مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

برخی از مک‌بوک پرو‌های جدید با مشکل مواجه شدند

[ad_1]

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: مک‌پرو‌های جدید شرکت اپل قیمت زیادی دارند و برای داشتن یکی از آن‌ها باید خودتان را حسابی به خرج بیاندازید. حالا برای برخی از کاربرانی که این محصول دوست داشتنی را خریداری کرده‌اند، مشکلی به وجود آمده که فعلا راه حلی برای آن پیدا نشده است. این مشکل در زمان پخش ویدیو و اجرای برخی نرم‌افزارها به وجود می‌آید.

 

 برخی از مک‌بوک پرو‌های جدید با مشکل مواجه شدند

براساس اطلاعات منتشر شده از طرف برخی کاربران، مشکل جدید در زمان تماشای ویدیو به وجود می‌آید و باعث می‌شود که تصاویر به هم بریزند و رنگ‌ها خراب شوند. در واقع این ویدیو قابل مشاهده نیست و به نظر می‌رسد که دستگاه در پخش ویدیوها با مشکل مواجه می‌شود. کاربران به این موضوع اشاره کرده‌اند که این مشکل مربوط به پردازنده‌ی گرافیکی مک‌بوک پرو‌های جدید می‌شود و احتمال دارد که درایور نصب شده روی دستگاه باعث شده چنین مشکلی به وجود بیاید. خیلی‌ها امیدوار هستند که درایور جدیدتر عرضه شود.

مشکل جدید روی مک‌بوک پروهای ۱۵ اینچی به وجود آمده و به نظر می‌رسد که مدل‌های ۱۳ اینچی این مشکل را ندارند. البته این مشکل در زمان استفاده از برنامه‌های شرکت Adobe هم رخ داده که از بین آن‌ها می‌توان به Adobe Media Encoder و Lightroom اشاره شد. در حال حاضر راهی برای برطرف کردن این مشکل ارایه نشده و کاربران مک‌بوک‌ پروهای جدید فعلا باید با این مشکل مدارا کنند.

هنوز نمی‌دانیم که اپل چنین محصولاتی را تعویض می‌کند یا خیر. به هر حال باید منتظر اطلاعیه این شرکت برای مشکل پیش آمده باشیم.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بررسی تخصصی لپ تاپ مایکروسافت سرفیس …بررسیتخصصیمایکروسافتمایکروسافت با ساخت سرفیس بوک نشان داد که می تواند محصولی را بسازد که پا به پای مک بوک بررسی تخصصی لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک گجت نیوز بررسیتخصصی از آن جایی که مایکروسافت آن را یک لپ تاپ می داند نه یک تبلت، بیایید ابتدا این محصول جدید را



لینک منبع :برخی از مک‌بوک پرو‌های جدید با مشکل مواجه شدند

برخی از مک‌بوک پرو‌های جدید با مشکل مواجه شدند - دیجی کالا https://www.digikala.com/mag/مقاله.../مک‌بوک-پرو‌-مشکل-ویدیو/‎Cached27 نوامبر 2016 ... مک‌پرو‌های جدید شرکت اپل قیمت زیادی دارند و برای داشتن یکی از آن‌ها باید خودتان را حسابی به خرج بیاندازید. حالا یکسری از این محصولات با مشکل ... برخی از مک‌بوک پرو‌های جدید با مشکل مواجه شدند - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../برخی-از-مک‌بوک-پرو‌های-جدید-با-مشکل-مواجه-شدند/‎Cached16 مه 2017 ... برخی از مک‌بوک پرو‌های جدید با مشکل مواجه شدند. مجید نوردوست: مک‌پرو‌های جدید شرکت اپل قیمت زیادی دارند و برای داشتن یکی از آن‌ها باید خودتان را ... برخی از مک‌بوک پرو‌های جدید با مشکل مواجه شدند - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../برخی-از-مک‌بوک-پرو‌های-جدید-با-مشکل-مواجه-... برخی از مک‌بوک پرو‌های جدید با مشکل مواجه شدند. مجید نوردوست: مک‌پرو‌های جدید شرکت اپل قیمت زیادی دارند و برای داشتن یکی از آن‌ها باید خودتان را حسابی به خرج ... #مکبوک hashtag on Twitter https://twitter.com/hashtag/مکبوک‎Cachedبرخی از #مک‌بوک پرو‌های جدید با مشکل مواجه شدند ویدیوی منتشر شده از مشکل ... لپتاپ جدید #شیائومی با طراحی شبیه به #مکبوک و اسمی مثل محصولات اپل ساخت ... کاربران در مک بوک پرو اپل با مشکل گرافیکی مواجه هستند - تکرا techera.ir/2016/12/08/new-macbook-pro-graphics-issues/‎Cached8 دسامبر 2016 ... کاربران در مک بوک پرو اپل با مشکل گرافیکی مواجه هستند. ... نیز رو به افزایش است، پیرامون مسائل گرافیکی نوت بوک جدید اپل به گوش رسیده است. ... اتفاقا زمانی که با آنها در حال صحبت بودم نیز دوباره مک بوکم دچار این حادثه شد. ... برخی بر این باورند که آخرین نسخه از macOS سیرا قادر به حل این مشکل خواهد بود، ... آپارات - مک بوک پرو www.aparat.com/result/مک_بوک_پرو‎Cachedنقد و بررسی مک بوک پرو ۱۵ اینچی با تاچ بار ... تبلیغ جالب کیبورد مک بوک پرو جدید اپل با قابلیت تاچ بار ... برخی از مک بوک پرو های جدید با مشکل مواجه شدند. آپارات - مک بوک پرو 15 www.aparat.com/result/مک_بوک_پرو_15‎Cachedاپل مک بوک پرو 15 اینچی قدرتمندی عرضه می کند · فروشگاه اینترنتی ... این مک بوک پروی 15 اینچ جدید اپل است. .... برخی از مک بوک پرو های جدید با مشکل مواجه شدند. مک‌بوک پروهای جدید اپل در هنگام کار با مشکلات گرافیکی روبه‌رو می‌شوند! itresan.com/149121/مک‌بوک-پروهای-جدید-اپل-در...با/.html‎Cachedبا معرفی نسل جدید مک‌بوک پرو توسط اپل در ماه گذشته، بسیاری از کاربران بر این باور ... مک‌بوک‌های جدید با مشکلات گرافیکی فراوانی روبه‌رو هستند که می‌تواند در برخی مواقع، ... مطمئن شوند که دیگر با مشکل گلیچ در زمان بوت سیستم مواجه نخواهند شد. مرحله جدید مشکلات مک بوک پرو 2016 اپل: کیبورد - دیجیاتو digiato.com/article/.../مشکل-جدید-مک-بوک-پرو-2016-کیبورد/‎Cached22 فوریه 2017 ... خانواده جدید مک بوک پروهای اپل از زمان عرضه در آبان ماه دوران خوش و آرامی را ... در قیاس با سایر دکمه های کیبورد، صدای بیشتر و بلندتر فشردن برخی از ... مک بوک پرو بایگانی - امیدخوزستان omid-khouzestan.ir/بایگانی/tag/مک-بوک-پرو برخی از مک‌بوک پرو‌های جدید با مشکل مواجه شدند ... امید خوزستان: وب سایت تک شات: مک بوک پرو های جدید اپل که از تاچ بار برخوردارند، بالاخره پس از مدت ها انتظار ...