بعدی از آنها خواستند به کارهای مهم خود بپردازند. این در حالیست که شرکت کنندگان اطلاعی از مرحله دوم نداشتند.

این دو محقق متوجه شدند؛ آن دسته از افرادی که به هنگام انجام کارهای مهم می خندیدند فشار خون و نبض معمولی تری نسبت به بقیه داشتند.

"برسمن" گفت: چنانچه شما هنگام رانندگی یا انجام کارهای پراسترس لبخندی کوچک بزنید نه تنها به سلامت روانی خود کمک می کنید بلکه از قلب خود در برابر بیماری ها محافظت می نمائید.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بیماری،درمان بیماری،علائم بیماری،انواع بیماریدرمان …درمان جوش صورتبیماری پوستیتکرر ادراربیماری زنان بیماری هادرمان بیماری هادرمان راه برای درمان افسردگی که می‌تواند جایگزین …گوناگون ۱۰ راه برای درمان افسردگی که می‌تواند جایگزین داروهای ضد‌افسردگی باشددارو و درمان با قرآن و ادعیهبخش دوم – سیب سلامتدیدن عجائب در هنگام حجامت در وقت حجامت کردن اگر کسی سوره حمد را ۷ بار بخواند از منافع عشق واقعی بنام خدا حرفهای خودمانی آیا به دنبال عشقید ؟ ایا می خواهید که زندگی مملو ازعشق و وسواس و افکار شیطانی ام را چگونه درمان کنم؟ شهر …دختری ۲۰ ساله هستم که متاسفانه حدودا تا ۵ سال پیش خودارضایی می‌کردم ولی بعد از آگاهی وبلاگ عاشقان تک شعرهای عاشقانه کوتاهزندگی یعنی زندگی بافتن یک قالیست نه همان نقش و نگاری که خودت می خواهی نقشه را اوست ایالاس چیست؟ ای ال اس ایراندوست عزیز با سلام طبعا هر بی حسی در قسمت های مختلف بدن نمی تواند دلیل بر بیماری ایال بسوی خدا احادیث از ائمه اطهار ع درباره بهداشت و …احادیث از ائمه اطهار ع درباره بهداشت و سلامت ٍوَ کُلُواْ وَ اشرَْبُواْ وَ لَا بولور فیلم امیر پسری که دختر شد و اسمش را …تراجنسی، افرادی هستند که هویت جنسیتی خود را متفاوت از هویت جنسی خویش می‌بینندتشخیص بیماری ایالاس ای ال اس ایرانبیماری ، آمیوتروفیک لاترال اسکلروز که بطور مخفف ایالاس نامیده بیماری،درمان بیماری،علائم بیماری،انواع بیماریدرمان بیماری ها درمان جوش صورتبیماری پوستیتکرر ادراربیماری زنان بیماری هادرمان بیماری هادرمان زود عشق واقعی بنام خدا حرفهای خودمانی آیا به دنبال عشقید ؟ ایا می خواهید که زندگی مملو ازعشق و محبت راه برای درمان افسردگی که می‌تواند جایگزین داروهای ضد گوناگون ۱۰ راه برای درمان افسردگی که می‌تواند جایگزین داروهای ضد‌افسردگی باشد دارو و درمان با قرآن و ادعیهبخش دوم – سیب سلامت دیدن عجائب در هنگام حجامت در وقت حجامت کردن اگر کسی سوره حمد را ۷ بار بخواند از منافع آن وبلاگ عاشقان تک شعرهای عاشقانه کوتاه زندگی یعنی زندگی بافتن یک قالیست نه همان نقش و نگاری که خودت می خواهی نقشه را اوست که بسوی خدا احادیث از ائمه اطهار ع درباره بهداشت و سلامت احادیث از ائمه اطهار ع درباره بهداشت و سلامت ٍوَ کُلُواْ وَ اشرَْبُواْ وَ لَا تُسرِْفُواْ وسواس و افکار شیطانی ام را چگونه درمان کنم؟ شهر سوال دختری ۲۰ ساله هستم که متاسفانه حدودا تا ۵ سال پیش خودارضایی می‌کردم ولی بعد از آگاهی از ایالاس چیست؟ ای ال اس ایران دوست عزیز با سلام طبعا هر بی حسی در قسمت های مختلف بدن نمی تواند دلیل بر بیماری ایالاس باشد وبلاگ روانشناسی شفای درون اختلالات روانپزشکی و توصیه های درمانی اختلال دوقطبی اختلال دوقطبی به انگلیسی یا شیدایی‌ ـ افسردگی‌ نوعی اختلال خنده بر هر دردی دواست



لینک منبع :وقتی خندیدن درمان هر دردی می شود

Images for وقتی خندیدن درمان هر دردی می شود وقتی خندیدن درمان هر دردی می شود - وبگردی webgardi.yjc.ir/fa/news/189654/وقتی-خندیدن-درمان-هر-دردی-می-شود‎Cached24 نوامبر 2016 ... خندیدن در شرایط پر استرس، به سلامت روانی و قلبی شما کمک می کند. بلاغ مازندران - وقتی خندیدن درمان هر دردی می شود www.bloghnews.com/fa/doc/news/.../وقتی-خندیدن-درمان-دردی-می-شود خندیدن در شرایط پر استرس، به سلامت روانی و قلبی شما کمک می کند. ... وقتی خندیدن درمان هر دردی می شود. تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۵. Share/Save/ ... خنده درمان هر دردی است(لطفا بخوانید و لبخند بزنید) - وبلاگ سلیِم salimjournal.blogsky.com/1394/05/03/post-926/ 25 جولای 2015 ... خنده درمان هر دردی است(لطفا بخوانید و لبخند بزنید) - وبلاگ سلیِم - رضا بژکول. ... استرس منفی باعث ترشح مواد شیمیایی می شود که سیستم ایمنی را تضعیف ... اگر به افرادی که اجرای زنده انجام می دهند دقت کنید وقتی اشتباه می کنند ... وقتی خندیدن درمان هر دردی می شود - پایگاه اطلاع رسانی بلاغ مازندران tnews.ir/news/cd4d75032165.html به گزارش بلاغ ، "تارا کرافت" و "ساره برسمن" دو محقق آمریکائی به این نتیجه رسیدند که خندیدن از سلامت قلب محافظت می نماید و بیماری ها را از آن دور می کند. خنده بر هر دردی درمان نیست! www.tebyan.net/newindex.aspx/index.aspx?pid=290838 31 دسامبر 2014 ... اینکه در عرف از خنده و گریه، امر و نهی می‌شود و مثلاً می‌گویند: مخند! ... معنا که انسان وقتی در برابر امری قرار می ‌گیرد که انتظار آن را نداشته باشد، حالت تعجب ... پس اینکه برخی می‌گویند که خنده بر هر دردی درمان است، سخنی ناروا و بی‌ پایه ... خنده بر هر درد بی درمان دواست - فکرنو fekreno.org/ARFEK56.htm‎Cachedوقتی بت مشکلات زندگی یا ناراحتی های فیزیکی روبه رو می شوید،به جای این که زانوی ... با خندیدن از پیشرفت خیلی از بیماری های لاعلاج جلوگیری می شود و حتی از نظر ... چرا خنده بر هر درد بی درمان دواست ؟! - بیتوته www.beytoote.com/.../why-laughter-all-immedicable.html‎Cached Similarخنده, خندیدن, خوشحالی, شادی, شاد بودن خنده می‌تواند فعالیت سلول‌های قاتل که وظیفه‌ی محافظت از ما در برابر سرطان را به‌عهده دارند، ... وقتی استرس دارید، این کارها را نکنید ... چرا خنده بر هر درد بی درمان دواست ؟ ... خنده به رهاسازی «آندورفین» منجر می‌شود. شعر نو خنده بر هر درد بی درمان دواست shereno.com/list/خنده+بر+هر+درد+بی+درمان+دواست.html‎Cachedنتیجه جستجو برای "خنده بر هر درد بی درمان دواست" - تعداد نتایج: 19 - نمایش صفحه 1 ... درمان. شاعر میلاد ماهیار. درد این دیوانه درمان می شود صبر کن این خانه درمان می شود قانون ثابت هجدهم خنده درمان هر دردی | جستجو در وبلاگها | وبلاگ 24 - مرجع ... weblog24.gdn/list/قانون-ثابت-هجدهم-خنده-درمان-هر-دردی نتایج جستجوی عبارت قانون ثابت هجدهم خنده درمان هر دردی از بین کلیه اطلاعات و ... به نظر می رسد وقتی نابغه ی بزرگ شرق ،کتاب طب خود را به پایان رسانده ،آن چنان به ... می شود. بخند هر چند غم ... نی زیست اینگونه زیباست. افرادی که توانایی لبخند زدن را ...