مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ژاپن ابر کامپیوتر می سازد

[ad_1]

ژاپن قصد دارد دوباره به صدر بازار کامپیوتر بازگردد. درهمین راستا دولت این کشور بودجه ای ۱۷۳ میلیون دلاری برای ساخت یک ابرکامپیوتر جدید در نظر گرفته است.

ابرکامپیوتر

به نقل از تک کرانچ، این کشور قصد دارد ماشینی با قابلیت ۱۳۰ پتافلاپ بسازد.  این در حالی است که چین تابستان امسال از ابر کامپیوتری با قابلیت ۹۳ پتافلاپ رونمایی کرد. وزارت اقتصاد ژاپن برنامه های عظیمی برای این ابر کامپیوتر دارد و قصد دارد با استفاده از سرعت خارق العاده ای که دستگاه ایجاد می کند، در بخش «یادگیری عمیق» پیشرفت هایی ایجاد کند.

همچنین این ابر کامپیوتر با سرعت  ۱۳۰ کوادریلیون در ثانیه، می تواند در توسعه دستگاه های خودکار، درمان و حوزه روباتیک کمک زیادی کند.

البته در شرایط کنونی وزارت اقتصاد اطلاعات زیادی درباره کامپیوتر منتشر نمی کند اما مدیر موسسه ملی فناوری و علوم پیشرفته در این باره می گوید: تاجایی که ما می دانیم فعلا هیچ ابرکامپیوتری با این سرعت وجود ندارد.

درحال حاضر  کامپیوتر Oakforest-PACS شرکت فوجیتسو سریع ترین کامپیوتر ژاپن با سرعت ۱۳.۶ پتا فلاپ است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

رایانش ابری ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادرایانشابریدر تعریف انستیتوی ملی استانداردها و فناوری‌ها مدل‌های استقرار ابر به چهار صورت آموزش و مشاوره با سلام خدمت دوستان عزیز احتمالا برای شما هم پیش آمده که هنگام در محیط ، تمامی برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …دیدکلی از آنجایی کولرهای آبی در پشت بام نصب می‌شوند، باید از نظر استحکام در محلی برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …صفحات جانبی پس از گذشت پنج سال از زلزله، ژاپنی ها با نیروگاه اتمی فوکوشیما چکار کردند؟فان وسرگرمیفان وسرگرمی فان وسرگرمی سرگرمی،طنز وسرگرمی،ترانه هندی،ترکی وهندی،سلفی بازیگران جالب انگیز، جالب انگیزترین ها، مطالب جالب، عکسهای …این لباس اجساد را به کمپوست پاک تبدیل می کند کشیدن این نقاشی سال زمان برده استجام نیوز تصویری زشت و تاسف‌بار از بازی …تصویری زشت و تاسف‌بار از بازی دیشب ایران و کره‌جنوبیانواع کسب و کار دانشگاه علم و صنعت ایران مرکز …کسب و کار خانگی تعریف به هر نوع فعالیت اقتصادی در محل سکونت شخصی که با استفاده از دیدنی های ایتالیا، مناطق دیدنی ایتالیاشناسه کالا تا یک ماه آینده می آید؛ قاچاق می رود؟ بهبود عملکرد مغز مبتلایان به آلزایمر مقاصد گردشگری برای فصل تابستاندرست است که ما همیشه انتظار رسیدن تابستان را می کشیم، اما به محض این که از راه می رسد و رایانش ابری ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد رایانشابری در تعریف انستیتوی ملی استانداردها و فناوری‌ها مدل‌های استقرار ابر به چهار صورت زیر است آموزش و مشاوره با سلام خدمت دوستان عزیز احتمالا برای شما هم پیش آمده که هنگام در محیط ، تمامی ویرایش برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات مورد عیب پمپ آب کولر مارک الکتروژن از پمپ های آب نسبتا مناسب می باشد که در حال حاضر که اردیبهشت می برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات یکسوساز قوسی ایمان سریری أَلَیْسَ اللَّهُ بِکَافٍ عَبْدَهُ زمر مدیر وبلاگ ایمان سریری مدرس دانشگاه فان وسرگرمی فان وسرگرمی فان وسرگرمی سرگرمی،طنز وسرگرمی،ترانه هندی،ترکی وهندی،سلفی بازیگران ایرانی نانو محصول پیش روی شما با استفاده از تکنولوژی نانو بدون نیاز به برق و باتری و با قابلیت قابل حمل تلفن هوشمند ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد تلفنهوشمند تلفن هوشمند، گوشی هوشمند به انگلیسی به گوشی همراهی گفته می‌شود که توانایی‌های تکنولوژی اطلاعات این وبلاگ به دور از هر گونه حاشیه تنها به آموزش مباحث می پردازد برخی مطالب به عنوان نکات ابر کامپیوتر



لینک منبع :ژاپن ابر کامپیوتر می سازد

ژاپن سریع ترین ابر کامپیوتر جهان را می‌سازد - زومیت www.zoomit.ir/2017/6/19/167980/supercomputer-japan/‎Cached19 ژوئن 2017 ... ژاپن سریع ترین ابر کامپیوتر جهان را با هدف تبدیل شدن به یک قطب تحقیقاتی برای تکنولوژی هوش مصنوعی می‌سازد. Images for ژاپن ابر کامپیوتر می سازد ژاپن سریع‌ترین ابر رایانه جهان را می‌سازد - روزنامه گسترش صنعت www.sanatnewspaper.com/.../2212-ژاپن-سریع‌ترین-ابر-رایانه-جهان-را-می‌سازد.html‎Cached22 ژوئن 2017 ... گروه صنعت: ژاپن درحال ساخت سریع‌ترین ابررایانه جهان است تا بتواند به‌واسطه آن به قطب پژوهشی برای فناوری هوش مصنوعی تبدیل شود. به گزارش ... ژاپن سریع ترین ابر کامپیوتر جهان را می سازد - تکنومون technomon.com/.../ژاپن-سریع-ترین-ابر-کامپیوتر-جهان-را-می-سازد‎Cached20 ژوئن 2017 ... ژاپن سریع ترین ابر کامپیوتر جهان را با هدف تبدیل شدن به یک قطب تحقیقاتی برای تکنولوژی هوش مصنوعی می‌سازد. ژاپن ابر کامپیوتر می سازد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr ... www.mehrnews.com/news/3834329/ژاپن-ابر-کامپیوتر-می-سازد‎Cached26 نوامبر 2016 ... ژاپن قصد دارد دوباره به صدر بازار کامپیوتر بازگردد. درهمین راستا دولت این کشور بودجه ای ۱۷۳ میلیون دلاری برای ساخت یک ابرکامپیوتر جدید در ... میهن مگ - ژاپن سریع ترین ابر کامپیوتر جهان را می سازد https://mihanmag.com/.../ژاپن_سریع_ترین_ابر_کامپیوتر_جهان_را_می_سازد‎Cached20 ژوئن 2017 ... ژاپن قصد دارد abrahammer قوی با سازمان عفو بین الملل در پل ابر زیرساخت (آزمون ABCI) به منظور توسعه. انتظار می رود که abrahammer با سرعت ... ژاپن سریع ترین ابر کامپیوتر جهان را می‌سازد - تیتر امروز www.titreemroz.ir/.../ژاپن-سریع-ترین-ابر-کامپیوتر-جهان-را-می‌سازد‎Cached20 ژوئن 2017 ... ژاپن در حال ساخت سریع‌ترین ابرکامپیوتر جهان است تا بتواند به‌واسطه‌ی آن به قطب تحقیقاتی برای تکنولوژی هوش مصنوعی تبدیل شود. ژاپن سریع ترین ابر کامپیوتر جهان را می سازد - بولتن نیوز | خبر ... khabarfarsi.com/u/40308966 20 ژوئن 2017 ... ژاپن سریع ترین ابر کامپیوتر جهان را می سازد. ژاپن در حال ساخت سریع ترین ابرکامپیوتر جهان است تا بتواند به واسطه ی آن به قطب تحقیقاتی ... ژاپن سریع ترین ابر کامپیوتر جهان را می سازد - زومیت | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/40297977 20 ژوئن 2017 ... ژاپن سریع ترین ابر کامپیوتر جهان را می سازد. ژاپن در حال ساخت سریع ترین ابرکامپیوتر جهان است تا بتواند به واسطه ی آن به قطب تحقیقاتی ... انجمن راسخون - ژاپن سریع‌ترین ابر کامپیوتر جهان را میسازد. https://rasekhoon.net/forum/thread/1279868/page1/‎Cachedژاپن سریع‌ترین ابر کامپیوتر جهان را میسازد. شنبه 27 خرداد 1396 09:20 ب.ظ. ☑ ژاپن سریع‌ترین ابر کامپیوتر جهان را میسازد. این ابرکامپیوتر با سرعت 130 ...