مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

این بیماری در کمین خانم‌های ایرانی است

[ad_1]

، حمید یاوری متخصص ارتوپد اظهار داشت: متاسفانه در سال‌های اخیر آمار ناشی از بیماری‌های مفصلی همچون آرتروز در بین افراد کشور به خصوص زنان و دختران رواج پیدا کرده است.

وی افزود: در سال‌های اخیر به دلیل رواج استفاده از وسایل الکترونیکی و افزایش پشت میزنشینی میزان شیوع بیماری‌های مفصلی از جمله آرتروز بسیار رواج پیدا کرده است.

این متخصص ارتوپد تاکید کرد: میزان شیوع بیماری‌های مفصلی از جمله آرتروز در بین زنان خانه‌دار بسیار شایع تر است چرا که زنان خانه‌دار در طول روز به مدت طولانی برای انجام کارهای خانه سر پا می‌ایستند و به کرات خم و راست می‌شوند. همین امر سبب بروز بیماری‌های مفصلی از جمله آرتروز در بین این افراد می‌شود.

یاوری تاکید کرد: کمبود کلسیم و ویتامین D در بین زنان و دختران ایرانی سبب شیوع بیماری‌های مفصلی و رماتیسمی در بین آن‌ها شده و لازم است در این مورد تدابیری اندیشیده شود.

وی عنوان کرد: کمبود کلسیم خصوصا در بین زنان بالای 50 سال سبب پوکی استخوان شده و شکستگی‌های استخوانی ناشی از این امر بسیار شایع است.

این متخصص تغذیه یادآور شد: زنان و دختران برای پیشگیری از بیماری‌های مفصلی به ویژه آرتروز باید مصرف لبنیات کم‌چرب را در رژیم غذایی روزانه خود گنجانده و با ورزش منظم و اصولی از بروز بیماری‌های مفصلی و آسیب‌های استخوانی پیشگیری کنند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پورتال پرشین ویخطر در کمین جوانان تنها چرا بی میلی جوانان به همنشینی با خانواده فزونی گرفته است؟سلامت بانوان بهداشت خانم ها کودکسلامت بانوان بهداشت خانم ها زنانلباس زیر زنانهتبلی تخمدانخارش واژنعفونت ادراری بیماری،درمان بیماری،علائم بیماری،انواع بیماریدرمان بیماری درمان جوش صورتبیماری پوستیتکرر ادراربیماری زنان بیماری هادرمان بیماری هادرمان توصیه ائمه عبرای زیبا شدن فرزندکاسنی بخورید تا خون شما زیادتر گردد فرزند زیبایی از شما بوجود آید در زمان حاملگی و در بررسی معرفی سایت صیغه یابی و ازدواج موقت به …آفتاب صبح دیروز در شبکه اجتماعی فیس‌بوک و توییتر وبلاگی معرفی شد با عنوان مرکز رسمی خبرهای علمی و پزشکی خبر فارسیدر این مطلب به تشریح بیماری می پردازیم که به تازگی در بین خانم های ایرانی شیوع فراوانی بارداری،زایمان طبیعی،علایم بارداری،مقاربت،لباس …بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید بیماری واگیر دار تناسلی زنان و مردان افزایش قد دندان پزشکی پزشکان ایرانآفت جزء بیماری‌های سیستم ایمنی بدن است در بیماری‌های سیستم ایمنی، شناخت بافت‌های پلنا پایگاه تحلیلی، خبری و اطلاع رسانی شهرستان …یک روایت دردناک از کشاورز قهدریجانی؛ گل کلم خوراک شاهانه این روزهای گوسفندان جفت دیابت، درمان دیابت و کنترل قند خون، علائم دیابت، …در این بخش از سایت آکاایران شما را با دیابت، علائم دیابت و درمان آن آشنا میکنیم پورتال پرشین وی خطر در کمین جوانان تنها چرا بی میلی جوانان به همنشینی با خانواده فزونی گرفته است؟ سلامت بانوان بهداشت خانم ها کودک سلامت بانوان بهداشت خانم ها زنانلباس زیر زنانهتبلی تخمدانخارش واژنعفونت ادراریتخمدان بیماری،درمان بیماری،علائم بیماری،انواع بیماریدرمان بیماری ها درمان جوش صورتبیماری پوستیتکرر ادراربیماری زنان بیماری هادرمان بیماری هادرمان زود توصیه ائمه عبرای زیبا شدن فرزند کاسنی بخورید تا خون شما زیادتر گردد فرزند زیبایی از شما بوجود آید در زمان حاملگی و در یا بررسی معرفی سایت صیغه یابی و ازدواج موقت به همراه تصاویر زنان آفتاب صبح دیروز در شبکه اجتماعی فیس‌بوک و توییتر وبلاگی معرفی شد با عنوان «مرکز رسمی بارداری،زایمان طبیعی،علایم بارداری،مقاربت،لباس باردرای،تست بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید بیماری واگیر دار تناسلی زنان و مردان افزایش قد دندان پزشکی پزشکان ایران آفت جزء بیماری‌های سیستم ایمنی بدن است در بیماری‌های سیستم ایمنی، شناخت بافت‌های آشنا از پلنا پایگاه تحلیلی، خبری و اطلاع رسانی شهرستان فلاورجان محسن توکلی « فیدل کاسترو» در ذهن انقلابیون کوبا و جهان باقی خواهدماند « فیدل کاسترو» در ذهن دیابت، درمان دیابت و کنترل قند خون، علائم دیابت، پیشگیری از در این بخش از سایت آکاایران شما را با دیابت، علائم دیابت و درمان آن آشنا میکنیم، امیدواریم



لینک منبع :این بیماری در کمین خانم‌های ایرانی است

این بیماری در کمین خانم‌های ایرانی است/ زنان خانه‌دار ... - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/.../این-بیماری-در-کمین-خانم‌های-ایرانی-است-زنان-خانه‌دار-بیشتر-مراقب-باشند‎Cached26 نوامبر 2016 ... در این مطلب به تشریح بیماری می‌پردازیم که به تازگی در بین خانم‌های ایرانی شیوع فراوانی پیدا کرده است. این بیماری در کمین خانم‌های ایرانی است/ زنان خانه‌دار ... - عصر ایران www.asriran.com/.../این-بیماری-در-کمین-خانم‌های-ایرانی-است-زنان-خانه‌دار-بیشتر-مراقب-باشند زنان و دختران برای پیشگیری از بیماری‌های مفصلی به ویژه آرتروز باید مصرف لبنیات کم‌چرب را در رژیم غذایی روزانه خود گنجانده و با ورزش منظم و اصولی از بروز ... این بیماری در کمین خانم‌های ایرانی است www.fardanews.com/fa/news/.../این-بیماری-در-کمین-خانم‌های-ایرانی-است 28 نوامبر 2016 ... در این مطلب به تشریح بیماری می‌پردازیم که به تازگی در بین خانم‌های ایرانی شیوع فراوانی پیدا کرده است. این بیماری در کمین خانم های ایرانی است - آکا www.akairan.com/health/bimari.../news20173114565680426.html‎Cachedدر این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد » این بیماری در کمین خانم های ایرانی است ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر در دسته بیماری و بهداشت از سایت ... این بیماری در کمین خانم های ایرانی است/ زنان خانه دار بیشتر مراقب باشند www.ghatreh.com/news/.../این-بیماری-کمین-خانم-های-ایرانی-است-زنان-خانه-دار 27 نوامبر 2016 ... در این مطلب به تشریح یک بیماری می پردازیم که به تازگی در بین خانم های ایرانی مخصوصا زنان خانه دار شیوع فراوانی Ù. این بیماری در کمین خانم‌های ایرانی است/ زنان خانه‌دار بیشتر مراقب باشند www.mantagheazad.ir/.../این+بیماری+در+کمین+خانم‌های+ایرانی+است%2F+زنان+خانه‌دار+بیشتر+مراقب+باشند+‎Cached26 نوامبر 2016 ... در این مطلب به تشریح بیماری می‌پردازیم که به تازگی در بین خانم‌های ایرانی شیوع فراوانی پیدا کرده است. این بیماری در کمین خانم‌های ایرانی است - دولت بهار :: هواداران دکتر محمود ... www.dolatebahar.com/view-336698.html‎Cached27 نوامبر 2016 ... این بیماری در کمین خانم‌های ایرانی است. دولت بهار: در این مطلب به تشریح بیماری می‌پردازیم که به تازگی در بین خانم‌های ایرانی شیوع فراوانی پیدا ... خبر ایرانی - این بیماری در کمین خانم ها است! newsirani.com/news/64277/این-بیماری-کمین-خانم-ها 17 دسامبر 2016 ... اغلب بیماری های خودایمن در خانم ها به دلیل عوامل ژنتیکی شایع تر است که ... این جراح مغز واعصاب بیان کرد: بیماری میاستنی گراویس بیشتر در ... این بیماری در کمین خانم‌های ایرانی است - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/.../این-بیماری-در-کمین-خانم-های-ایرانی/.../6092923/‎Cached25 نوامبر 2016 ... در این مطلب به تشریح بیماری می پردازیم که به تازگی در بین خانم های ایرانی شیوع فراوانی پیدا کرده است./ به نقل از باشگاه خبرنگاران ، حمید ... این بیماری در کمین خانم های ایرانی است زنان خانه دار بیشتر مراقب باشند onvansho.ir/.../این-بیماری-در-کمین-خانم-های-ایرانی-است-زنان-خانه-دار-بیشتر-مراقب-باشند.html این بیماری در کمین خانم‌های ایرانی است خانه‌دار بیشتر مراقب باشند خانه . سرطان ایران کشنده ترین سرطان در ایرانشیوع سرطان معده شده است در میان این های شایع در ایران ...